سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 13 اردیبهشت 1396 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1396 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 25 تیر 1396 فرهنگ نیوز 1 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 2 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 3 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 4 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 5 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 6 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 7 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 8 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 9 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 10 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 11 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 12 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 13 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 14 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 15 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 16 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 17 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 18 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 19 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 20 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 21 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 22 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 23 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 24 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 25 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 26 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 27 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 28 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 29 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 30 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1396 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت ترافیکی آخر هفته در برخی از محورهای برون شهری و برخی از مسیر شهرهای زیارتی در آستانه نیمه شعبان را اعلام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۴    
تازه ترین ساخته محمدحسین لطیفی بعد از لوکیشن بیمارستان به لوکیشن روستا می رود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۰    
180 درجه این هفته بایدها و نباید های تبلیغات در انتخابات را واکاوی می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۵    
منتخب تصاویر صفحات نخست روزنامه های دوشنبه 18 اردیبهشت منتشر می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
شبکه نسیم در شب های ماه مبارک رمضان برنامه هزاردستان را تدارک دیده و سعی می کند با تولید و پخش این برنامه پاسخگوی نیازهای مخاطبان در این ایام باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۹    
سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب برپاست . این نمایشگاه از 13 اردبیهشت الی 23 اردبیهشت ماه ادامه دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
دیوان محاسبات در پاسخ به گزارش مندرج در روزنامه همشهری درباره حقوق های غیرمتعارف گفت:کلیه دریافتی های نامتعارف مدیران دستگاه های اجرایی بوسیله دیوان محاسبات کشور به بیت المال برگشته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت با خبرهای متنوعی همراه بود؛ از توصیه سخنگوی سی امین نمایشگاه کتاب به 6 نامزد انتخابات تا صدور پروانه ساخت فیلمی با آموزه های قرآنی توسط کارگردان فیلم ضدایرانی.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۴۴    
رییس کل دادگستری گلستان اظهار داشت: عامل انسانی، علت حادثه انفجار معدن آزادشهر است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۲    
همایش فعالان حوزه سلامت با سخنرانی رئیسی عصر فردا برگزار می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۹    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: ما از خارج از کشور خیلی آسیب نمی خوریم و مشکل اصلی ما این است که مسوولان داخل کشور ما را آسیب پذیر کرده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۹    
علیرغم خروج وزرای علوم و بهداشت از جلسه هیئت امنا در اعتراض به بحث عزل میرزاده، جلسه با حضور 5 نفر ادامه یافته و سه تصمیم برای دانشگاه آزاد اتخاذ می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۶    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر این باورم که انقلاب یعنی مجموعه کارهایی که در چهاچوب اندیشه سیاسی امام برای خدمت به مردم اتفاق می افتد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران اظهارات ستیزه جویانه جانشین ولیعهد عربستان درباره کشورمان را ناشی از فهم نادرست شرایط منطقه و سند گویای ترویج تروریسم و پبیگیرب سیاستهای مخرب و تنش ساز سعودیها در منطقه خواند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۳    
حدود 9 ساعت از انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر گذشته است و عملیات امدادرسانی با حضور نیروهای بسیجی، نظامی، اورژانس، هلال احمر و ... در حال انجام است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۳    
وزیر ورزش و جوانان از ترمیم و تغییر در اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس بعد از انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا از تلاش های نیروهای امنیتی تحت امر محمود عباس برای مقابله با آنچه واشنگتن تحریک به خشونت و نفرت می نامد، تقدیر کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۶    
