سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 31 خرداد 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 خرداد 1397 روزنامه قانون 2 خرداد 1397 روزنامه قانون 3 خرداد 1397 روزنامه قانون 4 خرداد 1397 روزنامه قانون 5 خرداد 1397 روزنامه قانون 6 خرداد 1397 روزنامه قانون 7 خرداد 1397 روزنامه قانون 8 خرداد 1397 روزنامه قانون 9 خرداد 1397 روزنامه قانون 10 خرداد 1397 روزنامه قانون 11 خرداد 1397 روزنامه قانون 12 خرداد 1397 روزنامه قانون 13 خرداد 1397 روزنامه قانون 14 خرداد 1397 روزنامه قانون 15 خرداد 1397 روزنامه قانون 16 خرداد 1397 روزنامه قانون 17 خرداد 1397 روزنامه قانون 18 خرداد 1397 روزنامه قانون 19 خرداد 1397 روزنامه قانون 20 خرداد 1397 روزنامه قانون 21 خرداد 1397 روزنامه قانون 22 خرداد 1397 روزنامه قانون 23 خرداد 1397 روزنامه قانون 24 خرداد 1397 روزنامه قانون 25 خرداد 1397 روزنامه قانون 26 خرداد 1397 روزنامه قانون 27 خرداد 1397 روزنامه قانون 28 خرداد 1397 روزنامه قانون 29 خرداد 1397 روزنامه قانون 30 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۰۱    
برخی از این کودکان از مادرانی متولد می شوند که از سر فقر و نداری کودک خود را سر راه می گذارند....
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۰    
ما نتوانسته ایم خیلی خوب واقعیت ها و گرایش های حاکم بر فرآیندهای انتخابات در ایران را بشناسیم و مدام می گوییم حماسه اتفاق افتاده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۳    
مدیر اسبق اداره سلامت و تغذیه وزارت بهداشت، با اشاره به نقش تغذیه در سلامت افراد، گفت: کمبود ید، تا 13 درجه ضریب هوشی کودکان را کاهش می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۰    
در مجموع باید گفت که مشکلات ما یک شبه ایجاد نشده و در طول زمان بیشتر شده اند. هیچ کسی در ایجاد این مشکلات مبرا نیست و همه به نوعی در آن سهم دارند....
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۰    
پیراهن تیم ملی ایران همیشه سه رنگ بوده، سبز، سفید و قرمز. پیراهن تیم ملی برای ایران نماد پرچم است و بازیکنانی که آن را می پوشند، حکم سرباز را دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۱    
عربستان ضمن اعلام حمایت از آتش بس بین طالبان و دولت افغانستان خواهان تمدید آن شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۴۷    
مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات از کشف خانواده جدیدی از بدافزارهای جاسوسی خبر داده که از پروتکل اپلیکیشن تلگرام در سیستم عامل اندروید، سوءاستفاده می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۳۲    
مرورگری که آگهی های بازرگانی دروب سایت ها را مسدود می کند، اکنون آماده آزمایش پلتفورمی است که به ازای تماشای تبلیغات از پیش تعیین شده، جوایزی به شکل ارز دیجیتال به کاربر می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۱۶    
دولت آلمان قصد دارد تاکسی پرنده آئودی و ایرباس را آزمایش کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۴۹    
روز گذشته اینستاگرام در رویدادی اعلام کرد تعداد کاربرانش به میلیارد نفر رسیده است. علاوه برآن اپلیکیشن جداگانه ای برای آپلود ویدئوهای طولانی نیز معرفی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۳۱    
پس از آنکه مایکروسافت به دلیل همکاری با دولت آمریکا تحت فشار قرار گرفت، به تازگی اعلام کرده در هیچ یک از پروژه های دولتی مربوط به جدا کردن کودکان از خانواده هایشان همکاری نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۱۵    
پروژه بومی سازی طراحی و ساخت سیستم های انتقال مخابرات نوری (POTN) که در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، به مرحله اجرا رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۰    
کارشناس نجوم با بیان اینکه امروز طولانی ترین روز سال است، گفت: امروز خورشید به حداکثر ارتفاع خود در آسمان می رسد که انقلاب تابستانی رخ می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۰    
رژیم سعودی می داند که از رهگذر اشغال بندر الحدیده به دلیل موقعیت جغرافیایی راهبردی آن می تواند مسیر سیطره بر ساحل غربی یمن و همچنین دیگر نقاط این کشور را هموار سازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۳    
