جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 28 شهریور 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 شهریور 1397 فردا نیوز 2 شهریور 1397 فردا نیوز 3 شهریور 1397 فردا نیوز 4 شهریور 1397 فردا نیوز 5 شهریور 1397 فردا نیوز 6 شهریور 1397 فردا نیوز 7 شهریور 1397 فردا نیوز 8 شهریور 1397 فردا نیوز 9 شهریور 1397 فردا نیوز 10 شهریور 1397 فردا نیوز 11 شهریور 1397 فردا نیوز 12 شهریور 1397 فردا نیوز 13 شهریور 1397 فردا نیوز 14 شهریور 1397 فردا نیوز 15 شهریور 1397 فردا نیوز 16 شهریور 1397 فردا نیوز 17 شهریور 1397 فردا نیوز 18 شهریور 1397 فردا نیوز 19 شهریور 1397 فردا نیوز 20 شهریور 1397 فردا نیوز 21 شهریور 1397 فردا نیوز 22 شهریور 1397 فردا نیوز 23 شهریور 1397 فردا نیوز 24 شهریور 1397 فردا نیوز 25 شهریور 1397 فردا نیوز 26 شهریور 1397 فردا نیوز 27 شهریور 1397 فردا نیوز 28 شهریور 1397 فردا نیوز 29 شهریور 1397 فردا نیوز 30 شهریور 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتر خنج در استان فارس را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۷    
سریال بانوی سردار به کارگردانی پرویز شیخ طادی این روز ها در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۱    
سید محسن روحانی، دکترای حقوق تجارت بین الملل، مقیم نیویورک در یادداشتی وشت:
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۳    
با وجود فشار تحریم های آمریکا بر شرکت های بزرگ روسیه، شاخص بورس این کشور در بالاترین سطح تاریخ خود قرار گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۰    
روزنامه ایران: مرد عصبانی همسرش را از پشت بام به کوچه پرت کرد. عصر روز دوشنبه 19 شهریور ساکنان خیابانی در کلاردشت با شنیدن صدایی هولناک به کوچه دویدند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۲    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی با هدف متنوع سازی روش های فروش نفت، طرح عرضه نفت خام در رینگ صادراتی بورس انرژی در داخل کشور را به صورت ارزی تصویب کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۷    
بر اثر برخورد شدید یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه سمند در جاده فیروز آباد - خلخال در استان اردبیل 9 نفر کشته و زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۱    
برخی منابع خبری اعلام کرده اند که الیزابت استیکنی سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۰    
رئیس کارگروه ویژه ایران در دولت آمریکا سخنانی را که چهارشنبه شب علیه ایران و تشدید تحریم ها زد، روز پنجشنبه نیز در گفتگو با یک رسانه اماراتی تکرار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۱    
حجت الاسلام بهشتی با اشاره به آموزه های قرآنی عاشورا، از آیه ای گفت که امام حسین (ع) به هنگام شهادت یارانش تلاوت می کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۱    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزارت نفت کارگروه هایی در وزارتخانه ایجاد کرده تا برای مشکلاتی که در فروش نفت ایجاد می شود، تدابیر لازم را بیندیشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۷    
یک هیات نظامی اسرائیلی به ریاست فرمانده نیروی هوایی این رژیم، امروز عازم مسکو خواهد شد تا با مقام های روس درباره سقوط جنگنده ایل- 20 در آسمان سوریه، گفتگو کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه بارندگی شدید همراه با جاری شدن سیلاب به برخی مناطق روستایی استان آسیب زد، گفت:بیشترین میزان بارش در شهر شاهرود با 17 میلی متر بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه حفظ صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه، فشار مداوم بر رژیم اسرائیل برای پیوستن به معاهده عدم اشاعه سلاح های هسته ای است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۶    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت که فرصت ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) تا پایان روز پنج شنبه 29شهریورماه خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۳    
دکتر محمد حسن مهدی پور پزشک عمومی است اما بعد از 13 سال مطب داری، به این نتیجه رسید که بهتر است شغل و عشقش را با هم یک کاسه کند. حالا 12 سال است که پای منبر و روضه می رود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۸:۵۷    
