شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 19 شهریور 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 شهریور 1397 فردا نیوز 2 شهریور 1397 فردا نیوز 3 شهریور 1397 فردا نیوز 4 شهریور 1397 فردا نیوز 5 شهریور 1397 فردا نیوز 6 شهریور 1397 فردا نیوز 7 شهریور 1397 فردا نیوز 8 شهریور 1397 فردا نیوز 9 شهریور 1397 فردا نیوز 10 شهریور 1397 فردا نیوز 11 شهریور 1397 فردا نیوز 12 شهریور 1397 فردا نیوز 13 شهریور 1397 فردا نیوز 14 شهریور 1397 فردا نیوز 15 شهریور 1397 فردا نیوز 16 شهریور 1397 فردا نیوز 17 شهریور 1397 فردا نیوز 18 شهریور 1397 فردا نیوز 19 شهریور 1397 فردا نیوز 20 شهریور 1397 فردا نیوز 21 شهریور 1397 فردا نیوز 22 شهریور 1397 فردا نیوز 23 شهریور 1397 فردا نیوز 24 شهریور 1397 فردا نیوز 25 شهریور 1397 فردا نیوز 26 شهریور 1397 فردا نیوز 27 شهریور 1397 فردا نیوز 28 شهریور 1397 فردا نیوز 29 شهریور 1397 فردا نیوز 30 شهریور 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس، آخرین وضعیت استیضاح وزرای صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۴    
اصلاح طلبان باید مهم ترین بخش جبهه اصلاحات باشند، اما تمام این شش سال گذشته نقش لجستیک ماجرا را داشته اند و با ناامیدی شاهد حضور عناصر اعتدال و توسعه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۲    
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایح نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش حداکثر تا فردا از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۶    
قیمت دلار در بازار تهران 14 هزار و 200 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 525 هزار تومان ثبت شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۲    
نرخ هر کیلوگرم دام زنده در مراکز سه گانه عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در ایام محرم 25800 تومان اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۱۱    
سمیه بعد از طلاق در پارتی شبانه با بهروز آشنا شد و به داخل باند لیسانسیه ها راه یافت. معمولا قشر تحصیل کرده و ثروتمند فریبشان را می خوردند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۴    
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (سه شنبه، 20 شهریورماه) به روند افزایشی خود ادامه داد و مرز 76 دلار را پشت سر گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۲    
عکس زیر حمل داربست با پراید را نشان می دهد!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطراتش نوشته توصیه پادشاه عمان به او بوده که ایرانی ها زیر بار زور و ذلت با آمریکا مذاکره نخواهند کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۶    
نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه ها گفت: مقام معظم رهبری تابلویی را در محل کارشان نصب کرده اند که حدیثی از حضرت علی (ع) است که عزیزانی که ریاست دانشگاه ها را برعهده دارند باید به این حدیث توجه کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۰    
سر بر آوردن "یمانی دروغین" از شهر بصره و متولد شدن او در کشور عراق، مطلب دیگری است که احمد الحسن بصری و احیاناً اربابان پشت پرده او ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۱    
رییس کل گمرک ایران از سرعت بخشی به روند ترخیص مواد اولیه و تجهیزات خطوط تولید از مبادی ورودی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۶    
سرمایه گذاری ایران در سوریه بسیار بزرگ و بلندمدت است. تهران در هفت سال گذشته بیش از 30 میلیارد دلار در این کشور هزینه کرده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۱    
اسراء البحیصی خبرنگار العالم حین تیراندازی گسترده نظامیان صهیونیستی به طرف مردم غزه و تصادف با خودرو از ناحیه دست مجروح شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
نیکی مظفری در اکران فیلم "آخرین بار کی سحر رو دیدی؟ " حضور داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۶    
یک مرد ژاپنی که مظنون به کشتن و مثله کردن قربانیانی بوده که از طریق شبکه های اجتماعی با آن ها آشنا شده بود در دادگاهی در توکیو، پایتخت این کشور به 9 فقره قتل عمد متهم شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۱    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: کاهش نرخ مالیات و شفافیت نقدینگی موجب اطمینان سرمایه گذاران در بورس شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی وزارت کشور درباره معرفی استاندار جدید کرمان توضیحاتی داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۳    
