چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 19 فروردین 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 فروردین 1397 دنیای بانک 2 فروردین 1397 دنیای بانک 3 فروردین 1397 دنیای بانک 4 فروردین 1397 دنیای بانک 5 فروردین 1397 دنیای بانک 8 فروردین 1397 دنیای بانک 9 فروردین 1397 دنیای بانک 13 فروردین 1397 دنیای بانک 14 فروردین 1397 دنیای بانک 15 فروردین 1397 دنیای بانک 16 فروردین 1397 دنیای بانک 17 فروردین 1397 دنیای بانک 18 فروردین 1397 دنیای بانک 19 فروردین 1397 دنیای بانک 20 فروردین 1397 دنیای بانک 21 فروردین 1397 دنیای بانک 22 فروردین 1397 دنیای بانک 23 فروردین 1397 دنیای بانک 25 فروردین 1397 دنیای بانک 26 فروردین 1397 دنیای بانک 27 فروردین 1397 دنیای بانک 28 فروردین 1397 دنیای بانک 29 فروردین 1397 دنیای بانک 30 فروردین 1397 دنیای بانک 31 فروردین 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۳    
بانک مرکزی، بند الف تبصره 16 قانون بودجه سال 1397 کل کشور را که براساس آن مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هریک از زوج ها در سال جاری به میزان 15 میلیون تومان تعیین شده است را به شبکه بانکی ابلاغ ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۵    
کارنامه عملکرد تجارت خارجی کشور در سال 96 منتشر شد که براساس این آمار، صادرات غیرنفتی کشورمان 6.56 درصد و صادرات کالاهای صنعتی 22 درصد نسبت به سال 95 افزایش داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۵    
بانک سپه ضمن حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه – فاینکس 2018- به تشریح خدمات، تسهیلات و برنامه های آتی این بانک خواهد پرداخت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۰    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، به بررسی و تصویب تعدادی از آیین نامه های اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور پرداخت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۴    
حمایت مالی بانک صادرات ایران از تولید محصولات دانش بنیان همچنان ادامه دارد و منجر به خلق نوآوری هایی در صنایع مختلف شده است به نحوی که مدل بهینه سازی شده خودرو خورشیدی هاوین ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: بخش خصوصی باید به جای گذاشتن پول در بانک، در تولید سرمایه گذاری کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۹    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: نرخ ارز واقعی نیست و بانک مرکزی باید قدرت مهار آن را پیدا کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۳    
میانگین قیمتهای جهانی محصولات پتروشیمیایی در هفته منتهی به روز یکشنبه 96/10/24 نشان از رشد دسته جمعی نرخ ها دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۴    
بازار ارزی که رئیس کل بانک مرکزی از آن به عنوان یکی از پیچیده ترین بازارها یاد می کند این روزها درگیر لرزش و نوسان هایی است که شرایط دلار و مخاطبان آن را بیش از گذشته متزلزل کرده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۹    
مدیرعامل بورس کالا گفت: بورس آمادگی لازم برای راه اندازی بازار مشتقه ارزی را دارد و امیدواریم یک بازار مشتقه ارزی قوی داشته باشیم تا بتوانیم نوسانات ارز را پوشش دهیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۹    
بازار خرید و فروش خودرو متأثر از افزایش قیمت ارز قفل شده و خرید و فروشی در آن انجام نمی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۹    
مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بسته شدن پرونده دستمزد سال جاری کارگران تا پایان فروردین خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۹    
احمد حاتمی یزد مدیرعامل اسبق بانک صادرات ایران در تحلیل درباره دلیل افزایش بی سابقه قیمت ارز در بازار آزاد ارز ایران نوشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۹    
در بازارهای فرابورس امروز یک شنبه 19 فروردین ماه با معامله 188میلیون ورقه به ارزش 214میلیارد تومان در 35هزار نوبت، آیفکس 11.1 واحد افت کرد و در ارتفاع 1085واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۹    
وزیر رفاه ، اصلاح ساختار در نحوه اداره صندوق ها و افزایش نظارت کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان به عنوان صاحبان صندوق ها را از اهداف مهم این وزارتخانه در سال 97 عنوان کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۴    
پرداخت مرحله هفتم سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره سال 1389 در شعب منتخب بانک ملت شروع شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۴    
