پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 20 شهریور 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 2 شهریور 1396 گام نیوز 3 شهریور 1396 گام نیوز 4 شهریور 1396 گام نیوز 5 شهریور 1396 گام نیوز 6 شهریور 1396 گام نیوز 7 شهریور 1396 گام نیوز 8 شهریور 1396 گام نیوز 9 شهریور 1396 گام نیوز 10 شهریور 1396 گام نیوز 11 شهریور 1396 گام نیوز 12 شهریور 1396 گام نیوز 13 شهریور 1396 گام نیوز 14 شهریور 1396 گام نیوز 15 شهریور 1396 گام نیوز 16 شهریور 1396 گام نیوز 17 شهریور 1396 گام نیوز 18 شهریور 1396 گام نیوز 19 شهریور 1396 گام نیوز 20 شهریور 1396 گام نیوز 21 شهریور 1396 گام نیوز 22 شهریور 1396 گام نیوز 23 شهریور 1396 گام نیوز 24 شهریور 1396 گام نیوز 25 شهریور 1396 گام نیوز 26 شهریور 1396 گام نیوز 27 شهریور 1396 گام نیوز 28 شهریور 1396 گام نیوز 29 شهریور 1396 گام نیوز 30 شهریور 1396 گام نیوز 31 شهریور 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۵    
عضو شورای اسلامی شهر خارگ گفت: در شورای پنجم، برنامه های بسیار وسیعی برای پیشرفت خارگ در ابعاد گوناگون عمرانی، فرهنگی و اجتماعی تدوین شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۹:۲۵    
این کامیون ها حامل مواد غذایی و میوه و تره بار از سوی وزارت تجارت سوریه برای مردم این شهر ارسال شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۵    
مونسان خطاب به بابک زنجانی در اظهاراتی عجیب و شگفت آور که نشان از علاقه وافر او به ادامه همکاری با این متهم نفتی داشت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۵    
رسانه های رسمی چین اعلام کردند که این کشور، در حال بررسی زمان مناسب برای ممنوع کردن خودروهای استفاده کننده از سوخت های فسیلی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۰    
جردن باروس آمریکایی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۰    
متخصص تغذیه بر لزوم جایگزینی نان های حجمی با نان سنگک و سایر نان هایی که با آتش مستقیم پخته می شوند تاکید کرد و گفت: نان سنگک شکم و پهلو را بزرگ می کند و می تواند موجب بیماری کبدی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۰    
یک متخصص تغذیه گفت: جوانان و افراد سالم به صرف این که از سلامت کافی برخوردارند، نباید با خوردن افراطی کله پاچه زمینه ابتلا به بیماری های مختلف را در آینده فراهم کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۵    
یک فوق تخصص ریه گفت: نارسایی قلبی، سرطان ها، مصرف سیگار و مصرف برخی داروها مثل ضدفشار خون می تواند در بروز سرفه مزمن نقش داشته باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۵    
در حالیکه مسکن ها می توانند به طور موقت باعث تسکین تب، درد و حتی کسالت ناشی از مصرف الکل شوند، اما مزایای مصرف آنها فراتر از این مشکلات شایع است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۰    
چهار کشور عربی تحریم کننده قطر به اظهارات وزیر خارجه این کشور در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو واکنش نشان دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۰    
تازه یک کاسه بستنی را خورده اید که ناگهان حس می کنید به نوشیدنی نیاز دارید. چنین احساسی برایتان آشناست؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۰    
مردم شهر نجف آباد با نصب تصاویر بزرگ، ماشین نویسی، آماده سازی محل دفن، توزیع شربت و پوستر منتظر بازگشت پیکر شهید محسن حججی هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۵    
هافبک عراقی پرسپولیس پاسخ کری خوانی های بازیکنان و هواداران الاهلی عربستان را داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد 30 درصد از قرارداد اعضای این تیم پرداخت شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۰    
ریاست جمهوری در سنگاپور یک منصب کاملاً تشریفاتی است که در سال جاری در اختیار قوم مالایی که در اقلیت هستند، قرار خواهد گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در اجلاس آتی مجلس خبرگان رهبری به کالبدشکافی و تحلیل پروژه نفوذ می پردازد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۰    
پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال در آستانه بازی ایران و ایتالیا با بیان اینکه مصدومی در اردوی تیم ملی نداریم، گفت:خوشبختانه امیر غفور با شرکت در تمرین سنگین امروز نشان داد، مشکلی برای بازی کردن ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۰    
یک سناتور ایتالیایی فاش کرد رهبر کره شمالی طرفدار متعصب یک تیم لیگ برتری انگلیس است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۵۵    
آذری جهرمی وزیرجوان ارتباطات اخیرا اظهاراتی داشته که باعث بروز برخی شبهات و سوالات شده است که شایسته است ایشان به صورت شفاف نسبت به رفع آن مبادرت ورزند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۵۵    
ویدئویی منتشر شده که در آن کریستیانو رونالدو مشخصا از تمایل به بازگشت به لیگ برتر صحبت کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۵۰    
