سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۲۱May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 27 بهمن 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 بهمن 1395 ارانیکو 2 بهمن 1395 ارانیکو 3 بهمن 1395 ارانیکو 4 بهمن 1395 ارانیکو 5 بهمن 1395 ارانیکو 6 بهمن 1395 ارانیکو 7 بهمن 1395 ارانیکو 8 بهمن 1395 ارانیکو 9 بهمن 1395 ارانیکو 10 بهمن 1395 ارانیکو 11 بهمن 1395 ارانیکو 12 بهمن 1395 ارانیکو 13 بهمن 1395 ارانیکو 14 بهمن 1395 ارانیکو 15 بهمن 1395 ارانیکو 16 بهمن 1395 ارانیکو 17 بهمن 1395 ارانیکو 18 بهمن 1395 ارانیکو 19 بهمن 1395 ارانیکو 20 بهمن 1395 ارانیکو 21 بهمن 1395 ارانیکو 22 بهمن 1395 ارانیکو 23 بهمن 1395 ارانیکو 24 بهمن 1395 ارانیکو 25 بهمن 1395 ارانیکو 26 بهمن 1395 ارانیکو 27 بهمن 1395 ارانیکو 28 بهمن 1395 ارانیکو 29 بهمن 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
چکیده: تغییر هفتگی قیمت 11 گروه کالای خوراکی در هفته پایانی بهمن ماه از رشد نرخ ها در 6 گروه و افت قیمت سه گروه دیگر خبر می دهد و دو گروه نیز ثابت مانده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
چکیده: فرماندار شهرستان مبارکه گفت: دولت به دور از تمام جو سازی های انجام شده، از شرکت پلی اکریل ایران و همه کارگران این شرکت حمایت می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
چکیده: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس می گوید تعیین نرخ واقعی محصولات کشاورزی تنها در بورس کالا امکان پذیر است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۵    
چکیده: بانک مرکزی انگلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد اسکناس های 5 پوندی جنجالی، حاوی چربی حیوانی را از بازار جمع آوری نخواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۵    
چکیده: وزیر نفت کویت گفت: اوپک از تولید کنندگان نفت غیر عضو خواهد خواست تا با کاهش تولید به تعهدات خود عمل کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۵    
چکیده: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو و سازمان شیلات ایران به منظور بهبود ژنتیکی قزل آلای رنگین کمان کشورمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۵    
چکیده: دومین محموله نفتای پالایشگاه ستاره خلیج فارس که اوایل بهمن ماه بارگیری شده بود تا پایان این هفته به ژاپن می رسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۵    
چکیده: یک مقام مسئول، اعلام کرد: پس از توافق و امضای قرارداد با شرکت لینده آلمان، شرکت اکسنس فرانسه هم برای مشارکت در بخش فنی ساخت پتروشیمی کیان همکاری خود را آغاز کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۰    
چکیده: بلومبرگ در گزارشی نوشت: در حالی که کشورهای اروپایی بدنبال تعامل و توسعه روابط تجاری و اقتصادی با ایران هستند، ترامپ در حال فاصله گرفتن از این کشور است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۰    
چکیده: بر اساس مصوبه هیات دولت، شرایط واردات محصولات فولادی تغییر کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۰    
چکیده: هر مدیری در موقعیت های کاری مختلف به اتخاذ تصمیمات منطقی و معقولی نیاز دارد که موثر بودن آنها موجب می شود تا یک مدیر بتواند بر سایر مدیران برتری یابد و شرایطی را به وجود بیاورد که کارکنان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۰    
چکیده: رشد قیمت نفت در روز گذشته در حالی رقم خورد که یک روز پیش از آن (دوشنبه) با وجود انتشار گزارش اوپک که خبر از موفقیت 93 درصدی در اجرای توافق این سازمان برای کاهش تولید می داد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۰    
چکیده: به دنبال اعلام صورت های مالی و زیانده شدن اکثر بانک ها اکنون این پرسش وجود دارد که تغییر مسیر آینده سرمایه گذاری و سپرده گذاری بانک ها چگونه خواهد بود؟
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۰    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی گفت: مذاکرات برای خرید هواپیما از شرکت فرانسوی-ایتالیایی آ.تی.آر- ATR به گام نهایی رسید و در مرحله مبادله سند است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
چکیده: آیا بازار مسکن سال 96 شاهد تحول مثبتی خواهد بود؟ این سوالی است که بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار مسکن پس از مدت ها به آن پاسخ مثبت می دهند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۰    
چکیده: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با تاکید بر اینکه بازار پرتقال شب عید با واردات رسمی تنظیم می شود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۰    
چکیده: بعد از برگشت ماده 54 برنامه ششم توسط شورای نگهبان و مجلس، رییس خانه معدن ایران یکی از موارد مورد نظر این شورا را در اصلاح قانون، حذف کامل بخش خصوصی از شوراهای استانی معادن عنوان کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۰    
چکیده: خام فروشی این روزها کلید واژه مشکلات اقتصادی ایران شده و سیاستگذاران اقتصادی در دولت یازدهم نیز از ابتدای آغاز به کار تلاش کردند تا در مقابل این پدیده ایستادگی کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۰    
چکیده: فعالان اقتصادی قرقیزستان در سال 2017 بیش از 350 تن گوشت به ایران صادر می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
چکیده: رئیس مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک تهران گفت: پروسه جانمایی کسبه پلاسکو با نظارت نمایندگان کسبه پلاسکو ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
چکیده: خط آهن ایران در ماه مارس سال جاری (11 بهمن 94-10 فروردین 95) از طریق جمهوری آذربایجان به خط ریلی روسیه می پیوندد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۰    
چکیده: معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولید دامی گفت: رشد اقتصادی تولیدات کشاورزی کشور در شش ماهه اول امسال به 5.9 درصد رسید این درحالی است که وضعیت بارندگی مطلوب نبود..
