شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 31 شهریور 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 شهریور 1397 روزنامه قانون 2 شهریور 1397 روزنامه قانون 3 شهریور 1397 روزنامه قانون 4 شهریور 1397 روزنامه قانون 5 شهریور 1397 روزنامه قانون 6 شهریور 1397 روزنامه قانون 7 شهریور 1397 روزنامه قانون 8 شهریور 1397 روزنامه قانون 9 شهریور 1397 روزنامه قانون 10 شهریور 1397 روزنامه قانون 11 شهریور 1397 روزنامه قانون 12 شهریور 1397 روزنامه قانون 13 شهریور 1397 روزنامه قانون 14 شهریور 1397 روزنامه قانون 15 شهریور 1397 روزنامه قانون 16 شهریور 1397 روزنامه قانون 17 شهریور 1397 روزنامه قانون 18 شهریور 1397 روزنامه قانون 19 شهریور 1397 روزنامه قانون 20 شهریور 1397 روزنامه قانون 21 شهریور 1397 روزنامه قانون 22 شهریور 1397 روزنامه قانون 23 شهریور 1397 روزنامه قانون 24 شهریور 1397 روزنامه قانون 25 شهریور 1397 روزنامه قانون 26 شهریور 1397 روزنامه قانون 27 شهریور 1397 روزنامه قانون 28 شهریور 1397 روزنامه قانون 29 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 شهریور 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۱    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات دومین روز مهر ماه با رشد 3552 واحدی به پله 168 هزار و 624 واحدی رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۵    
شاخص بورس با بیش از 4500 واحد صعود در پایان معاملات روز جاری برای اولین بار به کانال 165 هزار واحد رسید تا برای دومین روز متوالی یک تاریخ سازی تازه در تالار شیشه ای رخ بدهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۷    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و استاندار خوزستان در پیامی مشترک ضمن محکومیت حمله تروریستی صبح امروز (شنبه) در اهواز، روز دوشنبه، دوم مهرماه را در استان خوزستان عزای عمومی اعلام کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۳    
با تشکیل سازمان ملل متحد و مرسوم شدن سخنرانی های سالانه سران کشورها، دیدگاه و راهبردهای گوناگونی در ایراد سخن به وجود آمد. رهبرانی این سخنرانی را عرف و عادتی سالانه پنداشتند و گاه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۸    
در آینده ای نچندان دور لوایح مربوط به FATF تکمیل شود و در مجلس به نتیجه برسد و این هیاهویی که جریان های مدعی انقلابی گری به راه انداخته اند متاثر از احتمال پایان یافتن قصه FATF است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۳    
مدتی بود که بعد از آرام شدن عراق برخی از مسئولان و جریان های این کشور اظهارات و اقداماتی را در دستور کار قرار می دادند که برای اتحاد میان ملت کشورمان با عراقی ها چندان مناسب نبود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۸    
اینکه طرح مذکور تا چه حد کارآیی دارد یا در آن نیز بازی های سیاسی تاثیرگذار است نیاز به صبر دارد زیرا در این سال ها اقدامات فراوانی با هیاهوی بسیار در مجلس صورت گرفته که...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۷    
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) دفتر نمایندگی خود را از سیستان و بلوچستان جمع آوری کرده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۷    
عبدالخالق عبدالله مشاور ولیعهد ابوظبی نسبت به حادثه تروریستی اهواز واکنش نشان داد و آشکارا از گروه الاحوازیه حمایت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید که در صورتی که FATF را مشروط امضا کنیم می توانیم از فرصت ها و تهدیدها آن نهایت استفاده را ببریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی،گفت:با توجه به بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی افزایش وام برای ساخت و ساز مسکن منطقی بوده اما رشد وام در بخش خرید مسکن قابل قبول نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۳    
برای خرید 5 فروند هواپیمای ای.تی.آر که اخیرا وارد ناوگان ایران ایر شدند، وام داخلی کوتاه مدت گرفتیم
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۲    
مدیرکل بهزیستی استان تهران با اعلام پذیرش 164 دختر فراری گفت: طبق آمار بیشترین محل اسکان دختران فراری، خیابان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۲    
علیرغم همه تلاش های صورت گرفته 142 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی داشتیم که همچنان برآورد ما این است که نتوانستیم این تعداد را به مدرسه برگردانیم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۰    
پزشکان انگلیسی نسبت به بروز نوعی عفونت چشمی در افرادی که از لنز استفاده می کنند، هشدار دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۰    
