سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 16 اردیبهشت 1396 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1396 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 25 تیر 1396 فرهنگ نیوز 1 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 2 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 3 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 4 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 5 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 6 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 7 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 8 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 9 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 10 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 11 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 12 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 13 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 14 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 15 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 16 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 17 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 18 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 19 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 20 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 21 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 22 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 23 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 24 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 25 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 26 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 27 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 28 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 29 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 30 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1396 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته تا 22 اردیبهشت در تهران برگزار می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
"ویلایی ها" ساخته منیر قیدی که اولین بار در سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، با استقبال مخاطبان در مرحله پیش فروش بلیت مواجه شد و پیش بینی فروش میلیاردی برای آن وجود دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۸    
پیکر هفت تن دیگر از معدنچیان جانباخته در حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر در بامداد هفتمین روز امدادرسانی از معدن خارج شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۸    
نمایش بزرگراه به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی علیخانی از 20 اردیبهشت ماه در تماشاخانه کشاورز پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۵    
در پنجمین روز سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برخی از چهره های سیاسی و فرهنگی به شهر آفتاب آمدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۸    
محمدصادق کوشکی گفت: با پیشنهاد قالیباف برای اعلام لیست اموال نامزدهای ریاست جمهوری بعید است روحانی تن به شفافیت دهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
طی گزارشی گلکسی اس 7 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ و در عین حال محبوب ترین موبایل این برند انتخاب است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۴    
بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در سومین روز اجراها میزبان 9 اثر نمایشی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۸    
با اصرار علی، گروه شناسایی علی را ترک کردند و به سمت مواضع دشمن حرکت می کنند. بعد از انجام شناسایی، از همان مسیر برمی گردند و درهمان موقعیت، دنبال علی می گردند. اما می بینند،او به شهادت رسیده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر عصر امروز شنبه 16 اردیبهشت با حضور بازیگران و هنرمندان تئاتر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه ستاد احیای دریاچه ارومیه نبودش بهتر از بودنش است، گفت: با وجود وقوع سیل در آذربایجان ما شاهد کاهش 18 سانتی آب این دریاچه هستیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در حاشیه همایش قرآن مجسم در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه درحال حاضر بر فضای مجازی کشور هیچگونه مدیریتی صورت نمی گیرد و این فضا به طور کامل رها شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۲    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده طرفدار مدیریت پله ای هستم نه آسانسوری؛ موافق نیستم که یک فرد به دلیل وابستگی به یک باره از طبقه ای به طبقه بالا صعود کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۹    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: از راه فروش نفت ایران توسط شرکت او.ام.وی اتریش در آمریکای لاتین، برای نخستین بار ما وارد بازار نفت این قاره می شویم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: وضعیت تعطیلی کارخانه و کارگاه ها دیگر قابل تحمل نیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۶    
