سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 30 دی 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 دی 1397 اقتصاد نیوز 2 دی 1397 اقتصاد نیوز 3 دی 1397 اقتصاد نیوز 4 دی 1397 اقتصاد نیوز 5 دی 1397 اقتصاد نیوز 6 دی 1397 اقتصاد نیوز 7 دی 1397 اقتصاد نیوز 8 دی 1397 اقتصاد نیوز 9 دی 1397 اقتصاد نیوز 10 دی 1397 اقتصاد نیوز 11 دی 1397 اقتصاد نیوز 12 دی 1397 اقتصاد نیوز 13 دی 1397 اقتصاد نیوز 14 دی 1397 اقتصاد نیوز 15 دی 1397 اقتصاد نیوز 16 دی 1397 اقتصاد نیوز 17 دی 1397 اقتصاد نیوز 18 دی 1397 اقتصاد نیوز 19 دی 1397 اقتصاد نیوز 20 دی 1397 اقتصاد نیوز 21 دی 1397 اقتصاد نیوز 22 دی 1397 اقتصاد نیوز 23 دی 1397 اقتصاد نیوز 24 دی 1397 اقتصاد نیوز 25 دی 1397 اقتصاد نیوز 26 دی 1397 اقتصاد نیوز 27 دی 1397 اقتصاد نیوز 28 دی 1397 اقتصاد نیوز 29 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۸    
اقتصادنیوز: مرکز پژوهش های مجلس با بررسی بند (م) تبصره (5) لایحه بودجه سال 98، پیشنهاد کرده که این بند به نحوی تغییر کند که بر اعطای مجوز قانونی به بانک مرکزی در زمینه عملیات بازار باز تصریح داشته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۵    
اقتصاد نیوز:باراک اوباما، با نام صحیح باراک حسین اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور این کشور شناخته می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
اقتصادنیوز : بهاره رهنما که در گذشته بارها غلط املایی هایش سوژه کاربران فضای مجازی شده بود بازهم سوتی داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۶    
اقتصادنیوز: قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار طی روز جاری به 12 هزار و 900 تا 13 هزار و 400 تومان به فروش می رسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
اقتصادنیوز: دادستان دزفول با اعلام خبر دستگیری سپیده قلیان گفت: همچنین یکی از برادران متهم که ماموران را مجروح کرده بود نیز بازداشت و روانه زندان شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
اقتصادنیوز: پیش فروش بلیت سینماهای مردمی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از دیروز به صورت اینترنتی آغاز شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۶    
اقتصاد نیوز: 1024 نفر از مردم و مشتریان صنعت خودرو کشور، خواسته های خود از این صنعت را اعلام کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۶    
اقتصاد نیوز:اخیرا اخبار و شایعات فراوانی پیرامون قیمت گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20 سامسونگ و ویژگی های احتمالی آن ها منتشر شده که چندان واقع گرایانه نبودند اما یک منبع ناشناس ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۳    
اقتصاد نیوز:اطلاعات کامل اتومبیل مرسدس AMG Project One با توانی بیش از 1000 اسب بخار منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۱    
اقتصاد نیوز:سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان آینده مبهمی در این تیم دارد و خیلی ها معتقد هستند بعد از مسابقات جام ملت های آسیا او کشورمان را برای همیشه ترک خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۶    
اقتصاد نیوز:چند وقتی است که چالش ده سال به ترند جدیدی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بدل شده است. بر اساس این چالش ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۳    
اقتصاد نیوز:باشگاه پرسپولیس که دو پنجره نقل وانتقالاتی از جذب بازیکن جدید محروم بود، از ابتدای فصل جاری شروع به خرید بازیکن کرد تا بلافاصله پس از باز شدن پنجره نقل انتقلاتی خود در نیم فصل لیگ هجدهم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۳    
اقتصاد نیوز: سازمان برنامه و بودجه در واکنش به گزارش مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: در قالب اطلاعات پیوست شماره 3 لایحه بودجه و بسیار فراتر از اطلاعاتی که قانون گذار وظیفه نموده است تنظیم شده است
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۴    
اقتصاد نیوز:مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی بیشترین کلماتی که از سوی محققان در پایگاه های علمی SID، اسکوپوس و گوگل جستجو کرده اند را استخراج کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز: در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 بازیکن عجیبی وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۹    
اقتصاد نیوز:گوگل به تازگی از قابلیتی برای نمایش سرعت مجاز حین رانندگی در Google Map برای نسخه های Android و iOS اضافه کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۶    
