سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۴Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 14 اردیبهشت 1396 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1396 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 25 تیر 1396 فرهنگ نیوز 1 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 2 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 3 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 4 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 5 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 6 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 7 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 8 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 9 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 10 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 11 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 12 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 13 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 14 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 15 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 16 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 17 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 18 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 19 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 20 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 21 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 22 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 23 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 24 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 25 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 26 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 27 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 28 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 29 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 30 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1396 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۸    
سعد محمد خطاط و خوش نویس مصری است که از سه سال پیش نوشتن بزرگترین قرآن کریم در جهان را به امید ورود آن به کتاب رکوردهای گینس آغاز کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۵    
ساعت 12:05 دقیقه ظهر روز چهارشنبه (13 اردیبهشت ماه) در معدن زغال سنگ آزادشهر در استان گلستان انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از این معدن شد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز در آزمون دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) 96 تا ساعت 24 امشب 16 اردیبهشت ماه فرصت دارند در این آزمون انتخاب رشته کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۹    
برای اولین بار در نظرسنجی های این دوره از انتخابات، اقبال به قالیباف به سطح روحانی رسیده است/ این نظرسنجی نشان می دهد که از میان 6 نامزد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۸    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، پیش بینی می شود افزایش کرایه های وسایل حمل و نقل عمومی در ابتدای ماه مبارک رمضان اجرایی شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
حادثه انفجار در معدن زغال سنگ آزاد شهر روز چهارشنبه در ساعت 12:05 رخ داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جان باختن جمعی از کارگران زحمتکش در حادثه دلخراش معدن گلستان را تسلیت گفتند و تأکید کردند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۰:۱۱    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: اکنون هورالعظیم به طور قطع بیش از 80 درصد آبگیری شده و دیگر از کانون های گرد و خاک نیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
این پرونده بسیار حائز اهمیت است، چرا که به اصلی ترین مسئله حوزه قاچاق، یعنی "قاچاق از مبادی رسمی" مرتبط است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۹    
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع)گفت: در نظام اسلامی تقوا و مدیریت باید همراه هم باشند از همین رو مؤمن فاقد مدیریت و مدیر بی تقوا هیچ کدام شایسته مسئولیت گرفتن نیستند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۶    
معدن چیان گفتند: نصف هزینه ای که از دیروز برای امدادرسانی در این معدن انجام شده در راه امنیت، حقوق و رفاه کارگران صرف می شد، امروز شاهد چنین اتفاقی نبودیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۳    
چهار پیکر دیگر در معدن یورت آزادشهر کشف شد تا تعداد پیکرهای کشف شده به 26 نفر برسد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۳    
هفته سی ام رقابت های لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار حساس برگزار شد که استقلال به نایب قهرمانی رسید و تکلیف آخرین تیم سقوط کننده نیز مشخص شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
در ابتدای راه اندازی سامانه کارانه بیش از 2 هزار نفر در سامانه مذکور ثبت نام کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۴    
غلامعلی حدادعادل در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه کتاب تهران گفت: ممکن است مقام معظم رهبری امسال از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کنند، ولی از برنامه ایشان اطلاعی ندارم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۹    
محور هراز به دلیل عملیات ایمنی و تعمیرات از شنبه مسدود می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۹    
همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم سپاه حفاظت انصارالمهدی با حضور رئیس مجلس و فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی صبح امروز برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۴    
حمید چیت چیان، وزیر نیرو با حضور در شهر آفتاب از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۹    
به گفته تهیه کننده نماگرد ، این برنامه شبکه مستند این هفته به موضوع تنبلی می پردازد و فیلم نوستالژیک حسن کچل را نیز مرور می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه هوای ابری و بارش در اکثر نقاط کشور تا فردا خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
