سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 24 اردیبهشت 1396 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1396 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 25 تیر 1396 فرهنگ نیوز 1 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 2 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 3 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 4 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 5 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 6 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 7 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 8 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 9 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 10 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 11 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 12 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 13 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 14 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 15 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 16 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 17 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 18 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 19 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 20 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 21 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 22 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 23 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 24 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 25 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 26 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 27 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 28 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 29 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 30 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1396 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۰    
شهید علی انصاری استاندار گیلان در اوایل انقلاب اسلامی بود که توسط منافقین به فیض شهادت نائل شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۸    
زلزله ای باقدرت3.3 ریشتر صبح شنبه بجنورد در خراسان شمالی را لرزاند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
چه نوعروسانی که بیوه گشتند. چه کودکان معصومی که یتیم شدند. چه چشمانی که منتظر برادر نشستند. چه پدر و مادرانی که برای به سلامت بازگشتن فرزند خود، نذرها کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۸    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:من حرف مردم، فرهنگیان و کارگران را می زنم، چرا صندوق فرهنگیان را به یغما بردید؟ مردم دیگر خسته شدند و ظرفیت اخبار اختلاس را ندارند، باید زمینه فساد را از بین برد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۸    
رییس سابق آژانس اطلاعات ملی آمریکا در سخنانی رییس جمهور این کشور را تهدید برشمرد و او را متهم کرد که استقلال قوا در آمریکا را نابود می نماید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۸    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید به محرومان برسیم و به تولید کمک کنیم که با هدفمندسازی یارانه ها امکان پذیر است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۰    
به گفته عضو کمیته ویژه مجلس برای بررسی حادثه ریزش معدن، عمل نکردن وزارتخانه های کار و صنعت به وظایف نظارتی خود، یکی از اصلی ترین علت های وقوع حادثه معدن زمستان یورت است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز سه شنبه با برگزاری جلسه ای فوق العاده، آزمایش موشکی بامداد یکشنبه از سوی کره شمالی را مورد بررسی قرار می دهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شک و شبهه آمریکایی ها برای انتقال سفارت به قدس اشغالی مدعی شد که چنین کاری نه تنها به روند صلح ضربه نمی زند بلکه به صلح کمک می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید به محرومان برسیم و به تولید کمک کنیم که با هدفمندسازی یارانه ها امکان پذیر است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
برنامه های 40 شبکه رادیویی استانی برای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
یک کارشناس سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: بد اخلاقی در حال بدل شدن به کثیف کاری است. در هیچ کتابی ننوشته اند که با توهین به شعور و زندگی مردم می توان رایشان را گرفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: راه آهن اراک، ملایر و کرمانشاه به طول 174 کیلومتر، تا پایان تابستان به بهره برداری خواهد رسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
داود مهدوی زادگان در کانال تلگرامی خود نوشت: این پارادکسی است که جناب خاتمی با نطق حمایتی خود ، جریان اصلاحات را گرفتار آن کرده است. این نطق به منزله خاتمه اصلاح خواهی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در 4 سال گذشته در جا زدیم، گفت: دولت روحانی با یک انتخاب غلط علمی به سمت مهار تورم رفت اما این مهار تورم به بیکاری منجر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