اقتصاد نیوز:بررسی های محققان نشان می دهد نزدیک به 200 افزونه طراحی شده برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اپرا قادر به سرقت اطلاعات خصوصی کاربران هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۰    
اقتصاد نیوز: اخیرا یک چالش ترسناک و عجیب در بین برخی از کاربران شبکه های اجتماعی رایج شده که این موضوع می تواند برای آنها و خصوصا دیگر مردم خطرات بسیار بزرگی ایجاد کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۰    
اقتصاد نیوز:سرمربی سابق چلسی برای صحبت با بازیکنانش در رختکن، مسئولان یوفا را فریب داد اما ممکن بود در این راه، جانش را از دست بدهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۵    
اقتصاد نیوز:بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالبات شان و همچنین عدم تحقق وعده های مدیران باشگاه به شدت ناراحت هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۹    
اقتصاد نیوز:فناوری 5 جی در دهه آینده معادل 765 میلیارد دلار از صنعت رسانه را تحت الشعاع خود قرار می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۹    
اقتصاد نیوز:با تداوم تعطیلی دولت آمریکا و بحرانی شدن وضعیت بسیاری از کارکنان دولت که در حدود یک ماه است حقوقی دریافت نکرده اند، برخی کاربران اینترنت ابتکارعمل هایی را در این زمینه راه اندازی کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۱    
مشاور وزیر اطلاعات گفت: هدف آمریکا از اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی تغییر رفتار و وادار کردن ایران به بازگشت بر سر میز مذاکره و ایجاد یک توافق سخت تر و جدید است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۵۶    
اقتصادنیوز: تارنمای آمریکایی آکسیوس در گزارشی نوشت : ترامپ در سال اول ریاست جمهوری اش که هنوز تحت تاثیر سخنرانی ها و هیجانات انتخاباتی بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۵۳    
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل در ادامه تلاش های خود برای عادی سازی روابط میان این رژیم و کشورهای عربی و مسلمان، صبح یک شنبه سرزمین های اشغالی را به مقصد چاد ترک کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۵۰    
اقتصادنیوز: مجتهد، افشاگر سعودی، در پست توئیتری خود نوشت: به نظر می رسد خالد فیصل امیر منطقه مکه دو رفتار از خود نشان داده که باعث عصبانیت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شده و به همین دلیل دوره حاکمیت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۱    
نماینده سابق ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف موسوم به ائتلاف بین المللی مقابله با داعش در مصاحبه ای گفت که کاخ سفید هیچ برنامه ای برای بعد از خروج نظامیان آمریکایی از سوریه ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۴    
رییس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین از کشف و ضبط 3 قطعه اشیای قدیمی و تاریخی شامل دو ظرف و یک کتیبه در این شهرستان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۴    
مهاجم تیم ملی می گوید اگر می توانست همه فرصت هایش را به گل تبدیل کند، در بارسلونا و رئال مادرید بازی می کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۴    
خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین که برای شرکت در نشست اقتصادی اتحادیه عرب در بیروت به سر می برد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۲    
وزیرخارجه آمریکا در ادعایی تکراری خواستار آزادی زندانیان آمریکایی در ایران شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۳    
معاون ضد تروریسم وزارت اطلاعات گفت: اگر نخواهیم جلوی عناصر جنایتکار و سنگدل بایستیم باید بدانیم که قصد آنها نابودن کردن کشور و تبدیل کردن آن به وضعیت سوریه و عراق است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۰    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این که نداشتن هویت برای فرزندان حاصل ازدواج زنان ایرانی با اتباع بیگانه موجب مشکلاتی می شود، از تصویب طرحی خبر داد که قرار است این مشکل را حل کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۸    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در تعدادی از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و در پست های کارشناس امور فرهنگی و کارشناس امور هنری با انتشار فراخوانی نیروی جدید می ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۵    
جدیدترین نظرسنجی ها در فرانسه از افت فاحش محبوبیت رئیس جمهور این کشور و افزایش میزان نارضایتی های مردمی حکایت دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۱    