62 ساله و راننده اتوبوس خط مترو صادقیه-میدان صنعت است. عباس عمرانی در ایام محرم، ایام ماه مبارک رمضان و همچنین ایام عزاداری فاطمیه اعلامیه هایی در اتوبوسش نصب می کنند تا مسافرانی که اسامی مرتبط با ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۸:۴۸    
کره شمالی رازآلودترین و منزوی ترین کشور دنیا به شمار می آید. مرز 160 مایلی این کشور با کره جنوبی را بسیاری خطرناک ترین منطقه جهان می دانند و این در حالی است که ارتش این کشور به سلاح هسته ای دسترسی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۸:۳۳    
مرغ کامل تازه با بسته بندی کیسه ای به مبلغ 8 هزار و 370 تومان در بازار به فروش می رسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۸:۱۸    
یک کارشناس مسائل اقتصادی و حوزه اشتغال با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی، تعداد کسانی که بازنشسته هستند و جذب کار شده اند را خیلی کمتر از آن تعداد ارزیابی کرد که بتواند به ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۸:۰۳    
مرشد میرزاعلی از نقالان، پرده خوانان و و تعزیه خوانان کشور گفت: تعزیه و نقالی از هنر های آیینی ما ایرانیان است که هیچگاه دوره اش تمام نمی شود، زیرا حرف روز می زند و طرفداران حقیقی زیادی هم دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۷:۴۸    
بورس تهران در روز های گذشته شاهد صف های خرید و فروش لحظه ای بود، گویی نوسان گیران بورسی، بازار را در دست گرفته اند و کسی با هدف بلندمدت در بورس سرمایه گذاری نمی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۷:۳۳    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اصلاحیات جزئی که در این طرح بعد از مطرح شدن حذف مدارس سمپاد انجام شد به هیچ وجه ضرورتی نداشت و در جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی این اصلاحیات به روال قبل باز می ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۷:۱۸    
کاروان اسرای کربلا به منزله رسانه ای بود که مانع مدفون شدن پیام عاشورا در کربلا شده و این رمز بزرگ را در جغرافیا و تاریخ جهان منتشر کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۷:۱۸    
همزمان با 30 شهریور ماه (روز جهانی آلزایمر) و با توجه به اثرات درمانی گیاه ژینکگو بیلوبا در بهبود بیماری آلزایمر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۶:۴۷    
احکام شرعی در خصوص خواستگاری، عقد و ازدواج در ماه محرم و صفر را در این گزارش بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۶:۳۲    
یک سازمان انگلیسی حامی حقوق کودکان هشدار داد، خطر قحطی جان یک میلیون کودک یمنی دیگر را تهدید می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۶:۱۷    
رجبی دوانی کارشناس و محقق تاریخ اسلام، بخشی از زندگی قیس بن اشعث بن کندی یکی از دشمنان امام حسین (ع) را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۵:۳۲    
سامانه موشکی ضدهوایی روسیه موسوم به اسکندر- ام برای اولین مرتبه و جهت استفاده در رزمایش مشترک کشور های همسود وارد قرقیزستان شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۵:۱۷    
نتایج تازه ترین بررسی های محققان آمریکایی نشان می دهد، مبتلایان به آسم، یک سوم بیش از دیگر افراد در معرض ابتلا به چاقی قرار دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۵:۰۲    
نامش تیمور و به اسماعیلی شهرت دارد، از دهه 50 عاشق پست و تلگراف بوده و جوانی اش را در این راه صرف کرده است ازعشقش برای رساندن نامه رزمندگان و خطرات متعدد کار در بیابان های رباط کریم برایمان می گوید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۴:۳۲    
کابینه دولت هند روز چهارشنبه با لایحه تبدیل رسم سه طلاقه به یک جرم جنایی موافقت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۴:۱۷    
محققان در مقاله ای اعلام کردند که چربی ها به هنگام لاغر شدند کجا می روند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۴:۰۵    
تا چند روز دیگر سال تحصیلی جدید آغاز می شود و یکی از ملزومات مدرسه ای، لباس فرم است؛ لباس فرمی که در هر منطقه و گاهی مدرسه به مدرسه کاملاً متفاوت است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۳:۳۲    
فعال حقوق بشر یمنی و برنده جایزه صلح نوبل هدف عربستان و امارات را اشغال یمن و سلطه بر این کشور دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۳:۰۲    
در سرتاسر دهه 1980، رویکرد آمریکا در مقابل ایران، تا حدود زیادی از عامل شوروی و جنگ سرد تاثیر می پذیرفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۲:۳۱    