روس ها که چند هفته ای بود در اعتراض به حملات موشکی آمریکا، هماهنگی هوایی در آسمان سوریه را متوقف کرده بودند، امروز دوباره با واشنگتن به توافق رسیدند و هماهنگی از سر گرفته شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۶    
صدر اعظم آلمان از اقدامات ناتو در برخورد با روسیه از جمله استقرار نیروهای این ائتلاف نظامی در منطقه بالتیک حمایت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۶    
اختلافات حل نشده حماس و فتح پس از نزدیک به یک دهه، حماس ترجیح داده با نزدیک ساختن نگاه خود به فتح ، گشایشی برای بن بست اختلافات با محمود عباس ایجاد کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۳    
چینی ها در پاسخ به درخواست ترامپ برای فشار بر کره شمالی، همکاری با واشنگتن را به عزل فرمانده تندروی ناوگان اقیانوس آرام ارتش آمریکا مشروط کرده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۰    
رئیس جمهور گفت: اگر کسی بخواهد نسبت به کشورمان تعرض و تجاوزی داشته باشد، با قدرت و اقتدار در برابر او قاطعانه و یکپارچه می ایستیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۸    
نتیجه پژوهش فردی وابسته به یک سازمان امدادرسانی نروژی نشان می دهد که اوضاع در یمن بسیار بدتر از آنچیزی است که رسانه ها منعکس می کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
حجت الاسلام رئیسی در دومین مناظره انتخاباتی تاکید کردند : فرهنگیان عزیز ما امروز مشکل دارند، وقتی 8 هزار میلیارد از صندوق فرهنگیان از طرف عده ای به یغما برده شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۲    
کره شمالی با محکوم کردن آزمایش اخیر یک فروند موشک بالستیک قاره پیما توسط آمریکا آن را در راستای تشدید سیاست های خصمانه واشنگتن علیه خود دانست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۲    
برنامه کارشناس مطرح مسائل سیاست داخلی و امور بین الملل در برنامه گفت وگوی ویژه خبری امشب شبکه دو سیما با فشار برخی مسئولان دولتی لغو شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۹    
مرکز خرید سیته یوروپ در شهر کوکل فرانسه از بیم بمبگذاری تخلیه شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۶    
یعنی مجموعا 50 تا 60 درصد . آن 250 درصد افزایش، هیچ ربطی به حقوق بگیران عادی ندارد و خرج حیف و میل و ریخت و پاش یا سوئ مدیریت توسط مدیران اشرافی نجومی بگیر شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۶    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در برجام دولت در اجرای تعهداتش خودشیرینی کرد ولی در مقابل طرف غربی هیچکدام از آن تعهدات را اجرا نکرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۳    
دبیرکل شورای عالی بسیج گفت: بعضی مسئولان کشور مشکل شان این است که سرشان را بالا نمی کنند تا ظرفیت کشور را ببینند و متاسفانه بسیاری از آنها حال ندارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۳    
ترکیه در مراحل پایانی عقد بزرگترین قرارداد صادرات سلاح به عربستان سعودی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۰    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی از من به دلیل دفاع از حقوق فرهنگیان مظلوم شکایت کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۰    
یکی از خطرناک ترین عناصر گروه تروریستی النصره به اسارت نیروهای ارتش لبنان در آمد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسیر حرکت دولت در یک جاده صحیح قرار دارد و ما با مردم صادق و شفاف هستیم، گفت: با مذاکره تهدید جهانی را از سر جمهوری اسلامی برداشتیم و اگر عملکرد دولت قبل را داش
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهور از نمایشگاه تولیدات شرکت های دانش بنیان که در حاشیه همایش معلم، تولید و اقتصاد دانش بنیان در محل سالن اجلاس سران برگزار شده بود، بازدید کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
هواداران روحانی با سر دادن شعارهای ساختارشکن در مراسم سخنرانی میرسلیم، اقدام به بر هم زدن این مراسم کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
معاون رئیس و سخنگوی حزب جمهوری خلق ترکیه استعفای خود را اعلام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه فرصت را باید غنیمت بشماریم، گفت: دولت نتوانست با فساد برخورد کند؛ زیرا هیچ چاقویی دسته خودش را نمی برد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
