سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۲۰:۵۱May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 5 بهمن 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 بهمن 1395 ارانیکو 2 بهمن 1395 ارانیکو 3 بهمن 1395 ارانیکو 4 بهمن 1395 ارانیکو 5 بهمن 1395 ارانیکو 6 بهمن 1395 ارانیکو 7 بهمن 1395 ارانیکو 8 بهمن 1395 ارانیکو 9 بهمن 1395 ارانیکو 10 بهمن 1395 ارانیکو 11 بهمن 1395 ارانیکو 12 بهمن 1395 ارانیکو 13 بهمن 1395 ارانیکو 14 بهمن 1395 ارانیکو 15 بهمن 1395 ارانیکو 16 بهمن 1395 ارانیکو 17 بهمن 1395 ارانیکو 18 بهمن 1395 ارانیکو 19 بهمن 1395 ارانیکو 20 بهمن 1395 ارانیکو 21 بهمن 1395 ارانیکو 22 بهمن 1395 ارانیکو 23 بهمن 1395 ارانیکو 24 بهمن 1395 ارانیکو 25 بهمن 1395 ارانیکو 26 بهمن 1395 ارانیکو 27 بهمن 1395 ارانیکو 28 بهمن 1395 ارانیکو 29 بهمن 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
چکیده: اسناد خزانه اسلامی، که دولت و وزارت اقتصاد از آن برای تسویه بدهی های معوق دولت به پیمانکاران استفاده کردند، 2 مزیت عمده برای اقتصاد ایران در پی داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۷    
چکیده: کارگروه تنظیم بازار قیمت های مصرف کننده کالاهای اساسی شامل برنج، شکر و کره، جهت توزیع در سبد کالای شب عید و عرضه از طریق شبکه های منتخب را تصویب و به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۷    
چکیده: معاملات پلی پروپیلن ها روز گذشته با وجود قرار داشتن در اول ماه و شارژ سهمیه پروانه های بهره برداری با استقبال کمتری نسبت به هفته های گذشته روبه رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۷    
چکیده: تفاهم نامه توسعه همکاری های مشترک و انجام پژوهش های کاربردی میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۷    
چکیده: طی فعالیت 10 ماهه بورس کالای ایران، افزون بر 28 میلیون تن انواع کالا به ارزش بیش از 650 هزار میلیارد ریال در بازارهای مختلف بورس کالای ایران و در قالب معاملات فیزیکی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۶    
چکیده: در حالی کمیسیون تلفیق مجلس و وزارت نفت تصمیم به ثابت ماندن قیمت حامل های انرژی در سال 96 گرفته اند که با افت قیمت نفت و دیگر حامل های انرژی ظرف دو سال اخیر فرصتی برای آزادسازی قیمت ها در کشور ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۶    
چکیده: اخیرا دچار اشتباهی شده ام و نمی دانم چه کنم. حدود دو سال است که برای یک شرکت کار می کنم. محیط کارم فوق العاده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۶    
چکیده: کارشناسان بر این باورند که سال 2017 می تواند یک شروع نوین برای بازاریابی آنلاین باشد. بازاریابی آنلاین در سال های اخیر به شدت سرعت گرفته و شتاب آن تا جایی رسیده است که بدون آن نمی توان سهم ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۶    
چکیده: معاون وزیر نفت با اشاره به برگزاری مناقصه آزادگان جنوبی در آینده ای نزدیک گفت: قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی تا اواسط سال آینده امضا می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۶    
چکیده: میزان صادرات نفت ایران به چین در سال 2016 حدود 18 درصد افزایش یافته و به رقم بی سابقه 624 هزار و 260 بشکه در روز رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۶    
چکیده: سرمایه لازم به منظور تامین مالی طرح های اقتصادی از مهم ترین عوامل موثر بر رشد اقتصادی کشورها و به خصوص کشورهای در حال توسعه است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۶    
چکیده: در حالی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت سفارش واردات خودروهای متفرقه به کشور را متوقف کرد که بازار خودروهای غیرنماینده در دیگر کشورها پررونق است و مشتریان با توجه به رقابت شکل گرفته میان وارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۲    
چکیده: تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه 5 بهمن ماه میزبان عرضه 45 هزار و 279 تن انواع مواد پلیمری است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۲    
چکیده: به دنبال مشاهده موارد ابتلا به آنفلوآنزای پرندگان در ایران، دولت ارمنستان، واردات چند قلم فرآورده ایرانی را ممنوع کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۲    
چکیده: چشم انداز اقتصاد ایران تا سال 2050 حاکی از این است که کشورمان مسیر پر فراز و نشیبی را طی می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۲    
چکیده: سایت خبری دریایی سی ترید در خبری از برقراری خط کانتینری جدید میان بنادر ایرانی و مناطق داخل سرزمینی فرانسه و بندر لاهاور این کشور از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
چکیده: گلنکوراکستراتا، بی اچ پی بیلیتون، ریوتینتو و واله بیشترین درآمد را از فعالیت های معدنی در سال 2016 میلادی که به تازگی به پایان رسیده است، به دست آوردند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۲    
چکیده: میزان سرانه مصرف فولاد در هر کشور می تواند یکی از نشانه های رشد اقتصادی و رونق تلقی شود، چراکه مصرف فولاد در بخش های مختلف چون ساخت وساز، پروژه های عمرانی و بخش هایی چون خودروسازی و.. ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۲    
چکیده: ظریف تاکید کرد: به نظر من برجام با خطر جدی روبه رو نیست به شرط این که خودمان تلاش کنیم آن را حفظ کنیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۲    
چکیده: دبیر انجمن فرآورده های گوشتی گفت: با توجه به کاهش درآمدهای نفتی و تجارت 2 هزار میلیارد دلاری غذای حلال، باید سهم خود را در این حوزه افزایش دهیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۲    