دوبلور باسابقه تلویزیون در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه، بستری است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۶    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به علل مختلف گرانی میوه گفت: افزایش چند برابری قیمت میوه نمی تواند فقط ناشی از خشکسالی و سزمازدگی و افزایش قیمت نهاد های کشوری بلکه همچنین به علت سوء مدیریت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۲۱    
خودداری آقای روحانی از شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل می تواند پاسخ دندان شکنی به اهانت های بی وقفه ترامپ به ایران اسلامی و مردم شریف آن باشد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۰۶    
در شرایطی که پیش بینی می شود تنها تا پایان سال جاری درآمد نفتی دولت روحانی بیش از کل درآمد های نفتی سال های پس از انقلاب باشد، اما برخی افراد تلاش می کنند تا وضعیت درآمد های نفتی را نامناسب جلوه دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۵۷    
از روزی که نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد و گوشه پایین سمت چپ صفحه اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش واژه قرمز مردود را مشاهده کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۲    
شهرداری تهران هم به استفاده ابزاری از زن و شیء انگاری بانوان رو آورد و به حجاب اسلامی اهانت نمود. سال هاست که یکی از محور های فعالیت جریان های مخالف فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۳۹    
دیوان کیفری بین المللی در نظر دارد جنایات جنگی آمریکا در افغانستان را مورد تحقیقات تکمیلی خود قرار دهد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۳۶    
وزیر سابق مسکن گفت: سؤالی که برای من پیش آمده این است که چطور از 200 هزار مسکنی که دولت در یک سال ارائه داده 300 هزار شغل در می آید، از 5 میلیون مسکنی که در دوران ما ساخته شده ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۳۰    
شمخانی: هر اقدام خصمانه علیه کشور را در هر عرصه ای پاسخ 10 برابر می دهیم
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۲۱    
دو مرد جوان که با کرایه کردن تاکسی های اینترنتی اموال رانندگان تاکسی را با تهدید چاقو سرقت می کردند سرانجام بازداشت شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۱۸    
انفعال دولت در برابر مشکلات و عدم تحرک حتی حداقلی در برابر مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم در جهت رفع این نابسامانی ها نشان دهنده آن است که گویی دولت این را برای خود واقعی و مفروض تلقی کرده است که هرچه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۱۲    
داستان ارادت ما به حسین علیه السلام گفتنش سهل و ناممکن است یعنی، فهمیدنش آسان و توضیحش برای دیگران سخت و برای غریبه ها ناممکن. از کجا شروع شده را نمی دانم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۰۹    
گفت: اعلام شده که با تشکیل بازار ثانویه، نرخ ارز کاهش پیدا کرده!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۶:۴۸    
وزیر پیشین نفت با تاکید بر تبیین ارزش های ایثار در جامعه، گفت: تبیین ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده جامعه بیشتر شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۶:۳۳    
کمیته بین المللی صلیب سرخ با استقبال از امضای توافق میان طرفین درگیری ها در سودان جنوبی از این توافق به عنوان نشانه ای برای رسیدن به یک راه حل برای این مخاصمه یاد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۶:۱۸    
نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به اذعان محافل صهیونیست، هنوز از شوک جنگ 33 روزه خارج نشده است و در رده نازلی قرار دارد و برگزاری رزمایش های مختلف نیز کمکی به آن نکرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۵:۴۸    
مسئولان ترکیه ای اتحادیه اروپا را تهدید کرده و اعلام کردند اگر کشورهای اروپایی برای توقف حمله نیروهای سوری به استان ادلب مداخله نکنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۵:۳۳    
یک نظرسنجی جدید نشان می دهد اتحادیه های تجاری انگلیس بدنبال لغو همه پرسی برگزیت هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۵:۲۱    
منابع عراقی از افزایش شمار نامزد های تصدی ریاست پارلمان عراق خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۵:۲۱    