منابع محلی یمن از آتش زدن مقر حزب الاصلاح وابسته به عربستان در منطقه کریتر شهر عدن خبر دادند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۲    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان قم باید با نگاهی عمیق به مسائل، برای گام تغییر در مدیریت اجرایی کشور قدم بر دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۹    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پیکر 22 تن از معدن کاران از درون معدن خارج شده و جست وجو برای یافتن 13 معدن کار دیگر که احتمال زنده بودن آنها اندک است، ادامه دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۶    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش کردیم اقتصاد ایران را از دره بیرون بیاوریم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
آمارقراردادهای نظامی حاکی از آن است که از سال 2009 تا ابتدای سال 2016 کشورهای هم مرز دریای چین جنوبی واردات نظامی (دفاعی) خود را با 71 درصد افزایش به 6.7 میلیارد دلار رساندند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۲    
اسماعیل هنیه که امروز به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس انتخاب شد، فعالیت سیاسی خود را از زمان دانشجویی و در دانشگاه اسلامی غزه آغاز کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۹    
مستند حامی که به تشریح فعالیت داوطلبانه و انسان دوستانه گروهی از دانشجویان پزشکی دانشگاه های تهران می پردازد در موسسه نجوای زلال هنر مراحل پایانی تولید را سپری می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۶    
منیژه لشکری همسر خلبان شهید حسین لشکری در نشست نقد و بررسی آثار "گلستان جعفریان" گفت: بزرگترین افتخار من این است که همسر یک شهید هستم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۳    
وضعیت نشر در سرزمین ایتالیا مهمان ویژه این دوره نمایشگاه کتاب تهران وضعیتی مشابه ایران دارد، صنعت نشر این کشور در سال های اخری رشدی 0.5 درصدی را تجربه کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۳    
کتاب مؤمن انقلابی ضمن پرداختن به گوشه هایی از زندگی مرحوم شیخ عباس پورمحمدی، نگاهی به دوستی و ارتباط آن مرحوم با رهبر معظم انقلاب دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۹    
شعبان ماه با فضیلت خدا دارای اعمال بسیاری است که به شش مورد از آسان ترین این اعمال اشاره کرده ایم
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
نسخه فیس لیفت رنو کلیو 2017 که ر نو هم برای عرضه مدل های جدید آن به بازار ایران برنامه ریزی کرده است ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر زیبا از پرندگان وحشی با پرهای رنگارنگ که در مناطق جنگلی کشورهای گرمسیر جهان زندگی می کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۰    
یک دندانپزشک گفت: باید توجه داشت دندان ها مانند بافت های پوستی نیستند که خود را ترمیم کنند و اگر به دلیل یک سهل انگاری آسیب ببینند باید توسط دندان پزشک ترمیم شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۷    
شبکه کودک هر روزه در نمایشگاه کتاب تهران به صورت زنده برای کودکان اجرا خواهد کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۴    
مربی بین المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB با انتقاد از برنامه "دورهمی" با عنوان "خود آزاری" که مهران مدیری ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۱    
نیمه های بهار را سپری می کنیم، در این فصل که اکثر آلرژی ها شایع تر است حتی افرادی هم که زمینه درگیری با حساسیت و آلرژی را ندارند ناگهان دچار خشکی، قرمزی، خارش و سوزش در ناحیه چشم می شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
طی یک ماه اخیر، 4 هزار و 53 زمین لرزه در شهرهای مختلف خراسان رضوی به ثبت رسیده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی سی امین نمایشگاه کتاب تهران گفت: بر این اساس تفاهم نامه شش ساله ما با شهرداری، تمامی زیرساخت های مورد نیاز را باید از شهر آفتاب دریافت کنیم ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
گروه موسیقی دارکوب کنسرت ده سالگی خود را به خوانندگی حامد بهداد برگزار می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
کدام کارگردان ها در حال حاضر بیشترین فیلم های توقیف شده را دارند؟ نام عبدالرضا کاهانی در صدر این فهرست است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۶    
در باغ وحش اساطیر که با احترام به همه عجایب نامه نویسان، از ابوالمؤید بلخی تا بورخس تقدیم شده است، شرح حال این موجودات عجیب و جانوران اسطوره ای را خواهید خواند
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۴    
روشنفکران باید بدانند که نقش اصلی انتخابات برعهده مردم عادی جامعه است؛ این اشتباهی بود که در انتخابات آمریکا هم رخ داد و تأثیر مردم عادی بر روند انتخابات فراموش شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۷    
در صدر جدول فروش قسمت دوم کمدی گشت ارشاد سعید سهیلی قرار گرفته که علیرغم دمدستی بودن بخش عمده شوخی هایش که آن را شبیه به یک طنز آیتمیک کرده توانسته تا آستانه فروش 17 میلیارد برسد و به این ترتیب به ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۶    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: کار ساخت گنبد جدید امام حسین (ع) 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش داریم تا گنبد را در نیمه دوم سال برای نصب به عراق منتقل کنیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۶    
