چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 8 خرداد 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 خرداد 1397 روزنامه قانون 2 خرداد 1397 روزنامه قانون 3 خرداد 1397 روزنامه قانون 4 خرداد 1397 روزنامه قانون 5 خرداد 1397 روزنامه قانون 6 خرداد 1397 روزنامه قانون 7 خرداد 1397 روزنامه قانون 8 خرداد 1397 روزنامه قانون 9 خرداد 1397 روزنامه قانون 10 خرداد 1397 روزنامه قانون 11 خرداد 1397 روزنامه قانون 12 خرداد 1397 روزنامه قانون 13 خرداد 1397 روزنامه قانون 14 خرداد 1397 روزنامه قانون 15 خرداد 1397 روزنامه قانون 16 خرداد 1397 روزنامه قانون 17 خرداد 1397 روزنامه قانون 18 خرداد 1397 روزنامه قانون 19 خرداد 1397 روزنامه قانون 20 خرداد 1397 روزنامه قانون 21 خرداد 1397 روزنامه قانون 22 خرداد 1397 روزنامه قانون 23 خرداد 1397 روزنامه قانون 24 خرداد 1397 روزنامه قانون 25 خرداد 1397 روزنامه قانون 26 خرداد 1397 روزنامه قانون 27 خرداد 1397 روزنامه قانون 28 خرداد 1397 روزنامه قانون 29 خرداد 1397 روزنامه قانون 30 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۲    
شهاب حسینی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران می خواهد راه هنر را در خارج از کشور و در آمریکا دنبال کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۰    
نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: متاسفانه روزانه بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه درمان بیماری های ناشی از مصرف دخانیات می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۹    
به دلیل حاکمیت شفافیت بیشتر در فرابورس ایران از این طریق شرکت ها را واگذار می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۱    
آمارها در زمینه مصرف بالای دخانیات در کشور به ویژه شیوع مصرف قلیان میان جوانان و حتی دختران و زنان گویای حرکت این معضل به سوی بحران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۶    
برآوردها نشان می دهد که کشور روسیه حدود 13 میلیارد دلار برای میزبانی جام جهانی 2018 هزینه کرده که از این میزان 70 درصد از طریق بودجه عمومی و 30 درصد از طریق سرمایه گذاران خصوصی تامین شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش نوشت: با تقویت و بروزرسانی فرایند گزینش به ویژه نظارت سخت گیرانه و بدون مسامحه از تکرار تفاقات اخیر جلوگیری می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۵    
آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزای امتحانات نهایی و هماهنگ مدارس مشهد و تبادکان با وجود تعطیلی مدارس مشهد به دلیل آلودگی هوا خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۳    
محسن رضایی بخشی از گفتگوی روز گذشته خود با سفیر سوئیس در تهران را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۰    
در پی واکنش برخی هنرمندان درباره تحریم افطاری ریاست جمهوری، هیات مدیره خانه سینما اعلام کرد که دعوت افطاری رییس جمهور را اجابت می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان دستور کار جلسه فردای این شورا را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۰    
با ورود سامانه های جدید، دستگاه های نازل جایگاه های سوخت به گونه ای ارتقا می یابند که با ارتقای این دستگاه ها، سوخت گیری و پرداخت هزینه همزمان در جایگاه های عرضه سوخت صورت خواهد گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۰۱    
نیسان با استفاده از فناوری های خودران ربات کوچکی ساخته که قادر است خط کشی های دقیق زمین فوتبال را انجام دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۱:۴۴    
یک شرکت انگلیسی برای آزمایش خودروهای خودران در مقابل موتورسیکلت ها، مشغول ساخت نوعی موتورسیکلت خودران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۱:۲۹    
محققان با کمک هوش مصنوعی و یک پد فشار سیستم احراز هویت بیومتریکی ساخته اند که افراد را با توجه به گام هایشان شناسایی می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۱:۱۴    
یک ربات زیردریایی پیشرفته موفق به شناسایی انبوهی از گنجینه های متعلق به یک کشتی اسپانیایی در 300 سال قبل شد. محل غرق این کشتی در سه قرن گذشته ناشناخته باقی مانده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۵۹    
منابع مطلع می گویند در سال 2019 آیفون جدیدی توسط شرکت اپل با لنز سه گانه طراحی و عرضه می شود. این اولین بار است که گوشی آیفون همراه با دوربینی که سه لنز دارد، تولید می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۴    
به تازگی دستگاهی ساخته شده که قابلیت تا کردن لباس های مختلف را دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۲۹    
امروزه هوش مصنوعی کاربردهای گسترده ای در صنایع و علوم مهندسی پیدا کرده، اما قرار است محققان حوزه علوم اجتماعی و انسانی هم از آن بهره بگیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۴    
تحقیقی جدید نشان می دهد ویتامین ها و مواد معدنی مکملی که افراد مصرف می کنند، هیچ تاثیری در سلامتشان ندارد و به خصوص از بیماری های قلبی و حمله قلبی جلوگیری نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۹    
