سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 2 شهریور 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 شهریور 1397 فردا نیوز 2 شهریور 1397 فردا نیوز 3 شهریور 1397 فردا نیوز 4 شهریور 1397 فردا نیوز 5 شهریور 1397 فردا نیوز 6 شهریور 1397 فردا نیوز 7 شهریور 1397 فردا نیوز 8 شهریور 1397 فردا نیوز 9 شهریور 1397 فردا نیوز 10 شهریور 1397 فردا نیوز 11 شهریور 1397 فردا نیوز 12 شهریور 1397 فردا نیوز 13 شهریور 1397 فردا نیوز 14 شهریور 1397 فردا نیوز 15 شهریور 1397 فردا نیوز 16 شهریور 1397 فردا نیوز 17 شهریور 1397 فردا نیوز 18 شهریور 1397 فردا نیوز 19 شهریور 1397 فردا نیوز 20 شهریور 1397 فردا نیوز 21 شهریور 1397 فردا نیوز 22 شهریور 1397 فردا نیوز 23 شهریور 1397 فردا نیوز 24 شهریور 1397 فردا نیوز 25 شهریور 1397 فردا نیوز 26 شهریور 1397 فردا نیوز 27 شهریور 1397 فردا نیوز 28 شهریور 1397 فردا نیوز 29 شهریور 1397 فردا نیوز 30 شهریور 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۱    
نرخ تورم کل کشور در مرداد ماه 1397 برابر 9,7 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 9.2 درصد برای دهک اول تا 10.0 درصد برای دهک نهم نوسان دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۳    
فرداد فرحزاد، گزارشگری که به تازگی استعفای خود را از بی بی سی اعلام کرده، معتقد است بیشتر روزنامه نگارانی که این شبکه 10 سال پیش استخدام کرد، از روزنامه های اصلاح طلب از ایران آمده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۰:۳۴    
در این مطلب تصویر بی نظیر از چاه زمزم مربوط به 100 سال پیش را مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۲۴    
هومن سیدی با انتشار تصویری از دخترش، او را تمام زندگی اش دانست و با عشق نامیدن او، تاکید کرد که تا زمانیکه او هست، همه چیز برایش کامل است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۳    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم دوازده ماه منتهی به مردادماه 1397 به 9,7 درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل (8,7 درصد) یک درصد افزایش نشان می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۷    
صادق زیباکلام گفت: در انتخابات آینده مجلس، نامزد های اصولگرایان در تهران و سایر استان ها و حوزه های انتخابیه بزرگ وارد مجلس یازدهم خواهند شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۳    
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی متهم فساد اقتصادی صبح امروزشنبه (3 شهریور) به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۰    
کشف مزرعه 7هکتاری ماری جوانا در کهکیلویه و وبویراحمد را مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت الکترونیک را اتصال فرآیند های بین دستگاهی و امکان نظارت دستگاه ها بر یکدیگر دانست و برای تشریح نقش دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اعلام آمادگی کرد
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۴    
در آخرین جلسه هیات مقررات زدایی به ریاست وزیر اقتصاد چهار فرآیند بروکراسی زائد حذف شد که یک خبر خوب ضدتحریمی محسوب می شود که هم برای کارآفرینان و هم برای دریافت کنندگان خدمت بسیار مهم است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۰    
پلیس کانادا حین گشت زنی خودروی مرد شنل پوش را متوقف و از راننده تقاضای گرفتن عکس کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۷    
رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه امروز جریان جهادی در جنگ اقتصادی در حل مشکلات مردم نقش به سزایی دارد گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۸    
پرونده خاطره، دختربچه هفت ساله که از سوی دوست معتاد پدرش مورد ازار قرار گرفته است بار دیگر در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۱    
راننده و سرنشین خودروی لندکروزی که در جاده دشت ارژن شیراز اقدام به ضرب و شتم مأمور پلیس کرده بودند، شناسایی شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۵    
یک مادر بعداز اینکه دو دختر شش و هفت ساله اش در فروشگاه شیطنت کردند، آن ها را تنبیه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۲    
از این زندگی خسته شده ام! دیگر نمی خواهم زنده بمانم، پنج ماه است جانم را به لبم رسانده اند و.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۴    
روزنامه های بزک کننده برجام، اظهارات صریح وزیر خارجه در گفتگو با سی ان ان را سانسور کردند. ظریف صراحتاً درباره اعتماد به آمریکا گفت: اشتباه کردم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۱    