در ماه مارچ با ادامه تضعیف دلار آمریکا و با افزایش تنش های تجاری بین آمریکا و چین، ذخایر ارزی خارجی چشم بادامی ها، اندکی افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۴    
نخست وزیر پیشین انگلیس از آلمان خواست هر آنچه ممکن است برای لغو بریگزیت و نگه داشتن انگلیس در اتحادیه اروپا انجام دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۴    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی عنوان کرد: در آمار 11 ماه سال گذشته نسبت به سال 95 در حوزه طلا، نقره و مصنوعات آن 181 درصد کشفیات افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۴    
در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و تسریع در انجام خدمات بانکی، امکان ثبت مبلغ چک در نرم افزار همراه بانک سینا فراهم شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۴    
با هدف بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین، سیستم های عملیاتی این بانک بامداد روز دوشنبه 20 فروردین 1397 به روزرسانی خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۴    
شعب بانک کشاورزی استان البرز مبلغ 35 میلیارد ریال سود و جرائم تسهیلات معوق کشاورزان استان البرز را با استفاده از اعتبار بند (و)تبصره 16سال 96 مورد بخشودگی قرار دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۹    
افرادی که در مقاطعی اشتغال به کار نداشته اند و حق بیمه برای آنها پرداخت نشده و میان سوابق بیمه ای آنها خلاء ایجاد شده است، برای این افراد سابقه بیمه ای ایجاد نمی شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۹    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، خدمات نوین بانک شهر را عامل رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی و شهروندان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر اعتماد عمومی؛ مهم ترین سرمایه بانک شهر است،
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۴    
بلومبرگ در گزارشی با اشاره به احتمال خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای تاکید کرد: با وجود اینکه تحلیل گران معتقدند تحریم های جدید به دلیل عدم توقف خرید نفت ایران از سوی اروپایی ها به اندازه قبل ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۴    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه براساس خوانش از اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج، مقصر سقوط هواپیما اشتباه خلبان بوده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۹    
صمد حسن زاده، رئیس اتاق تبریز معتقد است اقتصاد ایران در سال جاری امکان توسعه چندانی ندارد و با شرایطی که فعلاً در تولید، صادرات و زیرساخت های کشور دیده می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۹    
حمایت از کالای ایرانی بحث مهمی است از این باب که سال جاری تحت این عنوان نامگذاری شده است. در دولت های مختلف این بحث مطرح بود که از تولید داخلی و کالای ایرانی حمایت شود اما می بینیم که مسیر طی شده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۹    
استاندار مرکزی با ارسال لوحی از عملکرد بانک کشاورزی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال گذشته قدردانی و تشکر کرد .
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۴    
در بازار امروز افزایش قیمت دلار و سکه ادامه یافت؛ به طوری که نرخ دلار از مرز 5400 تومان عبور کرد و سکه به یک میلیون و 830 هزار تومان رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۴    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش 66 هزار تومانی قیمت سکه تمام از دیروز تا امروز خبر داد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۹    
در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نام گرفته است، یکی از شرکت های بیمه با صدور بیمه نامه، کیفیت تولیدات داخلی را تضمین و حمایت می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۹    
با کاهش تقاضا در اوراق تسهیلات مسکن، قیمت هر برگ از این اوراق روند نزولی را طی کرده به طوری که تعدادی از تسه ها کاهش قیمت حدود 7 تا 10 هزار تومانی را تجربه کرده اند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۹    
پایگاه خبری المانیتور آمریکا در گزارشی اعلام کرد؛ افزایش نرخ ارز در ایران و تضعیف ریال نتیجه یک رفتار سرمایه گذاری است و آنچه مشاهده می شود بیشتر شبیه حباب است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۴    
مشاور فرهنگی رییس جمهور برای ارزان شدن نرخ ارز پیشنهاد داد .
