چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 10 تیر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 تیر 1397 اقتصاد نیوز 2 تیر 1397 اقتصاد نیوز 3 تیر 1397 اقتصاد نیوز 4 تیر 1397 اقتصاد نیوز 5 تیر 1397 اقتصاد نیوز 6 تیر 1397 اقتصاد نیوز 7 تیر 1397 اقتصاد نیوز 8 تیر 1397 اقتصاد نیوز 9 تیر 1397 اقتصاد نیوز 10 تیر 1397 اقتصاد نیوز 11 تیر 1397 اقتصاد نیوز 12 تیر 1397 اقتصاد نیوز 13 تیر 1397 اقتصاد نیوز 14 تیر 1397 اقتصاد نیوز 15 تیر 1397 اقتصاد نیوز 16 تیر 1397 اقتصاد نیوز 17 تیر 1397 اقتصاد نیوز 18 تیر 1397 اقتصاد نیوز 19 تیر 1397 اقتصاد نیوز 20 تیر 1397 اقتصاد نیوز 21 تیر 1397 اقتصاد نیوز 22 تیر 1397 اقتصاد نیوز 23 تیر 1397 اقتصاد نیوز 24 تیر 1397 اقتصاد نیوز 25 تیر 1397 اقتصاد نیوز 26 تیر 1397 اقتصاد نیوز 27 تیر 1397 اقتصاد نیوز 28 تیر 1397 اقتصاد نیوز 29 تیر 1397 اقتصاد نیوز 30 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز: امیر جعفری بازیگر کشورمان به جمع بازیگران سریال ممنوعه پیوست و با گریم و نقشی متفاوت در این سریال جلوی دوربین رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۸    
اقتصادنیوز: جواد یساری که پس از سال ها ممنوع الفعالیتی، در فیلم دشمن زن به کارگردانی کریم امینی حضور پیدا کرده و قطعه ای را خوانده است، می گوید پس از انقلاب به او گفتند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۱    
اقتصادنیوز؛ یک مجرم سابقه دار فرانسوی از طریق هلی کوپتری که همدستان کاملا مسلح او در محوطه زندان فرود آوردند، موفق به فرار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۹    
اقتصادنیوز: سخنگوی هیات رییسه مجلس از تصمیم مجلس برای حضور وزرای صنعت، کشاورزی و رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسات غیرعلنی مجلس برای بررسی برون رفت از شرایط اقتصادی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۹    
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی به منظور دیدار و رایزنی با سران کشورهای سوئیس و اتریش ظهر امروز عازم برن سوئیس شد. روحانی سپس به اتریش می رود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۰    
برچسب ها: مرجانه گلچین
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۱    
اقتصاد نیوز: بعد از گوچی و سردار، 7 بازیکن دیگر تیم ملی هم در نزدیکی های خط پایان قرار دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۲    
اقتصاد نیوز: پرسپولیس بالاخره موفق شد با جذاب ترین مهره نقل وانتقالات به توافق برسد. بازیکنی که قرار است جای خالی فرشاد احمدزاده و شاید هم وحید امیری را پر کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۹    
اقتصاد نیوز: با تصمیم سازمان بورس و اوراق بهادار امکان انتشار اوراق برای تامین مالی بخش خصوصی با نرخ های مناسب تر از نرخ تسهیلات بانکی فراهم می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۶    
اقتصاد نیوز: درخشش بازیکنان لیگ برتری در روسیه چیزی نیست که در حال حاضر، مدیران استقلال و پرسپولیس را خوشحال کرده باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۶    
اقتصاد نیوز: سخنگوی بانک مرکزی گفت: فهرست دوم اسامی شرکت هایی که برای واردات کالا ها، ارز یا دلار 4200 تومانی دریافت کرده اند به زودی منتشر می شوند .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز: در حالی که این روزها اوضاع بازار موبایل کشور به شدت آشفته شده است و با وجود دریافت ارز مصوب بانک مرکزی، بسیاری اقدام به فروش گوشی با نرخ آزاد کرده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز: عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان تهران گفت: بر اساس آمار سالانه باید بین 1 تا 1.5 میلیون مسکن تولید شود تا نیاز متقاضیان مسکن تامین گردد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۵    
اقتصاد نیوز: به بهانه حذف تیم های آرژانتین و پرتغال از جام جهانی و دوری لیونل مسی و رونالدو از دریافت جام جهانی نگاهی به بزرگان فوتبال که این جام را از دست داده اند خالی از لطف نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز: گوشی موبایل شرکت Light با بهره گیری از فناوری دوربین L16 این کمپانی، با دوربین پشتی 9 گانه و توانایی های بسیار بالا در عکاسی، امسال عرضه می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۶    
