سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 17 اردیبهشت 1396 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1396 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 25 تیر 1396 فرهنگ نیوز 1 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 2 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 3 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 4 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 5 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 6 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 7 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 8 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 9 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 10 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 11 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 12 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 13 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 14 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 15 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 16 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 17 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 18 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 19 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 20 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 21 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 22 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 23 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 24 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 25 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 26 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 27 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 28 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 29 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 30 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1396 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
معاون امور استان های رسانه ملی گفت: باید با تدبیر و استراتژی خودمان مخاطبان فعلی را حفظ و مخاطبان دیگر را جذب کنیم تا بتوانیم بر شبکه های اجتماعی غلبه کنیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۳    
هما شخصیت اصلی رمان در گیر اعتیاد پدرش و مادری که بخاطر اعتیاد پدر خودسوزی کرده است. هما که خودش هم از اعتیاد رنج میبرد تصادف میکند اما آشنایی او با یک خانواده ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۳    
همزمان با هفته معلم، هزاران نفر از فرهنگیان سراسر کشور و جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، شخصیت های فرهنگی و مسئولان وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز (یکشنبه 17 اردیبهشت) با حضرت آیت الله ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۸    
حاجی عبدالهی نوشت: وبالاخره آغاز تصویربرداری پایتخت پنج از فردا دیگه میارم ناپلئوونی ره تیپ جدید رحمت در پایتخت پنج اینم یه خبر خوب و تبریک به پایتختیا یعنی همه ی مردم ایران
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۴    
از همان سریال رعنا و تله تئاتر برده رقصان می شد فهمید رویا تیموریان بازیگری نیست که ساده از کنار نقش ها بگذرد و بی طرح و برنامه سراغ اجرای آنها برود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۱    
حسین کچوئیان گفت: سند موسوم به 2030 از دو جنبه شکلی و ماهوی دارای اشکال است، این سند بدون اطلاع شورای عالی انقلاب فرهنگی امضا و اجرا شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۹    
جمعی از اعضای جامعه پزشکی با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از رئیسی تاکید کردند: دولت حجت الاسلام رئیسی متشکل از افراد متعهد، متخصص، راستگو، درستکار، خوشنام و از بطن مردم خواهند بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۱    
وزارت بهداشت در واکنش به ارائه اطلاعات نادرست از حوزه سلامت در جریان تبلیغات انتخاباتی، اعلام کرد: اگر به سلامت مردم کمک نمی کنید، حداقل آسیب نرسانید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۳    
شهید صدر به شاگردانش سفارش می کرد که تفسیر المیزان علامه محمدحسین طباطبایی را بخوانند. او معتقد بود المیزان از بهترین و برترین کتاب های دوران است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۷    
سفیر سابق آمریکا در یمن، طی یادداشتی از طرح های ابوظبی در جنوب یمن خبر داد و گفت که سرمایه گذاری های امارات در جنوب یمن با وجود بحران در ارتباط با رئیس جمهور مستعفی، قابل توجه است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۱    
امانوئل ماکرون، وزیر اقتصاد اسبق فرانسه با کسب حدود 66 درصد آرا به عنوان رئیس جمهور جدید فرانسه انتخاب شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۱    
