شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 11 خرداد 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 خرداد 1397 روزنامه قانون 2 خرداد 1397 روزنامه قانون 3 خرداد 1397 روزنامه قانون 4 خرداد 1397 روزنامه قانون 5 خرداد 1397 روزنامه قانون 6 خرداد 1397 روزنامه قانون 7 خرداد 1397 روزنامه قانون 8 خرداد 1397 روزنامه قانون 9 خرداد 1397 روزنامه قانون 10 خرداد 1397 روزنامه قانون 11 خرداد 1397 روزنامه قانون 12 خرداد 1397 روزنامه قانون 13 خرداد 1397 روزنامه قانون 14 خرداد 1397 روزنامه قانون 15 خرداد 1397 روزنامه قانون 16 خرداد 1397 روزنامه قانون 17 خرداد 1397 روزنامه قانون 18 خرداد 1397 روزنامه قانون 19 خرداد 1397 روزنامه قانون 20 خرداد 1397 روزنامه قانون 21 خرداد 1397 روزنامه قانون 22 خرداد 1397 روزنامه قانون 23 خرداد 1397 روزنامه قانون 24 خرداد 1397 روزنامه قانون 25 خرداد 1397 روزنامه قانون 26 خرداد 1397 روزنامه قانون 27 خرداد 1397 روزنامه قانون 28 خرداد 1397 روزنامه قانون 29 خرداد 1397 روزنامه قانون 30 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در حالی که آماده ی سوار شدن به بالگرد بود در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره ی غیبت ملانیا ترامپ گفت: او خوب است و اکنون ما را تماشا می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۷    
فعالیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در تعطیلات پیش رو، بدون اختلال ادامه دارد و تنها در سال روز ارتحال امام خمینی (ره)، کار با وقفه 4 ساعته روبرو است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۳    
با تحریم های آمریکا، شرکت دالیم کره جنوبی، قرارداد 2 میلیارد دلاری پالایشگاهی در ایران را فسخ کرده است. این شرکت، بنا بود در توسعه پالایشگاه اصفهان مشارکت کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه انشعاب آب، برق و گاز در مدارس به شرط رعایت الگوی مصرف رایگان بوده و این مهم برای اولین بار در کشور اجرایی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۴    
سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه ای با اعلام بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش شدید باد شدید در 15 استان کشور طی امروز و فردا نسبت به آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۱۷    
الهام پاوه نژاد در صفحه شخصی اش نسبت به افترافکنی های اخیر در مورد خودش واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۱:۴۳    
وزیر دارایی آلمان در انتقاد از تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعمال تعرفه بر فلزات وارداتی از اتحادیه اروپا و کانادا، این اقدام را اشتباه و بر خلاف قوانین جهانی دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۱:۲۹    
رییس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود از تصمیم او برای برقراری تعرفه های سنگین بر واردات آلومینیوم و فولاد از اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک به شدت انتقاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۱:۱۴    
پیونگ یانگ اعلام کرد که سرگئی لاورف وزیر خارجه روسیه و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در دیدار اخیر خود در خصوص برگزاری نشست رهبران روسیه و کره شمالی توافق کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۴۴    
فرض کنیم که اصلاً برجام لغو شد؛ کشور را که باید اداره کنیم. نمی توانیم بگوییم، چون برجام لغو شده، هیچ کاری در کشور نمی شود کرد. ظرفیت هایی در کشور وجود دارد که باید از آن ها استفاده کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۹    
پژوهشگران معتقدند اهمیت سرعت پیاده روی به عنوان یک عامل موثر بر سلامتی، باید در پیام های عمومی سلامت مطرح شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۱۴    
دانشمندان علوم کامپیوتر و علوم پزشکی به کمک هم حسگرهایی را ایجاد می کنند که می توانند مشکلات بدن انسان را به راحتی از طریق وارد شدن به روده بیمار اندازه گیری و نتایج را برای تشخیص بیماری در خود ثبت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۵    
هیأتی بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به ریاست عضو دفتر سیاسی و رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی این جنبش با رئیس مجلس نمایندگان لبنان دیدار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۸    
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای جرئیات تامین لاستیک مورد نیاز کامیون داران را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۵    
در اطلاعیه جدیدی که برای سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج صادر شده، آمده است: آن گروه از مشتریان که تا پایان هشتم خرداد امسال فرم درخواست دریافت کرده اند، به شعب مراجعه کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۴    
افزایش سرعت باد موجب ایجاد طوفان گرد و غبار در مشهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر برخورد صاعقه با دو شهروند تهرانی یک نفر از آن ها در دم جان خود را از دست داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۶    
سازمان هواشناسی درباره وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در 15 استان کشور هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۷    
وزارت ارتباطات و شخص بنده تا کنون گزارشی مبنی بر اینکه این پیام رسان بدون فیلتر در دسترس قرار گرفته باشد یا تغییراتی در آن به وجود آمده باشد دریافت نکرده ایم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۲    
