سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 23 آذر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آذر 1395 ارانیکو 2 آذر 1395 ارانیکو 3 آذر 1395 ارانیکو 4 آذر 1395 ارانیکو 5 آذر 1395 ارانیکو 6 آذر 1395 ارانیکو 7 آذر 1395 ارانیکو 8 آذر 1395 ارانیکو 9 آذر 1395 ارانیکو 10 آذر 1395 ارانیکو 11 آذر 1395 ارانیکو 12 آذر 1395 ارانیکو 13 آذر 1395 ارانیکو 14 آذر 1395 ارانیکو 15 آذر 1395 ارانیکو 16 آذر 1395 ارانیکو 17 آذر 1395 ارانیکو 18 آذر 1395 ارانیکو 19 آذر 1395 ارانیکو 20 آذر 1395 ارانیکو 21 آذر 1395 ارانیکو 22 آذر 1395 ارانیکو 23 آذر 1395 ارانیکو 24 آذر 1395 ارانیکو 25 آذر 1395 ارانیکو 26 آذر 1395 ارانیکو 27 آذر 1395 ارانیکو 28 آذر 1395 ارانیکو 29 آذر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۱۲    
چکیده: وزیر نیرو از امضای قرارداد ساخت نیروگاه حرارتی 1400 مگاواتی با روسیه خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۴۲    
چکیده: با اینکه شروع سال 2016 برای برخی استارت آپ های فعال و تثبیت شده با دشواری هایی همراه بود، اما در همین سال استارت آپ هایی نیز با حوزه فعالیت های مختلف در کشورهای مختلف شکل گرفتند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۲    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی در ملاقات با همتای ترک خود خواستار حل مشکلات ترانزیتی و صف های طولانی کامیون های ایرانی در گمرک مرزی ترکیه شد و با اعلام اینکه ایران دیگر بر سر موضوع قیمت سوخت برای ناوگان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۷    
چکیده: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت دریافت کنندگان وام 16 هزار میلیاردی بسته خروج از رکود از پرداخت وام فقط 12 درصد از صنایع تهران خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۸    
چکیده: قیمت نفت برنت دیروز به بالاترین میزان در یک سال و نیم گذشته رسید. اکنون امیدواری نزد صادرکنندگان نفت برای رسیدن به قیمت های بالاتر ایجاد شده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۸    
چکیده: شرکت انرژی دولتی پرتامینا اندونزی اعلام کرد در سفر هفته جاری رییس جمهور اندونزی به ایران ممکن است قرارداد واردات گاز مایع (LPG) از ایران در سال 2017 را امضا کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۸    
چکیده: معاون صادرات و امور بین الملل سایپا با اشاره به فعالیت های صادراتی این گروه خودروساز از 1/2 میلیارد دلار ارزآوری صادرات پراید خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۵    
چکیده: بی شک یکی از الزامات رونق پایدار در اقتصاد کشور بهبود فضای کسب و کار است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۷    
چکیده: اضغر فخریه کاشان، معاون وزیر راه و شهرسازی به خبرگزاری فرانسه گفت: یک گروه از ایرباس در تهران حضور دارند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۰    
چکیده: وزیر انرژی روسیه با اشاره به مذاکره با ایران برای فروش هواپیمای سوپرجت گفت: 10 بانک بزرگ ایرانی و روسی نیز همکاری با یکدیگر را آغاز کرده و تیمی برای پیگیری این موضوع در نظر گرفته شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۵    
چکیده: مدیرعامل هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اجرای طرح های بزرگ کشاورزی از سوی این نهاد گفت: تاکنون هفت هزار هکتار باغ در مناطق محروم کشور ایجاد شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۵    
چکیده: تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی روز سه شنبه 23 آذر ماه میزبان عرضه 43 هزار و 678 تن مواد پلیمری 20 تولید کننده کشور است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۵    
چکیده: معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد که با وجود درخواست نانوایان برای افزایش قیمت نان، برنامه ای در این زمینه وجود ندارد و قیمت نان تا نیمه سال آینده تغییر نخواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۵    
چکیده: معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر لزوم توجه به حفظ احترام به مدیران و انتقاد از بدرفتاری ها نسبت به آنها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۵    
چکیده: دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: بیش از 95 درصد محصولات غیرایرانی به صورت قاچاق وارد کشور ما می شوند و ما باید اهتمام ویژه در این بخش داشته باشیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۵    
چکیده: سخنگوی دولت از پایان بررسی برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی طی امروز خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۵    
چکیده: در ترکیه بازار پلی استایرن با توجه به تصمیمات اخیر اوپک مبنی بر کاهش تولید نفت، با افزایش در ماه دسامبر روبه رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۵    
چکیده: مدیرکل طیور و زنبورعسل وزارت جهاد کشاورزی گفت: از اول امسال تا ابتدای آذر ماه جاری، 84 هزار تن مرغ و تخم مرغ به خارج صادر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۵    
چکیده: کلنگ طرح توسعه واحد PBR شرکت پتروشیمی تخت جمشید واقع در سایت 2 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به زمین زده شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