محققان متوجه شده اند کهن ترین درخت اروپا که یک کاج1230 ساله است هنوز هم رشد می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۱    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه مصرف قرص ریتالین در میان دانشجویان و دانش آموزان به نوعی با سیستم نظام آموزشی و امتحانات مرتبط است، درخصوص عوارض مصرف آن هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۱۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تسهیل قوانین و افزایش ناباروری در کشور را از جمله عوامل موثر در رشد 50 درصدی تقاضا برای فرزندخواندگی در سال های اخیر دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۴    
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس اعتقاد دارد نگرانی و حمایت ورشو در قبال دغدغه های واشنگتن بیانگر شکاف در اتحادیه اروپا نسبت به برجام و تلنگر مهمی برای ایستادگی بیشتر در راستای دریافت ضمانت های ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۰    
قانون -گلاره کلانتری امنیت پایدار یکی از شاخص هایی است که برخورداری از آن می تواند روح وروان جامعه مدرن شهری را در سطحی از آسایش نگه دارد و به توسعه سرمایه گذاری ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۹    
دو سال پیش بود که گزارشی مبنی بر خرید و فروش نوزادان در مقابل بیمارستان های تهران با قیمت بین 100 تا 200 هزارتومان در رسانه ها منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۰    
بانک مرکزی درخواست افزایش امنیت کانال پرداخت از طریق کدهای دستوری را داشته و تاکنون گزارش شفافی از بانک مرکزی ارائه نشده است.....
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۹    
رمان کوری اثر فوق العاده ای از ژوزه ساراماگو است که درباره کوری ناگهانی اهالی شهری نامشخص( آن هم به طور همزمان)و اتفاقات پس از آن نوشته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۰    
قانون - مسدودشدن تلگرام در روزهای اخیر به میزانی بازتاب سیاسی، حقوقی و رسانه ای داشته است که از شخص رییس جمهور تا وکلای دادگستری و آحاد مردم را وادار به اظهار نظر کرده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۹    
امیر ساخته نیما اقلیما به عنوان یکی از فیلم های بخش رقابتی شرق غرب جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری در کشور جمهوری چک انتخاب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۹    
با وجود اینکه ادغام بانک های نظامی از برنامه های در حال اجرای بانک مرکزی به شمار می رود، اما در این فضا برخی شایعات درباره نحوه ادغام ها و زمان آن موجب نگرانی سپرده گذاران می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۰    
وزرای خارجه، دیپلمات ها و اصحاب رسانه در کشورهای حوزه خلیج فارس مثل بچه های خوب همه یک صدا از تصمیم آمریکا حمایت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۰    
بر این اساس مشخص شده که چه آنتی بیوتیک هایی را متخصصین و چه آنتی بیوتیک هایی را پزشکان عمومی باید نسخه کنند و اگر آنتی بیوتیکی را که پزشک متخصص باید بنویسد، پزشک عمومی بنویسد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۱    
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم ایجاد نظام ارزیابی سلامت روان و جنسی برای افرادی که نزدیکترین و بیشترین ارتباط را با کودکان دارند، تأکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت پخش نشدن مسابقات بانوان از رسانه ملی را فقط مسائل مذهبی ندانست و در این باره توضیحاتی ارائه داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۹    
یک کارشناس آموزش وپرورش با اشاره به موضوع حادثه تعرض و آزار جنسی چند دانش آموز در یک مدرسه بر لزوم آموزش های جنسی در مدارس و آگاهی دهی به خانواده ها تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۹    
از روز سه شنبه هفته آینده به بعد دمای خوزستان به 48 یا 49 درجه سانتی گراد خواهد رسید و با اینکه در حال حاضر نمی توان پیش بینی کرد که دما در خردادماه به 50 درجه می رسد یا نه احتمال دارد که در این مدت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۰    
برخی تصور می کنند اصلاح و بررسی تقسیماتی یک امر لحظه ای و آنی است، در صورتی که این مساله یکی از امور غامض و پیچیده است و نباید با شتاب انجام شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۱    
شهرهایی که بیشترین تنش آبی برای آنها پیش بینی شده نظیر اصفهان، بندرعباس، بوشهر، شیراز، کرمان، مشهد و تقریباً تمام شهرهای استان اصفهان و یزد است که به نظر می رسد در فصل تابستان با چالش های بزرگ آبی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۱    
افزایش قیمت مصالح ساختمانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مردم این مناطق را برای ساخت خانه های خود با مشکل روبرو کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۹    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به دلایلی که سبب پف پلک پایین می شود، گفت: فردی که بیماری زمینه ای دارد باید 6 تا 9 ماه بیماریش کنترل و سپس جراحی برای آن انجام شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۹    
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی شاخص همه توفیق نظام را پیروی از خط و مکتب امام عنوان کرد و گفت: امام آنقدر بلندمرتبه و متعالی بودند که ما همه دستاوردهای خود را مرهون ایشان می دانیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خاطرات بسیاری از دهه شصتی ها و هفتادی ها با صدا و چهره ای گره خورده است که این روزها بیشتر از گذشته جای خالی اش احساس می شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۱    
