شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 30 شهریور 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 شهریور 1397 فردا نیوز 2 شهریور 1397 فردا نیوز 3 شهریور 1397 فردا نیوز 4 شهریور 1397 فردا نیوز 5 شهریور 1397 فردا نیوز 6 شهریور 1397 فردا نیوز 7 شهریور 1397 فردا نیوز 8 شهریور 1397 فردا نیوز 9 شهریور 1397 فردا نیوز 10 شهریور 1397 فردا نیوز 11 شهریور 1397 فردا نیوز 12 شهریور 1397 فردا نیوز 13 شهریور 1397 فردا نیوز 14 شهریور 1397 فردا نیوز 15 شهریور 1397 فردا نیوز 16 شهریور 1397 فردا نیوز 17 شهریور 1397 فردا نیوز 18 شهریور 1397 فردا نیوز 19 شهریور 1397 فردا نیوز 20 شهریور 1397 فردا نیوز 21 شهریور 1397 فردا نیوز 22 شهریور 1397 فردا نیوز 23 شهریور 1397 فردا نیوز 24 شهریور 1397 فردا نیوز 25 شهریور 1397 فردا نیوز 26 شهریور 1397 فردا نیوز 27 شهریور 1397 فردا نیوز 28 شهریور 1397 فردا نیوز 29 شهریور 1397 فردا نیوز 30 شهریور 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
رئیس سازمان امداد ونجات گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در 3 استان متاثر از سیل به 44 نفر امدادرسانی کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۲    
عکسی از بهنوش طباطبایی بازیگر 37 ساله کشورمان در حال توزیع غذای نذری منتشر شده است
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۳    
رهبر حزب کارگر انگلیس به عنوان اصلی ترین منتقد دولت این کشور، از خواست حزب متبوعش برای برگزاری انتخابات پارلمانی به جای برگزاری همه پرسی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۵    
پهپادهای رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه برای چهارمین شب پیاپی، به بهانه ارسال بالن های آتش زا، به گروهی از فلسطینی ها در مرز غزه حمله کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۵:۰۲    
در زمان جنگ، برخی به امام خمینی (ره) می گفتند اجازه دهید خرج هیئت های مذهبی را هزینه جنگ کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۴    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور از ترافیک در 7محور مواصلاتی کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۲    
وزارت خارجه چین سفیر آمریکا را در خصوص تحریم های اخیر واشنگتن علیه پکن احضار کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: تعامل به احترام متقابل، اعتبار و اراده طرفین برای پایبندی به تعهداتشان نیاز دارد و با اجرای توافقات است که میان طرف ها اعتماد شکل می گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۱    
در درگیری های به وقوع پیوسته در مرز یمن و عربستان 6 نظامی آل سعود به هلاکت رسیدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۷    
جنگنده های نیرو ی هوایی ارتش و سپاه پاسداران بر فراز آسمان بندرعباس رژه رفتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۵    
"ایوانکا ترامپ"، دختر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز گذشته از "مرکز فضایی جانسون" (Johnson Space Centre) بازدید و سپس طی یک مکالمه تلفنی با ایستگاه فضایی بین المللی دیدار خود را به پایان رساند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۶    
عکس زیر عرض احترام سربازان روسی به ساحت مقدس حضرت زینب(س) را نشان می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۶    
با کاهش نگرانی های سرمایه گذاران از تاثیر آخرین تبادل تعرفه ها بین ایالات متحده و چین بر اقتصاد، سهام جهان به بالاترین سطح خود در بیش از 6 ماه گذشته رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۳    
وزارت آموزش و پرورش با تبلیغ فیلمی که چهره ای مثبت و قهرمان از یک معتاد به مواد مخدر نشان می دهد در کتاب درسی یکی از مقاطع تحصیلی، از دانش آموزان دعوت کرد تا این فیلم را ببیند!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۰    
وضعیت این روز های سینمای ایران را که از پادشاهی ژانر کمدی حکایت دارد باید شورشی قلمداد کرد که به طور قطع بی دلیل نیست و می توان آن را طغیان تماشاگران علیه تزریق یک دهه افراطی دانست که طی آن آثار تلخ ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۷:۳۹    
پیامک های مزاحم تبلیغاتی با وجود تمام تبلیغاتی که از سوی مسئولان درباره شان صورت می گیرد، همچنان بنا ندارند بساطشان را جمع کنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۷:۳۹    
سکه ثامن ، نام سایتی است که در چند روز اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است که علتش هم ظاهرا کلاهبرداری از اعتماد مردم و سرمایه های خرد و کلان گروهی از آنهاست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۷:۲۹    
مدارس دستی سر و روی خود کشیده اند و آب و جارو کرده اند تا از امروز به استقبال دانش آموزان بروند. به طور کلی حال و هوای مهر و شروع سال تحصیلی جوری است که همه ارکان جامعه را به تکاپو می اندازد تا ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۷:۲۱    
دختر جوانی که مرد خلافکاری را به مبلغ 3 میلیون تومان اجیر کرده بود تا خواهر کوچکترش را به قتل برساند ماجرا را شرح داد. مرد اجیر شده پس از بازداشت به قتل اعتراف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۷:۱۸    
از محرم 61 تا محرم 1440 هجری را اگر پابه پای زمان بیایی، فاصله زیاد است و وقایع در دوردست. ولی اگر با چشم درس گیر که بنگری، فاصله کم است و عبرت بسیار. مثل همه تاریخ. تاریخ است و تکرارهایش ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۷:۱۸    
هتاکی خواننده ای به نام تتلو به محرم اباعبدالله الحسین (ع) موجب زبان درازی فتنه گران و حرمت شکنان عاشورای 88 علیه جریان انقلابی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
شاگردان امیر قلعه نویی به برد خوبی دست یافتند. به گزارش خبرآنلاین، در ادامه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
تارنمای آمریکایی 'دیلی بیست' روز جمعه در گزارشی به مخالفت رئیس جمهوری آمریکا با جنگ با ایران اشاره کرده و خبر داد که برخی از مشاوران امنیتی و تندرو ترامپ دلواپس آن هستند که مبادا او بخواهد به سمت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
