شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 2 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 3 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 4 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 5 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 6 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 7 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 8 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 9 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 10 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 11 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 12 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 13 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 14 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 15 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 16 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 17 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 18 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 19 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 20 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 21 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 22 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 23 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 24 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 25 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 26 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 27 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 28 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 29 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
اقتصادنیوز: یک شرکت تجهیزات پزشکی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./ آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
اقتصادنیوز: به چند مشاور تحصیلی خانم یا آقا با مدرک لیسانس و بالاتر با حقوق توافقی و بیمه تامین اجتماعی در یک موسسه آموزشی در گیلان نیازمندیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
اقتصادنیوز: والدین نقش مهمی در انجام دادن تکالیف فرزندان به رغم حساسیت های موجود روی مسائل تحصیلی دارند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۲    
قدرتِ فراوان باعثِ بی تفاوتی نسبت به دیگران می شود. ریشۀ اهمیت دادن به دیگران در نیاز و وابستگی است. این یک واقعیت اجتناب ناپذیر زندگی انسان هاست ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
اقتصاد نیوز:پس از باز شدن پنجره های نقل و انتقالاتی و با اضافه شدن چند بازیکن به ترکیب اصلی پرسپولیس، تیم برانکو هنوز به آن هارمونی لازم نرسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
اقتصاد نیوز:رضا قوچان نژاد بعد از چند ماه بازی در آپوئل قبرس، در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادهایی از لیگ ایران دریافت کرد اما به هیچ یک از آنها پاسخ مثبت نداد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۹    
اقتصادنیوز : رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با بیان اینکه متقاضیان نقل و انتقال خودرو، روز آخر برای پرداخت جرائم معوق اقدام نکنند، گفت: مالکان خودروها پیش ازمراجعه،خلافی خودرا پیامکی استعلام کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۶    
اقتصادنیوز: انتشار عمومی اطلاعات سفر های خارجی پس از تصویب نهایی طرح مدیریت تعارض منافع اجرایی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۴    
اقتصادنیوز:تمام لباس های مجلل این بازیگران زن و مرد، آرایش ها، کاشت مو و دندانپزشکی آنها همه رایگان است و صفحات اینستاگرام آنها محملی برای تبلیغات برندهاست!/ روزنامه "هفت صبح"
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
اقتصادنیوز: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات اولین روز اسفند ماه با رشد بیش از 2102 واحدی به پله 159 هزار و 489 واحدی رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
اقتصادنیوز: نشست اعضای اصلی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور با حضور سران کشوری و لشگری در مرکز این ستاد برگزار شد و در آن از خدمات و زحمات آیت الله جنتی در طول دو دهه فعالیت و خدمات ایشان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
اقتصادنیوز: حسام الدین آشنا در یادداشتی به حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به یکی از یادداشت های این روزنامه با عنوان "هر چه کرد آن آشنا کرد!" ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
اقتصادنیوز: وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت حساسیت های زیادی بر سر بحث دستمزد داردگفت : سهم دستمزد در تولید صنعتی کشور 7 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
اقتصادنیوز: لیوکونیچیا نوعی اختلال است که موجب ظاهر شدن نقاط یا خطوط سفید روی ناخن می شود. این لکه ها اغلب بی خطر هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۸    
اقتصاد نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست جمهوری مبنی بر اینکه در شرایط امروز جامعه تولید و اشتغال موجود باید حفظ شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
اقتصادنیوز: وقتی دل پیچه سراغ تان می آید، خلاصی از آن مهمترین هدف شماست. درمان دل پیچه لزوما بدین معنا نیست که باید به دکتر بروید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
اقتصادنیوز :مصرف اشتراکی خوراکی ها یا محصولات آرایشی بهداشتی ازجمله خطرناک ترین کار هایی است که می تواند سلامت بدن را به مخاطره بیندازد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