سینا سرلک تصویری از فرزند دوم خود در آغوش دختر اولش را منتشر کرد و به این ترتیب از تولد دومین فرزندش خبر داد. او همچنین از مردم به دلیل دعای خیرشان قدردانی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۰۹    
در حالی که بیش از 50 درصد ناوگان هوایی ایران زمین گیر است، مسوولان وزارت راه معتقدند حفظ صنعت هوانوردی کشور، از افزایش قیمت بلیت پرواز ها مهمتر است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۴۵    
بسیاری باورشان نمی شد که راوی خاطراتی که درپی می آید، آخرین فرزند شهید سیداسدالله لاجوردی و شاهد ماجرا هایی شنیدنی از واپسین سالیان حیات اوست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۳۶    
در حالی که مدیر سابق شبکه 3 سیما از خرید حق پخش تلویزیونی مسابقات آسیایی خبر داده بود، حضور خبرنگاران تلویزیون در اندونزی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۳۳    
فیلم کتک خوردن یکی از مأموران پلیس راه استان فارس به دست یک راننده متخلف به سرعت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۲۱    
یکی از اشرار سنگین وزن تهران که متهم است طلبکار خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده است و جسدش را حوالی فرودگاه امام تهران رها کرده است بازداشت شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۰۹    
گفت: آقای محمد هاشمی گفته است اگر با دنیا مذاکره کرده بودیم بسیاری از مشکلات امروز را نداشتیم !
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۶:۴۸    
یکی از بنا های اسلامی که بدون کمترین پیرایه ای دست نخورده باقی مانده است قدیمی ترین مسجد ایران است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۶:۱۸    
بانک کردیت سوئیس به عنوان یکی از بزرگترین بانک های سوئیس در قالب تحریم های آمریکا 5 میلیارد دلار از دارایی های روسیه را مسدود کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۶:۰۳    
محمد هاشمی می گوید اگر با دنیا مذاکره کرده بودیم، بسیاری از مسائلی را که امروز گرفتار آن هستیم، دچار نمی شدیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۵:۴۵    
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره ویدئوی جنجالی که در فضای مجازی دست به دست شد، گفت: نمی دانم چرا سحر قریشی گفته که من در صحنه دعوای نمایشی، داشتم او را می کشتم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۵:۳۳    
تیم تحقیقات سازمان ملل جمع آوری شواهد و ادله درباره جنایت های داعش در عراق را آغاز کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۵:۱۸    
سازمان بورس کره جنوبی اعلام کرد که ادعای اقدامات غیرقانونی و ناعادلانه یک بانک آمریکایی در معاملات بورس این کشور را بررسی خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۵:۰۳    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، کم خوابی و خواب ضعیف قابلیت این را دارد که دی ان ای افراد را تغییر دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۴:۴۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امسال 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق ذخیره ارزی برای اشتغال پایدار روستایی هزینه می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۴:۱۸    
اعتصاب غذای فرزند حسن مشیمع فعال و معارض بحرینی در اعتراض به حبس پدرش، مقابل سفارت بحرین در لندن وارد چهارمین هفته متوالی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۴:۰۳    
برنامه های مختلف تلویزیونی از جُنگ های گفت وگومحور گرفته تا مسابقات سرگرم کننده، برای جذاب تر شدن و جذب مخاطبان بیشتر به استفاده از بازیگر ها روی آورده اند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۳:۴۸    
نماینده مرجعیت عالی دینی عراق با انتقاد از استفاده بی رویه و نادرست از شبکه های ارتباط اجتماعی در این کشور درباره به خطر افتادن امنیت اجتماعی هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۳:۳۳    
در حالی که طی ماه های گذشته قیمت هر کیلوگرم مرغ به 7 هزار تومان رسید اما، به ناگاه با افزایش صعودی این رقم به بیش از 11 هزار تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۳:۱۸    
یک کارشناس حوزه نفت و گاز گفت: صادرات نفت کشورمان دارد کم می شود و حرف این است که بیاییم از ظرفیتی علاوه بر آنچیزی که الان داریم استفاده کنیم و این صفر را ولو یک مقدار کوچک مثبت کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۳:۰۳    