یک هواپیمای شناسایی اماراتی به همراه دو خلبان آن در سواحل جیزان عربستان سقوط کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۳    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که بیژن زنگنه وزیر نفت ایران در آستانه نشست روز جمعه نمایندگان اوپک، از موافقت ایران برای دستیابی به توافقی احتمالی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۸    
هشت تن در 2 انفجار شهر ادلب واقع در شمال سوریه کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۳    
رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه 40 درصد از تصادفات جاده ای کشور بر اثر خستگی و خواب آلودگی است گفت: این آمار در استان سمنان به 60 درصد می رسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۰    
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر حسینی استاد اخلاق مشهور دار فانی را وداع گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۵    
رییس جمهوری ترکیه بار دیگر از کشته شدن 35 تن از سران گروه های کُرد در حمله جنگنده های این کشور به شمال شرق عراق خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها گفت: به دلیل بعضی سیاست های اشتباه، بیش از نیمی از شهرداری ها در کشور رو به ورشکستگی هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۷    
وزارت اوقاف سوریه امروز (پنجشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که عربستان سعودی امسال برای هفتمین سال متوالی مردم این کشور را از ادای مناسک حج محروم کرده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۴    
معاون راهداری ادار کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که ترافیک در تمام راه های این استان سنگین و پر حجم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۱    
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی ایل مانیفستو گفت: اروپا در برابر قلدرمآبی امریکا مقاومت کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۳    
سکه در پایان بهار به 2,600,000 تومان نزدیک تر شدآخرین روز فعالیت بازار سکه در هفته جاری، با ادامه روند افزایشی نرخ انواع سکه همراه شده است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۱    
سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام شرایط دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری اعلام کرد که مدت دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری جزو سابقه پرداخت حق بیمه محسوب می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تمجید نمایش تیم ملی فوتبال ایران برابر اسپانیا گفت: بازیکنان ایران هر زماناجازه حمله داشته باشند، برای هر تیمی خطرناک هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۰    
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور توانبخشی با بیان اینکه الگوی بیماری ها تغییر کرده، گفت: در حال حاضر بیماری های غیرواگیر مانند سکته های مغزی و قلبی فراگیرتر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۱    
حفر تونل میان خاک سوریه و ترکیه توسط تروریستها برای فرار سرکردگانشان و هلاکت تعداد زیادی از عناصر تروریست به دست ارتش سوریه از مهمترین تحولات میدانی این کشور است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۰    
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اصل موضوع ربایش یک دختر را تکذیب نمی کنم، موضوع اتفاق افتاده اما نه آنطور که مولوی گفته و در رسانه ها منتشر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۰    
کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا از صحبت ها و حرکات کارلوس کی روش بعد از بازی تیم های ملی ایران و اسپانیا اظهار تعجب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۹    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تحلیل وضعیت بازار طلا و سکه در تابستان امسال، گفت: اگر بتوانیم بی نظمی را از بازار طلا برداریم، این بازار به ثبات خواهد رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۳    
معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه گفت: در حال حاضر 2 هزار و 916 ایرانی در خارج از کشور در زندانند که بیشتر آنها در ترکیه و عمده جرائم آنها قاچاق انسان، اقامت غیرقانونی و مواد مخدر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۱    
پیکر مرحوم صدرالدین شجره، استاد پیشکسوت صدا، شنبه (دوم تیرماه) از مقابل رادیو نمایش تشییع می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۹    