چکیده: رئیس هیئت مدیره انجمن ملی پلاستیک گفت: تعیین کف عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا، مزایای زیادی برای صنعت پتروشیمی دارد ومشخص شدن کف عرضه ها توسط شورای رقابت می تواند منجر به تامین بهتر نیاز ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
چکیده: برای نخستین بار میزان صادرات فولاد نسبت به واردات آن پیشی گرفته است. این موضوع را مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۰    
چکیده: پلی پروپیلن ها همچنان تب و تاب خود را در بازار معاملات حفظ کرده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۰    
چکیده: در پی اهمال، تعلل و نقض برجام توسط آمریکا و پیرو تصمیمات شورای عالی امنیت ملی و هیات نظارت بر برجام ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۰    
چکیده: مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 30 درصد از جوانه های 14 هزار هکتار باغ های بارور زیتون شهرستان طارم در سرمای هفته های گذشته، خسارت دیدند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۰    
چکیده: آمار گمرک حاکی از ورود بیش از 41 هزار خودرو به کشور در هشت ماهه سال جاری است که بیش از 93 درصد از واردات خودروی ایران در اختیار پنج کشور است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 353 بولتن خبری انجمن صنایع نساجی ایران در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۰    
چکیده: نایب رییس اتحادیه باغداران ضمن تاکید بر اینکه وضعیت عرضه و قیمت میوه های شب یلدا مناسب است، گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۰    
چکیده: پس از آنکه مجددا شایعاتی مبنی بر احتمال تصویب عوارض بر صادرات سنگ آهن در بین فعالان بخش معدن مطرح شد، سرمایه گذاران این بخش تلاش کردند با برگزاری جلسات مختلف در اتاق بازرگانی و مسوولان دولتی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۰    
چکیده: معاون وزیر اقتصاد با اشاره به سیاست دولت مبنی بر حذف ریال از پول ملی تاکید کرد که اگر در آینده دولتی بیاید که بخواهد سیاست افزایش تورم داشته باشد، حذف ریال بی اثر خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۰    
چکیده: در معاملات روز گذشته شمش و مقاطع فولادی عرضه شده از سوی برخی از واحدهای فولادی نیز همانند روز یکشنبه شاهد افزایش قیمت بود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۰    
چکیده: وزیر نفت با بیان این که توافق کشورهای عضو و غیر عضو اوپک برای سلامت بازار و ایجاد توازن میان عرضه و تقاضای نفت بوده است، گفت: قیمت نفت در محدوده 54 تا 55 دلار محکم می ایستد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۰    
چکیده: مدیرجهاد کشاورزی گیلانغرب، از پایان عملیات برداشت ذرت دانه ای از مزارع زیرکشت این محصول در شهرستان خبر داد و گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۰    
چکیده: یک روز بعد از امضای قرارداد تاریخی بوئینگ با ایران که در میان تهدیدات ترامپ صورت گرفت این بار مقام ارشد وزارت راه از حضور نمایندگان ایرباس برای امضای قرارداد خرید 100 هواپیمای مسافربری به ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۰    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/09/23 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۰    
چکیده: با سیگنال توافق کشورهای غیرعضو اوپک برای کاهش 558 هزار بشکه ای تولید نفت، قیمت ها با حدود 6 درصد رشد در معاملات دیروز، به بیشترین سطح ظرف 18 ماه اخیر رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۰    
چکیده: فراز و فرود قیمت ها در بازار فولاد در روزهای اخیر چهره سختی از این بازار را برای خریداران ترسیم کرده که نگرانی از ادامه این وضعیت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۰    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی سه نقشه راه این نهاد در اقتصاد مقاومتی را مهار تورم، ثبات اقتصادی و کاهش نوسانات نرخ ارز دانست و گفت: حفظ ثبات مالی پیش نیاز اساسی ثبات اقتصاد کلان است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۰    
چکیده: کافی است چند دلار داشته باشید تا شما هم به اسرار مگوی صرافان و معامله گران ارز در بازار فردوسی دست یابید؛ نبض قیمت دلار در پستوی صرافی ها می زند و توافقات پشت پرده، نرخ هر روز را تعیین می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۰    
چکیده: معاون امور تولیدات زراعی وزارت جهاد کشاورزی از احتمال تغییر و افزایش قیمت خرید تضمینی گندم برای سال 96 خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۱۰    
چکیده: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران اقدام قاطع و محکمی در برابر تمدید تحریم های ایران انجام خواهد داد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۰    
چکیده: دستورالعمل جدید واردات خودرو که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده و در مرحله بررسی و تصویب نهایی است منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۰    
چکیده: دومین نشست از سلسله جلسات کمیته راهبردی هفتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار در حالی برگزار شد که کارشناسان و متولیان صنعت فولاد کشور بر توجه به توسعه صادرات فولاد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۷:۱۰    
چکیده: تجربه بسیاری از کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته نشان می دهد رشد صنایع کوچک و متوسط با توجه به نقش مهم آنها در توسعه اقتصادی کشورها، مستلزم طیف وسیعی از اقدامات است.