شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 25 شهریور 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 شهریور 1397 فردا نیوز 2 شهریور 1397 فردا نیوز 3 شهریور 1397 فردا نیوز 4 شهریور 1397 فردا نیوز 5 شهریور 1397 فردا نیوز 6 شهریور 1397 فردا نیوز 7 شهریور 1397 فردا نیوز 8 شهریور 1397 فردا نیوز 9 شهریور 1397 فردا نیوز 10 شهریور 1397 فردا نیوز 11 شهریور 1397 فردا نیوز 12 شهریور 1397 فردا نیوز 13 شهریور 1397 فردا نیوز 14 شهریور 1397 فردا نیوز 15 شهریور 1397 فردا نیوز 16 شهریور 1397 فردا نیوز 17 شهریور 1397 فردا نیوز 18 شهریور 1397 فردا نیوز 19 شهریور 1397 فردا نیوز 20 شهریور 1397 فردا نیوز 21 شهریور 1397 فردا نیوز 22 شهریور 1397 فردا نیوز 23 شهریور 1397 فردا نیوز 24 شهریور 1397 فردا نیوز 25 شهریور 1397 فردا نیوز 26 شهریور 1397 فردا نیوز 27 شهریور 1397 فردا نیوز 28 شهریور 1397 فردا نیوز 29 شهریور 1397 فردا نیوز 30 شهریور 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۳۱    
رئیس جمهور آلمان در دیداری با رئیس جمهور فنلاند درباره خطرات آشفتگی های سیاست داخلی آلمان به دلیل مناقشات در دولت ائتلافی بر سر رئیس سازمان اطلاعات داخلی این کشور هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۴    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز یک فروند موشک بالستیک زلزال-1 را به سمت منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۱۲    
بامداد امروز چند نفر با حضور در مقابل ساختمان سفارت ایران در یونان اقدام به شکستن شیشه های کیوسک پلیس مستقر در محل کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۲    
الهه منصوریان می گوید برای چادر و حجاب ارزش قائل است و کشور چین به وی پیشنهاد داده تا یک فصل بدون حجاب بازی کند و 500 میلیون تومان پوب بگیرد، اما نپذیرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تا پایان سال با افزایش 18 هزار گروه جهادی به محرومیت زدایی در سراسر کشور می پردازیم، گفت: همکاری دولت با گروه های جهادی کافی نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان در 6ماه گذشته قبل از پایان هر ماه پرداخت شده، اما به دلایلی بازنشستگان از واریز حقوق خود مطلع نمی شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پس از تعرض عصر جمعه به ساختمان سفارت ایران در پاریس، کارمندان این سفارتخانه وضعیت ایجاد شده را سر و سامان دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۳    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران حذف آبونمان تلفن ثابت را برخلاف روند تلاش مخابرات برای توسعه خدمت رسانی در سراسر کشور دانست و گفت: اجرای این مصوبه به ضرر و زیان شرکت است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۰    
با انعقاد 3/3 میلیون قرارداد طی 3.5 ماه در بازار آتی بورس کالای ایران، معادل کل تولید زعفران کشور در این بازار دادوستد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۷    
محمد معتمدی از جمله خوانندگان شاخص این روز های موسیقی سنتی کشور است. خواننده ای که گرچه جوان است، اما توانسته در کنار دیگر چهره هایی، چون همایون شجریان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۸    
مجری یکی از شبکه های تلویزیونی آمریکا در یک برنامه زنده با مایل کردن بدنش به سمت باد و باز کردن پاهایش در حال بزرگنمایی سرعت باد بود که ناگهان 2نفر با حالتی بسیار عادی در پس زمینه فیلم به سمت خیابان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۶    
عملیات بازگشت 85 هزار و 200 نفر از حجاج کشورمان با انجام 316 پرواز از طریق 19 فرودگاه کشور به اتمام رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۷    
بازار بزرگ تهران از فردا تا سوم امام حسین (ع) برای عزاداری تعطیل است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۲    
یک دستگاه خودروی پراید بر اثر تصادف با کامیون متلاشی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۰    
رسانه های آمریکایی به نقل از اعضای ارشد طالبان گزارش دادند که این گروه در دور بعدی مذاکرات با آمریکا از مسئولان این کشور می خواهد تا زندانیان دو طرف مبادله شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۰    
جنبش حماس در سی و ششمین سالگرد کشتار صبرا و شتیلا در بیانیه ای تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست تنها زبان زور و مقاومت را می فهمند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۵۱    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس برابر قانون اجازه جولان به متعرضان و قانون شکنان را نخواهد داد و با اقتدار توام با مهربانی بدنبال ارتقاء امنیت و در پی آن رضایتمندی عمومی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۴۵    