رئیس شورای روسیه اعلام کرد که پیونگ یانگ از مسکو انتظار دارد تا در کاهش تحریم های علیه کره شمالی کمک کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۴:۴۸    
وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه 25 درصد از مدارس کشور از نظر ایمنی دچار مشکل هستند، گفت: رفع مشکلات فضای آموزشی و تقویت فرهنگی در مدارس در وزارت آموزش وپرورش پیگیری می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۴:۳۳    
علاقه پوتین به خیام مثال زدنی است. او در مصاحبه ای گفته شب ها خیام می خوانم و می خوابم. جالب این که او در تبلیغات انتخاباتی اش شعری را که با الهام از شعر خیام نوشته شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۴:۲۱    
فرمانده نیروهای جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی در اولین مصاحبه خود پس از تصدی این سمت، درباره ابعاد توقف خشونت ها در مرز نوار غزه با توجه گزارش های منتشر شده مبنی بر توافق آتش بس با حماس صحبت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۴:۰۳    
دعا در حق دیگران و مقدم داشتن خواست و نیاز دیگران بر خود کار بسیار پسندیده ایست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۳:۵۱    
سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد که دولت این کشور در حال رایزنی درباره امکان اقدام نظامی در سوریه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۳:۳۳    
در حالی همه روانشناسان حوزه خانواده از افزایش سن ازدواج سخن می گویند که آماده سازی مقدمات عروسی، آن قدر هزینه بر است که خانواده ها برای تهیه آن بسیار اذیت می شوند و به سختی می افتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۳:۱۸    
قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب الحق اعلام موضع مرجعیت عراق در خصوص انتخاب نخست وزیر را نقشه راهی برای آینده سیاسی عراق دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۳:۱۵    
گروه های فلسطینی در بیانیه ای از کشور های عربی خواستند که از آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی آنروا حمایت مالی کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۳:۰۳    
دانشمندان سرانجام موفق شدند ماهیت لکه های عجیب و درخشان موجود بر روی سطح کره ماه را مشخص کنند. این لکه ها مانند خامه هایی که بر روی سطح قهوه پخش می شوند در نوسان هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۲:۵۱    
تشکیلات خودگردان از خبر تصمیم بسته شدن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در آمریکا ابراز تأسف کرد و گفت: هدف آمریکا، حمایت از رژیم اشغالگر و جنایت های آن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۲:۳۳    
تولید هلکوپتر های خودران و بدون نیاز به خلبان هنوز چندان متداول نیست، اما گسترش این پدیده می تواند نحوه انجام عملیات امداد و نجات را متحول کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۲:۲۱    
وبگاه صهیونیستی مدعی مشارکت نیروی هوایی و دریایی چین در عملیات اخیر روسیه در مدیترانه و آماده باش تفنگداران دریایی این کشور برای حضور در عملیات آزاد سازی ادلب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۲:۲۱    
عربستان سعودی از سازمان همکاری اسلامی درخواست کرد تا روز آینده نشستی را درباره روند صلح افغانستان در شهر جده برگزار کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۲:۱۵    
وزارت بهداشت یمن از جان باختن ده ها هزار بیمار به سبب بسته شدن فرودگاه بین المللی صنعاء و ممانعت رژیم سعودی از خروج بیماران برای مداوا از طریق این فرودگاه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۱:۳۳    
ماهواره ها بطور مرتب وضعیت هوا و تأثیر شرایط طبیعی و آلودگی های ناشی از زندگی انسان بر این هوا را زیر نظر دارند؛ بدون این فناوری ها نمی توانستیم به یک تصویر کلی از تغییرات آب وهوایی زمین دست یابیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۱:۱۸    
ایاد علاوی نخست وزیر اسبق عراق و رئیس ائتلاف الوطنیه از آغاز گفتگو ها میان سائرون (وابسته به جریان صدر) و ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۵۷    
لسلی مونویز در پی اتهامات اخلاقی مطرح شده درباره وی از سمت خود به عنوان رئیس شبکه تلویزیونی CBS آمریکا کناره گیری کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۳۳    
برخی افراد دچار کمبود ویتامین B12 هستند که می توانند با مصرف بعضی از مواد غذایی، ویتامین بدن خود را تامین کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۲۷    