فرمانده یگان ویژه ارتش آمریکا به حضور کماندوهای آمریکا در نبرد محتمل به کره شمالی و حمله به مراکز حساس نظامی این کشور خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۶    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با سخنرانی کردن هیچ کاری انجام نمی شود بلکه باید عمل انقلابی داشته باشیم، گفت: مدیر انقلابی نباید به فکر مال اندوزی خانواده، رفقا و اطرافیانش باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۶    
نماینده فلسطین در اتحادیه عرب اعلام کرد که این اتحادیه در روز پنجشنبه برای بررسی اعتصاب غذای گسترده اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می دهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
رئیس جمهور روسیه در نشست خبری مشترک با همتای ترکی خود در سوچی با بیان اینکه منطقه امن مانع پروازها بر فراز آن خواهد شد، گفت: دمشق هم در ایجاد منطقه امن در شمال سوریه، نقش خواهد داشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: قدرت و توانایی مدیریّت و احراز مناصب مدیریّتی یک نعمت است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۰    
مرجع تقلید شیعیان گفت: در دوران دفاع مقدس کشورهای مختلف دنیا برای نابودی ایران در کنار هم بودند، حتی اگر اکنون نیز دشمن ها در کنار همدیگر قرار بگیرند نمی توانند نظام اسلامی را مغلوب کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۰    
ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف برای دریافت نظرات مردم پیرامون مناظرات اطلاعیه ای صادر کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۷    
کیفیت هوای چهار مرکز استان کشور در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت و در این میان اهواز رتبه نخست را در آلودگی هوا به دست آورد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۴    
سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد با هیچ تیمی برای فصل آینده مذاکره نکرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کشور از رکود خارج شده است، گفت: ما اکنون از رکود عبور کرده ایم و قبول نداریم که در رکود هستیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۱    
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد معتادان کشور را یک میلیون و 325 هزار نفر اعلام کرد و گفت: نسبت مصرف کنندگان مرد به زن 9 به یک است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۰    
اتاق بحران استان با حضور استاندار گلستان در محل حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر تشکیل شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۷    
مشترکان موبایل می توانند از طریق سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین ارتباطات سیار یا پیامک، از تعداد سیم کارتهایی که به نام آنها ثبت شده است، مطلع شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۴    
ستاد مردمی رویش های انقلاب در بیانیه ای از محمدباقر قالیباف اعلام حمایت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۹    
در ادامه جانبداری های کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات این بار تیغ سانسور و تبعیض بین نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر مستند تبلیغاتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نشست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۰    
علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به یک نشریه انگلیسی گفت: به توافق هسته ای متعهدیم، مگر این که آمریکا به طور رسمی از آن عدول نماید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۵    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص تخریب هایی که علیه طرح افزایش یارانه ها برای دهک های پایین انجام می شود گفت: افزایش یارانه دهک های پایین هم براساس قانون هدفمندی یارانه ها است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۶    
در نامه جمعی از فرهنگیان خطاب به روحانی آمده است؛ صندوق ذخیره فرهنگیان را جمعی از مدیران افراطی، سیاست زده و ناکارآمد چنان به تاراج غارتگران دادند که عوارض آن تا ابد ماندگار است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۳    
یک مقام آگاه در واکنش به اظهارات وزیر دادگستری مبنی بر قانونی و رسمی بودن واردات پوشاک خانه وزیر دولت یازدهم گفت: هیچ رکورد اطلاعاتی در سامانه جامع گمرکی برای واردات مربوطه وجود ندارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۰    
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: قالیباف به صحنه آمده تا اوضاع نابسامان کنونی را مدیریت کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۷    
کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 در سایت سازمان سنجش منتشر شد و داوطلبان از پنجشنبه 14 اردیبهشت می توانند سئوالات خود را به صورت اینترنتی مطرح کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای مردمی در جمهوری اسلامی رای قالب خواهد بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر می گوییم مسئله بیکاری یکی از دغدغه های استان لرستان است و اینکه در این اقلیم چگونه می توان رفع بیکاری کرد کاملاً بررسی و مطالعه شده و برنامه داریم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۱    
آمریکا امروز یک فروند موشک بالستیک قاره پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته ای آزمایش کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۶    
به نظر می رسد تیم تبلیغاتی روحانی برای اینکه روز فرهنگیان نیز مانند روز کارگر به عنوان روز عزای این قشر شناخته نشود از پاسداشت این روز اجتناب کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۳    
مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: از ابتدای دهنه ورودی آن گونه که کارگران معدن بیان می کنند، حدود یک هزار و 800 متر فاصله است و هنوز نیروهای امدادی نتوانستند به کارگران معدن دسترسی پیدا کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۳    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ماشین اقتصاد ایران امروز در جاده و ریل صحیحی قرار گرفته و سرعتش باید بیش از آن چیزی باشد که الان است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
به بدخواهان جبهه انقلاب میگویم که برادر عزیزمان جناب آقای قالیباف بصورت جهادی کمر بسته به شیوه خود زمینه برچیدن دولت پیر و خسته و ناکارآمد را فراهم نماید و قطعا در این مسیر ماجور است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمان پخش برنامه های انتخاباتی در جهت حفظ منافع کاندیداها و متناسب با زمان پربازدید برای ایرانیان مقیم قاره های دیگر صورت گرفته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۷    
بازیگر استرالیایی در پایان سفر خود به ایران با انتشار یادداشتی ادعاهای رسانه های بیگانه علیه این کشور را رد کرد و نوشت: در ایران بر خلاف کشورهای همسایه اش سوء استفاده از زنان، اذیت و آزار چیزی نیافتم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۷    
میرسلیم گفت: امیدوارم سرگرمی ها و فعالیت های انتخاباتی امروز دولتمردان باعث سستی در مدیریت بحران پیش آمده و کم توجهی به وضعیت و جان کارگران محبوس شده در معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان نشود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۴    
یکی از کارگران حاضر در محل حادثه معدن آزادشهر گفت: غلظت گاز متان به حدی بود که کسانی که برای کمک رفتند دچار گازگرفتگی شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
برگزیدگان نخستین نمایشگاه چاپ سه بعدی و مسابقه بهترین پرینتر ایرانی معرفی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۹    
سریال باب المراد با موضوع زندگی امام جواد(ع) که توسط کارگردان عرب در ایران تولید شده و از شبکه های عرب زبان پخش شده، بالاخره به آنتن تلویزیون ایران هم رسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
بازیگر سریال تلویزیونی "علی البدل" با اشاره به حال این روزهای خود از همکاری اش با نمایش "خسیس" سخن گفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۱    
کنسرت گروه دال که قرار بود امشب و همزمان با اجرا در تالار وحدت به صورت آنلاین و زنده برای مخاطبان پخش شود، به دلایل مامعلوم پخش نمی شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۱    
اپلیکیشن نمایشگاه کتاب از صبح امروز در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت. اما آدرس ناشران کودک در این اپلیکیشن نبود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۱    
از نیمه اول فروردین ماه امسال که خبر آغاز پیش تولید پایتخت 5 در شهر قبرس در رسانه ها منتشر شد تا به امروز که کمتر از یک ماه از آن می گذرد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۸    
بسته کتاب " انتخابات " توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۳    
مجموعه سی قسمتی انیمیشن دوران نامزدی که با مضمونی طنز به موضوع مهم اخلاق انتخاباتی می پردازد توانسته است با شیوه خاص توزیع خود در فضای مجازی استقبال گسترده ی مخاطبان را به خود جلب نماید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۳    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با 300 هزار نیرو خبر داد و گفت: پلیس پیشگیری و کلانتری ها باید با آمادگی کامل برای اجرای این مأموریت مهم حضور پیدا کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۴    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: جسد آخرین قربانی سیل در آذربایجان شرقی که تاکنون مفقود مانده بود، کشف شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۵    
معاون بین الملل دانشکده طب سنتی تهران با اشاره به آموزش داروسازان اتریشی و مجارستانی در حوزه طب ایرانی گفت: تدریس بخش هایی از قانون ابن سینا به فهرست عناوین درسی آکادمی طب سنتی اروپایی افزوده شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۷    
گروه موسیقی مهبد دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران تازه ترین کنسرت خود را برای علاقه مندان موسیقی ایرانی برگزار می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۲    
در اولین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 125 هزار بن کارت کتاب صادر شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۷    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از راه اندازی تور گردشگری کتاب شهر آفتاب ویژه شهروندان مناطق 22گانه پایتخت خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
ناسا ادعا می کند موفق به کشف یک سامانه سیاره ای مشابه منظومه شمسی شده که نزدیک ترین سامانه سیاره ای شبیه به منظومه شمسی است و حدود 10.5 سال نوری از زمین فاصله دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۱    
سیدجمال ساداتیان تهیه کننده قدیمی سینمای ایران گفت: سینمای ایران در کنار بخش دولتی، متولیان قدرتمند دیگری هم دارد و همین میشود که تصمیمات مدیران دولتی مدام تحت تأثیر متولیان دیگر قرار می گیرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۳    
هوای برخی شهرهای استان ایلام به دلیل گرد و غبار در وضعیت اضطرار قرار گرفت
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
یک کوهنورد تایوانی که در ارتفاعات هیمالیا مفقود شده بود، بعد از 47 روز زنده پیدا شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۵    
معاون وزیر فرهنگ ایتالیا گفت: برای من جالی خوشحالی دارد که این حجم از جوانان و کودکان بین غرفه ها می چرخند و کتاب ها را می بینند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۲    
سیگارکشیدن و استفاده از فست فودها تاثیر بسیار مخربی روی مغز نوجوانان می گذارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۳    