خودروی سواری پژو پارس پس از تصادف شدید با گاردریل بزرگراه شهید خرازی متلاشی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۷    
نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 دانشگاه آزاد امروز اعلام می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۷    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی مطلب یک ضدانقلاب را در فضای مجازی تایید کرد!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۴۲    
امریکا تمام تلاشش را هم به کار گیرد نخواهد توانست تولید نقت ایران را به زیر یک میلیون بشکه برساند، بنابراین مسئولان جمهوری اسلامی باید با اتخاذ تصمیمات انقلابی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۴۲    
در شرایطی که مردم چشم انتظار تدابیر اقتصادی دولتمردان هستند، دولت تمامی تخم مرغ های خود را در سبد وزارت خارجه چیده و وزارت خارجه نیز تمامی تخم مرغ های خود را در سبد برجام چیده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۳۶    
پیرو اعلام رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستگاه ها مکلفند ظرف 60 روز بازنشسته ها را از خدمت منتزع کنند، با وجود این برخی مسئولان در جست وجوی گریزگاهی برای فرار از قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۱۵    
روحانی حامی دولت در اظهاراتی عجیب که توهین آشکار به شعور مردم محسوب می شود مدعی شد: اگر نامزد رقیب امروز رئیس جمهور بود می توان احتمال داد که قیمت دلار به دو تا سه برابر قیمت کنونی یعنی حدود 40 هزار ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۱۲    
با امام حسین علیه السلام باید یکدل بود. به تعبیر قرآن ما جعل الله لرجل من قلبین فی جوفه. خداوند در سینه انسان، دو قلب (برای دوست داشتن اضداد و نقیضین) قرار نداده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۰۶    
گفت: آقای غرویان یکی از روحانیون حامی دولت گفته است؛ اگر رئیسی رای آورده بود دلار 40 هزار تومان شده بود؟!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۰۳    
بازی نقاب ها به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۶:۵۷    
دبستانی در چابهار، لباس محلی بلوچی را به عنوان لباس مدرسه انتخاب کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۶:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا بر مجموعه دیگری از کالا های وارداتی از چین به ارزش 200 میلیارد دلار تعرفه اضافی اعمال خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۶:۴۵    
کرمک ها، کرم های کوچکی هستند که می توانند روده بزرگ انسان را عفونی کنند. به گزارش ایسنا، همه افراد در تمامی سنین می توانند به این عفونت مبتلا شوند اما به طور کلی کرمک در کودکان و افرادی که در ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۶:۳۳    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از انجام 600 مورد سقط جنین برای پیشگیری از تولد نوزادان دارای معلولیت شدید در 5 ماه نخست امسال خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۶:۲۱    
با توجه به نظر ستاد اقتصادی دولت از این به بعد محدودیت در سقف رقابت محصولات پتروشیمی برداشته می شود و قیمت پایه محصولات پتروشیمی در بورس بر اساس میانگین چهار هفته ای گذاشته می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۶:۰۳    
برای پسربچه ای که تا 14 سالگی چوپانی می کرده و حتی بعد از مهاجرت نیز شب ها را به ظرف شستن می گذرانده چه سرنوشتی را پیش بینی می کنید؟ خیلی بعید است که او را یکی از برترین مخترعین و جراحان قلب جهان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۵:۵۱    
ائتلافی از گروه های متعلق به مهاجرین در آلمان اقدام اخیر وزیر کشور را در محکوم نکردن کامل اقدامات آشوبگرانه راست گرایان در این کشور محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۵:۳۳    
حدود 4 دهه از حیات سینمای دفاع مقدس می گذرد، اما رکوردداران ایفای نقش در این عرصه چه کسانی هستند؛ جمشید هاشم پور، جعفر دهقان، سیدجواد هاشمی، قاسم زارع، اصغر نقی زاده یا پرویز پرستویی؟
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۵:۱۸    
یکی از مقامات دفتر امور اقتصادی و بازرگانی دولت آمریکا گفت که از نظر آمریکا، تحریم های این کشور به اقتصاد روسیه ده ها میلیارد دلار آسیب زده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۵:۰۳    