روابط عمومی وزارت خارجه در اطلاعیه ای در پاسخ به نکات مطرح شده از سوی برخی نامزدهای ریاست جمهوری و ستادهای آنها، مواردی را اعلام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۱    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از فوری ترین برنامه های من کمک به افراد زیر خط فقر مطلق با کمک مجلس است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۸    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یارانه ها باید نسبت به دهک های پایین افزایش پیدا کند. کسی که 45 هزار تومان می گیرد چگونه می خواهد زندگی کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۸    
روز گذشته و در جریان دیدار رهبر انقلاب با معلمان، ایشان بر موضع هفته گذشته خود در مورد دلیل امنیت کشور و هیبت جهموری اسلامی پیش چشم دشمنان تأکید کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که تحقق اولین وعده دولت مردم با فیلتر دولت مواجه شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
دفتر آیت الله جوادی آملی با صدور اطلاعیه ای حمایت وی از هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: باتوجه به اتمام زمان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی فردا اسامی این افراد به وزارت کشور اعلام می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۷    
میزان مشارکت مردم فرانسه در انتخابات ریاست جمهور این کشور تا ساعت 5 عصر به وقت پاریس، به 65.3 درصد رسیده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
رئیس مجلس عراق در سخنانی اعلام کرد که عملیات آزادسازی موصل ممکن است بیش از یکماه یا یکماه و نیم طول نکشد و البته هر چه به پایان عملیات آزادسازی نزدیک می شویم، هر روز پیچیدگی ها بیشتر می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
رسانه های ترکیه از تیراندازی در بخش اروپایی شهر استانبول خبر دادند که بر اثر آن 3 نفر زخمی شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۱    
توکلی زاده در نامه ای به رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات، خواستار تخصیص فرصت برابر به همه کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با اشاره به اینکه روزانه 25 هزار بشکه از لایه نفتی تولید می شود و برای فاز 2 این طرح در حال مذاکره هستیم، گفت: نخستین محموله نفت پارس جنوبی صادر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۱    
دو نظامی سعودی به دست نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در منطقه عسیر واقع در مرز یمن کشته شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۸    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از کمبود جایگاه عرضه سوخت در شهرهای بزرگ خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از تمرکز نظارت بر نشر در وزارت ارشاد گفت: باید کاری کنیم که ناشران بازوی کمکی وزارت ارشاد در بحث نظارت باشند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا امروز در پیامی خطاب به دموکرات ها گفت: چرا کمیته ملی دموکرات ها به اف بی آی اجازه بررسی سروِرهایشان را نداده و با تحقیق و تفحصِ این نهاد مخالفت می کنند؟
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
مدیر کل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون سند موسوم به 2030، مطالبه معظم له در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت پیگیری خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت از تکمیل شدن فرآیند تدارک هتلهای حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد و گفت: اسامی کاروانها و نرخ سفر تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد و ثبت نام زائران انجام می گیرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
سیزدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی با دستورکار بررسی برنامه مشترک ستادهای انتخاباتی نامزدهای این جبهه برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۲    
معاون اول رییس جمهور افزایش مستمری بازنشستگی و مشمولین قانون تامین اجتماعی در سال 1396 را به وزارت تعاون، کار و رفاه و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۹    
توییت محمد دهقان رئیس ستاد محمدباقر قالیباف و سوال او از حسن روحانی!
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۹    
رهبر انقلاب در دیدار معلمان با یادآور شدن اقدام یکی از کشورهای اروپایی در متهم کردن رئیس جمهور ایران خاطرنشان کردند:تنها عاملی که باعث عقب نشینی آن دولت اروپایی شد، تودهنی بود که دریافت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۶    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: می دانیم مقابل چه حریفی بازی داریم و تنها خواسته از تیم این است که تا سر حد جان در این بازی بجنگند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۶    
با وجود روابط محکم و عمیق میان رژیم صهیونیستی و دولت مصر، تل آویو روز یکشنبه از تصمیم جدی این رژیم برای بستن نهایی سفارت خود در قاهره خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۳    
محمدباقر قالیباف فردا در سفر انتخاباتی خود به شهر لرستان با نخبگان و اقشار مختلف مردم دیدار می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا به خوزستان سفر می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