رئیس هیات مدیره انجمن دندان پزشکی عمومی ایران بر ضرورت اختصاص ارز دولتی به کالا های دندان پزشکی و حذف تجارت چمدانی در حوزه واردات مواد و تجهیزات دندان پزشکی، تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۲:۴۷    
وجود دو بازار ارز را یکی از دلایل تفاوت نرخ ارز دانست و اظهارداشت: وقتی دو بازار ارز فعالیت کند، تفاوت نرخ هم شکل می گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۲:۱۷    
استاندار کرمانشاه از اختصاص 2 هزار میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: 5 هزار میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای این مناطق تصویب شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۲:۰۲    
مقاومت دولت در مقابل تغییر ساختار تعرفه های برق طی سال های اخیر، سبب شده تا اصلاح بیش از 50 درصدی تعرفه ها، نه تنها به نفع کم مصرف ها نباشد؛ بلکه اثری هم بر مدیریت مصرف به جای نگذارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۴۷    
معاون نخست وزیر ایتالیا تهدید کرد که اگر اتحادیه اروپا درباره تقسیم پناهندگانی که از روز دوشنبه در سیسیل ایتالیا و در یک کشتی نجات به سر می برند فکری نکند پرداخت های مالی خود به این اتحادیه را متوقف ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۳۲    
مدیر موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران گفت: آیت الله کاشانی با اصل نفوذ آمریکا مخالف بود و فرزندش به دلیل نطق علیه کنسرسیوم نفت کشته شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۱۷    
شرکت های ژاپنی اعلام کردند که از تسهیل شرایط ورود اتباع خارجی برای کار در این کشور استقبال می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۰۲    
برای خرید آپارتمان نوساز 70 متری در محدوده بلوار سی متری جی به سرمایه 525 میلیون تومانی نیاز است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۳    
شهرت طلبی بیماری مزمنی است که انسان را وادار می کند در راه رسیدن به شهرت به سوی رفتارهای نمایشیِ سخیف گرایش یابد. چنین افرادی حتی حاضرند با شنیع ترین الفاظ به تحریک عاطفی مردم پرداخته تا دیده شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۳۳    
ثبت 169.1 میلیمتر بارش در سال جاری در حالی است که در مدت مشابه سال قبل میزان بارش های کشور 231.5 میلیمتر بود، به عبارتی مقایسه میزان بارش های سال جاری و سال گذشته در مدت مشابه، حکایت از کاهش 62 ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۲    
در عکس زیر خیابان، ولی عصر (عج)، نزدیک سه راه زعفرانیه در سال 55 را می بینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۲    
در تصویر زیر آگهی فروش بنزین در یکی از روزنامه های تهران در دهه 1310 خورشیدی را می بینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۰۰    
دادستان های فدرال آمریکا در پیگیری تحقیقات پرونده وکیل سابق ترامپ به مدیر مالی سازمان ترامپ اعطای مصونیت کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۷    
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مشکلاتی که بازگشت تروریست های خارجی برای کشور های عضو سازمان ملل ایجاد می کند، هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۵    
دولت آمریکا نام شورای مدیران خبررسانی که تمامی آژانس های خبری دولت آمریکا و بازو های جنگ نرم رسانه ای این کشور زیر نظر آن فعالیت می کنند را تغییر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا به بهانه عدم پیشرفت در خلع سلاح هسته ای کره شمالی و جنگ تجاری به چین، سفر وزیر خارجه خود به کره شمالی را لغو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۹    
جشنواره فیلم تورنتو (tiff) که طی دهه های گذشته به یکی از معتبرترین رویداد های هنری و سینمایی جهان در کنار جشنوار های فیلم کن، ونیز و برلین تبدیل شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۶    
سفیر روسیه در سازمان ملل تاکید کرد با تحریم های غیرقانونی آمریکا به طور آشکار مخالفت خواهند کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۳    
خانواده سناتور جمهوریخواه آمریکا اعلام کردند جان مک کین روند معالجه بیماری سرطان مغز خود را متوقف کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۷    
تارنمای سازمان غذا و دارو آمریکا با اعلام که 507 مورد مسمومیت به علت مصرف سالاد های مک دونالد در 15 ایالت آمریکا و همچنین نیویورک گزارش شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۷    