فیلم مستند فروشنده که با اقبال گسترده مخاطب مواجه شد، اکران آن به مساجد تهران رسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۱    
رئیس مرکز درمان اعتیاد بهزیستی از راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ویژه دانش آموزان خبر داد و گفت:دانش آموزان معتاد از سوی مربیان پرورشی شناسایی و به مراکز درمان بهزیستی معرفی می شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
ایتالیا امسال به عنوان مهمان ویژه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: آزمون پیشرفت تحصیلی برای 30 هزار دانش آموز سراسر کشور تحت عنوان آمادگی برای امتحانات نیم سال دوم برگزار خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل دفتر سلامت و روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه عدم توجه به درمان اختلالات روانی، افسردگی را به یک بحران عمیق تبدیل می کند، گفت: شیب افسردگی در ایران 12 درصد است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۳    
حرف های درگوشی جدیدترین اثر مهدی گلستانه است که در صورت صدور پروانه ساخت، تولید آن بلافاصله بعد از پایان انتخابات ریاست جمهوری در تهران آغاز می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
ستاره آرژانتینی قرار است 20 مدرسه برای کودکان سوری در این کشور جنگ زده بنا کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
ساختمان کاخ در میان باغی به مساحت 60 هزار متر قرار دارد، اولین نهال های مرکبات اصلاح شده و گیاهان تزیینی نایاب در این باغ کاشته شده است که یکی از جالب ترین و متنوع ترین باغهای ایران است ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
شورای پول و اعتبار در راستای کمک به رونق تولید و اشتغال در جامعه و به منظور تقویت تامین مالی بخش مسکن و افزایش قدرت خرید مسکن خانوارها با افزایش سقف تسهیلات بدون سپرده به زوجین موافقت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
استاد محمدرضا لطفی 12 اردیبهشت سال 1393 در اثر بیماری درگذشت و حالا سه سال است که نوای تازه ای از استاد به گوش هیچکس نرسیده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۰    
ساعت 10 صبح امروز درب های نمایشگاه کتاب به روی مخاطبان کتاب در شهر آفتاب باز شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۶    
سریال پایتخت5 که پیش از این اعلام شده بود گزینه قطعی شبکه یک برای ماه مبارک رمضان است؛ از گردونه پخشِ این شبکه، خارج شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز گذشته با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در محل شهرآفتاب تهران آغاز به کار کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۱    
رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته در محور کرج - چالوس را اعلام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۵    
سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از روز گذشته آغاز شده و ایستگاه مترو شهر آفتاب از عصر روز گذشته فعالیت خود را شروع کرده و فاصله بین قطارها هر 10 دقیقه یکبار است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۵    
انتشارات سوره مهر 80 هزار نسخه از کتاب های مزین به تقریظ مقام معظم رهبری را در سی امین دوره نمایشگاه کتاب عرضه می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۴    
انتشارات کتابستان معرفت دیگر این روزها نامی شناخته شده برای اهالی نشر و کتاب شده است و امروز بعد از سه سال فعالیت به عنوان ناشر برگزیده سال 95 انتخاب شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۴    
آقایان روحانی ، رئیسی و قالیباف امروز در رادیو و تلویزیون برنامه تبلیغاتی خود را ارائه می کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
قرآن می فرماید: فَوَیْلٌ لِلْمُصَلِّینَ الَّذینَ هُمْ عَنْ صَلاتِهِمْ ساهُونَ (ماعون/5-4) وای بر نمازگزارانی که در نمازشان ساهُونَ هستند؛ اما ساهُونَ به چه معناست؟
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۵    
احسان علیخانی برای بار دوم به خندوانه آمد و با رامبد جوان به گفتگو نشست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۵    
بروس همپتون، هنرمند سبک موسیقی راک آمریکا در حالی که برای بزرگداشت هفتاد سالگی اش روی صحنه رفته بود همانجا درگذشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۲    
به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه معاونت فرهنگی متروی تهران در برخی ایستگاه ها مراسم جشنی را با حضور مردم برگزار کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۳    
مدیر امور تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد که به دلیل ثبت روز ملی هنرهای نمایشی در تقویم رسمی کشور دیگر نیازی به برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران نیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۰    
صبح امروز بر اثر واژگونی اتوبوس در اتوبان تهران- قم 18 نفر مصدوم شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
تنها تا پایان اردیبهشت فرصت دارد که از زندان آزاد شده و سر کلاس های درس حاضر شود، در غیر این صورت طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش از مدرسه اخراج می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۸    
روانشناس و آسیب شناس اجتماعی گفت: شهرت طلبی جوانان در اینستاگرام، کلاهبرداران را به کسب درآمدهای بالا تحریک و جامعه را دچار بحران فرهنگی می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۹    
یکی از بهترین ورزش ها برای سلامتی کوهپیمایی و کوهنوردی است، ولی این ورزش برخلاف ورزش های دیگر در برخی مواقع قوانینی دارد که اگر رعایت نشود، جریمه ای دارد که مساوی با از دست دادن زندگی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۳    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به جزئیات زلزله 5،3 ریشتری در خراسان رضوی پرداخت.
  • ۱