چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۵:۲۵May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 26 بهمن 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 بهمن 1395 ارانیکو 2 بهمن 1395 ارانیکو 3 بهمن 1395 ارانیکو 4 بهمن 1395 ارانیکو 5 بهمن 1395 ارانیکو 6 بهمن 1395 ارانیکو 7 بهمن 1395 ارانیکو 8 بهمن 1395 ارانیکو 9 بهمن 1395 ارانیکو 10 بهمن 1395 ارانیکو 11 بهمن 1395 ارانیکو 12 بهمن 1395 ارانیکو 13 بهمن 1395 ارانیکو 14 بهمن 1395 ارانیکو 15 بهمن 1395 ارانیکو 16 بهمن 1395 ارانیکو 17 بهمن 1395 ارانیکو 18 بهمن 1395 ارانیکو 19 بهمن 1395 ارانیکو 20 بهمن 1395 ارانیکو 21 بهمن 1395 ارانیکو 22 بهمن 1395 ارانیکو 23 بهمن 1395 ارانیکو 24 بهمن 1395 ارانیکو 25 بهمن 1395 ارانیکو 26 بهمن 1395 ارانیکو 27 بهمن 1395 ارانیکو 28 بهمن 1395 ارانیکو 29 بهمن 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۵    
چکیده: این واقعیت غیرقابل انکار است که در آفرینش هر چیز جدیدی که قبلا وجود نداشته، زیبایی های بسیاری نهفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
چکیده: معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: صادرات معدن و صنایع معدنی طی 10 ماهه امسال به 5 میلیارد و 500 میلیون دلار رسیدکه از رشد 14 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۵    
چکیده: به رغم اینکه چین پیش تر از برنامه خود برای کاهش ظرفیت تولید فولاد خود خبر داده بود اما ظرفیت تولید فولاد خود را در سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۰    
چکیده: روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور بیانیه ای از استقبال شرکت مس از موافقت مجلس شورای اسلامی با طرح تحقیق و تفحص از این شرکت خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۰    
چکیده: 'پر سندبرگ' وزیر شیلات نروژ روز سه شنبه در جریان دیدار با محمد حسن حبیب اله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلو، از گسترش همکاری های دو کشور در بخش های مختلف شیلات و آبزی پروری استقبال کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۰    
چکیده: معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزرات جهاد کشاورزی از بخشودگی سود تسهیلات بانکی تا سقف یک میلیارد ریال برای بدهکاران بخش کشاورزی خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۰    
چکیده: در حالی که منابع مصری از صادرات 20 هزارتن پرتقال به ایران خبر داده اند، یک مقام مسئول در وزارت جهاد پرتقال موجود در کشور را برای عید کافی دانست و از واردات این محصول ازمصر اظهار بی اطلاعی کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۵    
چکیده: رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر از واردات بی رویه ذرت در سال جاری انتقاد کرد و گفت: امیدواریم این واردات کنترل شود تا کشاورزان با کمترین چالش محصول خود را عرضه کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
چکیده: در دوره یکساله منتهی به 22 بهمن امسال لبنیات 7.9درصد، برنج 31.7 درصد، حبوب 21 درصد، میوه های تازه 27.5 درصد، سبزی های تازه 5.1 درصد، گوشت قرمز 7.3 درصد، گوشت مرغ 13.5 درصد، قند و شکر 23 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۰    
چکیده: نمایشگاه خودرو تهران با حضور 200 شرکت داخلی و خارجی از روز گذشته در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
چکیده: سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت گفت: به منظور کاهش سطح عمومی قیمت شکر، عرضه این محصول از محل موجودی کارخانجات قند و شکر و شرکت بازرگانی دولتی ایران با قیمت های مصوب انجام می ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
چکیده: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از گشایش فاینانس های زیر 100 میلیون یورو برای پروژه های معدنی خبر داد و گفت: 1.8 میلیارد یورو فاینانس در حوزه فولاد از چین استفاده شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۰    
چکیده: در ترکیه، بازار پلی پروپیلن متاثر از کاهش عرضه، در هفته جاری سرعت بیشتری در افزایش قیمت گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۰    
چکیده: سال 2017 تا اینجا برای من سال خوبی نبوده است. دو هفته قبل از سال نو در یک شغل جدید مشغول به کار شدم و هنوز دو ماه نگذشته که دوباره به دنبال کار هستم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۰    
چکیده: وضعیت سرمایه نظام بانکی بحرانی به نظر می رسد، به عبارتی وضعیت سرمایه بانک ها قابلیت پوشش دهی به حجم مطالبات غیرجاری را ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۵۰    
چکیده: یک فروند کشتی نفتکش ایران باظرفیت 299 هزار و 167 DWT برای تحویل یک محموله نفتی به اندونزی، عازم این کشور شد؛ این محموله مسیر و بازار جدیدی در تجارت نفت ایران باز می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۰    
چکیده: رکود حاکم بر کشور در سال های اخیر باعث شد بسیاری از محاسبات اقتصادی از مسیر خود خارج شده و ثبات بازارهای مختلف به خصوص بازارهای کالایی و بالاخص بازارهای پایه منحرف شود تاجایی که به عقیده ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۵    
