سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 28 شهریور 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 2 شهریور 1396 گام نیوز 3 شهریور 1396 گام نیوز 4 شهریور 1396 گام نیوز 5 شهریور 1396 گام نیوز 6 شهریور 1396 گام نیوز 7 شهریور 1396 گام نیوز 8 شهریور 1396 گام نیوز 9 شهریور 1396 گام نیوز 10 شهریور 1396 گام نیوز 11 شهریور 1396 گام نیوز 12 شهریور 1396 گام نیوز 13 شهریور 1396 گام نیوز 14 شهریور 1396 گام نیوز 15 شهریور 1396 گام نیوز 16 شهریور 1396 گام نیوز 17 شهریور 1396 گام نیوز 18 شهریور 1396 گام نیوز 19 شهریور 1396 گام نیوز 20 شهریور 1396 گام نیوز 21 شهریور 1396 گام نیوز 22 شهریور 1396 گام نیوز 23 شهریور 1396 گام نیوز 24 شهریور 1396 گام نیوز 25 شهریور 1396 گام نیوز 26 شهریور 1396 گام نیوز 27 شهریور 1396 گام نیوز 28 شهریور 1396 گام نیوز 29 شهریور 1396 گام نیوز 30 شهریور 1396 گام نیوز 31 شهریور 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۰    
اینفوگرافیک روزشمار وقایع دهه اول ماه محرم
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
مراسم رژه 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی با نمایش جدید ترین تجهیزات دفاع زمینی ، هوایی و دریایی ایران برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۰    
از تعداد مرگ و میر بیماران غیرواگیر، 46 درصد بیماری قلبی و عروقی، 13 درصد سرطان، چهار درصد بیماری های مزمن تنفسی و آسم و 2 درصد دیابت علت مرگ در کشور است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۰    
سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پایان مهلت قانونی تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان 31 شهریورماه امسال خواهد بود و این زمان از نظر قانونی امکان تمدید نخواهد داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۰    
اولین ویژه برنامه دست خط به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فردا شب با حضور جانشین فرمانده کل ارتش روی آنتن می رود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستورالعمل مدیریت بهداشت محیط در برنامه سلامت محرم، اربعین و صفر را به معاونت بهداشت دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۵    
میلیون ها باکتری در روده شما زندگی می کنند. آنها در حقیقت برای هضم موثر مواد غذایی لازم و مسئول تجزیه مواد غذایی خاصی هستند که بدن شما نمی تواند به تنهایی هضم کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۵    
"یکی از عوامل مهمی که امروزه باعث ایجاد گسترش سرطان در کشور شده، بحث نان است؛ نان هایی که افرادی با نام "نان خشکی و نمکی" آن ها را جمع آوری کرده و به دامداری ها و گاوداری ها می فروشند..."
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۵    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان کلافه هستند که این انقلاب چگونه با این قدرت ادامه یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۳۰    
نتیجه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۲۰    
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: کانون دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان کشور فعالیت خود را آغاز کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۵    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت: آمارها نشان می دهد که میانگین زمان رسیدن نیروهای اورژانس 115 به محل حادثه در استان بوشهر کمتر از میانگین کشوری است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۰۰    
گام نیوز: بدینوسیله به اطلاع شهروندان هم استانی رسانده می شود فرماندهی انتظامی استان بوشهر در نظر دارد از میان علاقمندان واجدالشرایط ،در مقطع درجه داری گزینش و استخدام نمایید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۵    
گام نیوز: خانه دانشجویی دو کلمه ای که اگر در کنار هم بیایند بنگاه های املاک بوشهر فوری خواهند گفت نداریم و این حکایت تکراری این سال های دانشجویان بوشهری به ویژه دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی و ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: 78 نفر تبعه افغانی که به صورت غیرقانونی در شهرستان اقامت داشتند دستگیر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۰    
گام نیوز: باز ماه مهر و باز بوی خوش کتاب های تازه و دفتر نقاشی و جعبه های مداد رنگی، ماه مهر و صدای زنگ و ناظم مدرسه ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۵    
این پیرزن یک گدای حرفه ای و از پولدارهای تهران است که هنگام دستگیری نزدیک به 4 و نیم میلیون تومان پول نقد در جیب داشت! او که در میدان تجریش گدایی می کرد می گوید رییس ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۰    
پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توییترش با اشاره به تعداد همراهان حسن روحانی در پرواز به نیویورک ،از رکوردی که در این سفر شکسته شد، نوشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۵    
حقیقت این است که لیست 30 نفره نمایندگان تهران، که همه از یک جریان سیاسی هستند، لیستی بدون ژنرال است، چهره ای که به رفتار آن ها جهت بدهد و ترمز ذوق زدگی ها و جوگیری های آن ها را بکشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۵    
رییس سازمان حج و زیارت در این نشست به تعداد زائران در صف انتظار به عمره و تمتع، جزئیات تعداد حجاج و سنین آنها، عدم پایبندی هواپیماهای سعودی در حمل و نقل زائران ایرانی، آخرین وضعیت DNA شهدای منا و دیه
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۵    
کیفیت مراقبت های بهداشتی در ژاپن به این کشور کمک کرده است که بالاترین سن امید به زندگی را در جهان داشته باشد؛ گرچه این کشور تحت تأثیر اثرات کهنسالی نیز قرار دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۵    
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی خبر داد: برای تکیه ها، هیات ها، مساجد و نیز حسینیه ها سهمیه ای از گوشت گرم گوسفندی، گوشت منجمد گوساله و مرغ در نظر گرفته شده است .