رئیس جمهور چین بر تعهد کشورش به ادامه مسیر توسعه صلح آمیز تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۲:۰۰    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد اتهامات آمریکا مبنی بر اینکه مسکو به کره شمالی برای نقض تحریم ها کمک می کند، بی پایه و فاقد سند و مدرک است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۱:۱۸    
قرارداد فروش جنگنده های نظامی انگلیس به قطر و آموزش نظامیان قطری که به ارزش پنج میلیارد پوند سال گذشته به امضا رسیده بود، با دریافت اولین قسط از کل مبلغ نهایی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۱:۱۸    
نیرو های مهندسی ارتش سوریه همچنان در حال پاکسازی روستا ها و شهرک های ریف جنوبی استان قنیطره واقع در جنوب این کشور هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۲    
رئیس پارلمان اروپا درباره بن بست در روند اصلاح سیاست پناهندگی در اروپا هشدار داده و تاکید کرد که چنین شرایطی از پوپولیسم و جدایی خطرناک در اتحادیه اروپا حمایت می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۷    
وزارت خارجه لبنان حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد و کشته شدن 15 نظامی روس را تسلیت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۲    
منابع یمنی از انهدام خودروی حامل نظامیان رژیم سعودی در منطقه جیزان خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۸    
رهبر انقلاب لحظاتی پیش از آغاز مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی بر سر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بوسه زدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا که مدت دو سال است در گرداب تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات 2016 گیر افتاده است، در تازه ترین انتقاد به عملکرد وزیر دادگستری خود گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۵۳    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مکتب عاشورا به ما اجازه نمی دهد مقابل ظلم سر خم کنیم، گفت: ملت ایران ایستادگی در برابر دشمن و دشواری را آموخته و براساس درس عاشورا هیچگاه در برابر ظلم سازش نمی کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۴۱    
رسانه های یمنی روز چهارشنبه گزارش دادند، 18 ماهیگیر ساکن بندر الحدیده در غرب یمن هدف نبرد ناو های ائتلاف سعودی قرار گرفته و کشته شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۶    
رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ترامپ خواهان مذاکره با رهبران ایران هر زمان که آن ها بخواهند است، اما رهبر، رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران تمایل به چنین کاری ندارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۳    
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به صورت ویدئو کنفرانس در تجمع عظیم شهروندان این کشور در بیروت آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۰    
رسانه های عراقی از گفت وگوی تلفنی رئیس پارلمان عراق با وزیر خارجه آمریکا خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۱۷    
رسانه های یمنی از دیدار رئیس کمیته بین المللی "نجات" با نخست وزیر دولت نجات ملی این کشور خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۱۱    
شیلا خداداد با انتشار این عکس ایم عاشوا و تاسوعا را تسلیت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۰۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه اشرف مروان داماد جمال عبدالناصر جاسوس این رژیم بوده و خبر یک حمله بزرگ از سوی مصر و سوریه را به آن ها داده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۵۹    
وزیر اقتصاد امارات از سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری کشورش در الجزایر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۵۶    
گزارش ها از تیراندازی در یک ساختمان اداری-تجاری در شهر میدلتون واقع در ایالت ویسکانسین حکایت دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۵۶    
عصر امروز چهارشنبه بر اثر رعد و برق جوان 30 ساله ای در آذربایجان شرقی جان خود را از دست داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۵۳    
خبر درگذشت جمیل راتب بازیگر مطرح مصری-فرانسوی سینما توسط وکیل این بازیگر در روز چهارشنبه 19 سپتامبر اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۴۴    
افراد سودجو با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی به مالباختگان اعلام کرده اند با دریافت مبالغ به صورت نقدی توانایی استرداد مبالغ و وجوهات آنان را دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۴۴    
