سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۴Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 20 اردیبهشت 1396 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1396 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 25 تیر 1396 فرهنگ نیوز 1 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 2 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 3 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 4 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 5 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 6 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 7 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 8 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 9 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 10 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 11 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 12 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 13 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 14 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 15 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 16 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 17 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 18 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 19 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 20 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 21 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 22 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 23 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 24 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 25 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 26 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 27 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 28 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 29 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 30 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1396 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۸:۱۸    
صادق آهنگران نامش با جبهه و جنگ گره خورده است. حالا بعد از سال ها از دفاع مقدس، نوا و نوحه های او به گوش ها آشناست. او درباره روزهای دفاع مقدس می گوید که تلخ و شیرین جنگ ، برایش شیرین بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۳    
معاون اول رییس جمهور، تکالیف و پروژه های اولویت دار 10 دستگاه اجرایی (مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی) را ابلاغ کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۷    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی نوشت: اگر دولت بخواهد کسری هدفمندی یارانه ها را جبران کند باید 14 میلیون نفر از یارانه بگیران حذف شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۴    
فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت با خبرهای متنوعی همراه بود؛ از جلوی دوربین رفتن بازیگران فصل پنجم "پایتخت" از کش و قوس های فراوان تا برگزاری اختتامیه سی امین نمایشگاه کتاب تنها با حضور وزیر ارشاد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۷    
در ابتدای این مراسم محمد متولی، نویسنده کتاب زندگی نامه امیرحسین فردی گفت: من 30 سال افتخار شاگردی مرحوم فردی را داشتم ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۵۰    
تهران با برنامه های ویژه نورآرایی و طرح های فرهنگی به استقبال میلاد حضرت مهدی (عج) می رود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۲    
جلسه غیرعلنی پارلمان کویت برای استیضاح جابر المبارک الحمد الصباح نخست وزیر این کشور صبح امروز برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۲    
معاون سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت که ترامپ رئیس اف بی آی را به دلیل اشتباهاتش اخراج کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۹    
منابع خبری روز چهارشنبه گزارش داده اند دولت کوزوو بعد از گرفتن رأی عدم اعتماد از پارلمان سقوط کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۹    
رفتار غیراخلاقی برخی رقبای دکتر قالیباف در پوشیدن لباس کارکنان شهرداری و ضرب و شتم دست فروشان به منظور تهیه فیلم و تخریب چهره مردمی آقای قالیباف را محکوم می نماییم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قفلی که امروز به زندگی، معیشت و اقتصاد کشور زده شده با حضور مردم در صحنه باز شدنی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
از دولت تدبیر وامید ممنون هستیم کار را در ماه های اول دولت بعدی دارند سبک می کنند این ها فقط قسمت کوچکی از حق مردم است که دارید خیلی دیر هنگام پرداخت می کنید تا می توانید از این کار ها انجام دهید .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه در بیانیه ای از آزادسازی کامل شهر الطبقه و سد فرات از دست داعش و آغاز عملیات مین روبی خبر دادند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
بنا بر اعلام کاخ سفید، ترامپ در دیدار با لاووف در مورد مهار فعالیت های ایران در سوریه تأکید کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
رئیس جمهور روسیه گفت که اخراج رئیس اف بی آی توسط رئیس جمهور آمریکا تأثیری بر روابط مسکو-واشنگتن نخواهد داشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۰    
همایش تشکل های فنی و مهندسی حامی قالیباف با حضور رئیس ستاد انتخاباتی وی برگزار می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از تراکتوری ها حلالیت می طلبم، شاید مدیرعامل و اعضای میات مدیره بخواهند مربی جدیدی را بیاورند تا بهتر کار کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
قطعیت پیروزی روحانی با ذکر درصد آرای از سوی وزیر کابینه، آنهم 9 روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گرچه نوعی بدعت و در عین حال خلاف قانون است اما نشان از چه واقعیتی هایی دارد؟
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۴    