چکیده: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه 274 هزار واحد مسکن مهر تکمیل نشده در سطح کشور باقی مانده ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۵    
چکیده: روز گذشته بازار فولاد با نوسان قیمت همراه بود. جو نزولی که از ابتدای هفته در بازار آغاز شده بود، پایدار نبوده و روز گذشته نرخ ها روندی صعودی به خود گرفتند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۵    
چکیده: رویترز اعلام کرد:شرکت تجهیزات مخابراتی ZTE چین نسبت به تأثیر مجازات های احتمالی آمریکا ، به دلیل نقض تحریم های غرب علیه ایران ، علیه این شرکت و عملکرد آن ابراز نگرانی کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۵    
چکیده: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ساز و کار کاهش التهابات مربوط به بازار کالاهای اساسی کشاورزی و کاهش نوسانات فصلی این محصولات را تعیین کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۵    
چکیده: صندوق عربی پول (AMF) با همکاری صندوق بین المللی پول (IMF) و بانک جهانی در سال 2016 طی یک پژوهش ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۵    
چکیده: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) را می توان بازوی اجرای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) دانست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۲۵    
چکیده: روز یکشنبه 26 بهمن ماه و در هفتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار مدیر عامل شرکت بورس کالای ایران از تامین مالی 4 میلیارد دلاری صنایع از طریق بورس کالا خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۵    
چکیده: آیا متولیان قاچاق پوشاک به داخل کشور با کد GTIN آشنا هستند؟
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۵    
چکیده: نمایشگاه تجاری و صنعتی محصولات حلال در کشور روسیه و در 9 بخش اصلی برگزار می شود و ایرانی ها به عنوان یکی از اصلی ترین کشورهای تجاری و صنعتی در این حوزه یکی از ارکان اصلی به شمار می رود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۵    
چکیده: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که دولت جدید آمریکا هنوز تماسی با وی و آژانس درباره توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 نگرفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۵    
چکیده: مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر از ورود اولین ایرباس 330 در دهه اول اسفند ماه خبر داد و گفت: ایرباس 321 جدید نقص فنی نداشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۵    
چکیده: برجام به عنوان چشم اندازی مثبت به لغو تحریم های بین المللی گره خورده و موجب شد تا فعالان فولادی امسال را سال رونق برای صنعت فولاد کشور پیش بینی کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۵    
چکیده: رییس جمهوری روابط ایران و اتحادیه اروپا و از جمله لوکزامبورگ را رو به توسعه خواند و تاکید کرد که تهران از گسترش بیش از پیش روابط با کشورهای عضو اتحادیه اروپا در همه حوزه های مورد علاقه استقبال ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
چکیده: مهندس مجید نامی- عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات صنایع نساجی و پوشاک ایران- از تشکیل کمیته ای با حکم وزیر صنعت و نظارت این وزارتخانه جهت اجرای دستورالعمل فعالیت نمایندگان و شعب برندهای ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
چکیده: مشاور معاون اول رئیس جمهور با بیان این که سالانه 500 میلیون دلار فرآورده لبنی به عراق صادر می شود، گفت: با این وجود هنوز حمل و نقل مستقیم کالا از ایران به عراق وجود ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
چکیده: رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی گفت: در برنامه ششم، دولت با اعمال تعرفه 100 تومانی به ازای واردات هر کیلو فولاد، منابع مالی لازم برای توسعه حمل و نقل ریلی را فراهم خواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
چکیده: به دنبال کاهش موجودی انبارهای بورس فلزات لندن، آلومینیوم به رشد قیمتی خود ادامه می دهد. این عنوان خبری است که این روزها توجه فعالان بازار را به خود معطوف داشته است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۰    
چکیده: پس از 140 روز تاخیر در تصویب نرخ های خرید تضمینی محصولات کشاورزی، دولت بالاخره نرخ گندم را به گفته وزیر جهاد کشاورزی تصویب کرد اما هنوز این نرخ از سوی دولت ابلاغ نشده است که بر اساس اطلاعات ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۰    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آمار تولید فولاد از رشد 10 درصدی فولاد ایران در سال 2016 در حالی که در همین زمان فولاد جهان حدود یک درصد رشد داشت، خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۰    
چکیده: برای رسیدن به افق 1404 تولید 55 میلیون تن فولاد تعریف شده که در این زمینه شاهد سرمایه گذاری های گسترده و ایجاد طرح های توسعه ای در کشور هستیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۰    
چکیده: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را به ارایه تسهیلات لازم برای توسعه زراعت چوب و واردات مواداولیه صنایع سلولزی به صاحبان صنایع و کشاورزان مکلف کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