اقتصادنیوز: طبق بررسی های انجام شده زردچوبه دارای خواص مهمی برای سلامتی است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۹    
اقتصاد نیوز:عنوان Far Cry: New Dawn در صدر فهرست 10 بازی پر فروش هفته گذشته قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۳    
اقتصاد نیوز:سرمربی آلمانی استقلال تصویری از خود به همراه همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
اقتصاد نیوز:پس از مدت ها انتظار نسل چهارم اتومبیل مزدا 3 با طیف گسترده ای از امکانات جدید و پیشرانه های مختلف عرضه شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
اقتصاد نیوز: نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرکنندگان نساجی و پوشاک با اشاره به افزایش نرخ ارز و بی رونق شدن قاچاق گفت: این اتفاق، اتفاقی مبارک است و فرصتی را برای صنعت پوشاک به وجود آورده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۴    
اقتصاد نیوز:در حالی که کمتر از دو روز تا معرفی رسمی سری گلکسی S10 باقی مانده، پیش فروش این مدل با شرایطی متفاوت آغاز شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۸    
اقتصادنیوز: تصویری از آیت الله خامنه ای در جبهه در حال نوشیدن آب در شیشه مربا!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۹    
اقتصادنیوز: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شنیده ام رییس شورا چند نفر را نام برده و گفته این ها دیگر نباید به شورا بیایند و شاید یکی دو ماه دیگر این جلسات تشکیل نشود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۹    
اقتصاد نیوز:اپل بی سر و صدا در حال پیاده سازی تغییراتی در سطوح مدیریتی است و خود را برای دوران پس از آیفون آماده می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۳    
اقتصاد نیوز:حضور زنوزی در تراکتورسازی، پای بازیکنان بزرگ زیادی را به این تیم باز کرده است. او با قراردادهای پر سر و صدا دژاگه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۳    
اقتصاد نیوز:مهاجم تیم پرسپولیس با زدن 39 گل زده در لیگ برتر برای پرسپولیس به فاصله هشت گل با مهدی طارمی بهترین گلزن پرسپولیس در صدر جدول بهترین گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۳    
اقتصاد نیوز: مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بسته شدن سایت ثبت گوشی مسافری از اول اسفند ماه صحت ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز:بودیمیر در پرسپولیس هنوز دریبلی نزد، خطایی از حریف نگرفت، 5 تا از نبردهوایی اش را شکست خورد و 2 توپ هم لو داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۹    
اقتصاد نیوز:شبکه های اجتماعی پرطرفدار، می توانند فضای خوبی برای کمک به اقشار نیازمند و اهدا کمک های مالی به این افراد باشند و چند سالی هست که بعضی از این شبکه ها چنین قابلیتی را به اپلیکیشن های خود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
اقتصاد نیوز:زنان در سراسر جهان در قرن اخیر توانسته اند بر شغل های مردانه سلطه یابند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۳    
اقتصاد نیوز:در اولین دیدار هفته نوزدهم دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی جم در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند.این بازی برای استقلال بسیار پر اهمیت خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۴    
اقتصاد نیوز:ترافیک مشکلی است که بسیاری از کلان شهرها با آن دست به گریبان هستند و از این رو شهروندان همواره در پی یافتن کوتاه ترین و سریع ترین مسیر برای رسیدن به مقصد هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۳    
اقتصاد نیوز:ین لی چان، مدیر امور تحقیقات هوش مصنوعی فیس بوک می گوید پیشبرد این فناوری و خودآموزی به رایانه ها به ابداع یک زبان برنامه نویسی جدید احتیاج دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۰    
اقتصاد نیوز: میزان درآمد مدیران صفحات مجازی پر مخاطب در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با رشد قابل ملاحظه ایی همراه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۰    
اقتصاد نیوز: رن ژنگفی (Ren Zhengfei) بنیان گذار و موسس کمپانی هواوی به تازگی اعلام کرده است که مجموعه ی تحت مدیریت او بیش از آن مهم و بزرگ است که فشارهای ظالمانه ی آمریکا بخواهد آن را با شکست مواجه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۹    
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که تحقیقات اروپایی ها نشان می دهد که تا سال 2030 کشور آل سعود در جهان وجود ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۰۹    
اقتصادنیوز: پس از انتشار جوابیه علی مطهری به مصاحبه مهدی طالقانی با یکی از سایت ها، وی در یادداشتی به برخی ادعاهای مطهری پاسخ داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۶:۴۲    
اقتصادنیوز: خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به بررسی شرایط جنگ آمریکا با ایران پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۳:۰۲    
اقتصادنیوز:مجتبی فردوسی پور، سفیر ایران در اردن در آستانه پایان مأموریت دیپلماتیک خود در اردن با عاطف الطراونه ، رئیس پارلمان این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۹    
اقتصادنیوز: استاندار تهران در نشست با متولیان متکدیان اظهار داشت: برای نگهداری متکدیان جذب و شناسایی شده با نظر قاضی دادگستری و نیروی انتظامی در مدت زمان مشخص نیاز به مجوز قانونی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ممکن است پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت تصویب شود اما شورای نگهبان باید به وظایف قانونی خود عمل کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۱    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تحرکات ناوشکن آمریکایی را که وارد دریای سرخ شده است زیر نظر دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۱    