منابع سوری از عملیات اخراج تروریست های تکفیری از محله القابون در پی شکست سنگین و آزادسازی این محله و دستاورد جدید ارتش در حومه حلب خبر دادند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۰    
رئیس شورای شهر تهران گفت: حالا برای مردم هم روشن شده کاندیداهای دولتی استراتژی دیگری جز تخریب دیگران ندارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارات از راه اندازی مجدد اعزام زائران ایرانی به حج تقدیرکرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز شرایط سخت اقتصادی اصفهان، بحران صنعتی، کشاورزی و بحران آب زاینده رود کارنامه ناکارآمدی این دولت است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۰    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: قرار بود مباحث کارشناسی به بیرون درز نکند که متاسفانه این اتفاق افتاد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۷    
مرجع تقلید شیعیان بابیان تحمیلی نبودن عزت گفت: همه اعمال و رفتار ما باید عزتمندانه باشد، و در مناسک حج باید آن را انجام داده و به گونه ای رفتار کنیم که عزت مسلمانان حفظ شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۷    
منابع محلی در استان دیاله اعلام کردند که یک گور جمعی که اغلب اجساد درون آن، از زنان هستند، در نزدیکی مرزهای عراق با ایران در استان مرزی دیاله در شرق این کشور کشف شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۷    
منابع یمنی حملات موشکی ارتش یمن و انصارالله به مواضع شبه نظامیان سعودی در غرب یمن و کشته شدن 18 مزدور وابسته به ائتلاف سعودی از جمله چند سودانی خبر دادند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به هر یک از خانوارهای زلزله زده در روستاهای خراسان شمالی 20میلیون تسهیلات و 20میلیون کمک بلاعوض اعطا می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
به نوشته رسانه های اتریشی بحران در دولت ائتلافی اتریش به اندازه ای تشدید شده که صدر اعظم این کشور از برگزاری انتخابات زودهنگام سخن گفته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
روحانی در اصفهان گفت: مردم غیور اصفهان و مردم ایران ما می خواهیم تعامل سازنده با جهان را ادامه دهیم. ما می خواهیم دانشگاه های ما با دانشگاه های جهان در ارتباط باشند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۸    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بیکاری، امروز یک ابرچالش برای نظام است، گفت: باید سالی یک میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۸    
چهاردهمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه به ریاست حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۸    
یک کارشناس ارشد جامعه شناسی سیاسی معتقد است: بین رقابت با یک کاندیدا یا دو کاندیدا(سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف)، همچنان مزیت نسبی با رقابت با دو کاندیداست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۸    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای ایران را به نقض حقوق بشر تحریم کرد و آزادی بهائیان را خواستار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۸    
یک مسئول محلی سومالی امروز از کشته شدن حدود 20 عضو گروهک الشباب در بمباران شهرک کبیس در جنوب غربی این کشور خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۰    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز کسانی که مزاحم تولید هستند سربازان بیگانه اند و علت اصلی فاصله طبقاتی، وجود 4 درصدی هستند که اجازه فعالیت را به 96 درصد دیگر نمی دهند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۸    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه افراد لیست خدمت مؤمن، متخصص و پاک هستند، گفت: به همه این فهرست رأی خواهم داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۸    
وزارت خارجه ایتالیا با انتشار بیانیه ای، آزمایش موشک بالستیک کره شمالی را به شدت محکوم کرد و این اقدام را نقض قطعنامه شورای امنیت دانست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۰    
زلزله ای به بزرگی 5.7 درجه در مقیاس ریشتر شامگاه شنبه بجنورد در خراسان شمالی را لرزاند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۰    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل اصلی ما ناکارآمدی مدیرانی است که اکنون مدیریت می کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش یک هفته ای با حضور یگان های زمینی و هوایی در مرز با سوریه و لبنان خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: این دولت، دولت سرمایه داری است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
در حالی ربیعی درباره فیلتر شدن طرح کارانه قالیباف بیان کرده است که این فیلتر از سوی وزارت کار نبوده اما اسناد نشان می دهند مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار وزارت کار درخواست توقف سایت کارانه را داده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
