یکشنبه ۱۸ آذرساعت ۲۳:۲۵Dec 2018 9

خبرهای انتخاب 9 تیر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 1 تیر 1397 انتخاب 2 تیر 1397 انتخاب 3 تیر 1397 انتخاب 4 تیر 1397 انتخاب 5 تیر 1397 انتخاب 6 تیر 1397 انتخاب 7 تیر 1397 انتخاب 8 تیر 1397 انتخاب 9 تیر 1397 انتخاب 10 تیر 1397 انتخاب 11 تیر 1397 انتخاب 14 تیر 1397 انتخاب 15 تیر 1397 انتخاب 16 تیر 1397 انتخاب 17 تیر 1397 انتخاب 18 تیر 1397 انتخاب 19 تیر 1397 انتخاب 20 تیر 1397 انتخاب 21 تیر 1397 انتخاب 22 تیر 1397 انتخاب 23 تیر 1397 انتخاب 24 تیر 1397 انتخاب 25 تیر 1397 انتخاب 26 تیر 1397 انتخاب 27 تیر 1397 انتخاب 28 تیر 1397 انتخاب 29 تیر 1397 انتخاب 30 تیر 1397 انتخاب 31 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۳    
افتتاح طرح های صنعتی در کشور با تسهیلات بانک صنعت و معدن و اطلاع رسانی آن با توجه به مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال در کشور سبب خوشحالی و خوشنودی نمایندگان مجلس شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۳    
رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: حدوداً 20 ساعت آب منطقه قطع بوده و مردم مجبور بودند از آب چشمه استفاده کنند و با توجه به اینکه منبع مسمومیت افراد یکی بوده این احتمال وجود دارد که آب منبع اصلی باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی شرکت فضایی اسپیس ایکس یک روبات برخوردار از هوش مصنوعی را با آخرین محموله پرتابگر خود راهی ایستگاه بین المللی فضایی کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی راکتی که یک شرکت ژاپنی امروز شنبه 30 ژوئن راهی فضا می کرد ثانیه هایی پس از پرتاب در تایکی واقع در هوکایدو منفجر شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۸    
کیهان نوشت: سازمان تروریستی منافقین در سالگرد جنایت های زنجیره ای خود در تیر ماه 60، اقدام به برگزاری میتینگ در پاریس کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۸    
صالحی با بیان این که سازمان شیلات ایران، مجوزهای صیادی را بر اساس قانون شیلات و مطالعات و تحقیقات صادر می کند، گفت: برای معرفی گونه های ماهی برای پرورش در دریا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۴۸    
یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: دیدار اخیر رئیس دفتر رئیس جمهور با مراجع عظام تقلید بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد و در دیدارهای مذکور نه تنها چنین مواردی که در برخی از رسانه ها ادعا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۴۳    
دو تیم اروگوئه و پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه از ساعت 22:30 دقیقه به میدان رفتند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۳۳    
حسن تفتیان دونده سرعتی ایران در مسابقات حاشیه ای لیگ الماس پاریس در ماده دوی 100 متر رکورد 10.03 را ثبت کرد و به مقام دوم رسید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۳    
جعفر خوشرو، پیشکسوت داوری فوتبال درباره قضاوت فغانی در دیدار مهم آرژانتین و فرانسه اظهار کرد: از لحاظ داوری درجه سختی این دیدار دشوار بود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۳    
برنتون اسپید گزارشگر فاکس اسپورت دقایقی بعد از بازی فرانسه و آرژانتین در خبری که برای ایرانی ها خوشحال کننده خواهد بود نوشت اولین فینالیست جام جهانی مشخص شد؛ علیرضا فغانی!