مدیر تعاملات بین المللی بانک خون بند ناف با بیان اینکه به 4 کشور نمونه خون بند ناف ارسال کرده ایم، گفت: تاکنون نیازی نبوده که نمونه ای از خارج بگیریم و از نمونه های موجود استفاده شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
محققان به تازگی موفق به شناسایی جلبک هایی در یک تالاب صورتی رنگ در اسپانیا شده اند که امید به وجود حیات در مریخ را افزایش داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۰    
به دلیل مشکلات اقتصادی رسانه ها به ویژه نشریات کاغذی با تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امسال نمایشگاه سراسری مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار نمی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۹    
رییس جمهور در پی حمله تروریستی صبح امروز به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح ، در تماسی تلفنی با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان طی پیامی حمله تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
رئیس کل دادگستری استان تهران اخرین وضعیت پرونده بازداشتی های محیط زیستی را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
با اینکه در ساعات اولیه بعد از حمله تروریستی اهواز گروهک موسوم به الاحواز مسولیت این حمله را عهده دار شده بود، شبکه اسکای نیوز گزارش داد که داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
در سال های اخیر شاهد افزایش موج تک فرزندی بوده ایم و رواج سبک زندگی غربی نیز در تشدید این موج بی تاثیر نبوده این در حالی است که حتی کارشناسان غربی هم به معایب تک فرزندی اذعان کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه با بیان اینکه قیمت گوشی به نرخ ارز مرتبط است، گفت: نباید توقع داشت که با ورود گوشی های تازه وارد، گوشی در بازار ارزان شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به اینکه به دلیل تعطیلی ایام دهه اول محرم بازار تعطیل بود و خرید و فروشی در بازار طلا به ثبت نرسیده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
عضو هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران بابیان اینکه قرار بود ارز دولتی برای دارو تاپایان شهریور اختصاص یابد، گفت:متاسفانه تاکنون کمتر از 50 درصد این ارز را دریافت کرده ایم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
دبیر علمی سی و پنجمین کنگره بین المللی رادیولوژی ایران، چشم، تیروئید و اندام های جنسی را 3 عضو آسیب پذیر در مقابل اشعه ایکس برشمرد و گفت: حفاظت در برابر اشعه برای بیماران امری ضروری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۸    
برای پیگیری هر چه بهتر رسیدگی به درمان مجروحان حادثه تروریستی، معاون کل وزارت بهداشت، رئیس سازمان اورژانس کشور و رئیس سازمان انتقال خون، عازم اهواز شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وضعیت کاغذ از شرایط بحرانی خارج شده است، گفت: بیش از 100 هزار تن کاغذ ثبت سفارش شده داریم که در مرحله تخصیص ارز هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۴    
معاون صداو سیمای مرکز خوزستان مجروح شدن 2 نفر از عوامل فنی این مرکز را در حادثه ترورریستی روز شنبه اهواز که در حال پوشش مراسم رژه نیروهای مسلح بودند تایید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
خبر شهادت یک خبرنگار در حمله تروریستی اهواز که ساعتی قبل منتشر شده بود، تکذیب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
قانون - وکیل مدافع رضا خندان -همسر نسرین ستوده- از برگشت پرونده موکلش از دادگاه انقلاب به دادسرا برای رفع نقص خبر داد. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
رییس جمهور روسیه در پیامی به رییس جمهور کشورمان شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز را تسلیت گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:کالاهای احتکار شده مانند لوازم خانگی بین زوج های جوان با قیمت ارز 4200 تومانی توزیع شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در باره حاشیه هایی که در باره نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به وجود آمد، گفت: نکته ای که برای این دانشگاه اتفاق افتاد و خوب نیست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی شورای نگهبان به حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۱    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از شناسایی مدارس واقع در نقاط آلوده و حاشیه ای در معرض خطر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۹    
سرمربی پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس تنها تیمی است که در دو سال گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