رئیس مجلس گفت: حجم پرسنل خدماتی، پشتیبانی و پشت میزنشین آموزش و پرورش زیاد است که باید تغییری در این اوضاع ایجاد شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۷    
شکایت مجید مجیدی از 2 پایگاه خبری سینما مثبت و کافه سینما با رسیدگی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات به جایی نرسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۶    
ساعت 12:05 دقیقه ظهر روز چهارشنبه (13 اردیبهشت ماه) در معدن زغال سنگ آزادشهر در استان گلستان انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از این معدن شد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان بسیج سازندگی : در سال 96 ایجاد 50 هزار واحد تولیدی در دستور کار سازمان بسیج سازندگی قرار گرفته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۰    
آسوشیتدپرس نوشت: معدنچیان خشمگین و خانواده هایشان به خودروی حامل حسن روحانی که از منطقه بازدید کرده بود، حمله بردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: با اعلام لیست اموال نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قطعا و یقینا روحانی زیر سؤال می رود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
میرسلیم، کاندیدای ریاست جمهوری با حضور در شهر آفتاب از سی امین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۱    
خندوانه امشب در حضور تعدادی از کودکان کار، میزبان سید حسن داوودی مدیر مجتمع کار است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۸    
معاون خبرگزاری فارس گفت: البته اقتصاد ما دولتی نیست که اگر بود برادر آقای جهانگیری بانک خصوصی نداشت و اینهمه شرکت خصوصی نداشتیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۵    
ستاد مردمی جنبش 96 درصدی حامیان قالیباف تأکید کرد: عوامل دولتی که غرق در سرمایه و اموال رانتی و باد آورده می باشند تاکنون نسبت به پیشنهاد اعلام اموال نامزدهای انتخاباتی مقاومت کرده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۹    
طی مراسمی از نویسندگان آثاری که تقریظ مقام معظم رهبری را دریافت کرده بودند، تجلیل شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۷    
فیلم ایتالیا ایتالیا اولین ساخته بلند کاوه صباغ زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده در اکران دوم عید فطر امسال به نمایش عمومی در خواهد آمد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
مجموعه ضد و گریه های امپراطور هر دو اثر فاضل نظری هستند که توانست در سی امین نمایشگاه کتاب با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
شبکه دو سیما به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ویژه برنامه هایی را برای مخاطبان این شبکه تهیه و تدارک دیده که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 17 و 18 اردیبهشت ماه تقدیم علاقمندان خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۹    
یک عده ای که دنبال ایجاد یک جریان سازش بودند به بهانه ای سازش کردند ولی بعد از آن نتوانستند کاری بکنند و نتیجه نداد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از شهروندان خواست در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ های راهنمایی هوشمند، با شماره پنج رقمی 87500 تماس بگیرند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۴    
بیست و شش سال قبل بورس اوراق بهادار تهران پذیرای پیوستن نماد شرکت جدیدی به پیکره خود بود که نام آن نقطه عطفی برای یافتن سرآغاز صنعت فرآورده های بهداشتی ایران به شمار می آید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب از نهایی شدن لیست این شورا و احتمال بالای سرلیستی محسن هاشمی خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: جمهوری اسلامی تسلیم سندهایی مانند سند 2030 یونسکو نخواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۴    
گاهی اوقات دیدن چیزهایی که وجود ندارند یا شنیدن صداهایی که دیگران نمی شوند نشانه حمله تشنجی است، اما این به معنای جنون فرد نیست!
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۷    
به مناسبت هفته ی معلم، جمعی از معلمان، فرهنگیان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، با رهبر انقلاب دیدار کردند. 96/02/17
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۲    
نمایش اعتراف به کارگردانی شهاب حسینی و با بازی علی نصیریان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
فرزندان مسؤولان، دوره تحصیلی را در بهترین مدارس با امکانات خاص سپری می کنند، سربازی خود را به شکل ویژه در تهران و در حوزه های ستادی می گذرانند و هنگام اشتغال هم با سفارش و توصیه از همان ابتدا در ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۳    
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به مدرسه باید پناهگاه دانش آموز باشد نه گریزگاه او گفت: در دولت یازدهم میانگین افزایش حقوق معلمان به بیش از 100 درصد ارتقاء یافته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