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۸    
خبرگزاری آناتولی ترکیه شنبه شب گزارش داد: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست دیدار جرد کوشنر داماد رئیس جمهوری آمریکا و جیسون گرینبلات فرستاده ویژه ترامپ به خاورمیانه را رد کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۳    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات از راه اندازی سامانه ثبت و تایید درخواست های ارزی محصولات و خدمات نرم افزاری تا 10روز آینده خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۳    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۸    
عربستان روز شنبه اعلام کرد که ملک سلمان پادشاه این کشور با ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تلفنی صحبت کرده، اما در این گفت و گو اشاره ای به تولید اضافه 2میلیون بشکه نفت این کشور چنانچه ترامپ مدعی آن است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۳    
سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه اخیرا در بخشی از یکی از سخنرانی های خود گفت: من با تجربه این را می گویم که میزان فرصتی که در بحران ها وجود دارد در خود فرصت ها نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۸    
تهیه کننده و بازیگر پیشکسوت سینما، گفت: وضعیت جسمی مهدی فخیم زاده رو به بهبود است اما طبق نظر پزشکان همچنان در آی سی یو باید تحت نظر باشد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۳    
سخنگوی کمیساریای عالی مستقل انتخابات در عراق امروز (شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که از روز سه شنبه بازشماری دستی آراء در انتخاباتی که در ماه مه برگزار شد، آغاز می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۳    
معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با تلویزیون اسرائیل گفت که روسیه در صورتی با انتقال سفارت خود از تل آویو به اورشلیم موافقت می کند که تمامی مسائل بین اسرائیل و فلسطین حل شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۳    
نماینده ایران در هیئت عامل اوپک در واکنش به توئیت جدید ترامپ و پذیرش آن ازسوی سعودی ها گفت:صرف نظر از اینکه چنین ظرفیتی در عربستان نیست، این در خواست به معنای دستور خروج این کشور از اوپک است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۳    
مسعود شجاعی ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می گوید هم چنان دغدغه هایی درباره مسائل اجتماعی از جمله، حقوق کودکان کار، بانوان و... دارد و از مواضع خودش کوتاه نیامده است
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۱۸    
وزیر کشور در جلسه شورای معاونان وزارت کشور، استانداران سراسر کشور به ویژه استاندار تهران را مکلف به پیگیری صرفه جویی و نظارت بر نحوه مصرف آب و برق در دستگاه های اجرایی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۸    
محسن ترکی کارشناس داوری ایران، تاکید کرد: تیم داوری ایران با سربلندی دیدار حساس تیم های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین را در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه قضاوت کرد
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۳    
بر اساس سیاست های ذخیره سازی جدید آمازون ، این شرکت فروشندگانی را که محصولات را برای مدت طولانی ذخیره کنند،مجازات خواهد کرد .
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۸    
روزنامه 'رای الیوم' در مطلبی با بیان اینکه آرمان فلسطین ریشه در تاریخ و فرهنگ و تمدن دارد، نوشت، مسئله فلسطین را نمی توان با راهکار امنیتی، مالی و نظامی حل و فصل کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۳    
دیدار دو تیم فرانسه و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه از ساعت 18:30 دقیقه به میدان رفتند که این دیدار با برتری 4 بر 3 فرانسه به پایان رسید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۳    
اسحاق جهانگیری اظهار داشت: فکر می کنم تغییر می تواند یک پتانسیل و روحیه جدید به سیستم دولت بدهد، این به معنای این نیست فردی که قبلا کار می کرد ضعیف بوده و باید تغییر می کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۸    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در قهرمانی نوجوانان آسیا با حساب 3 بر صفر مغلوب چین تایپه شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۸    
یک بازیگر کمدی موفق شد دونالد ترامپ را روی آسمان و در حال پرواز با هواپیما برای دقایقی مورد تمسخر قرار داده و فریب دهد .