در امامزاده شاهزید اصفهان نقاشی های قهوه خانه ای کشیده شده که مربط به دوران صفوی است، نقاشی هایی که واقعه کربلا را روایت می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۴:۴۸    
نشنال اینترست در گزارشی با اشاره به ناکامی استراتژی واشنگتن در مبارزه علیه تروریسم نوشت کنگره آمریکا باید در این زمینه بازنگری جدی و فراگیری داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۴:۱۸    
گرچه برخی برزیلی ها هنوز هم از یادآوری دوران دیکتاتوری نظامی 20 ساله کشورشان هراس دارند و نگران بازگشت نیرو های مسلح به عرصه سیاسی از طریق انتخابات آتی هستند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۴:۰۳    
در حالی که اکثریت جوانان و فارغ التحصیلان عرصه هنر نمایش با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو هستند و نمی توانند آثار خود را روی صحنه ببرند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۳:۴۸    
رئیس دیوان عالی پاکستان گفت: سد سازی ضامن بقای کشور است و دادگاه با کسانی که در این زمینه کارشکنی کنند برخورد خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۳:۳۶    
کاروانیان در ادامه مسیر خویش پس از ورود به کربلا بالاخره به امر امام حسین(ع) توقف کردند. هنگامی که امام حسین(ع) به تلاوت قرآن مشغول بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۳:۱۸    
یک نماینده مجلس با بیان اینکه نسخه تیم اقتصادی رئیس جمهور شفا بخش نبوده و شاهد ضعف در این زمینه هستیم، افزود: مسئولیت سپاری به ریاست کنار گذاشته شده بانک مرکزی به منزله پاشیدن نمک به روی زخم مردم است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۳:۱۵    
اردن اعلام کرد، در ارتباط با بازگشایی مرز ها و گذرگاه ها با سوریه برقراری امنیت در آن ها را اولویت می داند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۳:۰۳    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران دلایل ابتلا به قوز قرنیه را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۵۱    
به دنبال بی توجهی پزشکی نسبت به اوضاع بهداشتی زندانیان سیاسی و عقیدتی عربستان، چند تن از این زندانیان دچار بیماری های پوستی مزمن شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۳۳    
سامانه ارتباطی S-4000 یک سامانه ارتباطی چند لایه و امن برای ارتباط بین پست های فرماندهی و نیروهای زیر مجموعه آنها است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۳۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد یادآور شد: اینکه این دو یوز همان یوز هایی هستند که پیشتر مشاهده شده اند هنوز مشخص نیست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۱۸    
بررسی ها نشان می دهد متوسط دستمزد پرداختی به انگلیسی ها در مقایسه با 10 سال پیش حدود سه درصد کاهش یافته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۱۵    
500 کارگر معترض به شرایط بدِ کاری در مکان احداث ترمینال سوم فرودگاه جدید استانبول توسط پلیس ترکیه بازداشت شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۰۳    
دکترای روانشناسی کودک و نوجوان راهکار های ترس از جدایی در دانش آموزان کلاس اولی را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۰۰    
دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از حفظ ترکیب این کمیسیون در سال دوم شورا خبر داد و گفت: محمد علیخانی همچنان رئیس این کمیسیون باقی ماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۱:۳۳    
پژوهشگر طب سنتی با اشاره به باید ها و نباید های مصرف سالاد گفت: خوردن شیر جوشیده با عسل یا نبات برای سالمندان بسیار مفید است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۱:۱۸    
حجم فاجعه در کشتار اردوگاه های صبرا و شتیلا به حدی بوده که شاهدان عینی آن با وجود گذشت 36 سال از این جنایت هنوز ذره ای از جزئیات آن را فراموش نکرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۱:۱۲    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای نسبت به جاسوسی هکرها از صفحه نمایش رایانه از طریق میکروفون وب کم هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۱:۰۰    
روز 25 شهریور 1320 با ورود نیرو های بیگانه به خاک ایران، رضا شاه مجبور به استعفا از سلطنت شد.علت ورود نیرو های متفقین به خاک ایران و برکناری رضاشاه را بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۵۱    