مهاجمان که برای پوشش و حضور راحت تر در صفوف نظامیان، لباس نظامی به تن کرده بودند، به گفته سخنگوی سپاه پاسداران وابسته به جریان الاهوازیه بودند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: نرخ اعلامی برای بلیط هواپیمای اربعین غیرمنطقی است، از این رو مسئولان سازمان هواپیمایی باید تدبیر ویژه ای برای کاهش نرخ و ارائه بلیط بیاندیشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
بورس در آخرین روز تابستان (شنبه 31 شهریور) رکوردی جدید ثبت کرد و با رشد سه هزار و 209 واحدی برای نخستین بار به کانال 160 هزار واحدی وارد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشی از تسلط اطلاعاتی برای امنیت پروازی حاصل شد و باید به بخش داخلی بهای بیشتری داده شود تا نیاز کشور تامین شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: یکی از دلایل بروز تصادفات جاده ای در میان خودروهای سنگین، زمان و ساعت تردد این وسایل نقلیه است که قطعا باید مورد بازنگری قرار گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
اوپک باز هم دستخوش اتفاقاتی شده است که بیش از آنکه اقتصادی باشد، رنگ و بوی سیاسی دارد و در این میان برخی اعضای اوپک به بهانه تعدیل بازار جهانی نفت و در راستای قلدری های آمریکا به پوشاندن لباس سیاست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۶    
وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر و حمید بقایی گفت که جوانفکر به 2 سال و نیم و بقایی به 6 ماه حبس محکوم شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۶    
قرار بود که وامِ بخور و نمیرِ 4 میلیونی بدون بهره از ابتدای مرداد امسال به حساب بازنشستگان حداقلی بگیر که پیش از این وامی دریافت نکرده بودند، واریز شود اما حالا خبر می رسد که با گذشت نزدیک به 2 ماه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۱    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از آغاز مرحله دوم جشن عاطفه ها در یازدهم مهرماه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
دبیرکل حزب کارگزاران گفت: واقعیت این است که آقای جهانگیری از ما (کارگزاران) تبری جسته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مجروح شدن بیش از 60 نفر در حمله تروریستی صبح امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۱    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تاکنون شهادت 10 نفر در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز قطعی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار پیامی در واکنش به حمله تروریستی در اهواز گفت که ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی شان برای چنین حملاتی مسئول می داند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۱    
مشاهدات خبرنگار قانون حاکی است که از ساعت 10 و نیم تا 12 هیچ خبری درباره حادثه اهواز از شبکه خبر منعکس نشد. این در حالی است که در این فاصله رسانه های خارجی به انعکاس انواع اخبار پرداخته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
یک منبع آگاه گفت: تاکنون 2 نفر از مهاجمان مسلح کشته شدند، یک نفر زخمی و یک نفر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
چند عنصر مسلح در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
استاندار خوزستان جزییاتی از حادثه تروریستی در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
وزیر بهداشت برای پیگیری و نظارت بر درمان مصدومان حمله تروریستی اهواز، دستور داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
صبح امروز با حمله تروریستی به مردم در رژه نیروهای مسلح در اهواز سبب آسیب رسیدن به شهروندان اهوازی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۶    
چند عنصر مسلح در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور گفت: تاثیرگذارترین سلاح ما موشک های ماست و با حرف دشمنان، ما امروز قدر موشک هایمان را بیش از گذشته می دانیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۰    
چند عنصر مسلح در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
هزینه هایی که مدارس دولتی به اسم مشارکت از خانواده ها می گیرند برای کارگران بسیار سنگین است؛ آن هم در شرایطی که باقی هزینه های زندگی سر به فلک کشیده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۴    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورت هر نوع تجاوزگری آمریکا در منطقه دهان آنها را خرد خواهند کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۹    
امروز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز از سوی فرد یا افرادی ناشناس تیراندازی شد.