شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 13 شهریور 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 2 شهریور 1396 گام نیوز 3 شهریور 1396 گام نیوز 4 شهریور 1396 گام نیوز 5 شهریور 1396 گام نیوز 6 شهریور 1396 گام نیوز 7 شهریور 1396 گام نیوز 8 شهریور 1396 گام نیوز 9 شهریور 1396 گام نیوز 10 شهریور 1396 گام نیوز 11 شهریور 1396 گام نیوز 12 شهریور 1396 گام نیوز 13 شهریور 1396 گام نیوز 14 شهریور 1396 گام نیوز 15 شهریور 1396 گام نیوز 16 شهریور 1396 گام نیوز 17 شهریور 1396 گام نیوز 18 شهریور 1396 گام نیوز 19 شهریور 1396 گام نیوز 20 شهریور 1396 گام نیوز 21 شهریور 1396 گام نیوز 22 شهریور 1396 گام نیوز 23 شهریور 1396 گام نیوز 24 شهریور 1396 گام نیوز 25 شهریور 1396 گام نیوز 26 شهریور 1396 گام نیوز 27 شهریور 1396 گام نیوز 28 شهریور 1396 گام نیوز 29 شهریور 1396 گام نیوز 30 شهریور 1396 گام نیوز 31 شهریور 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۰    
سرپرست مدیریت فاز 12 پارس جنوبی گفت: در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی و در راستای توانمندسازی نیروهای بومی، تفاهم نامه آموزش مهارتی پالایشگاه فاز 12 پارس جنوبی با آموزش فنی وحرفه ای بوشهر منعقد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۰    
منبع: مشرق
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۵    
در روزهایی که بیشتر نگاه ها به تبادل اسرا و تشخیص هویت شهید محسن حججی بود، پیکر پاک شهید محمود شفیعی نیز پس از دو سال تشخیص هویت شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۰    
مصرف بیش از حد ترشی ها موجب ضعف و لاغری شده و به سیستم عصبی ضرر وارد می کند و مصرف غذاهای شور موجب لاغری و بروز خشکی در بدن می شود و غذاهای بی مزه کاهش اشتها را در بر دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۲:۳۰    
اغلب زوج ها در سال های اول زندگی مشترک روزهای سختی را سپری می کنند اما چه کنیم که سال اول زندگی شیرین باشد؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۰    
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه حضور و مشارکت دانش آموزان بردخونی در طرح تقویت بنیه علمی مطلوب نبود، گفت: باید مطالبات و توقعات مردمی را بسنجیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر گفت: فعالیت های تولیدی و اشتغال زایی در روستاهای بوشهر حمایت و تقویت می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۰    
گام نیوز: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اعضا و سرکرده قاتل فراری باند هشت نفره سارقان مسلح در شهرستان دشتستان این استان دستگیر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۵    
گام نیوز: جاده بردخون به روستای کناری با مشکلات بسیار زیادی روبرو است و هر ساله جان افراد زیادی را می گیرد و باعث نقص عضو افراد متعددی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۰    
سرپرست بهره برداری پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به آغاز تعمیرات پالایشگاه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی گفت: فعالیت پالایشگاه پنجم پارس جنوبی ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۰    
گام نیوز : دبیر شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز در اوائل آبان امسال در بوشهر گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۵    
امام جمعه بوشهر گفت: مداحان و نوحه خوانان این استان با استفاده از آموزه های حسینی مراسم عزای سید و سالارشهیدان(ع) برگزار می کنند و در عرصه مراسم استان بوشهر عزاداری حسینی در ایران صاحب سبک است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۰    
رئیس ستاد مدینه منوره از اعزام نخستین گروه از زائران ایرانی از مکه مکرمه به مدینه منوره خبر داد و گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۰    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی از تمامی ظرفیت های خود برای صدور گذرنامه تقویت و آمادگی خدمات رسانی در شیفت های متعدد استفاده و در این مدت تقاضای صدور گذرنامه را سریعا پاسخ و به ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۵    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه کشور ما به برکت ولایت فقیه انسجام دارد و بن بستی در آن وجود ندارد،گفت: آتش به اختیار ترجمه امر به معروف و نهی از منکر است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: امروز در یمن در درجه اول ظلم از سوی آل سعود است که با پشتیبانی آمریکا انجام می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۵    
نیروهای سوری بعدازظهر امروز بعد از پیشروی حدودا هشت کیلومتری، تنها سه کیلومتر با شکستن رسمی محاصره سه ساله دیرالزور فاصله دارند تا بیش از 70 هزار نفر از محاصره خارج شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف کالاهای قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد که از چهار دستگاه تریلی کشف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۰    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از توقیف یک دستگاه پژوپارس حامل پرنده هوبره به ارزش 300میلیون ریال خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۵    
فرمانده انتظامی بوشهر از دستگیری عاملان تیراندازی برازجان خبر داد که طی آن دو نفر زخمی شده بودند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۵    
به دنبال اختلالات ایجاد شده از صبح امروز، پس از تلاش های انجام شده مشکل قطعی تلفن همراه در استان بوشهر برطرف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۵    