اعضای شورای امنیت سازمان ملل با اعلام حمایت از روند سیاسی برای حل بحران یمن، بر لزوم ارسال کمک های اولیه زندگی به مردم این کشور تاکید کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا گفت که هیچ عجله ای برای خلع سلاح هسته ای کردن کره شمالی وجود ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
وزیر امور خارجه انگلیس در نامه تهدید آمیزی به همتای آلمانی خود از این کشور خواست به تحریم های تسلیحاتی خود علیه عربستان پایان دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۳    
فرمانده انتظامی بجنورد از دستگیری دو نفر جاعل حرفه ای که برای تهیه گوشت یارانه ای کارت ملی جعل می کردند، خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
نخست وزیر هند در استقبال از ولیعهد عربستان سنت شکنی کرده و به فرودگاه رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که در حال حاضر حدود 200 خانواده سوری توسط داعش محاصره شده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۹    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان لردگان از حمله پلنگ به دو نفر از اهالی شهرستان لردگان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۹    
وزیر اقتصاد تصریح کرد: اگر قوای نظامی کشور با توانمندی اقتصادی پیوند نخورد، آسیب پذیری نظام افزایش پیدا می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۳    
سفارت آمریکا در بغداد اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست و نظامیان آمریکایی هرگز از خاک عراق به عنوان پایگاهی برای حمله به هیچ کشوری استفاده نخواهند کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به سیستم کنترلی امریکا نفوذ کردیم؛ هواپیماهایی امریکایی که بر روی عراق و سوریه پرواز می کرد را بلافاصله در اختیار می گرفتیم و اطلاعات لازم را ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۸    
اقتصادنیوز: سفیر پاکستان اعلام کرد: اگر هند بخواهد به خاطر حمله اخیر در کشمیر اقدام متقابلی انجام دهد، مذاکرات صلح میان آمریکا و شبه نظامیان طالبان افغانستان تحت تأثیر قرار می گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
بسیاری از نمایندگان آمریکایی مخالفت خود با فروش فناوری های هسته ای به عربستان را اعلام و هشدار دادند این اقدام به آنها اجازه می دهد بمب هسته ای تولید کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: سرمایه اجتماعی مهمترین سرمایه ای است که می تواند برای حل مشکلات پیش روی جامعه بسیار اثرگذار باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
در پی سخنان مقامات رژیم صهیونیستی علیه لهستان، دولت ورشو روز سه شنبه تاکیدکرد: تل اویو باید بطور رسمی عذرخواهی کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با اشاره به اینکه کشف قاچاق دام 25 درصد افزایش داشته است، گفت: قاچاق دام سهمش در گرانی گوشت شاید به درصد هم نرسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۲    
امروز در جلسه مجلس، نماینده تهران و قم بر سر طرح استیضاح رئیس جمهور به مشاجره پرداختند. در بخشی از مشاجره ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز: دادستان تهران خبر داد: امروز نجات جان آقای زنجانی دست خود او است و اموال را باید مسترد کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۶    
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی یک سیگنال مثبت در رابطه با کره شمالی به ترامپ فرستاد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۳    
رییس جمهوری قانونی و منتخب ونزوئلا در واکنش به تهدید ارتش این کشور توسط ترامپ گفت: ادبیات ترامپ به سَبک یک نازی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
اقتصادنیوز؛ سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: رؤسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در نشست اخیر سوچی درباره مقابله با تهدیدات تروریستی در مرز سوریه در چارچوب توافقنامه آدانا توافق کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
اقتصادنیوز؛ مارتین گریفیتس، نماینده سازمان ملل در امور یمن تاکید کرد که سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در تعهداتش به توافق الحدیده صادق بوده و به وعده هایش در آزادی زندانیان عمل کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
اقتصادنیوز؛ راد رزنشتاین معاون دادستان کل آمریکا که بازپرس ویژه پرونده رسیدگی به روابط ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور با روسیه را منصوب کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
اقتصادنیوز: نمایندگان مردم در خانه ملت به سازمان امور مالیاتی اجازه دادند مالیات بر ارزش افزوده برخی از مودیان را با اعمال ضریب کاهشی تعیین کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۹    
اقتصادنیوز؛ معاون وزیر خارجه لهستان در ادامه تنش در روابط تل آویو- ورشو اعلام کرد: کماکان منتظر عذرخواهی اسرائیل هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۹    
اقتصادنیوز؛ رسانه های خارجی از زمین گیر شدن محتمل هواپیماهای نظامی سعودی به دلیل تحریم تسلیحاتی شرکت های آلمانی خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۹    
اقتصادنیوز؛ ورونیک پتیت، سفیر بلژیک در ایران گفت: این کشور با وجود فضای منفی و پر چالش ایجاد شده بر علیه جمهوری اسلامی ایران، مصمم است روابط اقتصادی خود را با جمهوری اسلامی حفظ کرده و توسعه دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۹    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه اسامی تیم ارتباطی اش برای کارزار انتخاباتی 2020 این کشور را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۹    
