سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 9 شهریور 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 2 شهریور 1396 گام نیوز 3 شهریور 1396 گام نیوز 4 شهریور 1396 گام نیوز 5 شهریور 1396 گام نیوز 6 شهریور 1396 گام نیوز 7 شهریور 1396 گام نیوز 8 شهریور 1396 گام نیوز 9 شهریور 1396 گام نیوز 10 شهریور 1396 گام نیوز 11 شهریور 1396 گام نیوز 12 شهریور 1396 گام نیوز 13 شهریور 1396 گام نیوز 14 شهریور 1396 گام نیوز 15 شهریور 1396 گام نیوز 16 شهریور 1396 گام نیوز 17 شهریور 1396 گام نیوز 18 شهریور 1396 گام نیوز 19 شهریور 1396 گام نیوز 20 شهریور 1396 گام نیوز 21 شهریور 1396 گام نیوز 22 شهریور 1396 گام نیوز 23 شهریور 1396 گام نیوز 24 شهریور 1396 گام نیوز 25 شهریور 1396 گام نیوز 26 شهریور 1396 گام نیوز 27 شهریور 1396 گام نیوز 28 شهریور 1396 گام نیوز 29 شهریور 1396 گام نیوز 30 شهریور 1396 گام نیوز 31 شهریور 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۶    
یک سایت حامی دولت می گوید اصولگرایان مدیون روحانی هستند چون در گفت وگوی تلویزیونی اخیر، مانند انتخابات حرف های تند نزد!
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۵    
رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه خارگ گفت: بیش از 70 درصد کلاسهای مدارس منطقه خارگ هوشمند سازی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۰    
رئیس برق جزیره خارگ از افتتاح و اجرای دو پروژه برق رسانی با اعتبار بالغ بر شش میلیارد ریال خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۰    
بخشدار ویژه خارگ گفت: موج شکن جزیره خارگ با اعتبار 10 میلیارد ریال با حضور استانداربوشهر به بهره برداری رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان از برخورد با شرکت های بازاریابی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار نوری المالکی، معاون رئیس جمهوری عراق، ادعای آمریکا برای مقابله با داعش را کذب دانست و آن را را نعل وارونه آمریکا برای مهار جریان عمیق بیداری اسلامی و تجزیه جهان ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۰    
روزنامه های اصلاح طلب از همان زمانی که حمید میرزاده با نظر هیئت امناء دانشگاه از ریاست دانشگاه کنار رفت، سعی کردند با پیش بردن این خط که دانشگاه میراث هاشمی رفسنجانی است ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۵    
نماینده اصلاح طلب مجلس در پاسخ به این سؤال که چطور می شود بر هزینه های انتخاباتی نظارت کرد؟ فکر می کنم یک طرح یا لایحه هم در مجلس برای شفافیت هزینه های تبلیغاتی مطرح بود گفت: خود من با آن مخالف بودم .
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۰۶    
ترکیب دفاعی تغییریافته ایران برابر کره جنوبی و اولین حضور رسمی محمد انصاری در ترکیب ایران، نشان از نگاه ویژه سرمربی تیم ملی به لیگ دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۰۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: وضعیت کتابخوانی در کشور نگران کننده است و افراد کتابخوان کم شده اند و همچنین بسیاری از ناشران افسرده و در آستانه ورشکستگی قرار دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۵۶    
مصرف زیاد گوشت قرمز یعنی بیش از دو تا سه بار در هفته، خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان های گوارشی و پستان و نیز بیماری نقرس را افزایش می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۵۱    
رهبر حزب میهنی حکمت عراق در پیامی به مناسبت آزادی تلعفر این شهر را تل پیروزی و ظفر نامید و این پیروزی را مدیون فتوای تاریخی آیت الله سیستانی دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۵۱    
یکی از مراجع تقلید شیعیان سودهای بانکی و دریافت دیرکرد برای این وام ها را مانع رونق کسب و کار و تولید در کشور دانست و گفت: باید تلاش کنیم نظام بانکی کشور اصلاح شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۴۶    
پرسپولیسی ها باید برای بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان آماده سفر به امارات شوند زیرا بازی در ورزشگاه محمدبن زاید شهر ابوظبی انجام خواهد شد اما سرخپوشان به جای حضور در ابوظبی، به دبی می روند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۴۶    
طبق نتایج مطالعه محققان ایتالیایی، مصرف روزانه یک وعده شکلات تلخ همراه با روغن زیتون فوق خام برای سلامت قلب افراد مفید است و ریسک مشکلات قلبی-عروقی را کاهش می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۲۶    
گام نیوز :همزمان با روز نهم ذالحجه، روزنیایش و عبادت، دعا و نیایش مردم ولایت مدار استان بوشهر در روزعرفه طنین انداز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تصویب طرح ساماندهی کالای همراه ملوان در هیئت دولت در ماه گذشته، علاوه بر ثبیت شغل ملوانان ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۳۶    
در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر در مراسمی مرکز خدمات دهان و دندان و جامع سلامت بوشهر با اعتبار 40 میلیارد ریال افتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۲۶    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت "عید آزادسازی دوم" گفت که این روزها آمریکا و اسرائیل عصبانی هستند چون طرح آنها برای منطقه در حال شکست است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۲۶    
دعای عرفه، عصر امروز پنجشنبه، با حضور گسترده حج گزاران ایرانی در عرفات برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۲۱    
