یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 17 خرداد 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 خرداد 1397 روزنامه قانون 2 خرداد 1397 روزنامه قانون 3 خرداد 1397 روزنامه قانون 4 خرداد 1397 روزنامه قانون 5 خرداد 1397 روزنامه قانون 6 خرداد 1397 روزنامه قانون 7 خرداد 1397 روزنامه قانون 8 خرداد 1397 روزنامه قانون 9 خرداد 1397 روزنامه قانون 10 خرداد 1397 روزنامه قانون 11 خرداد 1397 روزنامه قانون 12 خرداد 1397 روزنامه قانون 13 خرداد 1397 روزنامه قانون 14 خرداد 1397 روزنامه قانون 15 خرداد 1397 روزنامه قانون 16 خرداد 1397 روزنامه قانون 17 خرداد 1397 روزنامه قانون 18 خرداد 1397 روزنامه قانون 19 خرداد 1397 روزنامه قانون 20 خرداد 1397 روزنامه قانون 21 خرداد 1397 روزنامه قانون 22 خرداد 1397 روزنامه قانون 23 خرداد 1397 روزنامه قانون 24 خرداد 1397 روزنامه قانون 25 خرداد 1397 روزنامه قانون 26 خرداد 1397 روزنامه قانون 27 خرداد 1397 روزنامه قانون 28 خرداد 1397 روزنامه قانون 29 خرداد 1397 روزنامه قانون 30 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۴۲    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارقان بقعه متبرکه امام زاده هاشم در شهرستان رشت خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از طریق محاکم بین المللی، حقوقی و قضایی فسخ قرارداد بویینگ را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه مدعی شد رفتار منطقه ای ایران از زمان خروج آمریکا از توافق هسته ای به کلی متفاوت شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۲    
ترامپ با خروج از برجام، چاره ای جز انتخاب راه دیپلماسی با کره شمالی نداشت چون او نمی توانست با خروج از برجام و جنگ با کره شمالی، همزمان دو بحران بین المللی را ایجاد و اداره کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۵۹    
یک شرکت هندی دستگاهی خنک کننده ساخته که به کلاه ایمنی موتورسیکلت سواران متصل می شود و جریان هوای خنک را به زیر کلاه می فرستد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۴۴    
به زودی در هلند شهری با خانه های پرینتر سه بعدی ساخته می شود. ساخت خانه هایی با پرینتر سه بعدی در حقیقت راه حلی برای کمبود کارگر ساختمانی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۲۹    
محقق ایرانی مخترع گوگل گلس مشغول اجرای پروژه ای در حوزه درمان و سلامتی برای آمازون است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۰:۴۴    
کارشناس نجوم از رصد سیارک وستا خبر داد و گفت:از 18 خرداد می توان سیارک وستا را با چشم غیر مسلح در آسمان به راحتی رصد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۰:۲۹    
دانشمندان در چین قدیمی ترین فسیل ردپای یک حیوان را کشف کرده اند که به 551 میلیون سال قبل تعلق دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۰:۲۹    
گزارشی جدید نشان می دهد فیس بوک اطلاعات کاربران خود را در اختیار شرکت های چینی هواوی، لنوو، اپوو و تی سی ال قرار داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۲    
مایکروسافت دومین مرحله پروژه ایجاد یک مرکز داده در اعماق آب های اسکاتلند را انجام داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۴    
الون ماسک تصاویری جدید از خودروی اسپرت شرکت تسلا منتشر کرده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۱    
گروه های تروریستی داعش و تحریرالشام (جبهه النصره ) روز پنجشنبه در استان ادلب سوریه با یکدیگر درگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۵۵    
مدیر بیمارستان سینا شهر همدان گفت: یک مرد 29 ساله معتاد در داخل این بیمارستان خود را از لولای در حلق آویز کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۴۶    
این پروژه عمرانی عظیم، تمدن 12 هزار ساله حصن کیف ترکیه را با چالش جدی روبرو خواهد کرد و موجب خواهد شد بسیاری از آثار قدیمی، دست ساز و صخره های پیرامونی بقایای ارگ آن به زیر آب برود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۳۷    
مدتی است که قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس ایران نوسان چندانی نداشته و در حال حاضر نیز می توان با تقریب خوبی قیمت هر برگ از اوراق را حدود 65 هزار تومان قیمت داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۸    
حزب آلترناتیو برای آلمان (ای اف دی)، بزرگ ترین حزب مخالف در پارلمان کشور که در برابر ائتلاف دموکرات مسیحی و سوسیال دموکراسی قرار دارد، صدراعظم را به خاطر سیاست های مهاجرتی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۲    
گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی اعلام کرد ارز همراه مسافر تا سقف 10 هزار یورو یا معادل آن سایر ارزها به داخل کشور مجاز بوده و اگر بیش از این ارز وجود داشته باشد باید به سامانه گمرک مراجعه و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهوری جهت حضور در هجدهمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای فردا به چین سفر می کند. به گزارش ایسنا ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۹    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات در حال انجام به منظور پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی در جمعیت دانش آموزی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سارق سابقه داری که به بهانه کمک به افراد سالخورده کارت بانکی آنها را سرقت و حسابشان را خالی می کرد، دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۳    