اقتصادنیوز؛ مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هیچ اصلاح طلبی در مجلس موافق استیضاح رییس جمهور نیست، ما رشیدتر از آن هستیم که استیضاح را امضا کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۹    
اقتصادنیوز؛ رئیس جمهور روسیه و پادشاه عربستان سعودی ضمن تماس تلفنی با یکدیگر بر تقویت روابط روسی-سعودی و ادامه هماهنگی ها در بازار جهانی سوخت تاکید کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۹    
اقتصادنیوز: اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون و مرتبطین وی در شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
اقتصادنیوز؛ یک دادگاه تجدیدنظر در ترکیه حکم حبس 14 روزنامه نگار و کارمند اجرایی روزنامه جمهوریت را تایید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
اقتصادنیوز؛ سوال دو نماینده مجلس از وزرای ارتباطات و علوم اعلام وصول شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
اقتصادنیوز؛ کرملین اعلام کرد: پوتین و نتانیاهو 2 اسفند درباره سوریه در مسکو رایزنی می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
اقتصادنیوز: نحوه اطلاع متقاضیان از نتیجه بررسی و بازنگری در وضعیت دریافت بسته حمایتی اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
گروه بنگاه ها: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از حضور قدرتمند این شرکت در دومین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت نمایشگاهی ایران (ExpoShow 2019) خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۹    
اقتصادنیوز؛ پیام درفشان، وکیل مدافع همسر کاووس سیدامامی از متهمان پرونده فعالان محیط زیست که بنابر اعلام مسئولان قضایی سال گذشته در زندان اوین خودکشی کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۹    
اقتصادنیوز؛ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: ممکن است پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت تصویب شود اما شورای نگهبان باید به وظایف قانونی خود عمل کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
اقتصادنیوز: آمریکا از زمان تاسیس خود نظام سرمایه داری را برگزید، بنابراین جای تعجب ندارد که بدانید روسای جمهور آمریکا بسیار ثروتمند بوده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز: کاردار سفارت آمریکا در عراق اعلام کرد که رئیس جمهور کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست و اظهارات پیشین ترامپ نیز بر این مساله تاکید دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز: امروز بازار طلا و ارز تهران روندی مشابه دیروز را پیمود و به رغم تعدیل نرخ ها در بعدازظهر، روند کلی همچنان صعودی است. اگرچه شیب افزایش قیمت نسبت به دیروز کاهش یافته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
اقتصادنیوز: میزبانی فلسطین اشغالی در مرحله دوم انتخابی فوتبال المپیک 2020 و عدم امکان حضور تیم ملی بانوان در این کشور، به مهم ترین چالش این روزهای ورزش ایران تبدیل شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
گروه بنگاه ها- بیش از 300 قلم کالا با تخفیف بالای 40 درصد در فروش ویژه حراجستون در فروشگاه های رفاه سراسر کشور در تاریخ های یکم، دوم و سوم اسفندماه در فروشگاه های زنجیره ای رفاه به فروش می رسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
گروه بنگاه ها- مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: هدف نهایی مناطق آزاد از هر فعالیتی ریشه اقتصادی دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش نرخ آب بها در سال آینده موافقت کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۳    
اقتصادنیوز: شرکت سرعت گستر ارتباطات پارسیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۳    
اقتصادنیوز: دیروز، بانک مرکزی در واکنش به اظهارات یکی از صادرکنندگان با سابقه و مشهور کشور، جوابیه ای خطاب به ایشان منتشر کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
اقتصادنیوز: آموزشگاه کامپیوتر اصفهان صفریک جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./ آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
اقتصادنیوز: بسام ابوشریف، مشاور پیشین یاسر عرفات رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد که عرفات با خمیر دندان آغشته به سم ترور شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
اقتصادنیوز: با وجود آغاز طرح فروش فوری خودرو هنوز بازار واکنش مثبتی نسبت به این موضوع نداشته و حتی در برخی از خودروها که در این طرح عرضه نشده اند شاهد افزایش قیمت هم هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
برنامه تلویزیونی عصر جدید از روز شنبه 27 بهمن 97 از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با اشاره به اینکه 41 هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد شده است، گفت: 40 هزار شغل نیز به صورت غیرمستقیم در کشور ایجاد شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۷    
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس حقوق های تا سقف دو میلیون و 750 هزار تومان در سال 98 را از پرداخت مالیات معاف کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۴    
اقتصاد نیوز:بازیکنان خارجی استقلال قبل از رسیدن به فرم خوب بدنی فیکس نخواهند شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
اقتصادنیوز: شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز به منظور تکمیل نیروهای متخصص خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./آی استخدام