لیونل مسی تصمیم گرفته با ریش های خودش خداحافظی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
محمد باقر نوبخت در پاسخ به نامه صادق زیباکلام گفت: زیان بخشی در مورد دفن زباله هم اکنون یکی از چالش های خطیر کشوری است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
استقلالی ها برای بازی با نساجی مازندران راهی قائمشهر شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
رئیس یک اندیشکده نومحافظه کار آمریکایی پیشنهاد داده است که رئیس جمهور کشورش باید برای انجام گفت وگو با رهبری ایران وارد عمل شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۷    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه در فروردین ماه تصمیم گرفته شده بود تا جبره بندی آب در تهران اجرایی شود گفت: کمیته برنامه ریزی تأمین آب شرب تابستان سال آینده تشکیل شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۸    
ایرنا- عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو در دانشگاه علم و صنعت ایران برنامه پیش فروش خودرو را در کاهش قیمت ها بی اثر توصیف کرد که فقط می تواند به کاهش برخی حباب های قیمتی بینجامد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۸    
تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: برخی از شرکت های ارزش افزوده در پنج ماه اخیر حدود 22 میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل دفترمیوه های سردسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت: با آنکه رتبه سوم تولید گردو در دنیا را داریم اما به دلیل سرمازدگی بهاره آسیب زیادی به گردوی ما خورد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۶    
یک مقام مسئول گفت: براساس آخرین آمارها قیمت میوه نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 تا 70 درصد در بازار افزایش یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۶    
خدمات پرداخت شبکه بانکی همزمان با تغییر ساعت رسمی ساعت، مطابق سال های گذشته انجام می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۵    
ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: گران فروشی و احتکار خیانت به مردم است و کسانی که این کار را می کنند همسوی سیاست های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۱    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: لوازم خانگی نسبت به سال گذشته، 60 درصد افزایش قیمت داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۶    
از زمان شگل گیری سوئیفت، کشورهای جهان در زمان جابجایی پول، پیام های مرتبط با این نقل و انتقال را از طریق این پیام رسان بانکی منتقل می کردند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۶    
زمینی به مساحت 288 مترمربع واقع در بزرگراه رسالت با مبلغ 6 میلیاردو 366 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۱    
بر اساس اعلام شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از امشب، حرکت قطارها طبق زمان مندرج بر روی بلیت انجام خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۰    
در معاملات امروز بازار جهانی انرژی هر بشکه نفت برنت دریای شمال 79.56 دلار در هر بشکه قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز یک درصد رشد داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۰    
سفیر فرانسه در آمریکا هشدار داد کاخ سفید از شرایط کنونی واردات و صادرات خودرو بین اروپا و آمریکا راضی نیست و این احتمال وجود دارد که وی برای اعمال تعرفه بر واردات کالا از اروپا مذاکرات تجاری با این ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شناور شدن ساعت کاری کارمندان در دو هفته آغازین مهرماه به منظور روان سازی و مدیریت حجم ترافیک خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۶    
مسئول کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا همچنین ادعا کرد: اشتباه بزرگ دولت قبلی آمریکا این است که توافق با ایران را تنها به برنامه هسته ای اختصاص داد با این حال ما می دانیم که این کشور یک خطر و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۲    
فروش رنو فرانسه به ایران در نخستین ماه بازگشت تحریم های آمریکا علیه صنعت خودرو ایران نصف شد و به 7 هزار و 626 دستگاه رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۲    
عضو انجمن پزشکان ورزشی معتقد است که شطرنج و تمرینات هوازی با شدت متوسط سبب پیشگیری از آلزایمر می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۲    
هفت معاون وزارت صمت شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان بودند که پس از ابلاغ این قانون توسط رییس جمهور همگی در حمایت از این تصمیم استعفا دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۲    
سامسونگ از اولین موبایل میان رده خود مجهز به 3 دوربین در پشت گوشی به نام Galaxy A7 (بدون درج سال) رونمایی کرد تا همگان را برای گوشی اس 10 سال 2019 آماده کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به پرحجم بودن ترافیک در جاده های قم - تهران و هراز، از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور های کرج - چالوس و هراز از بعدازظهر امروز خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت نصب دوربین مدار بسته در دانشگاه ها برای جلوگیری از لورفتن سوالات امتحانی تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهوری ویتنام صبح امروز در سن 61 سالگی درگذشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۰    
پیام این تحول، انزوای بیشتر واشنگتن و دولت ترامپ در جامعه جهانی و حتی در قاره آمریکا را نشان می دهد. این اتفاق علامت دیگری دال بر شکست سیاست های یکجانبه گرایانه و سلطه طلبانه نومحافظه کاران آمریکا در ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۹    
یک تحلیلگر اقتصاد بین الملل معتقد است: قدرت آمریکا وابسته به همکاری های اقتصادی دو یا چندجانبه با کشورهای جهان است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۹    
او گفته: "اسرائیل در حقیقت قصد دارد سوریه را از دستبابی به دانش و فناوری موشکی باز دارد؛ آن هم با این نیت که توازن در منطقه را به نفع قدرت ترور خود تضمین کند."