رهبر جریان صدر و ائتلاف سائرون به تازگی درباره جمهوری اسلامی ایران اظهارنظر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۰    
پرفشاری خون بیماری مزمنی است که اگر کنترل نشود، بیماری های متعدد قلبی و عروقی همچون سکته مغزی و قلبی نارسایی کلیوی و قلبی و کوری چشم را به همراه دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۱    
باروری ابرها از پاییز آغاز می شودمدیرعامل مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: عملیات باروری ابرها با استفاده از یک فرورند هواپیمای سپاه و 2 فروند هواپیمای آنتونوف روسی اجاره ای از پاییز ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۰    
پلیس چین اعلام کرد که رییس بانک تجاری روستایی تیانجنیگ چین در دفتر کار خود خودکشی کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۹    
این نخبگان اکنون در کشور با راه اندازی استارتاپ هایی، بسیاری از فارغ التحصیلان را مشغول به کار کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۱    
هندی ها با تامین شمش تولید ریل ملی موافقت کرده اند به طور قطع امسال نمونه ریل ذوب آهن تایید نهایی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
مشاور موگرینی می گوید که تا زمانی که ایران در برجام باقی بماند، این توافق نیز پابرجا می ماند و ترامپ بدون شک از چشم انداز خروج ایران از برجام لذت می برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه راهکار عملی شفافی در حوزه کاهش دغدغه متقاضیان وام مسکن با پیش شرط سپرده گذاری یک ساله وجود ندارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
بیت مرحوم آیت الله محیی الدین حائری شیرازی با صدور اطلا عیه ای منسوب شاغل در آموزش و پرورش را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
کلیه مصاحبه های داخلی و خارجی که به نقل از این جانب در فضای مجازی منتشر شده است را قویا تکذیب می کنم، افرادی این موضوع را مدیریت می کنند تا به حیثیت حرفه ای و کاری من آسیب بزنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
با اینکه دنیایی از مشکلات بر سر رمضان جوان ریخته است، خیلی کم توقع تر از چیزی است که یک جوان 32 ساله متاهل از زندگی می خواهد؛..
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
قانون-معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: متاسفانه آنچه از صداوسیما درباره جلسه نمایندگان رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی پخش شد این گونه بود که حتی یک کلمه از سخنان نمایندگان رئیس جمهور را پوشش ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط یکی از نیروهای مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی توسط آموزش و پرورش جهت رسیدگی به مسئله
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
هفت، هشت نفر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به مواضع احمدی نژاد در جلسه ای که ایشان غایب بودند، سخن گفتند و انتقاداتی را مطرح کردند ولی در حضور خودشان کسی چیزی نگفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۱    
برخی افراد برای حذف عنوان طلاق از شناسنامه متوسل به کارهای غیرقانونی و غیرمنطقی می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۹    
ارتش مصر در خصوص عملیات نیروهای این کشور در مبارزه با تروریست ها موسوم به سیناء 2018 یک بیانیه صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۶    
صبح امروز جمعی از رانندگان آژانس ها در مقابل شورای شهر تهران در خصوص افزایش نرخ طرح ترافیک جدید تجمع و اعتراض کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۰    
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از حد نصاب افتادن سؤال از رئیس جمهور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره ریاست سال سوم مجلس با یکدیگر دیدار کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۴    
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از استعفای استاندار کرمان و موافقت وزیر کشور با این استعفا خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۱    
احمدی نژاد دید که دوستانش را گرفتند و خبری هم نشد، بنابراین ترسید. او می ترسد خودش را هم بگیرند، به زندان بیفتد و بی حیثیت شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۰    
سخنان اخیر امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه که بازداشت چند هفته ای سعد حریری نخست وزیر لبنان در عربستان را تایید کرد، خشم سعودی ها را برانگیخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۰    
جمعی از معلمان بازنشسته مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۰    
منابع آگاه از فروش پروانه شکار ویژه توسط سازمان محیط زیست برای شکارچیان خارجی و در داخل مناطق چهارگانه تحت مدیریت این سازمان خبر می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۱    
مشاور اسبق وزارت خارجه آمریکا تحقق شروط تعیین شده از سوی وزیر خارجه آمریکا در خصوص ایران را امری محال دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۹    