وزیر نیرو داوطلبانه به کمپین فرزندت کجاست پیوست و در مصاحبه ای با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت زندگی دو فرزند خود پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۱    
تجمع علمای مسلمان در بیانیه ای از تماس اخیر رئیس جمهوری لبنان با همتای سوری وی تمجید کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۸    
یکی از مقامات ارشد سابق بهداشت و درمان آمریکا به جرم سوءاستفاده جنسی توسط پلیس دستگیر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۵    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس پرحجم است و آزاد راه تهران - کرج نیز با کندی تردد مواجه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۲    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به نبود روند دقیق ثبت آمار خودکشی در کشور، گفت: روند خودکشی در ایران معمولا ثابت بوده و رقمی در حدود 5 تا 7 مورد در هر 100 هزار نفر را نشان می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۲    
پدر و مادری در اندونزی نام دخترشان را بازی های آسیایی گذاشتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۶    
میدل ایست آی نوشت عربستان سعودی از قوانین ضد تروریسم برای سرکوب فعالان سیاسی استفاده ابزاری می کند و در این راستا زنان فعال نیز در صف اعدام قرار دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۷    
جشن بزرگداشت های خانه سینما تحت تاثیر درگذشت عزت الله انتظامی و سید ضیاءالدین دری برپا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۴    
عکس بشار اسد و همسرش در یک رستوران را مشاهده می کنید، نوشته است:برخی منابع خبری می گویند همسر اسد به بیماری سرطان مبتلاست،
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۸    
مشاور امنیت ملی آمریکا تنها یک روز پس از دیدار با همتای روسی خود، اعلام کرد که کشورش آماده کمک به مقابله با دخالت روسیه در انتخابات سال آینده اوکراین است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۹    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو های کارکرده و دست دوم بازار تهران طی مرداد ماه 97 است که با 100 میلیون تومان می توان خرید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۲    
صدراعظم آلمان روز جمعه بدون استفاده از واژه نسل کشی ، آنچه جنایت علیه ارمنستانی ها خوانده شده را محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۹    
بر اساس نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا، اکثر مردم این کشور از عملکرد رئیس جمهور آمریکا راضی نیستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۹    
پرستو گلستانی با انتقاد از برخورد طنز آمیز وزیر آموزش و پرورش با جمله یک دانش آموز، تاکید کرد مزاح و شوخی دو طرفه است و نباید یک طرفه به جمله کسی خندید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۹    
رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین در آزادراه های استان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۶    
سران کشور های حوزه بالتیک در جریان نشست مشترک خود که نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس هم حضور داشت، تلویحا قدس اشغالی را به عنوان پایتخت این رژیم به رسمیت شناختند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۳    
عبدالحمید المطرفی از سرکردگان آل سعود با آتش نیروهای یمنی در ساحل غربی این کشور کشته شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۸    
صد ها تن از نیرو های شورشی با پشتیبانی جنگنده های سعودی حملات گسترده ای را علیه مواضع نیرو های یمنی در منطقه صراوح در غرب استان مارب انجام دادند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۸    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز داشت که حجاب عالی اعضا تیم ملی کبدی بانوان نه تنها مانع از قهرمانی آنان نشد بلکه افتخار مضاعفی در پرچم داری از ارزش های دینی نصیب آنان کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۱    
پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir تصویری را به مناسبت سالگرد شهادت شهید اندرزگو منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۸    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گفت: براثر آتش سوزی یک واحد مسکونی که ساکنین آن اتباع افغانی بودند، 10 نفر دچار سوختگی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۲    