17 ملوان زندانی که مهرماه سال گذشته به اتهام ورود غیرمجاز به آبهای سومالی بازداشت شده بودند امروز(پنجشنبه) به کشور بازگشتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۱    
روز پنجشنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در اواخر روز چهارشنبه کاهش یافت و به 65.42 دلار رسید ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۰    
ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس براین باور است که آرژانتین و انگلیس فینال جام جهانی روسیه را برگزار خواهند کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۱    
مقامات افغانستان اعلام کردند: طالبان امروز (پنج شنبه) در دو حمله جداگانه در افغانستان جان هشت افسر پلیس را گرفت. این به رغم اعلام آتش بس یکجانبه دولت افغانستان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
شبکه خبری سی بی اس نیوز، سایت پرتاب ماهواره ای "سوهایی" در استان پیونگان را شناسایی کرده که گمان می رود مکانی است که از آنجا موشک دوربرد هوآسونگ – 15 کره شمالی که بر اساس گزارش ها قادر بود خاک آمریکا ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۳    
در روز هفتم که صعود تیم های روسیه و اروگوئه به مرحله حذفی قطعی شد لحظات جذاب و دیدنی به ثبت رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان از پیام دلگرم کننده مقام معظم رهبری برای تیم ملی فوتبال تشکر و قدردانی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۹    
قائم مقام شرکت راه آهن گفت: تحریم های آمریکا تاثیر چندانی روی فعالیت ها و سیاست های شرکت راه آهن نخواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۵    
بیش از 11 میلیون نفر اسپانیایی، چهارشنبه شب دیدار دو تیم ایران و اسپانیا را از تلویزیون دنبال کردند تا که آن را به پربیننده ترین بازی سال در این کشور تبدیل کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری گفت: آنچه کشور را تهدید می کند، کسانی و یا گروه هایی هستند که اعتماد و امید مردم را به عنوان بزرگترین سرمایه های اجتماعی کشور نشانه گرفته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۸    
ظهر امروز زمین لرزه ای به قدرت سه ریشتر خور در شرق اصفهان را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی وزارت تجارت چین در پاسخ به سئوالی درباره احتمال خروج شرکت های چینی از ایران پس از خروج آمریکا از برجام اعلام کرد: پکن روابط عادی خود را با تهران ادامه می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۲    
رئیس اتاق ایران با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: آنچه پیش رو است، نیازمند تمهیدات ویژه ای است چراکه هیچگاه شرایط غیرعادی را نمی توان با تصمیمات عادی مدیریت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
کاربران ساکرنت پس از نمایش دیشب (چهارشنبه) ایران مقابل اسپانیا معتقد هستند تیم ملی به راحتی می تواند پرتغال را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
رییس کل دادگستری استان فارس افزایش پرونده های ورودی به دستگاه قضا را یادآور شد و گفت: سال 96 تعداد پرونده های ورودی به دادسراها و محاکم مختلف قضایی در استان فارس بالغ بر 3.2 درصد افزایش داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 13 تن و 493 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان در کشور در هفته اخیر خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
پیام مقام معظم رهبری به کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در روسیه ابلاغ شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۰    
منابع نظامی لیبی امروز (پنجشنبه) اعلام کردند، ارتش موسوم به "ارتش ملی لیبی" موفق شد طی امروز دو بندر نفتی این کشور را در عملیاتی برق آسا بازپس بگیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۷    
پناهندگی از زمانی که انسان حمله و جنگ را آغاز کرد ایجاد شد و افراد برای فرار از رنج و شکنجه توسط مهاجمان به دیگر مکان ها فرار کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس از افزایش 6 درصدی آمار خودکشی طی سال 96 در فارس ابزار تاسف و تاکید کرد که پایین آمدن سن خودکشی نیز یکی از شاخص های نگران کننده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۷    
منابع خبری روس از سفر قریب الوقوع مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا به مسکو خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵    
