دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 25 مرداد 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 2 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 3 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 4 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 5 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 6 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 7 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 8 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 9 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 10 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 11 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 12 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 13 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 14 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 15 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 16 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 17 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 18 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 19 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 20 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 21 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 22 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 23 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 24 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 25 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 26 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 27 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 28 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 29 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۱    
اقتصاد نیوز: محققان دانشگاه واترلو اپلیکیشنی درست کرده اند که می تواند بدون کاهش عملکرد و پرفورمنس، عمر باتری را تا 30 درصد افزایش دهد تا به اندازه یک ساعت بیشتر از آن در مواقع ضروری استفاده کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۲:۰۹    
اقتصادنیوز: سخنگوی دارالافتاء اهل سنت عراق همه مسلمانان جهان را به اعلام همبستگی و ایستادن در کنار جمهوری اسلامی ایران و ترکیه بر ضد فشارهای اقتصادی امریکا فراخواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۲    
اقتصادنیوز: محمدرضا عارف رئیس فراکسیون اصلاح طلبان مجلس دهم در گفت وگو با دنیای اقتصاد به تحلیل شرایط سیاسی کشور پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۴    
اقتصادنیوز:صدای توپ و تانک همه شهر را فراگرفته بود. در خرمشهر سربازان عراقی که به کلاه قرمزها معروف بودند، دیده می شدند، مردان به مرزها رفته بودند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۲    
اقتصادنیوز: حزب رفاه ملت ایران منتسب به علی لاریجانی رسما فعال شد.این حزب جدید در جلسه دیروز کنگره ، اعضای شورای مرکزی خود را انتخاب خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۰    
اقتصادنیوز: غلامعلی حدادعادل در صفحه توئیترش به اظهارات رضا پهلوی فرزند محمدرضا پهلوی واکنش نشان داد و خطاب به او مثال استان بحرین ایران را زد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۳    
اقتصادنیوز: در آستانه کودتای 28 مرداد علیه دولت ملی و مردمی محمد مصدق، وزارت امور خارجه آمریکا گروه اقدام علیه ایران برای تغییر رفتار حکومت ایران تشکیل داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۹    
ماکیاولی جمله ای دارد با این عنوان که از کشور باید به نام یا به ننگ دفاع کرد. آنکه سودای دفاع از منافع ملی ایران را دارد و حاضر است جانش را برای کشور بدهد قابل ستایش است و شهروندان ایران همیشه روحیه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۶    
اقتصاد نیوز:مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی مدعی شد، گلی که این تیم وارد دروازه استقلال کرده، به نام او ثبت شده و مهاجم استقلال گل به خودی نزده است .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۰    
اقتصادنیوز: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، 243 کیلو گرم مواد مخدر تریاک که در صندوق و صندلی عقب خودرو سمند جاسازی شده بود در محور کاشان –قم کشف شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۷    
اقتصادنیوز: فروش فیلم هزارپا با بازی رضا عطاران و جواد عزتی از مرز 25 میلیارد تومان گذشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۷    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری سوریه به همراه همسرش از یکی از تونل های حفر شده شورشیان در محله جوبر بازدید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۷    
باشگاه خبرنگاران جوان : اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس ساعت 17 امروز از مرزن آباد به سمت کرج خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۷    
اقتصادنیوز: نرخ دلار در بازار غیررسمی و آزاد ایران چگونه تعیین می شود؟ این پرسشی است که پاسخ های متفاوتی برای آن است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۶    