شورای استانداری استان کربلاء با اعلام آمادگی این استان از جوانب مختلف برای میزبانی از میلیون ها زائر امام حسین علیه السلام، از آمادگی برای برگزاری مراسم عزاداری روز عاشوراء خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۴۱    
خادمان اباعبدالله (ع) در ایام محرم به طبخ غذا و پذیرایی از عزاداران حسینی می پردازند.مجموعه زیر مربوط به ایام محرم در شهرستان لارستان می باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۳۵    
دادگاه پاکستان نخست وزیر سابق این کشور را که به اتهام فسادمالی زندانی شده بود را تبرئه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۳۲    
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در حسینیه امام خمینی (رحمه الله) با حضور مردم، مسئولان و رهبر انقلاب برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۲۹    
محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در مقایسه با روسای جمهور اسبق این کشور در این مقطع زمانی افتی تاریخی را تجربه می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۱۳    
رئیس جمهور روسیه و صدر اعظم آلمان در تماسی تلفنی ساز و کار حل و فصل پرونده سوریه را مورد بررسی قرار دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۱۳    
وزارت خارجه آمریکا در گزارشی در مورد وضعیت تروریسم در جهان، بار دیگر ایران را به حمایت از تروریسم و گسترش بی ثباتی در جهان متهم کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۵۸    
یک رسانه اماراتی روز چهارشنبه سند 10 بندی توافق میان روسیه و ترکیه در سوچی درباره ادلب سوریه را منتشر کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۳    
در پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان، مجمع نمایندگان استان و سرپرست استانداری کرمان جمعه سی شهریور ماه در استان کرمان عزای عمومی اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۰    
یکی از رهبران حزب الدعوه الاسلامیه اعلام کرد که درخواست هایی برای اخراج نخست وزیر کنونی عراق از این حزب مطرح شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۳۴    
رئیس پیشین حزب اتحاد دموکراتیک کُرد با اعلام اینکه تروریست های جبهه النصره از ادلب به عفرین منتقل خواهند شد، تصریح کرد که در این صورت کُرد ها با النصره وارد جنگ می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ظریف باید در جلسه شورای امنیت حضور پیدا کند، گفت: روحانی هم در مجمع عمومی سازمان ملل باید نطق غرّایی علیه آمریکا داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۲۵    
یک کارشناس مسکن بازار را در نیمه دوم سال بدون رکود و با اندکی افزایش قیمت پیش بینی کرد و کمبود مسکن را یک چالش جدی برای بازار دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۹    
بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی هسته ای ایران از ادامه همکاری های هسته ای ایران و روسیه سخن گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۰    
گروه جهادی شهید دکتر علیرضا ولیان، شهریور ماه سال جاری با همکاری قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش شاهیوند شهرستان چگنی با تشکیل یک اردوی جهادی نسبت به ارائه خدمات ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۰    
افشاگر اسرار و مسائل پشت پرده آل سعود از حضور یک شاهزاده مطرح در کنار احمد بن عبدالعزیز برادر پادشاه سعودی در لندن خبر داد که اخیرا به انتقاد از رویکرد سلمان و پسرش پرداخته و حاضر نشده اند به عربستان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۰۷    
مراسم عزاداری روز تاسوعای حسینی در حرم مطهر امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۲    
اسماعیل آذری فر، روحانی ای که شش سال است در روستا های دورافتاده استان کهگیلویه و بویراحمد برای بچه ها قصه می گوید و کتاب می خواند، می گوید منبر رفتن کار هر کسی نیست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۳    
رسانه های فرانسوی روز چهارشنبه گزارش داده اند دولت این کشور هنوز سفیر جدید این کشور را تعیین نکرده و اقدام در این باره را معلق نگاه داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۰    
وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای روز چهارشنبه به شهروندان دو تابعیتی خود توصیه کرد جز در موارد ضروری به ایران سفر نکنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۰    