اقتصاد نیوز: اندکی پس از فروکش کردن هیجان و تب و تاب مسابقات جام جهانی، قصد داریم عملکرد تیم ملی را از دریچه آمار و ارقام مورد بررسی قرار دهیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد نیوز: بعد از درخشش دو بازیکن استقلال در مسابقات جام جهانی، حالا آنها مشتریانی دارند و حضورشان در این باشگاه بعید به نظر می رسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۳۱    
اقتصاد نیوز: جدید ترین آمار از میزان بازیکنان بازی های رایانه ایی در کشور منتشر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۵    
اقتصاد نیوز: بازیکنان تیم ملی فوتبال مکزیک در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۵    
اقتصاد نیوز: شرکت کرمان موتور تا پاییز امسال خودروی جدید جک اس 7 را به بازار ایران معرفی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۰    
اقتصاد نیوز: فدراسیون بین المللی فوتبال به همکاری خود با مارادونا به خاطر حرکت غیراخلاقی روی سکوها پایان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۰۷    
اقتصاد نیوز: حضور مولتی میلیاردر روس در فوتبال انگلیس 15 ساله شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۳:۲۹    
اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش فتح درباره حمایت های مالی ایران از این جنبش، گفت که دولت های ایران حتی یک ریال به ملت فلسطین کمک نکرده اند. ب
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۳:۰۸    
اقتصادنیوز: علی جمعه، مفتی سابق مصر گفت: انقلاب علیه محمد مرسی مثل فتح مکه بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۲:۵۰    
اقتصادنیوز: نهمین حراج سالیانه تابلوهای نقاشی در یک شب 31 میلیارد و 378 میلیون تومان فروش داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد دولتش مجازات هایی برای آن دسته شرکت های اروپایی که با ایران تعامل اقتصادی داشته باشند، در نظر خواهد گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۸    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از منابع آمریکایی و صهیونیستی نوشت که اعضای کاخ سفید درمورد راهبرد خود درقبال ایران دچار شکاف و اختلاف هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۰    
رژیم صهیونیستی نیروی نظامی بیشتری را در مرز با سوریه مستقر نمود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح از ورود یک کشتی حامل مواد شیمیایی آمریکایی به خلیج فارس خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۰    
یک مسئول فرانسوی که خواست نامش فاش نشود در گفت وگو با رادیو بین المللی گفت که شرکت خودروسازی پژو تلاش می کند چراغ خاموش در ایران باقی بماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۰    
آمارهای سازمان اداری و استخدامی کشور نشان می دهد که درصد افراد ثبت نام شده در مقطع تحصیلات عالی در ایران بالاتر از متوسط منطقه و جهان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۰    
وزارت صنعت و معدن و تجارت اسامی شرکت های وارد کننده خودرو و تعرفه های مربوط به تمامی خودروهای سواری (با کد 8 رقمی) را به بانک مرکزی اعلام کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۱    
تحریم آمریکا برای اختلال در صادرات نفت ایران می تواند قیمت نفت را تا بشکه ای 90 دلار افزایش دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس از بررسی اعتراضات اخیر با حضور معاون امنیتی وزارت کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد که در آن بر این موضوع تاکید شد که تجمعات بازار تهران هیچ گونه کنترل و هدایت خارجی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۹    
با حذف اسپانیا پرونده گروه مرگ این دوره از جام جهانی بسته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۳    
در فرودگاه ساری یک فرود اضطراری گزارش شده که خوشبختانه جان همه مسافران در امان بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۱    
وکیل اسفندیار رحیم مشایی با اشاره به اظهارات اخیر دادستان تهران مبنی بر صدور کیفرخواست گفت: هنوز پرونده موکلم به دادگاه انقلاب نرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تغییر سیاست های ارزی دولت برای تامین ارز مورد نیاز کالاها خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۶    
مشاور امنیت ملی دولت آمریکا می گوید ترامپ در دیدار با پوتین از وی برای خارج کردن ایران از سوریه کمک خواهد خواست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۱    