چکیده: رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به درخواست عراقی ها برای سرمایه گذاری بلندمدت با ایران گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
چکیده: تازه ترین گزارش رسمی اوپک روز گذشته منتشر شد تا بر اساس این گزارش میزان پایبندی اعضای این سازمان به توافق کاهش تولید در نخستین ماه از اجرای آن به شکل رسمی مشخص شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۰    
چکیده: قائم مقام رنو در حوزه طراحی محصول از احتمال ایجاد مرکز طراحی این خودروساز فرانسوی در ایران خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۰    
چکیده: مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف می گوید: 90 درصد صنعت فرش کشور صادراتی و ارزآور است و اشتغال بالایی دارد به نحوی که تولید یک تخته فرش حداقل 10 نفر را مشغول کار می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۰    
چکیده: تفاهم نامه توسعه فازهای بعد از تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد مکران چابهار میان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت سوجیتز ژاپن به امضا رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
چکیده: رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: چهار رقم لوبیای اصلاح شده مقاوم به خشکی، افزایش تولید در هکتار و با ارزش افزوده بالا در این استان تولید شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۵    
چکیده: صنعت فولاد جزو صنایع استراتژیک در کشور به شمار می رود و افزایش میزان بهره وری در این صنعت می تواند نقش مهمی در افزایش تولید و قیمت تمام شده آن داشته باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
چکیده: کارگران پلی اکریل از عدم پرداخت معوقات و معرفی کارگران به بیمه بیکاری خبر دادند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۵    
چکیده: وزیر جهاد کشاورزی عملکرد بخش کشاورزی در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: تولید برنج تراریخته نداریم، انحصاری در واردات روغن نیست ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
چکیده: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: ارزش دارایی هلدینگ ها 33 میلیارد دلار است که یک سوم این میزان می توان سرمایه گذاری خارجی جذب کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۵    
چکیده: مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت با اشاره به تهیه لیست دوم شرکت های مورد تایید برای حضور در مناقصه نفتی ایران اظهار کرد: شرکت BP هنوز مدارک خود را ارسال نکرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۰    
چکیده: محسن جلال پور: کمتر صنعتی در ایران به اندازه صنعت فولاد از سیاست گذاری و سوءمدیریت زخم خورده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۰    
چکیده: بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته تحت تاثیر رشد قیمت های جهانی و بازگشایی مناسب بازارها قرار گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۰    
چکیده: شرکت چاندار آسری برای توسعه صنعت پتروشیمی اندونزی سرمایه گذاری 6 میلیارد دلاری را هدف گذاری کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/11/26 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
چکیده: تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، روز سه شنبه 26 بهمن ماه میزبان عرضه 101 هزار تن گندم خوراکی استان های فارس، کرمانشاه، گلستان، خوزستان، البرز، لرستان، آذربایجان شرقی و غربی و مرکزی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۰    
چکیده: معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی گفت: ما آمادگی داریم که گاز همه کشورهای همسایه را تامین کنیم و امارات هم از این قائده مستثنی نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۰    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نیاز 150 تا 160 میلیون تنی کشور به سنگ آهن، گفت: بسیاری از معادن زیر زمینی و رو زمینی کشور ناشناخته باقی مانده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 361 بولتن خبری انجمن صنایع نساجی ایران در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۰    
چکیده: وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به برخی انتقادات مطرح شده در نحوه واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
چکیده: ایران در راستای گسترش روابط تجاری با کشورهای شمال اروپا ارتباط خود را با کشورهای سوئد و دانمارک توسعه داده است اما در این میان مشکل زیرساختی مانع افزایش صادرات ایران به این کشورها است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۵    
چکیده: رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید: عدم حضور نمایندگان کارگری در جلسات دستمزد شورای عالی کار از شرکت کردن آنها بدتر است و نباید کاری کنیم که طرف مقابل توپ را به زمین گروه کارگری ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
چکیده: بزرگراه ارتباطی ایران و اروپا عنوان طرحی است که با اجرایی شدن آن، ایران به هاب ارتباطی منطقه تبدیل می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
چکیده: این هفته قیمت دو مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.