رئیس جمهور فرانسه طی اظهاراتی اعلام کرد که به رغم پایان کار خود به عنوان رئیس جمهور همچنان در صحنه سیاسی کشور باقی خواهد ماند و از سیاست کناره گیری نخواهد کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۸    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اعلام دارایی های نامزدها کار خوبی است و تکلیف آن در قانون هم روشن شده، گفت: هیچ مشکلی برای اعلام اموالم ندارم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۸    
درست است که روحانی در فضای رقابت های انتخاباتی و مناظره اول و دوم خود را بسیار آسیب پذیر نشان داده است، مناظره پایانی اما "مناظره اقتصادی" است که پاشنه آشیل دولت یازدهم است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من به شکاف عمیق در پرداخت ها و درآمدها اعتراض دارم، هیچ کجای دنیا این گونه نیست که فردی 200 میلیون تومان و فردی یک میلیون تومان درآمد داشته باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
نقشه محدوده مناطق آزاد جدید (سیستان، بانه-مریوان، اینچه برون، مهران و قصر شیرین) مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر شد طی تشریفات قانونی آن انجام شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرای سند 2230 یونسکو یک امر انحرافی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وقتی یک عده را استخدام می کنیم باید مشخص شود بودجه اش از جایی تامین خواهد شود، گفت:باید مردم تدبیر اقتصادی کنند و ببینند .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
کاندیدای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نزدیکانم در دولت کار و کرامت جای ندارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۹    
جمشید مشایخی، امروز برای چکاپ به بیمارستان آتیه مراجعه کرده و به توصیه پزشکان قرار شده است یک شب بستری شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۶    
امینی با اشاره به صحبت برخی درباره دیوار کشیدن در خیابان گفت: این نوع ادبیات آقای روحانی جزو ضعف سیاست ورزی محسوب می شود، چرا که عصبانیت و پرخاش در آن موج می زند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۳    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات امروز به هیچ عنوان در شان ملت ایران نیست و امروز پدرها به همراه پسرهایشان بیکار شده و در خانه نشسته اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
پس از پیشروی نیروهای کرد دموکراتیک سوریه و تصرف مناطق زیادی در استان رقه سوریه، گروهک تروریستی داعش به دنبال ایجاد مناطق فعالیت جدید در مصر است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۱    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه فردا اسامی مدیران کاروان های اعزامی به حج اعلام می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۸    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از گذشت 4 سال از دولت یازدهم، برخی وزرای این دولت دارایی خود را اعلام نکرده اند چون نمی توانند بگویند از کجا آورده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۸    
اسامی نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۸    
بر اساس دستور ویژه و انتخاباتی رئیس جمهور قرار است یکی از بانک های کشور نسبت به پرداخت وام 10 میلیونی به تمامی دهیاران کشور اقدام کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۵    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیکاری و اشتغال مهمترین مشکل کشور است و همه باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با گرانی و محرومیت زدایی تلاش کنیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مردم در این چند سال درباره ثبات داخلی و اقتصادی کشور حرفهایی دارند و نارسایی هایی وجود دارد که در طول تاریخ نیز وجود داشته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۲    
دیدار صمیمانه و پرشور گروه های جهادی و هواداران قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مجموعه سرچشمه برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
سرگئی لاوروف ، وزیر خارجه روسیه که در واشنگتن حضور دارد، با رکس تیلرسون همتای آمریکایی خود دیدار کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۴    
فرمانده کل سپاه گفت: امروز مردم ما خرسندند که شهرهای موشکی پشتوانه و ضامن امنیت شهرک های صنعتی در کشور است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۴    
تحلیلگر اندیشکده آمریکایی در یادداشتی با توصیه به واشنگتن به در پیش گرفتن مذاکره با تهران نوشت: برجام مشکلات اقتصادی را حل نکرد و این به آمریکا اهرم زیادی می دهد .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۵    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: احساس امنیت در جامعه و بازدارندگی از برکات آمادگی نیروهای مسلح است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۲    
علی اکبر مهرابی با بیان اینکه عملکرد اقتصادی دولت قابل دفاع نیست، گفت: کشور دچار مسمومیت تکنولوژیکی شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۲    
کتاب آدم باش اثر مسعود ده نمکی به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می آید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۹    
به همت دانشگاه مذاهب اسلامی، پویش دانشجویی حمایت از اقتصاد مقاومتی و کالاهای ایرانی راه اندازی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۶    
مدیر دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری اظهار کرد: یکی از دلایل اینکه خاطرات جنگ نوشته می شود این است که قیمت تمام شده جنگ برای ملت دربیاید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه دمای هوای سواحل خزر طی 24 ساعت آینده تا 8 درجه کاهش می یابد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
جزیره بی تربیت ها 5 شهرام شفیعی از پرفروش ترین کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنج روز اول سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۵    
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: برای پیشگیری از سرطان باید از دو عفونت پیشگیری کرد که می تواند باعث سرطان های گوارشی و معده شود و سخت ترین سرطان مربوط به سرطان معده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۸    
مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) صبح امروز با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۵    