اقتصاد نیوز: با اشتباه آرمین سهرابیان و گل به خودی این بازیکن در دیدار استقلال برابر پارس جنوبی جم، برای چهارمین هفته متوالی در رقابت های فصل جاری حداقل یک گل به خودی ثبت شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۶    
اقتصاد نیوز:براساس آخرین پیش بینی مینگ چی کو، اپل کار بین سال های 2023 تا 2025 معرفی می شود و اپل را به شرکتی 2 تریلیون دلاری تبدیل خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۱    
اقتصاد نیوز: تیم فوتبال برایتون انگلیس یک شنبه شب در هفته دوم رقابت های فوتبال انگلیس میزبان منچستر یونایتد خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۲    
اقتصاد نیوز: استقلال دیشب در غیاب هافبک خود نتوانست عملکرد خوبی در میانه میدان داشته باشد و در نهایت بازی را به حریف خود واگذار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز:شرکت HMD Global اعلام کرد که سیستم عامل همه گوشی های نوکیا به اندروید 9 ارتقا خواهد یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز:بازیکن استقلالی تیم ملی فوتبال المپیک کشورمان که در بازی های آسیایی اندونزی حضور دارد مدل موی عجیبی را برای خود انتخاب کرده که این موضوع برای او بحث برانگیز شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۱    
اقتصاد نیوز:یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرام با آن دست و پنجه نرم می کنند، هک شدن صفحاتشان است؛ اتفاقی که در بعضی موارد، ضررهای جبران ناپذیری را به قربانی وارد می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۸    
اقتصاد نیوز:مهاجم ملی پوش کشورمان پیشنهاد نجومی چینی ها را رد کرد و ترجیح داد در باشگاه شارلروا بماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۲    
اقتصاد نیوز: استقلال دیشب در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در شهر جم بوشهر با یک گل از پارس جنوبی شکست خورد تا اولین باخت خود در این فصل را کسب کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۳    
اقتصاد نیوز:بازیکن ملی پوش ایرانی باشگاه ترابزون اسپور ترکیه پدر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۸:۰۵    
اقتصاد نیوز:با توسعه روزمره ی گوشی های هوشمند و اهمیت حفظ امنیت آن ها، سازندگان گوشی های هوشمند در تلاش برای یافتن بهترین و ایمن ترین راه برای ورود به گوشی ها هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۰:۱۷    
وزیر خارجه ترکیه گفت که آمریکا نمی تواند دوست واقعی را تشخیص دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۸    
پمپئو در کنفرانس خبری زمان پایان فشار بر ایران را زمانی اعلام کرد که تغییر زیادی در رفتار ایران در داخل و خارج به وجود آید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۰    
یک منبع آگاه در وزارت نفت با تایید تخفیف ایران در فروش نفت به مشتریان آسیایی گفت: این اقدام براساس عرف بازار و مطابق با تخفیف ارائه شده از سوی سایر صادرکنندگان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۷    
در آستانه کودتای 28 مرداد علیه دولت ملی دکتر محمد مصدق، وزارت امور خارجه آمریکا گروه اقدام علیه ایران برای تغییر رفتار حکومت ایران تشکیل داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۷    
رسانه های ترکیه اعلام کردند که چهار نظامی ارتش این کشور در جریان درگیری با نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) کشته شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۲    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمی که دغدغه شغل دوم دارد نمی تواند راه و رسم زندگی را تمرین کند، گفت: نشانه های ورشکستگی در آموزش و پرورش پیداست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۶    
یک نزاع خانوادگی در کرمانشاه منجر به تیراندازی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۷    
یک رسانه عربی در یک تحلیل مدعی شد که اقتصاد ایران در زمان تحریم از طریق بازار عراق تنفس خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۵    
نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه قبل از نمایندگی کار چوپانی کرده و به آن افتخار می کند، گفت: یکی از پسرهایم چوپان است و گوسفند دارد و عکس منتشر شده از گاوداری مال پسرم نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۳    
وزیر خارجه آمریکا در ادامه سیاست خصمانه کشورش علیه انقلاب اسلامی، امشب خبر تشکیل گروه اقدام علیه ایران را اعلام می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۶    
وزارت دفاع نروژ از افزایش دو برابری نظامیان آمریکایی در این کشور و در نزدیکی مرز با روسیه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۶    
یک مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی به افزایش روز افزون قدرت منطقه ای ایران اذعان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۶    
گزارش ها از شکل گیری اعتراضاتی در بصره عراق خبر می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی امور خارجه کشورمان، اعتراض رسمی ایران به گرجستان بابت حتک حجاب مسافر ایرانی را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۹    
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: یارانه ای که دولت برای 11 میلیارد دلار 4200 تومانی پرداخت کرده 50 هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه وزارت آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۳    