اگرچه که مسئولین حکومت محلی اقلیم کردستان عراق بار ها اعلام کرده اند که به گروهک های تروریستی ضد ایرانی گوشزد کرده اند که نباید از خاک این منطقه علیه ایران استفاده شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۶    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت اولین شب ماه محرم الحرم اعلام کرد که حضور مستقیم در محافل حسینی، یکی از مظاهر قدرت است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا درخصوص استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۷    
در پی درخواست استاندار کرمانشاه و موافقت وزیر صنعت معدن و تجارت برای تامین تیرآهن و میلگرد برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۱    
فائزه هاشمی در پاسخ به مجری می گوید: متن برجام را نخوانده ام و فقط از روزنامه ها و رسانه ها این موضوع را دنبال می کردم و ایراد خاصی به برجام پیدا نکردم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۸    
سیما تیرانداز، عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۵    
بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن درباره پرنس احمد بن عبدالعزیز آل سعود، برادر پادشاه عربستان توییتی منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۲    
سازمان ملل متحد در واکنش به تهدید های آشکار آمریکا علیه دادگاه کیفری بین المللی تاکید کرد همچنان به حمایت خود از این نهاد ادامه خواهد داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۶    
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سرمایه گذاری روی طلاب یکی از اولویت های سرمایه گذاری نیروی انسانی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۴    
وزارت خارجه آمریکا اخبار منتشره درباره تعطیلی دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن را تأئید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۱    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک بدر1 به سمت پایگاهی تازه تاسیس در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۲    
بسیج اساتید تهران بزرگ طی نامه ای در پاسخ به صادق زیباکلام نوشت: اگر شما راست می گویید چرا زبانِ مذاکره، دشمنی را به دوستی تبدیل نکرد؟!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۲    
بیش از 100 نفر از پناهجویان بر اثر واژگونی قایق در سواحل لیبی غرق شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۹    
امام جمعه موقت تهران در نخستین هم اندیشی روحانیت با اصناف بازار تهران گفت: تریبون نماز جمعه در خدمت بیان مشکلات اصناف و بازار است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۶    
عکس زیرخاکی از رضاعطاران و رامبد جوان در دیدار با رهبر معظم انقلاب را می بینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۰    
ژنرال خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه خواستار توقف حملات نظامی به ادلب و برقراری آتش بس در این شهر شمالی سوریه شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۰    
شرکت هواپیماسازی ای. تی. آر اعلام کرده به خاطر عدم امکان تجارت با ایران ، هفت فروند جت سفارش ایران ایر را به فروش گذاشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۷    
دولت هلند حمایت مالی از گروه موسوم به کلاه سفیدها در سوریه را متوقف کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۱    
پرچم بارگاه ملکوتی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) همزمان با آغاز ماه محرم تعویض شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۱    
رسانه های فلسطینی از آغاز هفتمین راهپیمایی دریایی شکستن محاصره غزه و تیراندازی رژیم صهیونیستی به سمت قایق های شرکت کننده در این راهپیمایی خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به بی اعتمادی برخی به توانمندی های نظامی کشور و ایجاد شک و شبهه در آن گفت: این موضوع قابل دیدن است و هرکس که باور نمی کند می تواند بیاید و ببیند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۵    
وزیر ارتباطات گفت: این وزارتخانه آماده است برای بالا بردن سواد لازم برای بهره مندی از ظرفیت های فضای مجازی آموزش های عمومی مورد نیاز را برای شهروندان ارائه کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۲    