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۸    
روزنامه 'القدس العربی' در مورد برگزاری نشست اخیر میان سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سرویس های اطلاعاتی چند کشور عربی در اردن، نوشت،دستور دهنده این نشست آمریکا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۳    
دادگاه رسیدگی به اتهامات ناظم مدرسه معین که متهم به اذیت و آزار تعدادی از دانش آموزان است، 16 تیر ماه جاری برگزار می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۵۳    
وزیر صنعت در نامه ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی از وی خواست اسامی افرادی که در وزارت صنعت ثبت سفارش کرده اند و این بانک به آنها ارز دولتی تخصیص داده، اعلام کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۸    
با صدور ابلاغیه جدید معاون اول رییس جمهور، صادرکنندگان کالا مکلفند ظرف مدت 2 ماه از تاریخ صدور پروانه صادراتی گمرکی (95%) ارز حاصل از صادرات خود را به چرخه اقتصاد کشور بازگردانند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۳    
در جلسه امروز هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام که معاون حقوقی رییس جمهور و روسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی و حقوقی و قضایی مجلس نیز حضور داشتند پس از بحث و بررسی و اظهار نظر اعضای هیات ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۳    
حدادعادل در توییتر خود نوشت: با اینکه منتقد دولت بوده ایم، امروز برای حل مشکلات داخلی، در مقابل دشمن خارجی در کنار دولت هستیم، به شرط آنکه، رییس جمهور نیز به سخنانی که گفته است عمل کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تا ساعات پایانی امشب EC آب در خرمشهر و آبادان قطعا به کمتر از 4000 میکروموس بر سانتیمتر می رسد و وضعیت آب در این شهرها مانند روزهای پیش از بحران می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۵۸    
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: اگر مردم نکات بهداشتی و پیشگیری های لازم را انجام دهند شاهد ابتلا و شیوع این بیماری در استان نخواهیم بود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۸    
با هماهنگی به عمل آمده با مسؤولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی دارندگان بن کارت های دانشجویی و اساتید این امکان را دارند تا از تاریخ شنبه 16 تیرماه سال جاری ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۳    
مشتریان روشندل با استفاده از این سامانه و بدون نیاز به حضور همراه، فرم های درخواست انواع عملیات بانکی مثل افتتاح حساب، دریافت و واریز وجه، خدمات کارت و.. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۸    
آمار بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، همچنین حکایت از افزایش 60 درصدی انتقال وجه از طریق پایانه های فروش ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۸    
دیدار دو تیم فرانسه و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه از ساعت 18:30 دقیقه به میدان رفتند که این دیدار با برتری 4 بر 3 فرانسه به پایان رسید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۳    
آداپتور موسیقی موسوم به Nonda Zus HD Car به سهولت انواع موسیقی های مورد علاقه کاربران را پخش می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۸    
روسیه به طور خاص ممکن است موازنه منافع خود را با کاهش 900000 بشکه تولیدات نفت ایران پس از اعمال تحریم های آمریکا حفظ کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۸    
علاوه برشخصیت حقوقی بیمه مرکزی، دکتر همتی نیز به عنوان شخص حقیقی به نماینگی از دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست هیئت مدیره وشورای شرکت را به عهده دارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۳    
حسین زاده گفت: در این شرایط اگر کسی نمی خواهد کمکی به دولت بکند مساله ای نیست اما خبرسازی دروغ علیه دستگاه اجرایی قطعا نمی تواند اقدامی پذیرفته شده باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۳    
تصاویری از توزیع آب آشامیدنی در جزیره مینو را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۳    
محسن صفایی فراهانی گفت: آزادراه تهران- شمال یک اتوبان 200 کیلومتری بود؛ مرحوم گلزار که پروژه اکباتان را ساخته بود و هنوز هم از بزرگ ترین پروژه های خاورمیانه در زمینه مسکن است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۸    
معاونت حفاظت و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شناسایی واحدهای تجاری ناایمن از ابتدای سال97 ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۳    
آمریکا تلاش ویژه ای را شروع کرده تا مانع از اعطای تابعیت مضاعف به اتباع ایرانی شود، در جدیدترین اقدام بیش از صد پاسپورت صادر شده برای اتباع ایرانی توسط دولت کومور باطل شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۳    
مدیر کل مبارزه با قاچاق ارز و پولشویی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت، خرید و فروش های پنهانی ارز توسط نیروی انتظامی رصد می شود و در این میان سوپرمارکت هایی هم مشاهده شده که اقدام به خرید و ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۳    