چکیده: سخنگوی دولت با اشاره به اینکه جامعه این روزها متألم است و هنوز پیکر پاک تعدادی از آتشنشانان فداکار و شهروندان زیر آوار است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۲    
چکیده: تازه ترین روایت رسمی بانک مرکزی از شاخص های اقتصادی در تابستان سال جاری نشان می دهد در این مدت، کل بدهی های خارجی 7910 میلیون دلار بوده است. نقدینگی هم با رشد 28 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۲    
چکیده: در جهان امروز نقش محصولات صنایع تولید پوشاک به عنوان یکی از محصولات نهایی صنعت نساجی، غیرقابل انکار است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۲    
چکیده: اولین کارنامه زمستانی بازار مسکن شهر تهران از رشد چشمگیر حجم معاملات خرید مسکن در مناطق مختلف پایتخت حکایت می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۲    
چکیده: یکی از نشانه های خروج از رکود اقتصادی در یک کشور را می توان در میزان تولید و مصرف فولاد جست وجو کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۲    
چکیده: معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید بر نقش صنعت پتروشیمی در آینده اقتصاد ایران گفت: صنعت پتروشیمی 31 درصد صادرات غیر نفتی و 35 درصد محصولات صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۲    
چکیده: استان کردستان یکی از استان های معدنی ایران است که با ظرفیت های فراوان در این بخش توانسته نقش خوبی در زمینه معدن و صنایع معدنی ایفا کند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۲    
چکیده: قائم مقام بانک مرکزی گفت: به مرور زمان که روابط بانکی و کارگزاری در ایران توسعه یابد انتقال وجوه از صرافی ها به بانک ها انجام خواهد شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۲    
چکیده: درمعاملات روز دوشنبه چهارم بهمن ماه جاری، اغلب فولادسازان خصوصی شمش و مقاطع تولیدی خود را بدون نوسان قیمت در بازار غیر رسمی عرضه کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۲    
چکیده: براساس قانون مصوب دولت، شرکت های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو موظف اند در صورتی که در فرایند تعمیر خودروی مشتریان متوجه عیوب دیگری در خودرو شدند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۲    
چکیده: جولان برندهای خارجی پوشاک در بازار کشورمان در حالی ادامه دارد که تولید کنندگان داخلی به دلیل افزایش عرضه کالاهای قاچاق توسط این برندها زمینگیر شده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۲    
چکیده: دبیرکل اتحادیه آبزیان با بیان اینکه بیش از 20 هزارتن میگو در سال جاری در کشور تولید شده است از افزایش حجم صادرات این محصول به روسیه خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۲    
چکیده: به گفته رئیس اتحادیه کفاشان تبریز، رکود بازار کفش از اواخر سال 92 ایجاد شده و هر روز بر شدت آن افزوده می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۲    
چکیده: شاخص کل بورس تهران روز گذشته با رشد اندک 45 واحدی مواجه شد. در حالی که شاخص کل رشد کمتر از 0/1 درصدی را تجربه کرد، شاخص کل هم وزن با رشد 0/4 درصدی معاملات خود را به پایان رساند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۲    
چکیده: عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی گفت: با کاهش تعرفه واردات گوشت قرمز از 26 به 5 در هفته های آتی شاهد روند کاهشی قیمت گوشت گوسفندی خواهیم بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
چکیده: اکنون بازار شاهد دلاری است که یک نرخش را صرافی های چهارراه استانبول، یک نرخش را صرافی های منتخب، یک نرخش را بانک ها و نرخ دیگرش را ارز مبادله ای تعیین می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با حواشی اخیر حاکم بر موسسه اعتباری کاسپین توضیحاتی ارائه کرد و از سپرده گذاران خواست که صبور باشند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
چکیده: بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته شاهد رشد 45واحدی شاخص کل بود.در بازار دیروز بازگشایی نمادملی مس و رشد نماد فولاد خوزستان که در هفته جاری بازگشایی شد موجب شد تا شاخص بتواند با رشد 45واحدی به ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۲    
چکیده: در جدیدترین جلسه شورای سیاست گذاری خودرو وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست نسبت به افزایش کیفیت خودروهای تولیدی خود اقدام کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۷    
چکیده: ششمین همایش سیاست های پولی و چالش های بانکداری و تولید، درحالی با حضور مقامات بانک مرکزی آغاز شد که راهکار اصلی مورد نظر اقتصاددانان، یخ زدایی از دارایی های منجمد است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۷    
چکیده: مشاور مدیرعامل سازمان خصوصی سازی از برگزاری مزایده واگذاری چهار شرکت دیگر به بخش خصوصی واقعی در عصر روزدوشنبه(دیروز) خبر داد و گفت: شرکت پتروشیمی دماوند پس از چندین بار مزایده ناموفق ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۷    
چکیده: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در بعد فنی در برجام، ایران به آن چه که ملزم شده بود عمل کرد و اخیرا هم گام های جدیدی برداشته ایم و آن جمع آوری زیرساخت های مرتبط به سانتریفیوژها در تاسیسات فردو است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۷    
چکیده: هر چند برجام نقطه آغازینی برای مذاکره و دور یک میز نشستن سرمایه گذاران خارجی و فعالان معدنی ایران بود ...