یک مقام روس گفت، درصورت عدم واکنش مناسب آمریکا به رویکرد پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی در زمینه خلع سلاح اتمی اقدام یکجانبه انجام نمی دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی علل مخالفت کمیسیون اقتصادی با طرح الزام دولت به انعقاد پیمان های پولی دوجانبه و چند جانبه را تشریح کرد و این طرح را موجب خود تحریمی و امتیازی برای بیت کوین بازان خواند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه این کشور در بحث امنیت ملی با هیچ کس تعارف ندارد، گفت: هدف قرار دادن تروریست ها در کردستان عراق، پاسخی به تجاوزات آن ها بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۰    
سناتور ایالتی آمریکا که به تازگی به سوریه سفر کرده و با بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه دیدار کرده او را فردی فروتن توصیف می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۷    
مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید در ادامه افشاگری هایش گفته که ترامپ، هیلاری کلینتون را به پرداخت رشوه 9 میلیون دلاری به رسانه ها برای اتهام زنی به خودش متهم کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۱    
مشاجره لفظی سرنشین با راننده، منجر به آتش سوزی پراید شد؛ این حادثه در پی امداد خواهی خانم سرنشین خودرو از گشت انتظامی اهواز و بی اعتنایی راننده به فرمان ایست پلیس به وقوع پیوست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۱    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک زلزال1 به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در جنوب عربستان خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۵    
مریم کاظمی و سعید اسدی، کارگردان و مدیر تئاتری که در بازداشت به سر می بردند، پس از یک روز آزاد شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۵    
ستاره مسلمان دنیای فوتبال در حین خرید برای همسرس مشاهده شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۶    
مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در گفت وگوهای جدایی انگلیس از این اتحادیه می گوید که اگر انگلیسی ها به کار سرعت بدهند و طی دو ماه آینده مذاکرات را نهایی کنند، می توان پیش از موعد نهایی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: اجازه ندهید هیئت های عزاداری ابزاری برای افراد سیاست باز شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از اصلاح و تسهیل روند ترخیص کالا ها و مواد اولیه مانده در گمرکات خبرداد و گفت: تصمیمات لازم در این باره برای ابلاغ به ستاد ساماندهی اقتصادی دولت آماده شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۸    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه تهدید کرد در صورتی که دادگاه بین المللی کیفری شهروندان آمریکا و متحدان این کشور را تحت تعقیب قرار دهد آن را تحریم خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۵    
وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه اجرا و تحقق سند تحول بنیادین مهم ترین رویکرد وزارت آموزش وپرورش است، گفت: این مهم در آموزش وپرورش پیگیری و دنبال می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا که از زمان روی کار آمدنش، بر خلاف اوباما روی خوشی به کوبایی ها نشان نداده، تحریم های این کشور آمریکای لاتین را یک سال دیگر تمدید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۶    
امروز سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس با یک خودرو آمریکایی به محل تمرین این تیم رفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۶    
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به سوء استفاده تروریست ها در منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه گفت: چاره ای جز واکنش به تجاوزات تروریست ها در ادلب نداریم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که هیچ توافقی درباره زمان آغاز عملیات ادلب با دولت سوریه به انجام نرسیده و کرملین هم خبری از این موضوع ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۷    
کشور های آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس روز دوشنبه از رژیم صهیونیستی خواستند تا از تخریب روستای فلسطینی خان الاحمر خودداری کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۴    
رویترز به نقل از یک منبع آگاه از تحرکات وزیر انرژی آمریکا با همتایان خود از روسیه و عربستان برای اعمال محدودیت نفتی علیه تهران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۱    
قبایل یمنی با تاکید بر آمادگی خود برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت یمن جنایات ائتلاف متجاوز سعودی را محکوم کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۸    
رسانه های عراقی از آغاز دور جدیدی از تظاهرات در استان بصره خبر دادند.