سفیر عراق در ایران با تاکید بر اینکه هیچ زائری بدون گرفتن ویزای اربعین حسینی نمی تواند از مرزهای دو کشور تردد کند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۵    
رئیس مرکز مطالعات نیروی انتظامی با بیان اینکه جنایت های داعش آشکار است گفت: عده ای خوش خیال اند که فکر می کنند با داعش هم می توان مذاکره کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۵    
خواننده زیرزمینی که چند روز پیش مدیر استودیوی ضبط صدا در شهرک ولیعصر را به قتل رسانده بود دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۵    
به مناسبت هفته ازدواج، همایش ازدواج سالم و تفاوت های زن و مرد با حضور خانواده ها در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۵    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید هرگاه نیازی احساس شود، آژانس تقاضای دسترسی خواهد داد و در این خصوص تفاوتی بین سایت های نظامی و غیرنظامی وجود نداشته و این در خصوص تمامی کشورها صادق است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۰    
مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه گفت: کارگاه مشاوره گروهی با حضور بیش از یک هزار و 260 نفر از مددجویان کمیته امداد گناوه برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۰    
احزاب عربی در کرکوک در بیانیه ای، همه پرسی اقلیم کردستان را تحریم کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۰    
شهید محمد ایزدی نیک قبل از شهادتش خواب دید که در صفی امام حسین (ع) را ملاقات کرد و او را در آغوش کشید و از حضرت خواست تا او را شفاعت کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۰    
یک بیمارستان قلب در نزدیکی محله البغیلیه واقع در شهر دیرالزور سوریه هدف جنگنده های ائتلاف آمریکا قرار گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۰    
نیروهای صهیونیست اقدام به تخریب یک آرامستان شهدا در قدس اشغالی کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۰    
ایسرائیل کاتص وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از رئیس جمهور آمریکا خواست توافق هسته ای ایران را متوقف یا لغو کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۵    
مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به سخنان مسئولان هسته ای کشورمان گفت: ترجمه دیدگاه مسئولان هسته ای به زبان غیر دیپلماتیک آن است که در چالش هسته ای با شکم خود محکم به لگد آمریکا می کوبیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۰    
رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به آثار زیان بار مصرف کالای قاچاق گفت: 80 تن قرص و پودر نیروزا قاچاق و غیرمجاز به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان دیلم معدوم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۵    
مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت گفت: پروژه های متعددی برای مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی تدوین شده که 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی در مناطق پیرامونی پارس جنوبی اجراء می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای پروژه راه آهن بوشهر باید از فاینانس خارجی استفاده کرد گفت: پروژه راه آهن بوشهر به شیراز 700 تا 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۰    
معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در 2 سال گذشته با اجرای پروژه های آب رسانی 4500 روستا از این طرح بهره مند شد که امسال عملیات آبرسانی به 1000 روستای دیگر آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۰    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس در 249 پایگاه ثابت و سیار سطح استان بوشهر در روزهای 23 و 24 شهریورماه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۰    
رئیس فدراسیون کاراته گفت: سامانه جامع اطلاعات فردی، آموزشی وساماندهی سبک های فدراسیون کاراته راه اندازی شد که تمام اطلاعات هیئت های کاراته استان ها در این سامانه به ثبت رسیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۰    
گام نیوز :معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت:ساعت آغاز به کار کارکنان ادارات استان بوشهر از روز سه شنبه 21 شهریور ماه به حالت ساعت اولیه یعنی 6:45 دقیقه تا 15 ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۵    
کمپینی متشکل از حقوقدانان و اساتید حقوق دانشگاه های کشور به منظور ورود شورای امنیت سازمان ملل و دخالت دادستان بین المللی لاهه برای رسیدگی به وضعیت میانمار تشکیل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۵    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به پرده برداری از ایوان مرمت شده باب القریش در حرم امامین جوادین(ع گفت: بازسازی این ایوان که میراث ارزشمندی از هنر و معماری ایرانی و اسلامی است ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از تعیین سقف نرخ بلیت پرواز عتبات عالیات در اربعین امسال خبر داد و گفت: نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد نجف و تهران نجف به ترتیب 1 ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۵    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از افتتاح باشگاه کتاب خوانی ایرانجوان خورموج در محل این باشگاه ورزشی خبر داد و گفت: تاکنون 360 باشگاه کتاب خوانی در خورموج راه اندازی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۰    