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۰    
به گزارش فارس، شورای امنیت ملی ترکیه شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که این کشور به عملیات نظامی فرامرزی در خاک سوریه ادامه خواهد داد. ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۰    
ساعت کاری یکی از ابعاد مهم اشتغال زنان است و نقش مهمی در فرزندآوری زنان دارد. نتایج یک پژوهش نشان داد که زنانی که شغل پاره وقت دارند نسبت به زنان شاغل تمام وقت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۳    
به گزارش فارس، سئول اعلام کرد که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی خواستار دیدار دوم و مجدد با با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است تا روند خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره را تسریع کنند. ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۳    
دور جدید درگیری ها میان گروه های مسلح در جنوب طرابلس دست کم 9 نفر کشته و 13 زخمی بر جا گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۶    
مشاور امنیت ملی آمریکا خبر داد که به دستور رئیس جمهور، راهبرد امنیت مجازی جدیدی برای این کشور تدوین شده و عملیات های سایبری وارد فاز تهاجمی خواهند شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه در حال برنامه ریزی هستیم تا 30 درصد از پست های مدیریتی در اختیار زنان قرار گیرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۶    
به گزارش فارس، شورای امنیت سازمان ملل امروز (جمعه) به درخواست بریتانیا، برای بررسی وضعیت یمن جلسه اضطراری تشکیل می دهد. ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۶    
در دوران نوجوانی فوتبالیست خوبی بود، به او می گفتند: هادی دل پیه رو هادی هم دوست داشت که خودش را بروز دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۶    
بیش از 40 نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در دریاچه ویکتوریا در تانزانیا کشته شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۶    
اسطوره فوتبال ایتالیا گفت: هدف یوونتوس در این فصل لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی در اروپا است و آنها توانایی این کار را هم دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۸    
سرهنگ رضا عزیزی درباره اتوبوس مسافربری که ساعاتی قبل در جاده تهران همدان دچار حریق شده، گفت: ظرفیت این اتوبوس مسافربری تکمیل بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۶    
سرمربی فصل قبل تیم بسکتبال بانوان شهرداری تبریز از این باشگاه به فدراسیون بسکتبال شکایت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۵    
یکی از نتایج تخصیص 220 میلیون یورو ارز دولتی به واردات گوشی به ویژه آیفون این است که باوجود وقفه در عرضه کالا و محدود شدن تعداد و مدل های گوشی در بازار ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۰    
درحالی عمران خان نخست وزیر پاکستان هفته جاری به عربستان سعودی سفر کرد که اعضای ارشد حزب تحریک انصاف از بسته 10 میلیارد دلاری همکاری دوجانبه و درخواست از ریاض برای سرمایه گذاری در طرح CPEC (سی-پک) به ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت تهران را مسئول آسیب رسیدن به اماکن دیپلماتیک خود در عراق می دانیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۰    
کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا هفته آینده با نخست وزیر اسرائیل دیدار خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۰    
باشگاه رئال مادرید به نظر نمی رسد برنامه ای برای جذب جایگزین ستاره جدا شده خود داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۱    
نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد که ایران در تلاش برای بی ثبات کردن منطقه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت که ترامپ هرگونه درخواست از رئیس جمهور ایران برای دیدار را بررسی خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۶:۳۴    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه کارنامه 40 ساله استکبارستیزی ملت ایران از نشانه های پیروزی سیدالشهدا(ع) است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۶:۲۴    
به گزارش چارتم هاوس، احتمال ندارد عربستان سعودی تا زمانی که تغییری در ایران ایجاد نشود یا تا زمانی که گذار سیاسی خودش تکمیل نشود، و به سلطنت شاهزاده محمد بن سلمان نیانجامد، وضعیت خود را تغییر دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۰:۳۲    
برای خرید خودرو سمند در بازار باید از 22 میلیون تا 88 میلیون تومان هزینه کرد.