اقتصادنیوز؛ بانک مرکزی عراق روز یکشنبه در بیانیه ای با اعلام خبر خروج عراق از لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) گفت: گروه ویژه اقدام مالی رسما خروج عراق را از لیست سیاه پیگیری خود اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۱    
اقتصادنیوز؛ عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن به ادعای امارات مبنی بر توقف عملیات در الحدیده واکنش نشان داد و هدفش را گمراه کردن افکار عمومی دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۲    
اقتصادنیوز؛ پرتاب اوت جنجالی میلاد محمدی علاوه بر اینکه به سوژه رسانه های داخلی و خارجی تبدیل شد، جریمه 500 دلاری او را نیز بهمراه داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۹    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ مدعی شد که برای آن دسته از شرکت های اروپایی که با ایران تعامل اقتصادی دارندمجازات هایی در نظر دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۹    
اقتصادنیوز:امروز میزان اختصاص ارز 4200 تومانی به شرکت های وارد کننده کالا منتشر شد. اعتمادآنلاین با استفاده از آمار موجود بیشترین ارز اختصاص یافته به شرکت های مخنلف را ذر یک داده نما منتشر کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۶    
اقتصادنیوز: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به واردکنندگان کالا با دلار دولتی تا 17 تیرماه مهلت داد قیمت کالاهای خود را بر اساس دلار 4200 تومانی در سامانه 124 درج کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۱    
اقتصادنیوز؛ روزنامه تایمز در گزارشی از برگزاری تمرین احراز آمادگی های لازم برای مرگ ملکه انگلیس توسط کابینه این کشور خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز؛ همسر بنیامین نتانیاهو اتهامات مطرح شده علیه وی درخصوص پرونده ای که در رسانه ها به "غذاهای لاکچری" معروف است را رد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز؛ رسانه انگلیسی تلگراف فاش کرد که مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سفر به این کشور دیدار محرمانه ای با برخی از نمایندگان محافظه کار پارلمان درباره توافق تجاری واشنگتن با لندن داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز: سازمان تامین اجتماعی با ابلاغ دستورالعملی جدید از معافیت 20 درصدی حق بیمه سهم کارفرمایان در صورت به کارگیری نیروی کار جدید، خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز؛ بعد از انتشار خبری مبنی بر خرید 38 هزار قطعه سکه توسط یک نفر، شایعاتی مطرح شد که این فرد همسر سیده فاطمه حسینی، نماینده مجلس است. این خبر امروز توسط بانک مرکزی تکذیب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز: استاندار تهران با اشاره به کمبود 60 درصدی تولید برق از منابع آبی گفت: بخشنامه قطع سیستم های سرمایشی از ساعت 13:30 در همه دستگاه های استان ابلاغ می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز؛ اندیشکده واشنگتن در تحلیلی نوشت: علاوه بر اینکه حضور نظامی روسیه در سوریه بدون وجود نیروهای زمینی تحت حمایت ایران ممکن نمی شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: اتحادیه اروپا هم احتمالاً همانند چین بد است، فقط کوچک تر است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز: جزئیات نشست رییس کل بانک مرکزی ونمایندگان مجلس منتشر شد. ولی الله سیف در این باره گفت: این بانک تصمیمی برای افزایش نرخ سود بانکی ندارد و در این راستا بخش نظارتی با بانک هایی که نرخ سود را ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۶    
اقتصادنیوز؛ عباس جعفری دولت آبادی از صدور کیفرخواست اسفندیار رحیم مشایی خبر داد. وی همچنین گفت که اتهام برخی دانشجویان دستگیر شده در حوادث دی ماه امنیتی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۶    
اقتصادنیوز: مشاور سابق روحانی با اشاره به توقعات بیش از حد دولت از برجام، گفت: وزارت خارجه به گونه ای وانمود کرد که انگار با برجام همه مسائل حل خواهد شد و این اشتباه بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۷    
اقتصادنیوز؛ صدر اعظم آلمان بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره تسلیم خواسته های طرف مقابل برای کاهش پذیرش مهاجران شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۷    