برد پیت سرانجام لب به سخن گشود و افشا کرد خیلی الکل مصرف می کرده و پس از جدایی از آنجلینا جولی برای کمک به حل این مساله شروع به معالجه کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حال برگزاری است و تئاتر نیز در این بازار کتاب سهمی دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
مارال فرجاد با اشاره به عمل زیبایی گفت: مثل یک کارخانه شده است. این قدر زمینه را فراهم کرده اند که جراحی زیبایی هم به سمت مصرف گرایی رفته است؛ همان طور که درمورد کالا ها مصرف گرایی وجود دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۰    
بر اساس آمار بانک عامل نمایشگاه تا ظهر امروز 148 هزار و 300 بن کارت توزیع شده است و 204 هزار و 600 نفر ثبت نام کرده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۵    
آلبرت انیشتین رقیب جدیدی پیدا کرده و او هم اکنون یکی از معروف ترین فیزیکدانان ایالات متحده آمریکاست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۵    
پایبند ماندن به یک رژیم غذایی سالم، کار سختی است و در این راه نیاز به انگیزه های قوی داریم. افزودن غذاهای چربی سوز به وعده ها و میان وعده ها، کمک بزرگی به ما خواهد کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
مدیر انتشارات قدیانی درباره ی تازه های نشر این مجموعه از نمایشگاه سال گذشته تاکنون گفت: در این مدت حدود 220 عنوان کتاب چاپ اول داشته ایم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
سیدعباس صالحی گفت: بحث تخلف ناشران و قاچاق کتاب به صورت جدی در نمایشگاه رصد می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
وزیر ارشاد گفت: دعوت رسمی از مقام معظم رهبری برای بازدید از نمایشگاه صورت گرفته و همه ما امیدواریم که ایشان از نمایشگاه بازدید کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۱    
روز گذشته برنامه پیامرسان واتس آپ به مدت دوساعت از دسترس خارج شد و میلیون ها نفر در سراسر جهان با مشکل دسترسی به این برنامه روبرو شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه روند گرد و غبار، خشک سالی و وقوع سیل متاثر از تغییر اقلیم قطعا رو به افزایش است، گفت: یکی از نشانه های بارز تغییر اقلیم ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۵    
وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: خوشبختانه نمایشگاه هرسال نسبت به سال قبل رشد یافته تر شده و مسیر تکامل را طی می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۴    
یک متخصص بیماری های عملکردی حنجره، سندرم خستگی صوتی را یکی از اختلالات بسیار شایع صوتی میان خوانندگان و کسانی که از صدای خود بصورت حرفه ای استفاده می کنند، خواند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از تیراندازی خونین در این شهرستان خبر داد و گفت: زن شاهرودی هدف گلوله همسرش قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۹    
سه راهبرد انتخاباتی رهبر معظم انقلاب همواره نقشه راه برگزاری انتخاباتی سالم، حداکثری و با امنیت و آرامش بوده است. انتخاباتی که رهبری از آن به عنوان تضمین کننده امنیت ملی نام می برند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۷    
سعید کوچولوی فیلم میم مثل مادر حالا دانشجوی رشته کارگردانی است، بازیگری را به عنوان حرفه انتخاب کرده و حسابی در این باره جدی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
تهیه کننده مینی سریال عالیجناب گفت: با وجود انجام همه کارهای مربوط به توزیع این اثر از قبیل صدور مجوز نمایش و کارهای مربوط به تبلیغات، ولی هنوز زمان دقیق توزیع آن در شبکه خانگی مشخص نیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
امسال و در نمایشگاه کتاب تهران، 9 ناشر، نویسنده و مترجم توسط وزارت ارشاد بورسیه شده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۸    
روز گذشته که اولین روز نمایشگاه کتاب بود؛ کارت خوان های نمایشگاه فروش بیش از دو میلیارد تومان را ثبت کرده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۵    
جمعه 15 اردیبهشت گالری های پایتخت در حالی به استقبال نمایشگاه های جدید می روند که بلندتر شدن روزها و هوای بهاری فرصت تازه ای برای گالری گردی فراهم کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
بازیگر مشهور اسپانیایی گفت واقعا از نمایش خشونت روی پرده سینما متنفر است و مجبور است دو برابر رمانتیک فکر کند چون همسرش پنه لوپه کروز بسیار حساس است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۰    
فرماندار اندیکا گفت: صبح امروز بر اثر بروز صاعقه، یک جوان 35 اندیکایی فوت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۰    
مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی امین نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال شرکت پست تهران با بسیج کردن نیروهای خود در منطقه 18 تهران خدمات پستی به ناشران را تکمیل کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۷    
معاون کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب تهران گفت: 148 نفر در سی امین دوره نمایشگاه در امر اطلاع رسانی فعالیت می کنند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۹    
روز اول نمایشگاه کتاب سی ام نسبت به سال گذشته خلوت تر بود و مردم استقبال کمی از نمایشگاه داشتند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۳    
احزاب یکی از محورهای اساسی در انتخابات ایران هستند و کمتر کاندیدایی را می توان پیدا کرد که عضو یک حزب نبوده یا نباشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۳    
پوشیدن صندل در تابستان و هوای گرم بسیار رایج است اما ممکن است پاهای شما بهای آن را بدهند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۵۹    
دو ربات جدید تلگرامی جهت تسهیل در امر اطلاع رسانی طراحی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۵۶    
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جان باختن 35 معدنکار در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۴۴    
نگاه به گذشته کارنامه مناسبی را پیش روی ما نمی گذارد و نشان دهنده آن است که رویکرد اجتماعی در شهر تهران توسط هیولای سیاست، عمران و اقتصاد بلعیده شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۳۸    
رسول اکرم صلی الله علیه و آله در سخنی گهربار ضمن برشمردن 10 نشانه حیا فرموده اند اینها فوایدی است که خردمند از حیا می برد.