سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 29 آذر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آذر 1395 ارانیکو 2 آذر 1395 ارانیکو 3 آذر 1395 ارانیکو 4 آذر 1395 ارانیکو 5 آذر 1395 ارانیکو 6 آذر 1395 ارانیکو 7 آذر 1395 ارانیکو 8 آذر 1395 ارانیکو 9 آذر 1395 ارانیکو 10 آذر 1395 ارانیکو 11 آذر 1395 ارانیکو 12 آذر 1395 ارانیکو 13 آذر 1395 ارانیکو 14 آذر 1395 ارانیکو 15 آذر 1395 ارانیکو 16 آذر 1395 ارانیکو 17 آذر 1395 ارانیکو 18 آذر 1395 ارانیکو 19 آذر 1395 ارانیکو 20 آذر 1395 ارانیکو 21 آذر 1395 ارانیکو 22 آذر 1395 ارانیکو 23 آذر 1395 ارانیکو 24 آذر 1395 ارانیکو 25 آذر 1395 ارانیکو 26 آذر 1395 ارانیکو 27 آذر 1395 ارانیکو 28 آذر 1395 ارانیکو 29 آذر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۹    
چکیده: شکست مدیر، بدترین نتیجه ای است که او در اثر اشتباهات یا ضعف مدیریتی خود، با آن مواجه می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۹    
چکیده: برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی که در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است و کلیات آن به تصویب نمایندگان مردم رسیده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۹    
چکیده: دولت تدبیر و امید در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی کرده که قیمت نفت خام بشکه ای 50دلار خواهد بود. بر همین اساس هم هزینه ها در لایحه بودجه برنامه ریزی شده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۹    
چکیده: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: آجیل شب یلدا چون مخلوط است، قیمت ها تفاوت دارد. به طور مثال 100 گرم پسته بیشتر تفاوت 10 هزارتومانی در قیمت به وجود می آورد و همین سبب شده که امسال قیمت این آجیل ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۹    
چکیده: مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد: مدل قراردادی این شرکت برای پیمانکاران داخلی تشریح شد و مذاکره با بی.پی انگلیس، شرکت نفتی آرژانتین، سینوپک چین و شرکت ملی نفت این کشور (سی. ان. پی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۹    
چکیده: تسهیلات پرداختی بانک ها طی هشت ماهه سال 1395 به بخش های اقتصادی مبلغ 3261/1 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 1063/6 هزار میلیارد ریال (معادل 48 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۹    
چکیده: چندی پیش روزنامه دنیای اقتصاد مقاله ای هشدار دهنده با عنوان تکرار تجربه زودبازده ها؟ منتشر کرد که در آن طرح تخصیص تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی برای رونق تولید مورد ارزیابی قرار گرفته بود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۹    
چکیده: در آستانه اعلام بودجه عربستان برای سال 2017، منابع آگاه به نشریه هافینگتون پست گفته اند که این کشور قصد دارد قیمت سوخت و انرژی را در سال 2017 افزایش دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۹    
چکیده: تا پایان اجرای برنامه ششم توسعه و بر اساس بند 13 تبصره چهار دولت مکلف است سالانه 8دهم درصد نرخ بیکاری را کاهش دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۹    
چکیده: مدیر عامل شرکت پرتامینا اندونزی اعلام کرد این شرکت در سه ماه نخست سال 2017 میلادی، یک میلیون بشکه نفت خام از ایران وارد می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۴    
چکیده: عضو کمیسیون تلفیق از لزوم تدوین طرح قوی تری برای مقابله با نفوذ محصولات تراریخته به رژیم غذایی کشور خبر داد و گفت: صهیونیست ها با این کار به دنبال وابسته کردن دنیا به خود هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۱۴    
چکیده: سال 2016 آخرین روزهایش را سپری می کند و کم کم شکل خاطره به خود می گیرد. با این حال اما برای علاقه مندان تکنولوژی و محصولات دیجیتال ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۴    
چکیده: معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: 82 درصد محصولات فولاد مبارکه در اختیار بازار داخلی و تولیدکنندگان است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۴    