اقتصادنیوز: مجله آمریکایی فارن افرز در گزارشی نوشت: دولت ترامپ هیچ گونه سیاست مدونی در قبال ایران ندارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۰    
اقتصادنیوز: اونس طلای جهانی امروز در محدوده 22 دلاری جابجا شد. فلز زرد از قیمت 1173 دلاری کار خود را در بازار جهانی فلزات آغاز کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۹:۲۱    
اقتصادنیوز: یک استارت آپ در سیلیکون ولی، آینه هوشمند سه بعدی به نام Naked را طراحی کرده است که با اسکن کردن بدن، وضعیت بدن کاربر را به وی گزارش می دهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۲    
اقتصادنیوز: یک منبع نزدیک به ریاست جمهوری ترکیه گفت که اردوغان و امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، روز پنجشنبه تلفنی با یکدیگر صحبت کردند و بر اهمیت توسعه روابط اقتصادی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۷    
اقتصادنیوز: وزارت بازرگانی کره جنوبی اعلام کرد که ضمن افزایش حمایت خود از شرکت های کره ای فعال در ایران که تحت تاثیر نتایج دور تازه تحریم های آمریکا گرفته اند به آنها در یافتن بازارهای جایگزین کمک ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۱    
اقتصادنیوز: شرکت ملی راه آهن آلمان (دویچ بان) و بزرگ ترین اپراتور ارتباطی آلمان(دویچ تلکام) اعلام کردند که به دلیل بازگشت تحریم های آمریکا علیه تهران، ایران را ترک می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۵    
اقتصادنیوز: آیا زنانی که با کشیدن دستمال روی صورت کیم جونگ نام، برادر ناتنی رهبر کره شمالی، او را به قتل رساندند، می دانستند چه می کنند؟ قاضی پرونده که دلایل کافی برای اتهام قتل دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۵    
اقتصادنیوز: بیش از 39 میلیون نفر از جمعیت آلمان هر روز روزنامه می خوانند. با این همه از شمار خوانندگان روزنامه ها کاسته شده، هر چند که در مورد برخی از روزنامه ها ماجرا بر عکس است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز: اشکان دژآگه در آغاز حضور خود در تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر ایران با مشکلاتی حاشیه ای روبرو شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۷    
اقتصادنیوز: رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 19 بار سرعت وزش باد های منطقه ای زابل به بیش از 100 کیلومتر بر ساعت رسید که در 33 سال اخیر بی سابقه است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۰    
حجت الاسلام منتظری گفت:دادگاه مفسدان اقتصادی به صورت علنی برگزار و از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۵۷    
اقتصادنیوز: معاون وزیر تجارت و انرژی کره جنوبی اعلام کرد کشورش ضمن کمک به شرکت های کره ای در جریان تحریم ایران از سوی آمریکا، به رایزنی با واشنگتن برای معافیت از تحریم های نفتی تهران ادامه می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۵    
اقتصادنیوز: صادرات نفت ایران به مقاصد دیگردر گرافیک زیر مشخص شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز: بازار معاملات خرید و فروش واحدهای مسکونی در حالی به دنبال جهش های پی درپی قیمت های پیشنهادی مالکان و فروشندگان آپارتمان با افت اجباری حجم خرید ازسوی متقاضیان مصرفی روبه رو شده است که هفته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۱    
اقتصادنیوز: جزییات ایراد قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سوی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان مطرح شد. وی تاکید کرد: ایراد شورای نگهبان درباره نظامیان بازنشسته است، نه دولتی ها.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۶    
اقتصادنیوز: وزیر بهداشت گفت: آنها که اتهام می زنند، خودشان از همه ریاکارتر هستند. مشروح گفت وگوی شرق با سیدحسن قاضی زاده هاشمی را در ادامه می خوانید:
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۷    
اقتصادنیوز: واکنش توکلی به فرار مالیاتی پزشکان: اگر پزشک کاسب شود و از پرداخت مالیات و حقوق عمومی فرار کند، نفرت انگیز و غیر قابل تحمل خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز: آشفته بازار خودرو، با اجرای بسته ارزی دولت نیز آرام نگرفت، این در شرایطی است که بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده بودند، همزمان با مدیریت بازار ارز بخش خودرو نیز ساماندهی خواهد شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۱    
اقتصادنیوز: یکی از دغدغه های مهم شهروندان تهرانی میزان آسیب پذیری پایتخت در برابر حوادث طبیعی به ویژه زلزله است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۱    
اقتصادنیوز: آشفته بازار خرید و فروش مسکن، سمت تقاضا را با تهدید ثانویه مواجه کرده است. طی ماه های اخیر، جهش قیمت مسکن در نقش تهدید بزرگ بازار باعث کاهش شدید قدرت خرید مسکن در تهران و به دنبال آن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۳    
اقتصادنیوز: جان برنان، رئیس سابق سیا علت تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره ممنوعیت دسترسی وی به اطلاعات محرمانه را ترس از انتقاد نامیده و اعلام کرد:"ساکت نخواهم ماند".