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با اعلام خبر آزادی 20 صیاد استان از بند اسارت دزدان دریایی گفت: 4 تن از این صیادان امروز به خاک وطن بازگشته اند و 16 تن دیگر در روزهای آینده به ایران باز خواهند گشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۷    
طبق آمارهای رسمی، تورم دوازده ماهه منتهی به ماه می ترکیه به 12.15 درصد افزایش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۴    
رودی جولیانی وکیل رئیس جمهور آمریکا مدعی شده است که رهبر کره شمالی بعد از لغو دیدارش با دونالد ترامپ به زانو زدن افتاد التماس کرد تا این دیدار لغو نشود
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۷    
ابلاغیه اخیر رئیس جمهور برای تفکیک سهم درمانِ حق بیمه، هم از نظر تجاوز به حقوق شهروندی ایراد دارد و هم از منظر قانونی، پُر از اشکال است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۷    
رئیس فرودگاه بین المللی سلیمانیه اعلام کرد : هفته آینده پروازهای میان تهران و سلیمانیه از سر گرفته می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۷    
وزیر دفاع آمریکا پیش از سفر به بروکسل در جمع خبرنگاران تأکید کرد که ناتو تلاش های خود برای مذاکره با روسیه را متوقف نخواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۹    
سفیر قطر در روسیه در واکنش به تهدید عربستان به اقدام نظامی علیه قطر در صورت خرید "اس 400" روسیه اعلام کرد، نسبت به سلامت عقلی رهبری عربستان تردید دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۶    
یکی از منابع در وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: وزیر امور خارجه روسیه ممکن است در ماه اوت در سنگاپور با همتای آمریکایی خود دیدار کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۷    
علیرضا جهانبخش از انگیزه بالای ملی پوشان ایران در جام جهانی روسیه سخن گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۷    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: رشد اخیر قیمت مسکن کاملا حبابی است و هیچ دلیل منطقی برای آن وجود ندارد و بخش قابل توجهی از خریداران مسکن را سوداگران تشکیل می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۸    
وزیر اطلاعات ضمن تشریح روند آزادسازی صیادان کشورمان از بند دزدان دریایی سومالی گفت: همینطور که شاهد آزادی این عزیزان در آستانه روز قدس هستیم، امیدواریم شاهد آزادی قدس عزیز هم باشیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۲    
من هم زمانی کودک بودم، مادر هستم و می دانم در متن جامعه ما عدم آگاهی علمی وجود دارد و بسیاری از خانواده ها به دلیل تابو بودن این مسائل دچار مشکل می شوند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۷    
وزیر اطلاعات گفت: امروز علی رغم این که صهیونیست ها عربده هایی را سر می دهند، مطالعه رفتارشان نشان می دهد که به تعبیر رهبری این عربده ها از سر استیصال است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۳    
گروه ها ، احزاب، شخصیت ها و سازمان های مختلف در کشورمان با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه از مردم و مسوولان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۴    
رئیس جمهوری افغانستان اعلام کرد که به حمایت از فتوای عالمان دین این کشور و با قبول پیشنهاد آنها برای آتش بس، از 27 رمضان تا روز پنجم عید فطر در جنگ علیه طالبان آتش بس اعلام می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۵    
سرانجام پروژه ای که از زمان آغاز در سال 2006 میلادی اعتراضات بسیاری را سبب ساز شده بود، به مرحله نهایی خود رسید و مخفیانه افتتاح شد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۴    
دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: کسانی که شرایط سخت را برای ملت ایران رغم زدند، باید از مردم عذرخواهی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۸    
بوئینگ قبلاً اعلام کرده بود به تحریم های آمریکا بر علیه ایران احترام خواهد گذاشت اما برنامه تجاری خود را مشخص نکرده بود، حالا بوئینگ می گوید هیچ هواپیمایی به ایران نخواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۰    
مسلمانان در اقصی نقاط جهان درحالی خود را برای رقم زدن یک روز تاریخی در روز جهانی قدس آماده می کنند که به نظر می رسد زنگ سیلی آنها به صهیونیسم و هم پیاله های آن در این روز طنین انداز شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۱    
رهبر انقلاب اسلامی عدالت خواهی بین المللی و حمایت از ملت های مظلوم را یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی خواندند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۳    
رئیس انجمن ندای معلولان ایران با اشاره به ممانعت از استخدام به دلیل معلولیت گفت: معلولان در رشته های فنی در مرحله آزمون پذیرفته می شوند، اما در نهایت در بخش مصاحبه به راحتی رد می شوند