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۰    
رهبر جریان حکمت ملی عراق می گوید یکپارچگی عراق خط قرمزی است که نمی توان آن را نقض کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۰    
یک استارت آپ شارژری ساخته که قادر است از فاصله 4 متری موبایل را شارژ کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۰    
باوجود گردش بالای نوشت افزار در کشور، کالاهای غیر ایرانی به ویژه چینی سهم غالب را در این بازار بزرگ و 4 هزارمیلیاردی دارند و تولیدات ایرانی را به حاشیه رانده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۰    
کمیته مسابقات از تغییر ساعت بازی استقلال خوزستان و سپیدرود خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۲۵    
یان اوبلاک همچون فصل های گذشته در این فصل نیز برای اتلتیکومادرید درخشیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۲۵    
حجت الاسلام روحانی نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی شعار سازمان تبلیغات برای عزاداری های امسال را سبک زندگی حسینی اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۲۵    
نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آن 2 دستگاه تانک و 2 خودروی گروهک تروریستی جبهه النصره را در ریف شمال شرقی حماه هدف قرار دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۲۵    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره ترکیب جدید این جبهه سخن گفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۵    
گام نیوز : رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر گفت: راه اندازی باشگاه مهارت های نوین و شبکه مجازی اجتماعی مهارت از برنامه های مهم دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۰    
امام جمعه بوشهر گفت: اگر مسئولان در جامعه قانون را رعایت، حفظ و اجرا کنند بسیاری از معروف ها تحقق می یابد و از بروز منکرها جلوگیری می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۰    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با معرفی برترین ها فردا در مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تسریع طرح های گازرسانی به روستاها و اجرای 12 پروژه گازرسانی به شهرک ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی بوشهر از اولویت های شرکت گاز این استان است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۰    
رئیس انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم نمایش خیابانی علمدار نوشته و کار محمد مظفری در شهر بوشهر اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۰    
در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تفاهم نامه پرواز با کتاب و ایستگاه کتاب بین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل فرودگاه ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منعقد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۵    
رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: در راستای بازگشت استان بوشهر به جایگاه ارزنده خود در حوزه شعر، به زودی کار انتشار دفتر شعر شاعران استان بوشهر آغاز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۵    
فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر (ع) منطقه دوم دریایی سپاه گفت: جنگ های نیابتی از دسیسه های امریکا در منطقه است اما دشمن بداند تا جوانانی مثل شهدای خلیج فارس و شهید حججی ها را داریم دشمن هیچ غلطی ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آستانه ماه مهر، دو هزار و 450 مدرسه برای پذیرایی از 213 هزار دانش آموز در سطح استان بوشهر آماده شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۰    
گام نیوز : فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که 6 سال قبل با ضربات چکش مردی را به قتل رسانده و متواری شده بود ، شناسایی و دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۵    
عادل بزدوده با بیان اینکه جناب خان دو میلیون می ارزید، این را که کسی بخواهد بابت این عروسک ایکس میلیارد تقاضا کند نادرست دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن حمایت مجدد از توافق هسته ای با ایران گفت که آژانس بارها پایبندی ایران به تعهداتش را تأیید کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین معصومی را تسلیت گفتند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۵    
گام نیوز: یک منبع آگاه در گفتگو با گام نیوز از معرفی سه گزینه نهایی به وزارت کشور جهت تصدی استانداری بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۰    
گام نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری اعضاء باند سارقین و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۵    
همایش ازدواج سالم و پایدار با هدف ارتقاء آگاهی جامعه در بندر دیر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۰    
دفاتر خدمات رسان یکی از دغدغه ها و خواسته های بحق مردم خارگ است و انتظار می رود دفاتر پلیس 10+ و دفتر اسناد رسمی در این جزیره راه اندازی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۵    
سومین روز از پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با رقابت نمایندگان کشورمان برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۰    
به گفته محققان، مصرف کنندگان داروهای ضدافسردگی 33 درصد بیشتر در معرض مرگ قرار دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۰    
فواید سلامت زیتون و محصولات طبیعی مرتبط نظیر روغن زیتون از مدت ها قبل در قالب رژیم غذایی مدیترانه ای شناخته شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۵    
چند روزدیگر سال تحصیلی جدید آغاز می شود و انتخاب کیف مناسب توسط دانش آموزان،یکی از مهم ترین نیازهای آنهاست؛ چراکه داشتن کوله پشتی مناسب باعث حفظ سلامتی آنها وجلوگیری از آسیب های اسکلتی وقامتی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۵    
سردرد پدیده ای شایع در عصر حاضر است که بسیاری از افراد چندین بار در عمر خود این بیماری را تجربه کرده اند، اما برخی از این دردها عادی نیستند و نیاز به بررسی پزشکی دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۰    
دشواری های کار روحانی محدود به حوزه اقتصاد نخواهد بود و در عرصه های سیاسی و اجتماعی نیز باید آماده مواجهه با چالش های دشواری باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۰    
مامور جوان پس از آن که خانواده همسرش را به گلوله بست و فاجعه ای مرگبار را رقم زد به محل کارش در کلانتری شهید رجایی بازگشت و با شلیک گلوله ای دیگر خودکشی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۵    
رئیس جمهوری ترکیه در تماسی تلفنی، با نخست وزیر عراق پیرامون تحولات اخیر منطقه از جمله همه پرسی اقلیم کردستان گفتگو و رایزنی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۵    
دیوارها و صحن های حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام، سیاه پوش شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۰    
معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی گفت: نصب دوربین کنترل سرعت در شهرها موجب ارتقاء فرهنگ ترافیکی می شود
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۵    
اصلاح طلبان بازهم این نکته را اثبات کردند که تنها به دنبال استفاده سیاسی از مطالبه وزارت رسیدن زن هستند.