قاضی زاده گفت: بعد از مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری، یکی از نامزدها به کمیسیون بررسی تبلیغات شکایت کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۵    
خواننده با احساسی است. در بسیاری از آثارش از عشق می خواند. خودش می گوید آدم عاشق پیشه ای است و این عشق را از خانواده اش می گیرد. حمید عسکری سال قبل طعم پدر شدن را هم چشید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زائرانی که برای حج امسال ثبت نام کرده اند، تا پایان هفته آینده می توانند کاروان های خود را انتخاب کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۳    
دادگاه رسیدگی به پرونده دو سایت خبری سینمایی با شکایت مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
فکر میکنم این پرسش کلیدی پیش روی سینماگران است که آیا شخص جدید به فکر حل مشکلات سینماگران که مهمترین آن بحث تأمین امنیت شغلی است خواهد بود یا نه.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
برای تقویت و طراوت پوست و همچنین روشن کردن رنگ پوست، آب انگور تازه را با یک تکه پنبه بصورت بمالید و پس از ده دقیقه با آب نیم گرم محتوی کمی جوش شیرین بشوئید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
سمینار تبیین جنسیت زن و مرد در سینما با حضور و سخنرانی نرگس آبیار و جمعی از اساتید دانشگاه در اسپانیا برگزار می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۷    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از تیراندازی در یک مراسم عروسی در روستای نظرآقای دشتستان باعث مرگ کودک 9 ساله و مصدومیت سه نفر دیگر شده بود دستگیر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آخرین جزئیات انفجار در معدن گلستان، گفت: این حادثه تا کنون 22 کشته و 105 مصدوم داشته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
سربند دست نویس یا حسین(ع) یکی از امدادگران معدن زغال سنگ یورت گلستان
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۲    
کنسرت گروه موسیقی روناک با آثاری از موسیقی فولکلور، سنتی، پاپ و موسیقی بین الملل، اوایل خرداد برگزار می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
حریم، داستان مردی به نام شمس است. مردی نیکوکار و دارا و خوشبخت که تربیت شده مادری مذهبی است، اما حادثه ای ناگوار باعث میشود تا شمس توبه کند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۷    
بعدازظهر چند اسیر جدید را به کمپ آوردند. نام خانوادگی یکی از آن ها رجوی بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۶    
بررسی ها نشان داده آن دسته از بازیگران سینما که وارد عرصه خوانندگی شده اند اغلب تمایلی به ماندگاری در این حوزه ندارند و ترجیح داده اند در همان حرفه اولیه خود یعنی بازیگری متمرکز شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۱    
مهران مدیری شب گذشته، میزبان مریم کاویانی بازیگر مجموعه های تلویزیونی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۲    
از روز آغاز سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا پایان روز چهارم، 165 هزار و 800 بن کارت صادر شده
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۳    
کارگردان سِر دلبران، راز این سریال را در نقد اجتماعی به جنس دینداری مردمانی می داند که فکر می کنند دیندارند، اما هیچ گاه نمی نشینند با خود فکر کنند و خود را به چالش بکشند که واقعا دیندار هستند یا نه.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۳    
انتشارات تیسا چاپ بیست و نهم کتاب بیشعوری و چاپ اول کتاب بیشعورها با عنوان فرعی نظریه ای درباره دونالد ترامپ را به سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آورده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۶    
شایعه تعطیلی نمایشگاه کتاب در چهارمین روز اولین حاشیه بود؛ این شایعه به خاطر باران روز جمعه بود که به بخش های مختلف نمایشگاه آسیب زد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
بهمن کامیار تهیه کننده سد معبر از اکران این فیلم در عید فطر و از آخرین وضعیت دریافت پروانه نمایش مرداد به کارگردانی خودش خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۷    
روزبه معین نویسنده جوان و پرطرفدار این روزهای بازار کتاب می گوید کمتر کسی به اثر او نقد حرفه ای نوشته در حالی که او به این نقدها بسیار علاقه مند است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۱    
پایتخت5 با حضور بازیگران اصلی دوشنبه در شیرگاه کلید می خورد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۰    
سازمان غذا و داروی آمریکا در مورد خطرات ناشی از تاتو و خالکوبی بر روی بدن هشدار می دهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۹    
منتخب تصاویر صفحات نخست روزنامه های یکشنبه 17 اردیبهشت منتشر می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۹    
توجه به برخی نکات ساده بر اساس سخنان بزرگان می تواند راهکاری برای استحکام روابط زناشویی باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۳    
امام حسین علیه السلام در بیان آنچه هنگام ظهور امام زمان علیه السلام رخ می دهد فرموده اند برکت از آسمان به سوی زمین فرو می ریزد، تا آن جا که درخت از میوه فراوانی که خداوند در آن می افزاید، می شکند.