تیم ملی ایران با پیروزی مقابل عمان پس از سه دوره جام ملت ها در مرحله حذفی به پیروزی رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۷    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: واحدهای پدافند هوایی سوریه با استفاده از تسلیحات تحویل شده از طرف روسیه، حمله هوایی اسراییل را دفع کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۱    
اقتصادنیوز: صفحه جام جهانی فیفا در توئیتر به مهار پنالتی علیرضا بیرانوند در بازی برابر عمان پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۶    
سفیر ایران در انگلیس در صفحه توییتر خود به ارائه گزارش آماری درباره دسترسی نازنین زاغری به خدمات پزشکی در زندان پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۶    
اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو پس از حمله هوایی به سوریه اعلام کرد که مقابله با حضور نظامی ایران در سوریه ، سیاست همیشگی و دائمی دولت یهود است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز: سندی از نقش و مشارکت دستگاه اطلاعاتی مصر در قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی منتشر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
مقام ارشد دولت انگلیس هشدار داد که موضوع برگزیت سرانجام شکاف عمیقی را بین پارلمان و مردم این کشور ایجاد می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۵    
هیات دولت عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، گزارشی از لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون جرایم سازمان یافته فرا ملی (پالرمو) و روند مراحل مختلف تصویب آن را ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۶    
تیم فوتبال ایران در حالی نیمه نخست دیدار برابر عمان را با پیروزی 2 بر صفر به اتمام رساند که علیرضا بیرانوند ضربه پنالتی حریف را مهار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
اقتصادنیوز: موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس پیش بینی می کند که قیمت جهانی طلا در سال 2019 میلادی با رشد فزاینده ای روبرو خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
سازمان تأمین اجتماعی درباره سبد کالای بیمه شدگان اطلاعیه ای صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
اقتصادنیوز؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و بهره برداری از چند طرح مهم عمرانی و صنعتی، فردا دوشنبه اول بهمن به استان کرمان سفر می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
اقتصادنیوز: یک استاد دانشگاه مطرح کرد: متاسفانه علیرغم این همه حفاظت، حراست، بازرسی، کنترل، احکام سنگین و مچ گیری، علیرغم این همه دقتی که در گزینش مسئولان به کار می بریم بازهم فساد وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۹    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا بار دیگر از توییتر برای تعریف از عملکرد خود استفاده کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۹    
اقتصادنیوز؛ حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس گزارش آماری درباره دسترسی نازنین زاغری به خدمات پزشکی در زندان ارائه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۷    
اقتصادنیوز: پژو پارس یکی از ماشین های پر فروش داخلی است که از سال 82 در ایران تولید می شود. این خودرو در زمان ورود خود به بازار ایران جزو خودروهای لوکس ایران محسوب می شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۸    
اقتصادنیوز: پژو پارس یکی از محبوب ترین خودروهای تولید شده توسط ایران خودرو است که بیش از 15 سال از حضور آن در بازار ایران می گذرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
اقتصادنیوز؛ الکساندر ریگر وزیر مختار سفارت اتریش در ایران
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۹    
اقتصادنیوز؛ جان کری، وزیر خارجه دولت باراک اوباما در پاسخ به منتقدان برجام در آمریکا که می گویند این توافق نتوانسته فعالیت های منطقه ای ایران را محدود کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۹    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سلسله توئیت هایی حملات شدیدی را علیه نانسی پلوسی، رهبر حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
اقتصادنیوز؛ توئیتر رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که کمک های قطر قرار است امشب یا فردا برای مردم غزه ارسال شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