با وجود آنکه استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) باعث تصحیح اشتباهات داوری در مسابقات جام جهانی 2018 شده است و در بیشتر موارد حق به حقدار رسیده است اما هنوز هم برخی معتقدند که استفاده از این فناوری ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۸    
اشپیلت عنوان سری جدید دوپینگ شبکه ARD بازیکن دوازدهم برزیل نام دارد و از فردا (یکشنبه) در آلمان روی آنتن خواهد رفت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۸    
نرخ تورم از خرداد ماه سال 1392، روند صعودی خود را متوقف کرد و پس از فتح قله 40 درصدی رو به نزول گذاشت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۸    
مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون چهارشنبه سوار موتورسیکلت دچار یک تصادف شدید شد و به دلیل ضربه وارده به سرش در بیمارستان بستری و تحت مراقبت های ویژه است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۳    
همزمان با فرارسیدن سالروز انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر توسط منافقین و برگزاری نشست سالانه این گروه تروریستی در پاریس ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۳    
رئیس جمهوری آمریکا گفت که سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ، پادشاه عربستان، با درخواست او مبنی بر افزایش تولید نفت موافقت کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۳    
رکورد قبلی تولید تختال در فولاد هرمزگان مربوط به فروردین ماه سال جاری و به میزان 135 هزار و 150 تن بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۸    
مزایای ذکرشدۀ این نوع نیروگاه ها و همچنین ضرورت وجود نیروگاه در این مجتمع در مواقع قطعی برق که ممکن بود خساراتی به واحدهای حساس و خطوط تولید وارد کند و همچنین هدف گذاری تأمین برق این واحدها ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۸    
محمد علی ابطحی در کانال تلگرامی خود نوشت: به اقای رییس جمهور پیشنهاد میکنم یک بسته خرمای مضافتی بم اعلا با یک سینی چای دیشلمه همراه خودش به جلسه هیئت دولت ببرد و به همکارانش تعارف کند تا شاید روزه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۳    
سید حسین موسویان پیشنهاد جنجالی برگزاری زودرس انتخابات را گزینه نامطلوب و از باب اکل میت عنوان کرد و گفت: مصلحت کشور در این است که با وحدت و انسجام ملی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۸    
ورایتی در خبری گزارش داده است برنامه بعدی اسپیلبرگ همکاری با هریسون فورد نیست. این فیلم قرار بود سال 2020 اکران شود و تولید آن برای 2019 برنامه ریزی شده بود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۸    
نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به فشارهای آمریکا بر کشورهای دیگر برای نخریدن نفت ایران گفت: آمریکا روز سه شنبه در موضع گیری سخت و دور از انتظار ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۳    
بر اساس نظرسنجی انجام شده از 35 اقتصاددان و تحلیلگر، قیمت متوسط نفت برنت در سال 2019، 72 دلار و 58 سنت پیش بینی می شود که 90 سنت بالاتر از پیش بینی صورت گرفته در ماه گذشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۸    
قیمت سکه امامی امروز در بازار 12 هزار و 500 تومان افزایش یافت؛ این در شرایطی است که سکه بهار آزادی 7 هزار و 500 تومان، نیم سکه 32 هزار تومان ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۳    
رئیس مرکز بهداشت رامهرمز گفت: علت احتمالی مسمومیت جمعی از اهالی روستای ابوالفارس رامهرمز، منبع آلودگی آب می باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۳    
مربی شخصی هوشمند "گیرو" ویژه کارمندان، نوعی محصول کاربردی برای افرادی است که برای وضعیت نشستن و ایستادن خود با مشکلاتی مواجه هستند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۳    
بهرام قاسمی گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از بررسی دقیق این پیشنهادات و بر اساس منافع ملی و مصالح کشور در خصوص آن و نیز حضور یا عدم حضور خود در برجام تصمیم لازم را اتخاذ خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۳    
در ایران نیز از آذرماه سال 96، وبسایت کشینه به عنوان بنیانگذار افیلیت مارکتینگ فعالیت خود را شروع نموده و ظرف مدت کوتاهی از محبوبیت به سزایی برخوردار شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۳    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : نظر به الزامی بودن صدور فاکتور رسمی برای عرضه خرد یا کلان تمامی کالاها من جمله کالاهای سلامت محور و بطور اخص فرآورده های دارویی و تجهیزات ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۳    
رییس کمیته داوران فیفا درباره تکنولوژی VAR، گفت: 95 درصد تصمیمات داوری که بدون VAR گرفته شده اند درست بودند. با استفاده از VAR این درصد به 99.3 رسیده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۳    
سید ابراهیم رئیسی جلسات سیاسی مهمی را در تهران برگزار کرده است. در این جلسات که با موضوع انتخابات مجلس برگزار شده، برخی شخصیت های اصولگرا حضور داشتند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
نرخ دلار از ابتدای انقلاب و تشکیل دولت موقت به ریاست مرحوم مهندس بازرگان تا امروز نوسانات زیادی را تجربه کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۸    