چکیده: سال 2016 سال گیج کننده ای بود که طی آن جهان شاهد رویدادهای سیاسی غیرمنتظره ای مانند رای مردم انگلیس به خروج از عضویت اتحادیه اروپا (بریگزیت) و پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۴    
چکیده: مدیر عامل شرکت بازرگانی تعاونی کشاورزی ایران گفت: با توجه به ظرفیت های تولیدی کشور، زیر ساخت های لازم برای افزایش صادرات محصولات ایرانی به بازارهای خارجی فراهم می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۴    
چکیده: اطلاعات پایه و داده های زمین شناسی، یکی از ارکان اصلی برای فعالیت های معدنی به شمار می آید و کوچکترین خطا در آن منجر به برهم خوردن معادلات در فعالیت های معدن خواهد شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۴    
چکیده: با وجود کاهش تمایل عمومی موجران به عرضه آپارتمان استیجاری در قالب رهن کامل به دنبال کاهش نرخ سود بانکی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۴    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 354 بولتن خبری انجمن صنایع نساجی ایران در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۴    
چکیده: رئیس انجمن سنگ ایران با انتقاد از تصمیمات وزارت صنعت برای تعیین عوارض بر صادرات مواد معدنی گفت: صادرات سنگ در سال های گذشته به کمتر از نصف رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۴    
چکیده: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تاثیر افزایش نرخ ارز بر بازار پوشاک را تشریح و تصریح کرد: اگر قیمت ارز بالاتر هم برود با توجه به رکودی که در بازار پوشاک حاکم است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۴    
چکیده: طلای جهانی در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر عقب نشینی دلار از رکورد بالای 14 سال اخیر، بخشی از کاهش هفته گذشته خود را جبران کرد و اندکی افزایش یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۴    
چکیده: غده چریکن آبیاری مزارع با آب آلوده بعد از گذشت 3.5 سال از عمر دولت یازدهم دوباره برای وزرای بهداشت و کشاورزی نمایان شده و برای بررسی این امر تشکیل جلسه داده اند اما باز هم اقدامی عملی دراین ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۴    
چکیده: طرح توسعه پایانه پتروشیمی پارس پس از بهره برداری متانول پتروشیمی مرجان و واحد الفین پتروشیمی بوشهر اجرایی می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۴    
چکیده: روز گذشته وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که پس از نهایی شدن قرارداد خرید 80 فروند بوئینگ ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۴    
چکیده: مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: زمزمه هایی برای واردات مرکبات برای بازار شب عید به گوش می رسد که با توجه به شرایط تولید داخلی غیرمنطقی بنظر می رسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۴    
چکیده: تنها چند روز به پایان سال میلادی 2016 زمان باقی است و ایران در حالی این سال را به پایان می برد که در منطقه خاورمیانه تنها کشوری است که گام های بزرگی در مسیر توسعه اقتصادی و سیاسی برداشته است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۴    
چکیده: 50 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا عرضه می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۴    
چکیده: در حالی که طی ماه های گذشته واردات برنج در فصل برداشت این محصول ممنوع شده بود، معاون برنامه ریزی اقتصادی وزیر کشاورزی اعلام کرد که واردات برنج با تعرفه و عوارض سابق مجددا آزاد شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۴    
چکیده: رئیس انجمن صنایع تولید و صادرکنندگان کنسانتره و آبمیوه از کاهش قیمت کنسانتره پرتقال به دلیل سرمازدگی این محصول در کشور خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۴    
چکیده: رییس جمهوری با تاکید بر اینکه پای وعده هایم در خصوص حقوق جوانان، بانوان، اقلیت های دینی و قومی ایستاده ام ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۴    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 555 هفته نامه دانش نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۴    
چکیده: معاون مدیر عامل شرکت اِن اف سی (NFC) چین اعلام کرد که این شرکت فناوری های جدید تولید شمش آلومینیوم را به ایران منتقل می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۴    