اقتصادنیوز؛ مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق به اخبار مربوط به حملات هوایی آمریکا به مناطقی از عراق واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز؛ اخیرا بازدیدکنندگان از دفتر گاوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس گفته اند که روی دستمال توالت های دفتر وی تصویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه بوده و در زیر تصاویر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز؛ علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه می توانیم صنعت هسته ای را به روز کنیم، گفت: تصمیم ماندن یا نماندن در برجام توسط هیئت نظارت بر برجام گرفته می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز؛ شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز یکشنبه به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، صادق آملی رئیس قوه قضائیه و دیگر اعضا تشکیل جلسه داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز؛ خبرگزاری ترکیه ای دوغان خبر داد که دادستان های این کشور در تدارک محاکمه یک کارمند محلی کنسولگری آمریکا در آنکارا به ظن ارتباط او با گروه وابسته به فتح الله گولن هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز؛ تارنمای روزنامه چپگرای لس آنجلس تایمز با اشاره به عهدشکنی های متعدد رئیس جمهوری آمریکا، نوشت: ترامپ هر دو عنصر اصلی اعتبار و اعتماد که لازمه هر مذاکره و توافقی می باشد را از دست داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از ممنوع الخروجی رییس سازمان خصوصی سازی بی اطلاعم اما آنگونه همکارانم می گویند این موضوع تکذیب شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 1تا 3 میلیون تومانی قیمت استپ وی و پژو 207 اتوماتیک در بازار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز: بازار طلا و ارز تهران در آخرین روز دی ماه نیز به روند صعود ادامه داد تا سکه وارد کانال 4 میلیونی شود. طلای آب شده در آستانه مرز 1 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
اقتصادنیوز: وزیر صنعت معدن تجارت گفت: درباره واردات بدون انتقال ارز هفته گذشته مصوبه ای از دولت گرفتیم تا یک واحد تولیدی اگر به قطعه ای نیاز داشت، در صف دریافت دلار و ارز قرار نگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۰    
اقتصادنیوز: کارشناسان اقتصادی اعلام کردند انتظار می رود رشد اقتصادی چین در سال 2018 میلادی با رسیدن به رقم 6.6 درصد کمترین نرخ از سال 1990 میلادی به بعد خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
اقتصادنیوز؛ منابع سوری اعلام کردند که پدافند هوایی این کشور حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق را دفع کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۵    
اقتصاد نیوز:برنامه سازمان لیگ برای استقلالی ها در شرایطی اعلام شد که آبی ها کار سختی در بهمن و اسفند دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۲    
اقتصاد نیوز:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن تمجید از علیرضا بیرانوند و جاه طلبی هایش که او را در مسیر درستی قرار داده است، گفت: هر مربی ای بعد از من بیاید تیم بهتری را تحویل می گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۶    
اقتصاد نیوز:روز گذشته یک موشک دلتا 4هوی ماهواره جاسوسی آمریکا را به مدار زمین برد. پرتاب این ماهواره از سال گذشته تاکنون بارها به دلایل مختلف به تعویق افتاده بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴    
اقتصادنیوز؛ نشریه اشپیگل در گزارشی در مورد بازداشت یک تبعه افغانستان به اتهام جاسوسی از آلمان، مدعی شد که برلین با این بهانه کاردار ایران را احضار کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴    
اقتصاد نیوز:وزیر ارتباطات از افزایش 10 درصدی حجم بسته های اینترنت بدون تغییر قیمت خبر داد و آن را اقدامی در راستای اصلاح قیمت بسته های اینترنتی عنوان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴    
اقتصادنیوز؛ حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید دارد که نباید انضباط مالی کشور تحت الشعاع تحریم ها قرار گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴    
اقتصادنیوز : طبق وعده دولت و خودروسازان، قرار است قیمت خودروهای داخلی به واسطه افزایش تیراژ به تدریج کاهش یابد، این در حالی است که شرایط حال حاضر زنجیره خودروسازی کشور نشانی از بهبود وضع تولید ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۵    
اقتصاد نیوز:اتلتیکومادرید شنبه شب درلالیگا توانست اوئسکا را شکست دهد و درجایگاه دوم جدول فوتبال اسپانیا باقی بماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
اقتصادنیوز؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل که برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با چاد به این کشور آفریقایی سفر کرده، در اظهاراتی بی اساس مدعی شد ایرانی ها و فلسطینیان برای توقف این سفر تلاش کردند .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
اقتصادنیوز: حجم خرید و فروش اوراق تسهیلات مسکن - بازار بالادست معاملات ملک - در دی ماه 16 درصد نسبت به آخرین ماه پاییز افزایش پیدا کرد و دومین ماه صعودی برای بازار معاملات امتیاز وام مسکن رقم خورد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۶    