آقای روحانی سعی کنید همانگونه که خودتان گفته اید به عهدتان که راستگویی و صداقت است پایبند باشید و برای در دست گرفتن قدرت بر موج ادعاهای خلاف واقع به منظور فریب افکار عمومی سوار نشوید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۰    
وقوع انفجار تروریستی در محل عبور خودروی زرهی ارتش مصر در استان شمال سینا منجر به کشته شدن یک افسر امنیتی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۰    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: با توجه به نظرسنجی ها بهتر است کاندیداهای اصولگرا تا پایان در عرصه رقابت های انتخاباتی باقی بمانند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
نماینده سابق مجلس درباره انتشار خبر محکومیتش به خاطر شکایت وزارت نفت گفت: تعجب می کنم چرا در این موقع انتخابات اینگونه مسائل بازیچه سیاسی قرار گرفته و منافع ملی در مقام حوزه سیاسی ذبح می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۸    
به گفته محققان ، شیر مادر می تواند درمانی برای سرطان باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۰    
جلسه مناظره محسن هاشمی و مرتضی طلایی در دانشگاه تهران به دلیل عدم حضور محسن هاشمی لغو شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری 3 نفر آدم ربا و آزادی فرد ربوده شده در کمتر از 48 ساعت خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
پیرو اعلام قائم مقام وزیر بهداشت مبنی بر اعلام آمادگی برای مناظره زنده تخصصی در مورد مشکلات طرح تحول سلامت به اطلاع می رساند ستاد سلامت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نیز آمادگی خود را برای حضور در این ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
حسن روحانی به خاطر جایگاه متزلزلش دست به دامن دیگران شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه با اجرای برنامه سمفونی ملل در تالار وحدت تهران برگزار می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۰    
با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به بررسی فیلم ها با موضوع انتخابات پرداخته ایم. به همین مناسبت، سراغ آقای جبار آذین کارشناس و منتقد سینما رفته ایم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۰    
332 فیلمنامه بلند سینمایی در هفتمین مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در دو گروه حرفه ای و اندیشه های نو شرکت کردند که این عدد تا به امروز بی سابقه بوده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
فیلم نقطه کور، آخرین ساخته مهدی گلستانه، دو سال پیش در جشنواره فیلم فجر حضور داشت؛ فیلمی اجتماعی در مذمت شک و بی اعتمادی در خانواده ها، معضلی که در جامعه فراگیر شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۲    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در نشست توجیهی حج تمتع از اختصاص 605 سهمیه حج به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تهران بزرگ خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۸    
مینی سریال ایستاده در غبار که از روی نسخه سینمایی آن ساخته شده برای پخش در سیما در نظر گرفته شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۱    
بازیگر پیشکسوت مردم گفت: رادیو برایم نوستالوژیک است و من همیشه رادیو را دوست داشته و دارم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۱    
فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده در اولین نمایش بین المللی خود، در فستیوال فیلم های ایرانی در آلمان(کلن) به نمایش در می آید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
معاون اول قوه قضاییه گفت: برخی افراد در صحنه انتخابات برای آنکه چند رأی بیشتر کسب کنند حرف های گذشته خود را فراموش کرده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
فلزات سنگین از بدن دفع نمی شود، بلکه در بافتهای چربی، عضلات، استخوان ها و مفاصل رسوب کرده و باعث بروز بیماری ها و عوارضی چون اختلالات عصبی، انواع سرطان، سقط جنین، اختلالات تنفسی، آسیب به کبد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۵    
این گفته حاصل بررسی های متخصصان تغذیه است که معتقدند با تغذیه درست و مناسب از دوران کودکی و طی مقاطع دانش آموزی و به ویژه امتحانات می توانید هم حافظه خود را تقویت کنید و هم از میزان استرس و اضطراب ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۳    
مصطفی سلطانی کارگردان چراغ های ناتمام قصد دارد این اثر سینمایی را در ماه محرم به نمایش عمومی درآورد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
رییس پلیس راه شمالی فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور شیراز – مرودشت، 16 نفر مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
کتاب سه جلدی زیر و بم داستان 11 سال پس از درگذشت نویسنده اش منتشر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
کارشناس مسائل فرهنگی نوشت: یکی از خلأهای مهم حوزه انیمیشن عدم تمرکز و حمایت از آن در بخش بین الملل است که متأسفانه ریشه در سیاست های اشتباه و به زعم نگارنده هدف دار و دیکته شده از سوی برخی خارج ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۹    
ماه چهره خلیلی بازیگر فیلم قلب سفید قاصدک ها گفت: به ژانر جنگ و دفاع مقدس علاقه زیادی دارم و به همین دلیل هم در کارنامه کاری ام بیشتر در این حوزه فعالیت دارم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۶    