ساندرو استپ وی، خودرو پر خبر داخلی در این چند هفته، کاهش قیمتی حدودا 7 میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر 85 میلیون تومان قیمت دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس اتحادیه میوه فروشان کرج یکی از عوامل گرانی برخی میوه ها در این کلانشهر را برف و سرمای فروردین ماه و نقش آن در کاهش تولید عنوان کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۹    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به تنوع اقلیمی و تولید محصولات مختلف، کمبودی در تامین بازار داخل وجود ندارد، با این وجود نیازی به واردات نداریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۳    
با شروع فصل تعطیلات، جنب وجوش در بازار اجاره آغاز شده و این بازار تحت تاثیر پنج عامل در مسیر تنش قرار دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
وزیر انرژی عربستان گفت: بازار نفت نیازمند افزایش تولید 2.5 میلیون بشکه ای است که در جلسه روز جمعه این موضوع به بحث گذاشته خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۱    
کارشناس هواشناسی کشور با اشاره به آخرین وضعیت نقشه های هواشناسی گفت : در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نگاه امیدوارانه به مسائل در کشور، گفت: شورای عالی استان ها امتداد نظام قانونگذاری مجلس است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی اعلام کرد: رابطه خوب با روسیه را می خواستم، اما مسکو پیروزی هیلاری کلینتون را می خواست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰    
رئیس کل دادگستری گلستان از صدور حکم قصاص قاتل سلاله دختر آق قلایی خبر داد و گفت: در صورتی که به حکم اعتراض نشود، اجرای آن به اجرای احکام ارسال خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۲    
ابعاد مختلف روند درمان، دانش آموزان شین آبادی مشخص شده و با تامین برخی امکانات در زمینه جراحی، می توان گفت که دیگر نیازی به اعزام آن ها به خارج از کشور نخواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۶    
مردمی که نسبت به آینده مایوس باشند، به هیچ کاری دست نمی زنند و ممکن است به اقدامات پرخاشگرانه روی آورند پس وظیفه نخبگان این است که از سرمایه اجتماعی حفاظت کنند و امید به آینده را افزایش دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اگر سیاست ارزی تغییر نکند با بن بست صادراتی در کشور روبه رو می شویم گفت: دولت بازار غیررسمی ارز را رها کرده و کتمان بازار ارز واقعی، مشکلی را حل نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۸    
17 صیاد ایرانی ربوده شده توسط دزدان دریایی سومالی، دقایقی پیش به وطن بازگشتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۷    
یک رسانه انگلیس در گزارشی اعلام کرد: ترامپ 20 یا 22 تیرماه با پوتین دیدار می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از ابتدای مهر سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه 1397، کل مساحت استان متاثر از انواع خشکسالی بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
رضا جعفری گفت: کودکان بدسرپرستی مراکز بهزیستی باید بعد از صدور حکم قضایی مبنی بر بهبود وضعیت والدین، به پدر و مادرشان تحویل داده شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه سفر خود به نروژ با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۹    
باید قانون جدیدی برای مقابله با تامین مالی تروریسم وضع شود که در آن ضمن در نظر گرفتن قانون موجود درباره مقابله با تروریسم، موارد مندرج در این کنوانسیون نیز لحاظ شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۹    
با توجه به برگزاری بازی های جام جهانی شاهد افزایش فعالیت سایت های قمار و شرط بندی در فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۵    
وزیر اطلاعات در دیدار مردمی که به مناسبت عید سعید فطر برگزار شده بود، گفت: امنیت حق مردم است و حکومت اسلامی موظف است برای مردم امنیت ایجاد کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از احتمال تشدید حملات هوایی این رژیم به نوار غزه سخن گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۰:۳۵    
مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا یکصدمین بازی خود را مقابل تیم ملی فوتبال ایران انجام داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۰:۳۲    
دیه گو کاستا به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در جام جهانی روسیه انتخاب شد.