بخشنامه افزایش 19.5 درصدی حداقل مزد کارگران در سال 1397 که 22 فروردین ماه امسال از تصویب شورای عالی کار گذشت، سرانجام با امضای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بنگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، از ارجاع موضوع اختلاف نظر هیات رئیسه و نمایندگان بر سر مهلت سوال از رئیس جمهور به کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۵    
یک رسانه ژاپنی از سفر مشاور ارشد رهبر کره شمالی به سنگاپور خبر داد و این سفر را مهر تایید به برگزاری نشست آمریکا و کره شمالی دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۳    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت: آگاهی خانواده ها و مردم از عوارض شیشه و درگیر شدن آنها از نظر مراقبت های پیشگیری موجب شد تا مصرف ماده مخدر شیشه از رتبه دو به چهار تنزل پیدا کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۴    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش از صدور دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری پرونده تعرض به تعدادی از دانش آموزان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی دولت گفت: مطمئنم 385 میلیارد تومان بودجه تحقق پیدا نخواهد کرد اما با برنامه ریزی و مدیریت تخصیص منابع کسری بودجه نخواهیم داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
سازمان هواشناسی از بارش باران و احتمال تگرگ طی سه روز آینده در 20 استان کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
ویروس HIV به سیستم ایمنی بدن آسیب زده و نوعی از سلول ها را از بین می برد که به بدن در مقابله با بیماری ها و عفونت ها کمک می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
نقوی گفت: به تیم مذاکره کننده خود اعلام کرده ایم که باید تمام شرایط و شروط مدنظر مقام معظم رهبری لحاظ شود و بدون درنظر گرفتن شروط معظم له، ادامه برجام ممکن نخواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
با توجه به اینکه امکان درمان دختران سوخته شین آبادی در داخل وجود ندارد خواستار تنظیم پروتکل درمانی برای این دختران بین ایران و کشور مقصد درمانی آن ها در خارج هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
در حالی که شرکت توتال فرانسه6 ماه مانده به تحریم بساط خود را از ایران برمی چیند، جایگزین های ایران را در دیگر کشورها از جمله روسیه جست وجو می کند و به تازگی قرارداد 25 میلیارد دلاری با روسیه با حضور ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۱    
تاکنون 504 نفر براثر مصرف این گونه قارچ ها در استان دچار مسمومیت شده و به مراکز اورژانس مراجعه کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۴    
یکی از مشاوران رئیس جمهور آمریکا که ارتباطات نزدیکی با ترویست های منافقین دارد گفته که ترامپ به دنبال براندازی در ایران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از بین 188 کشوری که کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را به قانون تبدیل کرده، 63 کشور از حق شرط استفاده کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۵    
تا دیروز نزدیک به 248 هزار شخص حقیقی و بیش از 11 هزار شخص حقوقی در سامانه تهران من ثبت نام کردند، کل مبلغ واریزی تا دیروز به 42 میلیارد تومان رسید که به مراتب کمتر از زمان مشابه سال قبل است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۶    
فهرست نامزدهای فراکسیون امید برای حضور در انتخابات هیات رئیسه مجلس در جلسه مجمع عمومی این فراکسیون تعیین شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۷    
صبح امروز بسته ای مشکوک در حوالی درب شمالی مجموعه بهارستان یافت شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۴    
وزارت آموزش و پرورش برای پیگیری ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان یکی از مدارس شهر تهران در بالاترین سطح ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی، قضایی و حقوقی اقداماتش را آغاز کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۵۶    
در معاملات آسیایی امروز قیمت نفت با نوسان همراه بود، اما همچنان تحت فشار احتمال افزایش تولید عربستان و روسیه به منظور جبران کاهش عرضه ایران و ونزوئلا قرار داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۷    
رشد قیمت مسکن در اردیبهشت ماه جاری بعد از افزایش قیمت در زمستان باعث شده تا فروشنده ها از ترس اینکه نتوانند اقدام به خرید مجدد مسکن کنند در تصمیم خود برای فروش تجدیدنظر کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۶    
در دوسال ابتدایی دهمین دوره مجلس، 109 قانون مصوب و به دولت ابلاغ شده است و نشان می دهد در این دوره از مجلس هر 8 ساعت یک قانون به تصویب رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۷    
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهر تهران گفت: ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی از نیمه خرداد آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: ارز یارانه دارو همچنان برقرار است و تنها زمان پرداخت آن تغییر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۲    
محمدجواد ظریف در توییتی به تشریح نتایج سفر اخیرش به هند و گفت وگو با مقامات این کشور پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۶    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به این که تعداد افراد مسموم شده در کلاردشت به 300 تن رسیده است، گفت: تمامی این افراد سرپایی درمان و از مراکز درمانی مرخص شدند.