اسپوت نیک اعلام کرد: چین برای کاهش اثرات جنگ تجاری آمریکا بسته اقتصادی ارائه می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۷    
روسیه در اعتراض به اتهامات وارده به این کشور مبنی بر جاسوسی در سوییس و هلند سفرای این کشور ها را احضار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۱    
الحسین یجمعنا به عنوان شعار و قرمز نیز رنگ منتخب مراسم اربعین سال 97 تعیین و اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۲۸    
در پی بازداشت دو عالم در بحرین، علمای این کشور درباره ادامه اقدامات تحریک آمیز رژیم آل خلیفه و برهم زدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان هشدار دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۲۵    
شهاب حسینی که در حال حاضر فیلم های "لابی"، "لابیرنت" و "نبات" را آماده اکران دارد در فیلم "شب" با فضایی معمایی و رمزآلود نقشی متفاوت را بازی می کند. فیلمبرداری این فیلم سینمایی در آمریکا انجام می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۱۳    
نماینده رئیس جمهور آمریکا در امور ایران با انتقاد دوباره از توافق هسته ای با ایران گفت: کشور های جهان باید در فشار به ایران به آمریکا بپیوندند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۰۷    
یک عضو ائتلاف الفتح عراق اعلام کرد که سه عضو ائتلاف الحکمة به ریاست سید عمار الحکیم جدا شدند و به ائتلاف الفتح پیوستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۰۴    
یک فروند جنگنده میگ 31 در روسیه سقوط کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۸    
سازمان مبارزه با درآمدزایی غیر مشروع در مالزی اعلام کرد که نخست وزیر سابق این کشور به اتهام فساد مالی بازداشت شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۹    
سومین دیدار رهبران دو کره در پیونگ یانگ با تاکید تبدیل شبه جزیره به سرزمین صلح بدون سلاح هسته ای و غیرنظامی کردن مرز های مشترک به پایان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۰    
این پژوهش در پی آن است تا مسئولیت یزید را در پدیدآمدن واقعۀ کربلا واکاوی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۰    
یک صیاد هندیجانی برای صید به دریا سفر کرده بود، اما به سبب از کار افتادن موتور شناور بروی آب رها و با امواج شدید دریا به آب های کشور های حاشیه خلیج فارس وارد می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۴    
نماینده رئیس جمهور آمریکا در امور ایران با انتقاد دوباره از توافق هسته ای با ایران گفت: کشور های جهان باید در فشار به ایران به آمریکا بپیوندند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۴    
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما مدافعینی قوی در برابر متجاوزین هستیم و تجاوزگر را از عملش پشیمان خواهیم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۱    
علی لاریجانی روز شنبه 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح بندر عباس حضور و سخنرانی خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۱    
معاون امداد و نجات هلال احمر البرز از سقوط یک دستگاه خودروی پراید به دره در روستای شهرستانک خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۲۵    
وبسایت آمریکایی فارین پالیسی در گزارشی نوشت سیاست اعمال فشار های اقتصادی آمریکا علیه ایران کارساز نیست و نتیجه عکس دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۶    
رئیس پارلمان عراق ضمن تأکید بر بررسی مشکلات مردم از جمله مشکل آب بصره، در واکنش به اظهارات نخست وزیر این کشور اعلام کرد پارلمان اجازه دخالت هیچ طرفی در امور این نهاد را نمی دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۳    
برخی رسانه های آلمانی برکناری رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان و منصوب کردن وی به عنوان معاونت وزارت کشور را تنها راه حلی ظاهری برای حل مناقشات روزافزون در دولت ائتلافی ضعیف آلمان که در سراشیبی سقوط ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۴    
حزب دموکرات کردستان نامزدی نیچروان بارزانی برای پست ریاست جمهوری عراق را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۰    
یک شرکت اسلحه سازی به تازگی عکس هایی از تفنگ جدید خود که شبیه یک نلفن هوشمند است درفضای مجازی منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۱    
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله با سفیر اتحادیه اروپا در صنعاء دیدار کرد.