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۵    
اقتصادنیوز: مقام های وزارت خارجه آمریکا می گویند یک ماهواره مرموز روسی که "رفتاری خیلی غیرعادی" نشان می دهد باعث نگرانی دولت این کشور شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز: روزنامه واشنگتن پست در گزارشی اختصاصی درباره سپرده های شهروندان عراقی در بانک های ایران و ضررهای هنگفت این سپرده گذاران در پی اجرای تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران و کاهش ارزش ریال ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۹    
اقتصاد نیوز: مراسم رونمایی از بمب افکن دور پرواز موشک انداز روسی توپولف 22 ام 3 ام در داخل کارخانه هواپیما سازی گوربونوف شهر کازان روسیه برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۲    
اقتصادنیوز:حمایت دادگاه سوئد از زن مسلمانی که حاضر به دست دادن با کارفرمایان نشد سوژه خبری نشریات بسیاری شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۶    
اقتصادنیوز: نشریه آمریکایی We Are The Mighty فهرست کشورهایی را منتشر کرد که به عقیده تحلیلگران این نشریه تسخیر ناپذیر هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۴    
اقتصادنیوز: حمله انتحاری روز چهارشنبه یک موسسه آموزشی خصوصی در پایتخت افغانستان را هدف گرفته بود. در این حمله که در ابتدا هیچ گروهی مسئولیت آن را برعهده نگرفت بیش از 40 کشته و شصت نفر نیز زخمی شدند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۶    
اقتنصادنیوز: چین پایان ماه جاری میلادی یک مسئول بلند پایه را برای از سرگیری مذاکرات تجاری با آمریکا راهی واشنگتن می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۰    
اقتثصادنیوز: بانوی عکاس ایرانی که نتوانست به استادیوم راه پیدا کند، از روی پشت بام عکاسی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۷    
اقتصادنیوز: مایک پنس، معاون ریاست جمهوری آمریکا به ترکیه هشدار داد که کاسه صبر ترامپ را لبریز نکند و به آزاد کردن اندرو برانسون ، کشیش زندانی آمریکایی فراخواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۶    
اقتصادنیوز:ر روزنامه آلمانی Handelsblatt یادآور می شود آمریکا طی اولین سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ تحریم هایی علیه بیش از 700 نفر از افراد و سازمان ها و شرکت های دولتی اعمال کرد و در نتیجه این ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۷    
اقتصادنیوز: صندوق بین المللی پول در تازه ترین رده بندی خود از ثروتمندترین کشورهای جهان، پیش بینی کرده است که کشور کوچک ماکائو تا سال 2020 جای قطر را در صدر فهرست خواهد گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۴    
اقتصادنیوز: کاخ سفید روز چهارشنبه اقدام ترکیه در دوبرابر کردن تعرفه گمرکی برخی کالاهای وارداتی آمریکایی را محکوم کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۹    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا حق دسترسی اطلاعاتی مدیر سابق سازمان اطلاعاتی مرکزی آمریکا (سیا) را طبق دستوری لغو کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۳    
اقتصادنیوز: شمار قربانیان سقوط بخشی از پل معلق بزرگراه نزدیک شهر جنوا دست کم به 38 نفر رسیده و حال چند تن از مجروحان وخیم است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۱    
اقتصادنیوز: اقامت خارجیان در زلاند نو به شدت افزایش یافته و بسیاری از شخصیت های مشهور جهان از جمله ساکنان این کشور شده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۱    
اقتصاد نیوز: منابع خبری در کابل اعلام کردند که چندین مهاجم مسلح به ساختمان ریاست امنیت ملی در شهر کابل حمله کردند و با نیروهای امنیتی افغان درگیر شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۵    
اقتصاد نیوز: نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر 5000 مگاوات کسری داریم و سد ها نمی توانند جوابگو باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۶    
اقتصاد نیوز: مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت: تنش میان آنکارا و واشنگتن فقط با مذاکره رفع می شود ولی به هیچ وجه تسلیم تهدید و تحریم آمریکا نخواهیم شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۳    
اقتصاد نیوز: مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها زمان واریز یارانه نقدی مرداد ماه را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۰    
اقتصاد نیوز: آلبوم جدید چاوشی مجوز گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۴    
اقتصاد نیوز: سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر رئال مادرید در سوپر جام اروپا تاریخ ساز شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۶    