این خوب نیست که فقط یک حلقه معدود تازه از راه رسیده نام پیشکسوت را بر خود بگذارند و بقیه به حال خود رها شوند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
تبدیل شدن به یکی از منفورترین زوج های آمریکایی در سریالی که از شب پیش نمایش آن شروع شد، برای رابرت دنیرو و میشل فایفر خیلی آسان نبود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۸    
متقاضیان حج تمتع 96 که مراحل اولیه ثبت نام خود را در بانکها نهایی کرده اند به مدت پنج روز فرصت دارند تا نسبت به نام نویسی نهایی خود در کاروانها اقدام کنند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
محمدحسین زیکساری نمایش آسایشگاه نوشته هارولد پینتر و ترجمه رضا دادویی را خردادماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه می برد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۷    
مجموعه تئاتر شهر تهران که در ماه جاری 8 نمایش را در فضاهای نمایشی خود روی صحنه داشت تا بیست و دومین روز اردیبهشت ماه و در گرماگرم فضای سیاسی ناشی از انتخابات ریاست جمهوری میزبان 27 هزار و 558 تماشاگر ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۴    
بازیگر سریال تلویزیونی "سرزمین کهن" با اشاره به اینکه هیچ کس از زمان پخش این اثر اطلاعی ندارد، از خوشایند نبودن فیلمنامه ها در شرایط کنونی سخن گفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۶    
فیلم سینمایی ویلایی ها تنها با 14 سینما کار خود را آغاز کرده است؛ این درحالی است که بسیار از فیلمهای طنز سینمای ایران بیش از 100 سالن سینمایی در اختیار دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
شورجه گفت:پروژه موسی(ع) از زمان آغاز پیش تولید به انتخاب عوامل و بازیگران پرداخته و پیش تولید این اثر یکسال به طول خواهد انجامید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۷    
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه نقدی اردیبهشت ماه، سه شنبه پیش رو به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
روزنامه لوموند چاپ فرانسه در تازه ترین شماره خود در صفحه نخست مطلبی با عنوان قاسم سلیمانی، چه گوارای ایرانی ها منتشر کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۶    
سلفی امانوئل مکرون رئیس جمهور جدید فرانسه با اعضای ستاد انتخاباتیش
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۳    
ثبت نام حج تمتع که اعزام های آن از 9 مرداد صورت می گیرد در سامانه حج و دفاتر کارگزاری از امروز (یکشنبه) ساعت 9 صبح آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۱    
تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" با ابراز امیدواری از خوب برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برنامه "ثریا" در دوره انتخابات پخش نمی شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۸    
ساعت 22 و 30 دقیقه و 58 ثانیه شامگاه شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه زمین لرزه ای به قدرت 5.7 ریشتر در عمق 11 کیلومتری زمین منطقه پیش قلعه ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۰    
تهیه کننده سریال تاریخی آهو درباره روند فعلی این مجموعه بیان کرد که لوکیشن های آن در کاشان و قزوین انتخاب شده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۷    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین جزئیات وقوع زمین لرزه در خراسان شمالی گفت: در اثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و 210 نفر مصدوم شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۴    
طرح بزرگترین دیوارنگاره کشور در میدان ولیعصر (عج)، پیرامون انتخابات جمهوری اسلامی ایران
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۸    
شب گذشته مهران مدیری برنامه دورهمی را با میزبانی از پدرام کریمی به روی آنتن برد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۸    
سرپرست گروه پاپتی ها اعلام کرد که در حال تمرین پروژه ای با موضوع پیدا کردن هویت و فرار از روزمرگی است که نیازمند 10 ماه تمرین است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۸:۴۳    
پسری که پس از مصرف مواد مخدر، دوستش را به خاطر خروپف در خواب خفه کرده و در آستانه اعدام قرار گرفته بود، توانست با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت یکصد میلیون تومان از قصاص نجات یابد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۴    
ترک سیگار، تغذیه سالم و ورزش خطر ابتلا به زوال عقل را کاهش می دهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۴    
مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، شنبه 23 اردیبهشت ماه در تاتلار وحدت برگزار شد .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۴    
به گفته محققان، خواب کافی موجب شارژ مجدد مغز و تقویت حافظه می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۲    
بجنورد-معاون استاندار خراسان شمالی گفت: زلزله5.7 ریشتری بجنورد در خراسان شمالی دو فوتی و 150 مصدوم برجای گذاشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۷:۴۹    
اگر از عمر دنیا جز یک روز بیشتر نمانده باشد، خداوند آن روز را چندان دراز گرداند تا مردی از اولاد من برانگیزد که همنام من باشد.