نماینده اهواز در مجلس با اشاره به اینکه هنوز علت تداوم آتش سوزی هورالعظیم در بخش عراق مشخص نیست، گفت: دولت و وزارت خارجه باید ورود جدی تری به این موضوع داشته باشند و دولت عراق را وادار به همکاری کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۹    
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: رئیس سازمان خصوصی سازی باید به صورت شفاف و روشن با مردم درباره نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان توضیح بدهد و بگوید که قضیه دقیقا چه چیزی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید که احتمالا برای اجرای قانون تسویه وام های زیر 100 میلیون طرح اصلاحی تدوین می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۰    
وزارت خارجه روسیه تحریم های جدید آمریکا علیه مسکو را تنها سبب افزایش یافتن تنش در روابط میان دو کشور توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۷    
منابع یمنی از دستگیری هفت مزدور در الحدیده، تلفات سنگین متجاوزان در استان لحج و ادامه حملات جنگنده های سعودی به مناطق مسکونی یمن خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۲    
یک رسانه فلسطینی جزئیات جدیدی از دیدار سری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه قطر فاش کرده است، دیداری که در راستای همکاری نظامی و افتتاح دوباره دفتر رژیم صهیونیستی در قطر صورت گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۲    
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: در پی وزش طوفان و گرد و خاک تردد در محور زابل-نهبندان ممکن نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۷    
حزب حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد با ارائه لایحه ای به پارلمان این رژیم، حمل پرچم فلسطین را جرم تلقی کرده و حاملان آن را به حبس محکوم کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۴    
وزیر نفت گفت: گرانی قیمت بنزین در دستورکار وزارت نفت نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۵    
صندوق کودکان ملل متحد در بیانیه ای با تأکید بر کشته شدن 26 کودک به همراه مادرانشان در حمله الدریهمی در غرب یمن، خواستار پایان دادن به کشتار کودکان در یمن شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۲    
ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به ائتلاف متجاوز سعودی را در شهر مرزی نجران هدف قرار داده و ساقط کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۹    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محور های منتهی به استان تهران، خراسان رضوی، سمنان، همدان و اردبیل خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۶    
رئیس جمهور روسیه تأکید کرده است که در پی همکاری ایران، روسیه و ترکیه روند حل بحران سوریه با پیشرفت همراه شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۶    
یک شوخی ناجور در شبکه های اجتماعی می تواند به اتفاقات عجیبی بیانجامد. هفته گذشته یک رفتگر در ریاض در یک عکس در مقابل یک جواهرفروشی در شبکه های اجتماعی دیده شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تخصیص بودجه توسط اتحادیه اروپا برای پروژه های توسعه ای در ایران به شدت انتقاد کرده و آن را به ضرر مردم ایران توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۴    
رئیس جمهوری لبنان از آمریکا به عنوان مهمترین حامی رژیم اشغالگر قدس خواست تا این رژیم را مهار کرده و مانع نقض مکرر حریم هوایی لبنان از سوی آن شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۱    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر ادامه راهپیمایی های بازگشت تا تحقق همه اهداف مدنظر به ویژه شکستن محاصره نوار غزه تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۸    
وزارت امور خارجه ایران گزاره برگی را درباره شکایت ایران از آمریکا نزد دیوان بین المللی دادگستری منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تخصیص بودجه توسط اتحادیه اروپا برای پروژه های توسعه ای در ایران به شدت انتقاد کرده و آن را به ضرر مردم ایران توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با هفته دولت و در دیدار با پیشکسوتان اتاق بازرگانی گفت: حمایت از تولید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۶    
طه المتوکل اعلام کرد آمار نهایی جنایت آل سعود در الدریهمی 30 شهید است که 20 نفر آنان کودک و 5 نفرشان زن بودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۶    
سردبیر رای الیوم با اشاره به رسوایی های رئیس جمهور آمریکا نوشت پیروزی دموکرات ها در انتخابات کنگره، برکناری او را کلید خواهد زد.