اقتصادنیوز؛ مخالفان حسن روحانی که روزی برای تحقق آرزوی یک دوره ای شدن ریاست جمهوری او تلاش می کردند، در چند روز گذشته با چرخشی بی سابقه مطالب متفاوتی اعلام کرده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ شورای دفاعی هند امروز یکشنبه علیرغم مخالفت آمریکا انحرافات جزئی در قرارداد ارسال سامانه اِس- 400 از روسیه به این کشور را مورد تأئید قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ صادق زیبا کلام با اشاره به حضور رودی جولیانی در نشست سازمان مجاهدین خلق در پاریس گفت: ای کاش کسی به آقای رودی جولیانی و ترامپ و سایر رهبران آمریکا می توانست بگوید که جریانات رادیکال ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ تمامی کسانی که طبق لیست بانک مرکزی ارز 4200 تومانی دریافت کرده اند، یک هفته مهلت دارند نسبت به ارائه لیست قیمت مورد عمل برای مصرف کننده براساس ضوابط جهت درج در سامانه 124 اقدام کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۳    
اقتصادنیوز؛ انفجاری مهیب جلال آباد واقع در شرق افغانستان را به لرزه درآورد. ساعتی پیش هم خبری مبنی بر حمله افراد مسلح به یک مدرسه در ولایت ننگرهار منتشر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۳    
اقتصادنیوز: مهدی نوروزیان، خبرنگار اقتصادی در حساب توییتری خود نوشته است: فهرست #بانک_مرکزی می گوید:چند #شرکت_دارویی نزدیک یک میلیارد #یورو #بخار_شور وارد کرده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۰    
اقتصادنیوز: معاون نظارت شورای شهر تهران در مورد جزئیات واگذاری 1300 ملک توضیحاتی را ارائه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۲    
اقتصادنیوز: دیروز و در آغاز هفته سیر نزولی قیمت ها تا ساعات پایانی روز با شیب کم ادامه داشت. امروز اما با وجود میزان کم نوسانات و ثبات نسبی، شاهد رشد ناچیز قیمت ها بودیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۰    
اقتصادنیوز: حسن روحانی، رئیس جمهوری برای معرفی متخلفان واردات غیرقانونی و یا توزیع در صنعت خودرو ضرب الاجل تعیین کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۷    
اقتصادنیوز؛ گروه بنگاه ها- پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت صنعت غذایی کورش با نماد کورش 99 از فردا 11 تیرماه از سوی تأمین سرمایه بانک ملت در فرابورس ایران صورت می پذیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۷    
اقتصادنیوز؛ - دکتر علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل بیمه ملت، به عنوان مدیرعامل یکی از بزرگترین هلدینگ های مالی و سرمایه گذاری کشور منصوب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز؛ گروه بنگاهها- اعضای هیات مدیره انجمن جوانان اتاق بازرگانی استان تهران ، در یکی از اولین نشست های خود با انتخاب علی محمدی به عنوان رئیس خواستار حضور در کمیسیون های تخصصی اتاق تهران و شورای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۳    
اقتصادنیوز : به رغم اینکه بیشترین معاملات آپارتمان مسکونی در ماه گذشته، در گروه واحدهای 60 تا 80 مترمربعی انجام شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۵    
اقتصادنیوز: الحیاة، یکی از روزنامه های پیشروی جریان پان عربیسم که هفت دهه پیش در بیروت تاسیس شد، دفترش را در این شهر و دیگر مناطق خارج از منطقه خلیج فارس تعطیل کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۵    
اقتصاد نیوز: فدراسیون فوتبال عراق برای درخشش در جام ملت های آسیا به دنبال جذب سرمربی کروات سرخ پوشان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۵    
اقتصادنیوز: علی بختیار، نماینده مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای جلوگیری از واگذاری سکه های پیش فروش شده به شهروندان خبرداد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز؛ جعفرزاده ایمن آبادی گفت: به صورت علمی و فنی با پیش فروش سکه در بورس باید قیمت آن در مدت یک هفته حداقل 30 درصد کاهش دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۵    
روز ملی صنعت و معدن امسال فرصت جدی تری برای پرداختن به عرصه تولید داخلی است چراکه شعار سال حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی است و این نامگذاری باعث اهتمام و هم افزایی بیشتر همه دستگاه ها در راستای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۷    
اقتصادنیوز؛ محمد شریعتمداری امروز گفت: از توان بخش خصوصی به دلیل انعطاف پذیری بالا، برای دور زدن تحریم ها استفاده می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۷    
اقتصادنیوز؛ امروز صبح به استناد لیست منتشر شده بانک مرکزی، یک خودروساز برای واردات چای ساز و قهوه ساز ارز دولتی گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۶    