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در پی درگذشت روح الله نامداری، نویسنده، فعال فرهنگی و داور ادوار این جشنواره پیام تسلیتی صادر کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۷    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: بلافاصله با اعلام واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در بزرگراه یادگار (شمال) - خیابان ایثارگران هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل این حادثه اعزام ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۷    
رئیس پلیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی اتوبوس سرویس مدرسه در محدوده اتوبان یادگار امام خبر داد و گفت: در این حادثه سه دانش آموز مصدوم شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۲    
تراکنش کارت خوان های موجود در شهر آفتاب ر روز سوم نمایشگاه به 108 میلیارد ریال رسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۶    
آقایان روحانی و جهانگیری امروز طبق جدول تنظیم شده ، در شبکه های یک، جام جم، خبر و رادیو جوان فرصت تبلیغات رادیویی و تلویزیونی خواهند یافت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۷    
شبنم قلی خانی بازیگر و مدرس تئاتر از سوی موسسه خصوصی تماشاگان به عنوان دبیر نخستین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و خردسالان (چرخ و فلک) معرفی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
پروژه امتداد اتوبان شهید همت تا کرج در دولت نهم مطرح، تائید و تصویب شد تا معضل ترافیک میان دو کلان شهر کرج و تهران را حل کند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از تاسیس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۹    
پنجشنبه و جمعه در نمایشگاه های کتاب، همیشه شلوغ ترین روز می شود اما برخلاف سال های قبل اولین جمعه نمایشگاه کتاب، نتوانست رکورد شلوغی را بزند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۶    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس از نصب کتیبه های خاتم پشت در های حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) ساخته شده توسط هنرمندان شیرازی خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۶    
صبح امروز اینترنت همراه اول در فضای شهر آفتاب قطع شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۸    
ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب اعلام کرد. نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز شنبه شانزدهم اردیبهشت میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است و بارش باران در محورهای شرقی و شمالی کشور همچنان ادامه دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۶    
گریه کردن یک رفتار معمول در انسان هاست و از احساسات مختلف ناشی می شود؛ اما گریه چه فوایدی دارد؟
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بیست و دومین جسد معدنچیان در داخل تونل معدن آزادشهر کشف و به بیرون از معدن انتقال داده شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۶    
انتشارات نوید شیراز 48 عنوان کتاب منتشر شده اش در سال 96 را به نمایشگاه کتاب آورده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۱    
شما وقتی تشنه می شوید اگر پنج دقیقه طاقت بیاورید، آخر سر هوار می زنید، یا دعوا می کنید که آب بیاور – یا خودتان طرف آب می دوید. عطش که زیاد شود، اختیار آدمی را می برد. این تازه عطش ظاهری است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۵    
محققان موفق به کشف شیوه ای برای تقلید تاثیرات سودمند ورزش در موش ها شدند که منجر به افزایش چربی سوزی و استقامت می شود بدون آنکه عضله ای از بدن حرکت داشته باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۵    
عضو انجمن علمی شنوایی شناسی ایران جزییات و علت اینکه برخی کودکان دست پاچلفتی لقب می گیرند، را توضیح داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۲    
محققان عنوان می کنند؛ شکلات تلخ موجب افزایش حس آرامش و رضایتمندی در افراد می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۹    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش 30 درصدی قیمت گوجه فرنگی و همچنین کاهش 10 درصدی قیمت سیب زمینی در بازار خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
این نمایشگاه از 13 اردبیهشت الی 23 اردبیهشت ماه در شهرآفتاب ادامه دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۷:۴۴    
پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله فرموده است هنگامی که حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهور کند همه طبقات امت من چنان در رفاه زندگی نمایند که قبل از وی هیچ بّر و فاجری بدان نرسیده باشند.