مدیر کمیته نظارت محتوایی بخش بین الملل نمایشگاه کتاب گفت: بیشتر تخلفات این بخش در حوزه اجرایی و برخی محتوایی بوده است که به غرفه داران متخلف تذکر دادیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۲    
دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن ایام نیمه شعبان بسته ویژه ای شامل فیلم کوتاه، داستانی و نماهنگ را برای اکران آماده کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
تراکنش های سال گذشته نمایشگاه کتاب تا روز هفتم 765 هزار و 796 بوده که مبلغ ریالی آن 429 میلیارد و 280 میلیون و 349 هزار و 101 ریال بوده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۱    
رضا رویگری گفت: اگر دوستان هنرمند کیان را با اسب و شمشیرش می خواهند که شرایط فعلی من اینطور نیست و باید من را اینگونه که هستم بپذیرند. چند جایی قرارداد بستم و تهیه کننده به محض دیدن وضعیتم منصرف شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
فروش کتاب در نمایشگاه 18 درصد رشد داشته است. اما روی دیگر این سکه رشد 8 درصدی قیمت کتاب از نمایشگاه پیش تاکنون و ناراضی بودن ناشران از فروش است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
سریال لبخند رخساره به دیباجی تغییر نام داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۴    
انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 19 عنوان کتاب چاپ اولی را در سی امین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۱    
فرمانده کل قوا فرمودند: انتخابات یکی از زمینه هایی است که هم میتواند مایه ی اعتلا و آبرو بشود هم میتواند مایه ی ضعف و سستی و ایجاد مشکلات بشود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
کنسرت گروه رخساره به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری اواخر تیرماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۰    
رئیس ستاد لیست خدمت در نشست خبری اسامی لیست خدمت برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
بهار با همه زیبایی اش فصل حساسیت و آلرژی هاست. اتفاقی که برای افراد کلافگی به بار می آورد و حتی آنها را خانه نشین می کند. آلرژی هایی که هرزگاهی می شود با روش هایی ساده از آنها پیشگیری کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
تصویربرداری سریال پایتخت5 به کارگردانی سیروس مقدم در شهرستان شیرگاه استان مازندران آغاز شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
کتاب اخلاق و عدالت جهانی اثر مایکل بویلان از سوی انتشارات اوالون منتشر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۴    
ساکنان منازل به زودی برای مدیریت وسایل برقی خود می توانند از یک رایانه مجهز به ویندوز 10 استفاده کنند. بدین منظور قابلیتی موسوم به Home Hub به ویندوز 10 اضافه می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۳    
اگر تصمیم دارید در این ایام مبارک نیمه شب ولادت امام زمان (عج) را احیا کنید، در این گزارش همراه ما باشید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
آقای ارشاد فکری برای گرما و کودکانی که در زیر این چادر هستند داشته باش.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۶    
مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب عصر سه شنبه با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در حوزه علمیه حضرت بقیت الله (عج) تهران برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
جدیدترین کتاب به قلم مسعود دهنمکی با عنوان آدم باش به زودی از سوی انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۸    
گزارشی از نسبت امروز ما با نان؛ مخاطراتی که سنگک و بربری پشت سر می گذارند و آماری که نشان می دهد ما هنوز نان خورترین ملت جهان هستیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای آینده بارش باران در برخی از استان کشور پیش بینی شده و این بارش ها می تواند منجر به وقوع سیلاب شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۸    
این کتاب که نامش را "ر ه ش" انتخاب کرده ام درباره توسعه شهری است .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۵    
روایات بسیاری به اوصاف مشترک و شباهت های امام زمان (عج) به حضرت پیامبر اکرم (ص) اشاره شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۹    
شب گذشته رامبد جوان با اشاره به اصالت و تاریخ شهر بم و حضور حامد عسکری شاعر و ترانه سرای، میزبان مردم شهر تاریخی بم شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۳    
ششمین روز جشنواره تئاتر دانشگاهی با شش اثر نمایشی در بخش اجرای صحنه و دو نمایشنامه خوانی پی گرفته می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۱    
رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی محور کرج – چالوس در روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۸    
درست است که دیوار شیشه ای شباهت های زیادی به ماه عسل دارد، ولی این چیز بدی نیست. اتفاقا خیلی هم خوب است که یک سریال بعد از ساخت به دلیل تشابه با یک برنامه موفق تلویزیونی مقایسه شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۵    
بازیگر مجموعه ها و فیلم های کمدی بیان کرد که کتاب را از فیلم و سریال ها بیشتر دوست دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۸    
کارگردان و تهیه کننده سینما معتقد است که شورای صنفی نمایش این روزها تبدیل به یک محضر ثبت قرارداد شده است و سیاست درستی در زمینه اکران دنبال نمی کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۶    
خوردن مقدار متعادلی کربوهیدرات، پروتئین بدون چربی و حتی کمی دسر می تواند کمک تان کند که برای باقی روز، انتخاب های غذایی سالم تری داشته باشید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۴    
سقوط یک خودروی پراید به داخل حوضچه یکی از میدان های شهر یاسوج.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۰۶    
نوشیدن آب چغندر قبل از ورزش به عملکرد بهتر مغز افراد مسن کمک می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۰۰    
آیا زمانی خواهد آمد که کسی در آن روزگار احساس نیاز به گناه نکند وهمه نیازها در چهارچوب شریعت اسلامی رفع شوند؟
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۴۲    
امام صادق علیه السلام در کلامی گهربار جایگاه کسانی که منتظر فرج امام عصر(عج) بوده و از دنیا رفته اند را بیان فرموده اند.