معاون شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: با توجه به اهمیت ویژه سلامت دهان و دندان به خصوص دندان های شیری کودکان زیر دوسال، تعداد چهار هزار مسواک انگشتی توزیع شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۵    
اسناد جدیدی در پرونده قضایی حملات یازده سپتامبر نشان می دهد که منابع سفارت ریاض در واشنگتن حمایت مالی و عملیاتی این حملات را بر عهده داشته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۵    
دیدار برگشت الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه در ابوظبی برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۵    
به نظر می رسد ستاد جریان سیاسی اصلاحات تصمیم به جدا کردن مسیر خود از رئیس جمهور روحانی گرفته است. آنها در این مسیر جدید اما با مشکل همسانی خود با اعتدالیون مواجه شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۰    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولانی که قصد تشرف به عتبات عالیات در اربعین حسینی را دارند می توانند از اوایل محرم برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۰    
خانواده شهید حججی در بیانیه ای درباره بازگشت پیکر آن شهید اعلام کردند شاید امروز و فردا شدن ها زمینه ساز انقلابی بر دل ها باشد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه از صبح امروز (دوشنبه) صدور ویزای اربعین در 4 کنسولگری عراق در ایران آغاز خواهد شد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۰    
نخستین گروه از نیروهای مین روب روسیه در قالب 40 کارشناس برای مین روبی مناطق آزاد شده دیرالزور از وجود تله های انفجاری تروریست های داعشی به منطقه رفتند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۵    
'یوسف کالا' معاون رئیس جمهوری اندونزی، آمادگی کشورش را به عنوان واسطه کشورهای اسلامی به منظور حل بحران روهینگیا در راخین میانمار اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون اصل 90 گفت: بیمه ها هزینه ها را از آبان 95 به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت نکرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۵    
در بسیاری از میوه ها و صیفی ها پوست، مغذی ترین و پرخاصیت ترین بخش آنها محسوب می شود. حتما می پرسید چه میوه ها و صیفی هایی را باید با پوست بخوریم؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۵    
قهرمان سابق بوکس آسیا قصد بازگشت به رینگ را دارد تا در بازیهای آسیایی 2018 حضور پیدا کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۰    
عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار از پیگیری دادستان کل کشور برای حل مشکل سپرده گذاران مؤسسات اعتباری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۰    
سه هفته دیگر رفراندوم استقلال کُردستان در شمال عراق برگزار خواهد شد. مسعود بارزانی بر برگزاری این رفراندوم پافشاری می کند و می گوید: هرگز از برگزاری رفراندوم استقلال کردستان عقب نشینی نخواهم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۵    
رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر گفت: دومین دوره رقابت های بین المللی قایقرانی در دهکده ساحلی و دریایی بوشهر در رشته های کایاک، کانو کانادایی و دراگون بت برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۵    
گام نیوز : رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:20هزار نفر از استان بوشهر در رشته های مختلف در قالب 200 گروه جهادی به مناطق محروم این استان برای ارائه خدمات اعزام شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۵    
مدیر امور فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در جشنواره تئاتر سراسری دانشگاه فرهنگیان کشور نمایش معلم جزیره مقام دوم را کسب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۵    
در ادامه زمین لرزه های روزهای اخیر در شهرستان دشتستان، بامداد امروز زلزله 3.2 ریشتری منطقه بوشکان در این شهرستان را لرزاند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری یک نفر سارق سیم های برق و کشف پنج فقره سرقت خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۰    
یک عضو شورای شهر گفته است زنان و جوانان اگر در شهرداری تهران به کار گرفته نشوند، دیگر به اصلاح طلبان اعتماد نخواهند کرد!
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۵    
خدری گفت: بنا بود روز گذشته جلسه مجمع نمایندگان استان تشکیل و گزینه های پیشنهادی مطرح و به وزارت کشور معرفی شود اما متاسفانه همه نمایندگان استان حاضر نبودند به همین جهت جلسه به امروز موکول شد و در ...