چکیده: رئیس اتحادیه نان سنگک درباره تبعات استفاده از آرد بدون سبوس و نامرغوب برای تهیه نان گفت: بارها به مسئولان هشدار دادیم که به خاطر سلامت مردم باید برای تهیه نان از آرد مرغوب استفاده شود اما ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۴    
چکیده: مجری طرح زغال سنگ طبس گفت: بخش های دولتی و خصوصی تا سال 99، بیش از 1.1 میلیارد یورو در حوزه زغال سنگ طبس سرمایه گذاری می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۴    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/09/29 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۴    
چکیده: مبادلات روز گذشته با افت قیمت اغلب محصولات فولادی دنبال شد. در این روز اغلب تولید کنندگان قیمت محصولات را با افت پیشنهاد کردند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۴    
چکیده: روز گذشته بورس تهران شاهد رونمایی از ابزار اختیار معامله (option) بود. در این جلسه، مقامات بورسی از گام های جدید سازمان برای ورود دیگر ابزار مشتقه به بازار خبر دادند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۴    
چکیده: رییس اتحادیه سراسری تعاونی های تولیدکنندگان فرش دستباف ایران گفت: صادرات فرش ایران به آمریکا در هشت ماه پس از آغاز اجرای برجام 42 میلیون دلار شد و سهم ما از صادرات جهانی به 29 درصد رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۴    
چکیده: در پی انتشار اخباری مبنی بر واردات رسمی بادام هندی ممنوع الورود به کشور، گمرک ایران تاکید کرد که واردات این محصولات با تمامی مجوزهای لازم انجام گرفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
چکیده: رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: موضوع توسعه سواحل مکران در برنامه ششم توسعه براساس سیاست های کلی ابلاغی در اولویت قرار دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
چکیده: مدیر امور بین الملل شرکت نفت با اشاره به فروش اولین محموله نفت ایران به انی ایتالیا در پسابرجام، از متوقف ماندن فرآیند صادرات نفت به دو مشتری سنتی ایران در آسیا و آفریقا خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
چکیده: طبق آمار گمرک در 7 ماه منتهی به مهر ماه سال جاری بیش از 1 تن کمربند چرم از کشور صادر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 283 هفته نامه پیام ساختمان در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۴    
چکیده: هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، با اختصاص مبلغ 5 میلیارد تومان به صورت تملک دارایی سرمایه ای و مبلغ 100 میلیارد تومان به صورت تسهیلات ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۴    
چکیده: معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه ای از وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه خواست تا هزار میلیارد تومان اوراق خزانه را منتشر و پرداخت هزینه حق عاملیت واگذاری را در بودجه سنواتی پیش بینی کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۴    
چکیده: مدیرعامل پتروشیمی پلیمر آریاساسول از افزایش ارزش تولیدات این شرکت به 1/4 میلیارد دلار تا سال 2021 خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۹    
چکیده: عقب نشینی خریداران و عقب گرد قیمت ها در بازار فولاد باز هم در روز ابتدایی فعالیت بازار در هفته جاری خودنمایی کرد که نگرانی ها از ادامه افت قیمت ها را عمق بیشتری بخشید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۹    
چکیده: با اجرایی شدن دستورالعمل جدید واردات خودرو، فعالیت نزدیک به صد درصد شرکت های واردکننده خودرو از جمله آسان موتور، اطلس خودرو، ایرتویا و نگین خودرو متوقف خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۹    
چکیده: گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: صادرات کنسانتره سنگ آهن با موافقت شورای اقتصاد مشمول عوارض صادراتی نیست ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۹    
چکیده: بالاخره بعد از ماه ها کش و قوس، فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه نرخ بهره این کشور را با 0.25 واحد درصد افزایش به 0 ...