به گزارش گام نیوز مهم است، بدانیم که از دیر باز افق ظرفیت دینی و بشری همواره انسان را به فکرکردن تشویق کرده است تا شناخت و آگاهی مطلوب بعنوان بازتابی از دامنه گسترده تفکر بدست آید ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۰    
در دوران بارداری، جنین بسیاری از ذخائر بدن مادر را مصرف می کند و اگر مادر در دوران شیردهی تغذیه نامناسبی داشته باشد، به مرور قوایش تحلیل می رود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۵    
رهبر انقلاب در دیدار اخیر با طلاب، نکات پربها و راهگشایی فرمودند. یکی از آن نکات، درباره فرصتی بود که امروزه نصیب دستگاه تبلیغی اسلام شده است ناشی از خلا فکری در جهان و ذائقه حقیقت طلب جهانیان.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید با شرایطی که برانکو ایوانکوویچ برای پرپسولیس ایجاد کرده، باید برای این تیم خوشحال بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح از امضای تفاهمنامه میان این ستاد و تعدادی از نهادهای دولتی و حاکمیتی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی در بوشهر خبر داد که با ارسال پیام در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی اقدام به تهدید و ایجاد مزاحمت به یکی از دوستان خود کرده بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۵    
با حضور گسترده مردم و مسوولان، آئین استقبال و تجلیل ازقهرمانان و مدال آوران تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان کشورمان در مسابقات بین المللی جمهوری چک در گناوه برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۰    
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه گفت: شطرج باز گناوه ای نائب قهرمان مسابقات شطرنج هرمزگان شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۵    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: امسال بیش از 100 نفر از هنرمندان بسیجی در بازسازی واقعه تاریخی غدیر به ایفای نقش می پردازند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۵    
امام جمعه دیّرگفت: مسوولین کشور می توانند با الگو قراردادن روحیه جهادی رزمندگان و تجارب دوران دفاع مقدس مشکلات کنونی جامعه را پیگیری و حل کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۵    
فرمانده سپاه شهرستان دیّر گفت: امسال برای ششمین سال متوالی برنامه بازسازی واقعه غدیر در سطح شهرستان دیّر و در شهر آبدان برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۰    
رهبرانقلاب: پیشرفتهای فراوان در نیروهای مسلح و بخشهای مختلف نشان دهنده توانایی جوانان است. نیروی انسانیِ باسواد و خستگی ناپذیر، پایه غلبه بر موانع است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۵    
مسئول نمایندگی رهبری در دانشگاه شهیدبهشتی گفت: رهبر انقلاب خطوط قرمزی را مشخص کردند ولی به نظر می رسد این مساله نه تنها برای برخی تشکل های دانشجویی اصلاح طلب قابل هضم نبوده بلکه برای برخی مسئولان ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۵    
مجموعه تحولات سوریه موجب شد دولت بشار اسد و متحدان سوریه در دو سطح سیاسی و میدانی به دست برتر تبدیل شده و شمارش معکوس برای پایان جنگ در این کشور آغاز شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۰    
کارآفرین یزدی مطرح کرد: با 6میلیون وام ازدواج اقدام به تهیه دستگاه برای دمنوش به و تولید شربت های گیاهی کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۰    
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت:سلامت میوه های خشک فله ای تضمین نمی شود و اینگونه مواد غذایی می تواند به راحتی از طریق تماس بازخم دست تولیدکنندگان، ایدز و هپاتیت را به مصرف کنندگان انتقال دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۵    
نخست وزیر عراق وحدت این کشور را عامل اصلی پیروزی علیه گروه تروریستی داعش طی سه سال گذشته دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۵    
رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه لیسانسه ها بالاترین آمار بیکاری در کشور را دارند، گفت: ما مشکل مدرک نداریم بلکه مشکل امروز ما، فکر است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۵    
مشاور امور استان ها و نمایندگی های بعثه مقام معظم رهبری گفت: وهابیت علاقه ای به حضور ایرانیان در حج ندارد؛ اما شهدای مدافع حرم پیام انقلاب را به گوش جهانیان رساندند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۰    
گام نیوز: با توجه به نزدیک شدن شایعه انتقال سالاری از استان بوشهر به واقعیت، اصلاحطلبان بار دیگر بر سر گزینه های جایگزین خود دچار اختلاف شدید شده اند و احتمال انتصاب گزینه غیر بومی بعنوان استاندار ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۰    
منابع محلی خبر دادند با نفوذ نیروهای ویژه به مقر تیپ 137در غرب شهر دیرالزور محاصره این شهر شکسته شده اما هنوز تا شکست رسمی محاصره یک گام باقی مانده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۵۰    
گام نیوز: برخی شنیده های خبری از احتمال انتصاب مصطفی سالاری به عنوان استاندار اصفهان خبر می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۲۰    
گام نیوز: مراسم بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان استان بوشهر و سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در سالن 1500 نفره ورزشی شهید جمادی دلوار برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۰    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: براساس تدوین برنامه 5 ساله در راستای ظرفیت های اشتغال زایی و تولیدی مناطق، 19.6 میلیون نفر ساعت در استان بوشهر آموزش مهارتی ارائه می شود.