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۹    
رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از تصمیم این وزارتخانه برای افزایش میزان وام ویژه دانشجویان دکتری در سال جاری خبر داد و گفت: میزان مبلغ افزایشی تا یک ماه آینده اعلام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۹    
معاون پذیرش ناشران فرابورس اعلام کرد : 18 شرکت به دلیل عدم احراز حد نصاب ضریب نقدشوندگی به بازار پایه ج تبعید و 8 شرکت جایگاه خود در بازار پایه ب حفظ کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۴    
جلسه مدیران عامل بانک ها با حضور رییس کل بانک مرکزی برای تبیین چگونگی حمایت از تولید سه شنبه 21 فروردین ماه جاری برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۹    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ریزش 438واحدی روی در رقم 96 هزار و 341 واحد برای دومین روز پیاپی در این هفته قرمز باقی ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: هر هفته از سوی دستگاه ها درخواست افزایش فوق العاده حقوق داریم و افزایش امتیازات شغلی به معنای افزایش حقوق نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
اگرچه مجلس بارها به نظام بانکی اولتیماتوم داده که نرخ سود وام های بانکی را کاهش دهد و ضرب الاجل تا پایان آذرماه را تعیین کرده بود؛اما اکنون بانک مرکزی می گوید ارز برنامه را بهم زده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اتمام بازخوانی هر دو FDR نفتکش سانحه دیده سانچی گفت: گزارش نهایی علل این سانحه اواسط اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۹    
از بیمه مسئولیت آتش سوزی بیشتر بدانیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۴    
مقام مسئول وزارت شهرسازی از بررسی پیشنهاد افزایش وام مسکن و دوره بازپرداخت آن در دولت خبر داد و گفت: در صورت تصویب وام صندوق پس انداز مسکن یکم با توجه به مناطق و شرایط مختلف، از 80 به 100 میلیون ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۴    
در حالی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بهمن سال گذشته از تحویل زمین برای اجرای مسکن اجتماعی به بنیاد مسکن انقلاب خبر داده بود که مقام مسئول بنیاد این ادعا را تکذیب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۴    
متن گزارش کمیسیون آموزش درباره تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان امروز در صحن مجلس قرائت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۹    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب با اعلام این که هم اکنون 40 درصد روستاهای کشور در برابر زلزله مقاوم هستند از ابلاغ وام 25میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۹    
پیام رسان تلگرام گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیش فرض ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۴    
صالحی اصفهانی با بیان این که مایه تأسف است که اقتصاددان هایی هم در ایران هستند که می گویند آدم های فقیر از مردم طبقات متوسط و بالا تنبل تر هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۴    
هشتاد و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به فروردین ماه سال جاری ساعت 24 روز یک شنبه مورخ 97/01/26 به حساب سرپرستان خانوار ها واریز و قابل برداشت خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۹    
پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز با موضوع بررسی استعفای شهردار برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۴    
تراز تجاری ایران و اروپا در بخش کالاهای غیر نفتی به استناد آمارهای گمرکی در 11 ماهه سال قبل، منفی هشت میلیارد و 455 میلیون دلار شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۴    
به دنبال افزایش نرخ بیمه شخص ثالث خودرو در سال جدید قیمت محصولات سایپا به طور میانگین 100 هزار تومان افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۴    
در روز گذشته (18 فروردین 1397) بالاترین قیمت سکه آتی تحویل دی ماه 97 به 2 میلیون و 23 هزار و 500 تومان رسید ولی قیمت تسویه در نهایت کمی بیشتر از یک میلیون و 994 هزار رقم خورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۴    
مهدی پازوکی،کارشناس اقتصادی می گوید: چاره ای جز پذیرش اصلاحات اقتصادی در ایران نیست و لازم است تصمیمات مهمی در این راستا اتخاذ شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۹    
عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است مردم برای این که ارزش پس اندازهای خردشان روز به روز کاهش پیدا نکند پس اندازهای خود را به طلا، سکه و ارز تبدیل می کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۴    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه تصریح کرد که بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت واردات کالا از چهار کشور به معنی محدودیت واردات کالا نیست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۹    
تفاوت قائل شدن در مسئله نظارت و قانونگذاری بانکی برای بانک های بزرگ، نشان دهنده آن است که اندازه بانک و پیچیدگی های ساختار سازمانی نقش اساسی در بروز بحران های بانکی دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل بانک ایران زمین با تاکید بر حساسیت هایی که اکنون نسبت به حمایت از تولید کنندگان و تامین مالی بخش های تولیدی در سال 1397 وجود دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۴    
بانک آینده با اجرای طرح "نوبهار" فرصتی ویژه جهت تسویه و یا به روز رسانی مطالبات غیرجاری بانک فراهم نموده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۹    
کارشناسان اقتصادی معتقدند سیر نزولی قیمت اوراق مسکن در فرابورس که از روزهای انتهایی سال گذشته آغاز شده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۹    
رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی و ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی فردا (دوشنبه) در کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی نوسانات ارزی حضور می یابند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۴    
رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون ویژه اصل 44 برای تحقق شعار سال ماموریت داد تا اقدام به تهیه پیشنهاداتی در راستای حمایت از کالای ایرانی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از پرداخت حدود 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
رسانه های دولتی چین از بخش های صنعتی و تجاری آمریکا خواستند تا علیه برنامه های گمرکی رئیس جمهوری این کشور با یکدیگر متحد شوند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی از اول فروردین ماه امسال تامین ارز بابت شهریه و هزینه اقامت دانشجویان آزاد شاغل به تحصیل در خارج از کشور به نرخ آزاد انجام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۴    
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حمایت از کالای ایرانی و توجه ایشان به سامانه های الکترونیکی گمرک ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۴    
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا از ادامه اجرای طرح رجیستری گوشی های موبایل در سال جدید خبر داد و گفت: رجیستری برند سامسونگ از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۹    
به گفته ابوترابی، از ابتدای ورود ابزارهای مالی اسلامی(صکوک) به بازار سرمایه ایران تاکنون 53 مورد انواع صکوک به ارزش 247 هزار میلیارد ریال منتشر شده که 19 مورد آن مجموعاً به ارزش 17 هزار میلیارد ریال ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاثیر عملکرد بانک مرکزی بر رتبه فضای کسب و کار ایران در جهان را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس، گفت: دولت با برنامه های درمانی، پیش فروش سکه و افزایش سود سپرده 20 درصد نمی تواند بازار ارز را مدیریت کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۹    
محمود جام ساز گفت: متاسفانه در کشور تخصیص ارز بر اساس نیازهای واقعی اقتصاد صورت نگرفته است و در جاهایی تسهیلات داده شده که بیشتر در ارتباط با رانت و قدرت های اقتصادی و سیاسی رانتی بودند و در بخش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۹    
به گزارش المانیتور ارزش ریال ایران در سال گذشته به یک سوم تنزل یافته و این ادعا که اقتصاد ایران دچار تلاطم است را تقویت می کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۹    
وحید شقاقی شهری، در تحلیل هزینه های زندگی کارگران و رابطه آن با حداقل مزد سال 97 گفت: با افزایش 185 هزار تومانی حداقل مزد و رسیدن آن به حدود 1 میلیون و 125 هزار تومان بازهم شاهد عقب افتادگی مزد از خط ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۴    
ما یک مذاکرات هسته ای داریم و یک استراتژی هسته ای. استراتژی هسته ای را تیم مذاکرات تدوین نمی کند، بلکه نظام تدوین می کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۴    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: نخستین مزایده سال 1397، با حدود 6 هزار و 500 میلیارد تومان سهام قابل واگذاری شرکت ها و بنگاههای دولتی، 28 فروردین ماه انجام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۴    
تارنمای خبری لیبیا الخبر روز شنبه نوشت، مقام های شرکت نفت لیبی برنامه ریزی کرده اند که تولید نفت این کشور را تا پایان سال جاری میلادی ...