اقتصاد نیوز: کاخ سفید اعلام کرد: تعرفه های آمریکا علیه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه موارد خاص برای امنیت ملی کشور هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۶    
اقتصاد نیوز: مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افزایش 2برابری تولید کلزا در استان خبرداد وگفت: تاکنون 65 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی این محصول به کلزاکاران استان پرداخت شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۴    
اقتصاد نیوز: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، دوشنبه هفته آینده برای ارائه گزارشی در مورد اجلاس سران کشورهای عضو دریای خزر در قزاقستان و همچنین کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر در کمیسیون امنیت ملی و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۱    
اقتصاد نیوز: در پی انتشار خبری مبنی بر نوشتن نامه از سوی قالیباف برای سران قوا ، مشاور رییس جمهور خواستار علنی شدن محتوای راهکارهای ارائه شده در این نامه شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۵    
اقتصاد نیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، اظهارات مقامات آمریکایی در باره برخوردهای ایران، کاملا پوچ و نادرست است و تحریم های اقتصادی غیرقانونی و اعمال فشارهای سیاسی تنها برای بی ثبات کردن اوضاع ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۵    
اقتصاد نیوز: شهرداری قدس به توافقی با سازمان اراضی رژیم صهیونیستی دست یافته است که به موجب آن بیش از 20 هزار واحد مسکونی در نقاط مختلف این شهر احداث خواهد شد که 12 هزار واحد از آنها در محله های جدید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۵    
اقتصاد نیوز: واحد نظارت و کنترل ارتش رژیم صهیونیستی از برخورد دو فروند جنگنده صهیونیستی در داخل پایگاه نظامی حتسریم واقع در سرزمین های اشغالی 1948 خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۶    
اقتصاد نیوز: به نظر می رسد نشانه هایی در مردان وجود دارد که می تواند هشداردهنده بروز حمله قلبی باشد. با شناخت این علائم می توانید قبل از تجربه حملا قلبی، فورا به پزشک مراجعه کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۰    
اقتصاد نیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی شد: حماس نیتی برای آشتی نداشته و طرف هایی وجود دارند که تشویق به عدم حرکت در مسیر آشتی می کنند و برخی مساله غزه را تنها یک مساله انسانی می دانند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۷    
اقتصاد نیوز: صندوق بین المللی پول اعلام کرد، نشانه ای دال بر تصمیم مقامات ترکیه به درخواست کمک مالی از این صندوق به چشم نمی خورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۸    
اقتصاد نیوز: وزیر امور خارجه آمریکا با نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در واشنگتن دیدار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۵    
اقتصاد نیوز: یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: هسته اصلی اصلاحات باید تشکیل شود و یکی از کارویژه های آن تشکیل پارلمان اصلاحات باشد نه این که با محوریت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بخواهد پارلمانی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۲    
اقتصاد نیوز: علی رغم مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر ارائه فرصت 15 روزه به تولیدکنندگان لوازم خانگی در پی گرانی و کمبود محصولات داخلی در بازار، هیچ گونه کاهش قیمتی در این حوزه رخ نداده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۳    
اقتصاد نیوز: با اجرایی شدن بسته جدید ارزی و به راه افتادن بازار ثانویه، رییس کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: برای پیدا شدن قیمت واقعی در بازار ثانویه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۱    
اقتصاد نیوز: حمایت از کالای ایرانی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای تقویت اقتصاد داخلی مطرح شد، در صورت تحقق باعث شکوفا شدن تولید خواهد شد و بخشی از این حمایت نیز به رفع موانع و چالش های درآمدی صنایعی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۲    
اقتصاد نیوز: روزنامه الحیاة نوشت، رئیس سازمان اطلاعات مصر در تلاش برای دستیابی به توافق در خصوص چهار پرونده به تل آویو سفر کرد، در حالی که قصد دارد به همین منظور به رام الله نیز سفر کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
اقتصاد نیوز: با بازگشت تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران و ادامه جنگ لفظی میان دو کشور، چین نیز وارد معرکه شده است.
  • ۱