اقتصادنیوز؛ گروه بنگاه ها- مدیرعامل جهان فولاد سیرجان که در ابتدای سال جاری عرضه موفق آهن اسفنجی در بورس کالا را برای نخستین بار در کارنامه خود به ثبت رساند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۳    
اقتصاد نیوز: بعد از نمایش موفق علیرضا بیرانوند در جام جهانی روسیه اکنون او با پیشنهادات مناسبی از فوتبال اروپا مواجه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۴    
اقتصاد نیوز: 83 درصد از 4 میلیارد موبایلی که در دست مردم جهان است، مجهز به سیستم عامل اندروید است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۱    
اقتصاد نیوز: کاپیتان پرسپولیس که در اتفاقی عجیب در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار نگرفته بود، به پیشنهاد کادرفنی پاسخ منفی داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۲    
اقتصادنیوز؛ باراک اوباما برای آماده سازی مقدمات پیروزی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 وارد عمل شده تا هم حزبی های خود را در انتخابات ماه نوامبر به پیروزی برساند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۲    
اقتصادنیوز: رییس فراکسیون اصناف مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته نمایندگان اتحادیه های اصناف با رییس مجلس گفت: به دستور علی لاریجانی تیمی سه نفره از هیات رییسه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۶    
اقتصاد نیوز: وزیر ورزش و جوانان نسبت به جنگ لفظی کی روش با برانکو واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۳    
اقتصادنیوز؛ بیژن زنگنه در نامه ای اعتراض آمیز به احتمال افزایش تولید نفت عربستان واکنش نشان داد و در نامه اش به دبیر کل اوپک نوشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۳    
اقتصاد نیوز: رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی گفت: گرچه همه برندهای موبایل موجود در بازار از ارز دولتی 4200 تومانی استفاده کرده و نباید مشمول افزایش قیمت شوند اما میزان تخصیص ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۷    
اقتصاد نیوز: داور بین المللی فوتبال ایران گفت که دیگر قضاوت فینال جام جهانی خیلی برای او اهمیتی ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۴    
اقتصاد نیوز: هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27 مرداد به میزبانی کشوراندونزی و در شهر جاکارتا آغاز خواهد شد که کاروان ورزشی ایران در 25 رشته ورزشی دراین دوره از بازی ها حضور دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۱    
اقتصادنیوز؛ محمدجواد کولیوند با تاکید بر اینکه تجمعات بایذ با اخذ مجوز باشد گفت: 129 نفر در تجمع غیرقانونی اخیر کاسبان در بازار تهران و مقابل مجلس دستگیر شدند که این افراد از گروه معاندین بودند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۱    
اقتصاد نیوز: مهاجم جوان تیم ملی فوتبال فرانسه درمصاف با آلبی سلسته از سریع ترین دونده جهان هم سریع تر دوید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۵    
اقتصاد نیوز: یکی از انواع پاداش های تعلق گرفته در جام جهانی، به باشگاه هایی تعلق می گیرد که بازیکنانشان درگیر این رقابت ها بودند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۲    
اقتصادنیوز؛ پس از گذشت دو ماه از آغاز عملیات ائتلاف عربستان برای اشغال استان الحدیده و ناکامی در آن، امارات از توقف موقت این عملیات به بهانه فرصت دادن به مذاکرات سیاسی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز؛ محمدنبی حبیبی با اشاره به حضور اصلاح طلبان در بدنه دولت گفت: برخی از آنها پیشنهاد استعفا دولت را هم می دهند. آقای روحانی نباید اجازه دهد فرصت طلبان قبلی به اپوزیسیون دولت تبدیل شوند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز؛ یک روزنامه سوئیسی درباره واکنش احتمالی ترامپ نسبت به سفر روحانی به سوئیس نوشت: باید در انتظار توئیت جدید ترامپ برای بروز خشم خود در خصوص سفر روحانی به سوئیس بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی بانک مرکزی در پاسخ به کامل نبودن لیست دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی گفت: فهرست اعلامی از سوی بانک مرکزی مبنی بر دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی، بر مبنای فهرستی است که وزارت صنعت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۷    
اقتصادنیوز؛ معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: یک نفر در بین تجمع کنندگان مسلح بوده اما فعلا شناسایی نشده است. در این تجمعات تخریب زیادی هم ایجاد نشد.
  • ۱