افشانی گفت: اجازه ندهید هیچ نیرویی در شهرداری با مردم بد رفتار کند؛ هر کسی که این کار را کرد عذر او را بخواهید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۲۱    
با توجه به حضور گسترده شهروندان سوری در مراکز اخذ رأی برای مشارکت در انتخابات شورا ها زمان اخذ رأی تا ساعت 12 امشب تمدید شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۶    
می توانید تصور کنید که برای سکونت در یک شهر مجبور باشید آپاندیستان را درآورید؟ این دقیقا کاری است که ساکنان ویلا لاس استرلاس ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰    
دبیر شورایعالی بورس، با اشاره به فرصت خوب بورس ایران برای سرمایه گذاری خارجی ها گفت:کد های متعددی مربوط به سرمایه گذاران خارجی وجود داردکه امیدواریم درآینده توسعه بیشتری دراین بخش داشته باشیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰    
کمند امیرسلیمانی تصویری قدیمی از کودکی خود را در آستانه در یک خانه منتشر کرد و در توضیح آن از انتظار و چشم به راه بودنش از آن دوران نوشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۵    
نخست وزیر عراق دستور داد تا نیرو های مرزی این کشور در طول مرز های ترکیه مستقر شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری دو متهم در پرونده حریق عمدی در یک مغازه تأسیساتی در منطقه مرزداران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۲    
همزمان با شب هفتم محرم الحرام 1440 هجری قمری، اولین شب مراسم عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام به میزبانی مقام معظم رهبری، شامگاه یکشنبه 25 شهریور 1397 با حضور هزاران نفر از مردم عزادار ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۳۰    
بار دیگر برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در اقدامی هماهنگ شایعه ای را علیه امام جمعه مشهد منتشر کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۳۰    
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نمونه بارز یک انسان دنیا پرست است که مشکلی با جنگ و خونریزی ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۱    
یک سناتور دموکرات معتقد است دونالد ترامپ از حرف هایی که ممکن است رئیس سابق ستاد انتخاباتی اش بیان کند، ترسیده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۱    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تعداد 8 کشته و زخمی براثر حادثه ریزش معدن آب نیل در کرمان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۵    
وزیر دفاع آلمان برای دیدار با مسئولان منطقه کردستان عراق و گفتگو درباره تحولات منطقه وارد اربیل شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۵    
وزارت کشور دولت یمن از متلاشی شدن یک شبکه جاسوسی مرتبط با سرویس اطلاعاتی امارات خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۲    
مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی طی گزارشی، برنامه گفتمان سازی امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی این مرکز را برای مدیران و متصدیان مشاغل حساس تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۹    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل با بیان اینکه پوتین هم برای مقام معظم رهبری و دیدگاه های ایشان اهمیت فوق العاده ای قائل است، گفت: هیچ منعی برای همکاری و کار کردن با اروپا نداریم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی مدعی شد اگر تبانی ای با روس ها بوده از سوی ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون صورت پذیرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۰    
فیلم سینمایی پاییزِ نیکایدوها به کارگردانی آیدا پناهنده با اتمام آخرین مراحل فنی، آماده نمایش شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۰    
آمریکا بخش دیگری از کمک های مالی به فلسطین را متوقف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۷    
رهبر انصارالله، جانشین خود را مشخص کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۴    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف چند سیلوی احتکار شده در پیشوا خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۲    
پلیس راهور با همراهی یگان امداد و گشت های انتظامی طرح ارتقای انضباط ترافیکی را اجرا کرد. در این طرح تخلف برخی از خودروها دور دور عنوان شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۶    