کره جنوبی با وجود 10 نفره شدن ایران نتوانست در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نتیجه ای بهتر از مساوی کسب کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۲۱    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تغییر در فرآیند انتقال پیکر شهید مدافع حرم، پاسدار محسن حججی مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید سرافراز متعاقباً اعلام خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۶    
رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به عراق سفر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۶    
نخست وزیر عراق آزادسازی کامل استان نینوا از لوث داعش را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۶    
مراسم برائت از مشرکین روز پنج شنبه با حضور زائران ایرانی بیت الله الحرام برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۱    
محافل رژیم صهیونیستی کلید روابط مستقیم بین این رژیم با عربستان را در دستان مقامات سعودی دانسته و تاکید کردند که ریاض و تل آویو با هم می توانند خاورمیانه بهتری بسازند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۱    
جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران با حضور سردار فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و مسئولان استانی برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۶    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از تایید قطعی هویت پیکر شهید حججی خبر داد و اعلام کرد مراسم تشییع این شهید سرافراز، ساعت 16 روز شنبه در تهران برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۶    
آئین افتتاح کمربندی بندر کنگان ظهر امروز با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی انجام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مرکز درمانی تامین اجتماعی دیر در دو طبقه و با زیربنای یک هزار و 800 متر ساخته خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۶    
گام نیوز: دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر از برگزاری 40 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت در 27 شهر و 350 روستای استان بوشهرخبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۱    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه صحت اخبار منتشرشده درباره تحویل پیکر شهید حججی را بطور کامل تایید نمی کنیم، گفت: مقدمات تحویل پیکر و آغاز آزمایشات DNA فراهم شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۶    
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نزد خبرنگاران کره ای از محبوبیت بیشتری برخوردار بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه گفت که با رایزنی های آتی می توان توافق هسته ای با ایران را به قصد گنجاندن مفادی درباره وضعیت این توافق پس از سال 2025 و برنامه موشکی ایران تکمیل کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۶    
نخست وزیران ژاپن و انگلیس در پی انجام آزمایش اخیر موشکی کره شمالی اقدام به امضای تفاهمنامه همکاری های مشترک در زمینه دفاعی کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۶    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل گفت کشورش در برابر قوی شدن حزب الله برای جنگ، بیکار نمی نشیند و تماشاچی نخواهد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۶    
سپاه و بسیج،هم از عهده مقابله با معاندان خارجی به خوبی برآمده اند و هم از عهده راضی کردن مخالفان و بدخواهان و منتقدان داخلی و حتی اگر کاستی ها و نقایصی هم داشته اند، مخالف خود را به تحسین واداشته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۶    
وی حتی با همکاری برخی اصلاح طلبان افراطی کمیته ای تحت عنوان کمیته حصر تشکیل داده که هدف آن هماهنگی تبلیغاتی و ایجاد جریان رسانه ای و خبری در مورد حصر و تبدیل کردن آن به یک موضوع سیاسی اصلی کشور و ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۶    
گام نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سفر یک روزه به استان بوشهر ضمن بررسی طرح های اشتغال زایی پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی، رفاهی و تولیدی افتتاح می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۱    
رهبر معظم انقلاب در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، با اشاره به سیاست های تفرقه افکنانه نظام سلطه در میان مسلمانان، وظیفه رؤسای کشورهای اسلامی و همه نخبگان جهان اسلام را ایجاد وحدت دانستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از مهار جرایم خشن و امنیتی و کاهش 30 درصدی جرائم سرقت، در پنج ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل خبر داد .
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۱    
جمعی از مسوولین شهرستان دیّر در آخرین روز از هفته دولت با حضور در منزل مادر شهید اندرواژ با وی دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۱    
صبح امروز پیکر پاک شهید محسن حججی به معراج الشهداء شهر تدمر سوریه تحویل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۱    
مسئولان عالی رتبه نظامی رژیم صهیونیستی گفتند که نیروهای دولت سوریه به احتمال زیاد اکثر خاک این کشور را تا پایان سال 2018 میلادی از گروه های مسلح بازپس خواهند گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۱    
پدر شهید محسن حججی به خبر بازگشت پیکر فرزند شهیدش واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۱    
تصویری از آخرین نامه شهید محسن حججی در روز عرفه.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۶    
بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی استقبال گرمی از لژیونر جدید تیم داشتند.