اقتصادنیوز : مقایسه کیفیت و کمیت نقدینگی در ایران با کشورهای سه منطقه اقتصادی نشان دهنده سه تفاوت در نقدینگی ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی، آمریکا و عربستان است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹    
اقتصادنیوز؛ شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر که به عنوان آخرین مهمان نشست اتحادیه عرب در لبنان وارد بیروت شده بود بلافاصله پس از شرکت در مراسم افتتاحیه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹    
اقتصادنیوز؛ با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، سید جواد سلیمانی به عنوان جانشین محمدرضا سروش مدیرعامل این شرکت شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۰    
اقتصادنیوز؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل درباره سفرش به چاد گفت: این سفر بخشی از انقلابی است که ما در جهان عرب و اسلام در حال انجامش هستیم و من وعده تحقق آن را داده بودم. اخبار مهمی در راه است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۰    
اقتصادنیوز؛ فیلم پارادایس که در میان فیلم های توقیفی سازمان سینمایی قرار داشت، در حالی که قرار بود پس از ماه محرم اکران شود، سرانجام در آستانه سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر روانه سینماها خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۰    
اقتصادنیوز؛ احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس از ممنوع الخروج شدن میرعلی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی با دستور بازپرس دستگاه قضا خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۰    
اقتصادنیوز؛ رضا رحمانی، وزیر صمت با بیان اینکه در حال حاضر خودروسازان اجازه پیش فروش خودروی جدید ندارند، گفت: موافقت با افزایش قیمت خودرو با هدف حفظ خط تولید بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۳    
اقتصادنیوز؛ ترامپ از پیشنهاد جدیدی برای حل مشکل دولت فدرال به سنای آمریکا خبر داد. طرحی که خود او را نوعی مصالحه عنوان کرد اما نانسی پلوسی سخنگوی مجلس آمریکا هر گونه مصالحه با ترامپ را رد کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۳    
اقتصادنیوز؛ وحید یامین پور از ماجرای بازداشت مرضیه هاشمی در آمریکا بهانه ای ساخت تا دوباره به وزیر خارجه حمله کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۳    
اقتصادنیوز؛ مصطفی کواکبیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که احتمالا لوایح پالرمو (مبارزه با جرایم سازمان یافته ) و CFT به تایید مجمع تشخیص خواهد رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۳    
اقتصادنیوز: قیمت دلار در ادامه پیشروی چند روز اخیر خود امروز نیز افزایشی اندک را تجربه کرد تا در استانه 12 هزار تومان بایستد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۹    
اقتصادنیوز: صادق زیباکلام، فعال سیاسی، شیوه نقد سیدمحمد موسوی خوئینی به مرحوم اکبر هاشمی را همچون اکبر گنجی و عباس عبدی در دوران اصلاحات ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۹    
اقتصادنیوز: نماینده اصفهان با بیان این که ما موافق جوان گرایی هستیم، گفت: با این وجود اداره دستگاههای دولتی قاعده دارد و موضوع شخصی نیست این که شما مدیرانی در دستگاه های زیرمجموعه خود گذاشته اید که ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۹    
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس از پاسخ های وزیر نفت درباره علت تغییر مدیرعامل شرکت ستاره خلیج فارس قانع شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۹    
اقتصادنیوز: نماینده مردم داراب در مجلس با اشاره به این که نفت یک مزیت نسبی از نظر اقتصادی برای کشور است و هنر مدیریت استفاده از این مزیت نسبی برای ایجاد مزیت رقابتی برای کشور است از وزیر نفت پرسید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۹    
اقتصادنیوز: وزیر نفت با تاکید بر این که توجه به افزایش بازیافت از مخازن نفت و گاز مهمترین اولویت این وزارت خانه است، گفت: یک درصد افزایش بازیافت معادل 8 میلیارد بشکه نفت است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۹    
اقتصادنیوز: نماینده مردم داراب در مجلس از پاسخ وزیر نفت در خصوص اولویت ها، برنامه ها و اقدامات اجرایی وزارت نفت برای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه و تغییر رویکرد صنعت نفت کشور از تولید به تولید همراه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۹    
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 98، گفت که خرید خدمت سربازی در بودجه 98 پیش بینی نشده است.
  • ۱