هزاران نفر از زنان، مردان، کودکان، سالمندان و نیازمندان ونزوئلا که توانایی تامین وعده غذایی خود را ندارند با تجمع در کلیسای شهر مراکایبو وعده ناهار دریافت کردند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۸    
رئیس جمهوری آمریکا تعرفه های گمرکی بر برخی از صنایع اتحادیه اروپا وضع کرده و به شدت متحدان اروپایی ناتو را مورد انتقاد قرار داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۸    
نخست وزیر عراق گفت: برخی تصور می کنند که ما با اعضای داعش مذاکره می کنیم که این امر خیالی باطل است. در گذشته با این امر مخالفت کردیم و امروز هم مخالفت می کنیم، جزای عناصر گروه تروریستی داعش مرگ است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۳    
رانیا عبدالله همسر ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در اینستاگرام خود کلیپی را از تمرین نظامی ملک عبد الله به همراه حسین بن عبدالله دوم، ولیعهد این کشور منتشر کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۸    
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئولان معاونت حمل ونقل ترافیک را به شورا احضار می کنیم، گفت: باید توضیح دهند که چرا آرم طرح ترافیک را این گونه توزیع کرده اند و چرا نام رسانه ها را اعلام نکرده ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۸    
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، آخرین تحولات اقتصادی کشور مورد بررسی قرار گرفت و گزارش اقدامات دستگاه های ذیربط در اجرای مصوبات 9 گانه شورا در مورد مدیریت واردات ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۸    
، ژاپن در ماه مه امسال به طور میانگین روزانه 211 هزار و 97 بشکه نفت خام از ایران وارد کرد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 31,5 درصد افزایش نشان می دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۳    
نقشه های اپل با طراحی دقیق تر و اطلاعاتی جزئی تر در راهند ، نقشه هایی که ترکیبی از نیروی انسانی و هوش مصنوعی خواهند بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۳    
بعد از انقلاب در سریال هایی بازی کردم که هنوز مردم با بیشتر آن ها خاطره دارند؛ مثل سربداران، بوعلی سینا، محکمه عدالت، آپارتمان ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رامین رضاییان در برنامه ویژه جام جهانی حسابی تا می توانست سر عادل فردوسی پور غر زد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مردی که چند روز پیش هم زمان با ناآرامی های بازار اقدام به ارتکاب جنایت در محدوده بازار حضرتی کرده بود، دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از کمبود 5000 مگاواتی تولید برق در سال جاری خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که با دفاع از برگسیت خود را در صف مخالفین اتحادیه اروپا قرار داد، ظاهراً این بار سراغ امانوئل ماکرون همتای فرانسوی رفته و به او پیشنهاد داده به ازای برقراری رابطه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۴    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صحبت هایی تاکید کرد که قصد دارد مساله مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را در نشست آتی خود با ولادیمیر پوتین به همراه مجموعه ای از موضوعات دیگر شامل تحریم ها و وضعیت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۴    
در حالی که کاهش ارزش دلار موجب افزایش اشتها برای خرید طلا شده، قیمت فلز زرد روز جمعه افزایش داشت، اما طلا همچنان در مسیر کاهش قیمت هفتگی و ماهیانه باقی ماند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۴    
ورزش فوتبال ملی - قدوس در جام ملت ها بیشتر شانس بازی به دست می آورد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۸    
مراسم مذهبی شمن باوری هنوز در مغولستان جایگاه خود را حفظ کرده است. این مراسم برای رها ساختن روح شخص فوت کرده و گذر آن به جهان دیگر اجرا می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۳    
وزیر نیرو درباره قطعی برق پایتخت در روزهای گذشته گفت: آنچه که مردم در هزینه خانوار برای مجموع آب و فاضلاب و برق پرداخت می کنند تنها مقداری بیشتر از هزینه ای است که برای دخانیات می پردازند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۳    
سرویس خودروهای خودران اوبر از ماه اوت بار دیگر به راه خواهند افتاد . سرویسی که پس از تصادف مرگبار سال گذشته یک خودروی خودران اوبر با یک شهروند دوچرخه سوار متوقف شده بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۳    
سرپرست مرکز اورژانس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در اتوبان ساوه به همدان در بامداد روز شنبه 26 مصدوم برجا گذاشت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۳    
سفیر آمریکا در استونی به دلیل اظهارات ترامپ علیه اتحادیه اروپا و ناتو از سمت خود استعفا کرد. ترامپ گفته بود که 'اتحادیه اروپا برای بهره گیری از آمریکا و حمله به قلک های ما ایجاد شده' و 'ناتو به ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۳    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نه فقط از حاکمیت ملی و وحدت سوریه بلکه از کل منطقه در برابر تروریسم دفاع می کند.
  • ۱