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۰    
چکیده: هنوز یک ماه از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا نمی گذرد که سیاست های عجیب و افراطی او باعث شده اند که کارشناسان اقدامات مختلف او را هر روز از منظری جدید بررسی کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۰    
چکیده: اقتصاددانان بیشتر با اعداد و ارقام، مسائل ارزش افزوده بخش های مختلف اقتصاد را می بینند و با این اعداد سر و کار دارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۰    
چکیده: رئیس سازمان انرژی اتمی از ارائه گزارش پیشران ظرف هفته های آینده به رئیس جمهور خبر داد و گفت: نباید در میان سردرگمی دنیا در خصوص رفتارهای ترامپ، به کانون وحدت برخی کشورها تبدیل شویم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
چکیده: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی محصولات و صنایع غذایی و کشاورزی گلفود دبی 2017 هیئت تجاری و اقتصادی ایران عازم امارت متحده عربی می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۵    
چکیده: در حالی کارمزد سهم چندانی در درآمد بانک های ایرانی نداشته و از چالش های موجود محسوب می شود که اخیرا شورای پول و اعتبار از بانک مرکزی خواستار تدوین برنامه ای به منظور افزایش سهم درآمد بانک ها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۵    
چکیده: حدود 60درصد از مواد معدنی ایران را مصالح ساختمانی تشکیل می دهد که اکنون به دلیل رکود حاکم بر بازار ساخت وساز، فعالیت بخش عمده ای از این معادن نیز تحت تاثیر این موضوع در رکود به سر می برد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۵    
چکیده: در آخرین روز معاملات بورس اوراق بهادار تهران در این هفته اکثریت نمادها شاهد شرایط کاهشی بودند، اما نماد قندی ها مخالف جریان غالب بازار رشد کردند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۵    
چکیده: در جریان معاملات روز سه شنبه 26 بهمن ماه 95 در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای متانول پتروشیمی شیراز و فن آوران ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۵    
چکیده: صاحبان تکنولوژی در حوزه فولاد در هفتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن بار دیگر گرد هم آمدند و به بررسی چشم انداز صنعت فولاد ایران پرداختند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
چکیده: بیژن زنگنه با اشاره به دستاوردهای وزارت نفت همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: توسعه سه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی اولویت وزارت نفت برای سال 95 و همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
چکیده: دیروزهمزمان با برگزاری هفتمین همایش فولاد و معدن، بازار فولاد نیز با بهبود همراه بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
چکیده: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی با هدف بررسی گزارش چهارم وزارت امور خارجه و با حضور سید عباس عراقچی برگزار شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
چکیده: رئیس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به اینکه در10 ماهه امسال 275 میلیون دلار صادرات فرش ایرانی به 80 کشور دنیا انجام شده گفت که 69 میلیون دلار صادرات مستقیم فرش به آمریکا بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
چکیده: هفتمین همایش بین المللی صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار، روز گذشته برگزار شد و فعالان و مسوولان فولادی کشور در این همایش دیدگاه های خود را در مورد شرایط کلی صنعت فولاد، چالش ها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
چکیده: بازارهای اروپایی نگران کمبود بوتادین در ماه مارس همزمان با آغاز فصل تعمیر و نگهداری واحدهای کراکر هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۵    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی درباره اهداف سفر خود به دو کشور عمان و کویت اظهار کرد: در جریان سفر به این دو کشور به دنبال افزایش روابط میان بانک های دو کشور هستیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/11/27 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
چکیده: با گذشت حدود یکسال از سفر رییس جمهوری ایران به پاریس و امضای توافق نامه ابتدایی خرید هواپیماهای ایرباس و ATR وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن مذاکرات برای خرید هواپیماهای این شرکت ایتالیایی خبر ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
چکیده: صادرات فولاد چین در ژانویه به پایین ترین سطح طی دو سال گذشته رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
چکیده: بر اساس زمزمه هایی که از جلسات بانکداران با بانک مرکزی بر می آید، کاهش نرخ سود بانکی فعلا منتفی شده و شاید هم پرونده آن همچون تک نرخی کردن ارز،به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۰    
چکیده: رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه صادرات این کالا در سال جاری به یک دوم سال قبل کاهش یافته است، گفت: بیمه خسارت مرغداران را نمی دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
چکیده: فرمان لغو عرضه های اولیه در بازار سهام تا پایان سال جاری، چهارمین اقدامی بود که روز گذشته به بهانه رونق بازار سهام صورت گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۰    
چکیده: رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی پادشاه عمان به منظور دیدار دوجانبه و گفت و گو با پادشاه این کشور، عازم مسقط شد.