رئیس سازمان حج و زیارت، از بازگشت آخرین کاروان حجاج ایرانی امروز یکشنبه از عربستان خبر داد و گفت: با ورود این کاروان به کشور پرونده حج 97 با موفقیت بسته شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۳    
بدنبال نقل قول یکی از اعضای جبهه پایداری در مجلس مبنی بر عدم حمایت علی اکبر ناطق نوری از وزارت عباس آخوندی، دفتر ایشان تکدیبیه زیر را صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۳    
ناسا به کسی که حاضر شود 70 روز بر روی یک تختخواب دراز بکشد، بیش از 15 هزار دلار پرداخت می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۰    
رئیس اسبق رسانه ملی در اینستاگرام خود نوشت: مجمع تشخیص مصلحت، محل تضارب آراء و گفتگوی سازنده و فراجناحی بین بزرگان جامعه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۷    
در آستانه انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا تنش ها بین کاخ سفید و اعضای جمهوریخواه کنگره پیوسته رو به افزایش است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: مدیریت وزارت خارجه اقدامات مقتضی برای تعیین سفرای جدید در کشور های چین و هند را بعمل آورده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۳    
دو بازیکن آمریکایی بسکتبال در باشگاهی واقع در شرق رومانی با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۰    
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از شهادت یکی از مبارزان خود خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۷    
سفیر ایران در لندن از مسئولان شبکه مجازی توئیتر خواست که به درخواست رسمی دکتر ظریف در چارچوب وظیفه قانونی خود برای بستن حساب های جعلی که اقدام به ارسال هشتگ های براندازنده علیه ایران می کنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۲    
دبیرکل سازمان ملل پس از امضای توافقنامه صلح بین اریتره و اتیوپی در جده عربستان گفت که امضای این توافقنامه یک رویداد تاریخی محسوب می شود که در تقویت امنیت منطقه موثر خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۲    
تهمینه میلانی از مدیر گالری ایوان و سایر اشخاصی که آن ها را مسبب حاشیه های اخیر می داند، رسما شکایت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۹    
در سالی های گذشته میشل اوباما همسر رییس جمهور سابق آمریکا به اردوی ورزشی نیرو های ارتش آمریکا پیوسته و همراه آن ها حرکات ورزشی را انجام داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۶    
یک هیات پارلمانی عراق به ریاست محمد الحلبوسی فردا دوشنبه به بصره واقع در جنوب این کشور سفر می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۷    
نماینده سازمان ملل در امور یمن امروز ضمن دیدار با مسئولان انصارالله، درباره جلوگیری از سفر هیات انصارالله به ژنو ابراز تاسف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۴    
نگاهی به روند قیمت خودرو ها در بازار نشان می دهد با در اختیار داشتن بودجه ای معادل 100 تا 150 میلیون تومان تنها قادر به خرید خودرو های چینی و برخی از خودرو های داخلی هستید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۱    
رئیس جدید پارلمان عراق با ارسال دعوتنامه برای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، رسما همتای ایرانی خود را به سفر به بغداد دعوت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد شدید از بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت ادعائی مسکو در انتخابات سال 2016 در این کشور اعلام کرد: هرگز تبانی با روسیه در کار نبوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۲    
ساعت 08:15 صبح امروز یکشنبه تصادف شدید یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پراید در غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از اتوبان ساوه دو مصدوم بر جا گذاشت. علت وقوع تصادف اعلام نشده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۹    
وقتی که مرا در قبر نهادند دو فرشته نکیر و منکر برای سوال و جواب آمدند از توحید و نبوت سوال کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۶    
اولین شب مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور هزاران نفر از مردم عزادار، جمعی از مسئولان و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۳    
منابع خبری از بازداشت شیخ بندر بن عبدالعزیز بلیله امام جماعت مسجد الحرام خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۰    
وزیر دفاع آلمان امروز در بغداد با همتای عراقی خود درباره عملیات نظامی و آموزشی ارتش آلمان در این کشور گفتگو کرد.