طوفان شدید و گرد و غبار شهرستان بجنورد را در نوردید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی طرح هایی خبر داد که باعث کاهش 30 هزار نفری جمعیت زندانیان کشور می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۴    
در ادامه مذاکرات میان کره شمالی و کره جنوبی، مقام های دو کشور اعلام کردند، به توافقاتی بر سر برگزاری مذاکرات در ارتباط با مسائل نظامی و در خصوص فعالیت های صلیب سرخ دست پیدا کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
اداره کل هواشناسی استان تهران در اخطاریه ای اعلام کرد که طی سه روز آینده در پاره ای از نقاط بویژه مناطق غربی و جنوبی استان وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از فردا خبر داد و گفت: بیش از 154 هزار داوطلب در این آزمون پذیرفته می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۸    
یکی از مسئولان نزدیک به حزب الله اعلام کرد، گزارش ها درباره خروج نیروهای حزب الله و ایران از جنوب سوریه صحت ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۴    
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از صدور حکم بازنشستگی روستاییان برای اولین بار در کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۱    
کمیسیون ماده 7(باغات) جریمه 7میلیارد و 100میلیون تومانی برای بنیاد مستضعفان در ازای نابودی باغ سعادت آباد(برره)مقرر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۹    
رییس ستاد انتفاضه فلسطین معتقد است یکی از مهم ترین ویژگی های روز جهانی قدس امسال این است که کسانی که در منطقه ما با عنوان پرده داری کعبه به آرمان فلسطین پشت کرده اند و جانب آمریکایی ها را گرفته اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۴    
شرکت آمریکایی نایک انتظار دارد 60درصد تمام بازیکنانی که به جام جهانی روسیه می روند کفش های تولیدی این شرکت را به پا کنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۴    
قضات ویژه در پرونده تعرض به تعدادی از دانش آموزان در مدرسه ای در منطقه مرزداران تعیین شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۲    
بانوان ایرانی در ترکیه موفق شدند وارد ورزشگاه شوند و تیم ملی فوتبال کشورمان را تشویق کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۹    
رئیس جمهوری ترکیه با فرستاده ویژه همتای روس خود در آنکارا دیدار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۴    
شامگاه گذشته در راستای حفظ امنیت غذایی مردم یکی از رستوران های مشهور وبزرگ جیرفت با دستور دادستان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۴    
یک کارشناس حوزه کار معتقد است صرفنظر از مسایل انسانی، افزایش حضور اتباع بیگانه در کشور تبعات اجتماعی زیانباری به دنبال دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۹    
پروژه رجیستری موبایل مستلزم هماهنگی های وزارت ارتباطات، وزارت صنعت و معدن و تجارت (صمت)، گمرک و بسیاری از سازمان های دیگر است و با وجودی که برای مبارزه با قاچاق پیگیری شده اما اجرای آن به طول ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۱    
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس از سوی امام (ره) توانست راهبرد اساسی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۹    
وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای شبانه در ماه مبارک رمضان، پنج شنبه شب از بیمارستان های امام خمینی(ره)، امیراعلم و بهارلو تهران بازدید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۰    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: اگر امروز دشمن موفقیت های ایران اسلامی را تهدید می کند، باید راه را برای خلق وحدت در جامعه هموار کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۵    
شبکه ورزش سیما با برنامه فصل داغ فوتبال که اجرای آن را جواد خیابانی عهده ار است، به استقبال بازی های جام جهانی می رود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت:احتمالا 3 هواپیمای ایرباس تا پایان سال تحویل شرکت های هواپیمایی داخلی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: تاکنون 9 نفر در استان کرمانشاه در اثر مصرف قارچ سمی جان خود را از دست داده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۵    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پنجشنبه شب در ادامه تهدیدهای خود، به بشار اسد هشدار داد از هرگونه قوه قهریه برای باز پس گیری مناطق شمال شرق سوریه که در کنترل نیروهای دمکراتیک کرد متحد واشنگتن قرار دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: نرخ های جدید کرایه تاکسی در سال 97 از روز شنبه 12 خردادماه اجرا خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۷    
گرچه بانک مرکزی شرایطی را فراهم آورد تا مسافران جام جهانی روسیه بتوانند با ارائه"FAN ID "ارز مسافرتی دریافت کنند، اما مسافران با مسائل دیگری مواجهند که هیچ جواب قانونی برای آن وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی: یکشنبه آینده نشست بعدی با نمایندگان کامیون داران برگزار و درباره مکانیسم توزیع بار تصمیم گیری می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۰    
قیمت نفت روز جمعه با کاهش قیمت بیشتری مواجه شد و نفت آمریکا تحت تاثیر رکورد بالای تولید در این کشور و انتظارات برای افزایش تولید اوپک، در مسیر دومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماس تلفنی با وزیر امورخارجه ژاپن ضمن گفت وگو درباره برنامه جامع اقدام مشترک و موضوع شبه جزیره کره، بر لزوم حفظ توافق هسته ای تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۹    
طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز (11 خرداد) وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۱    
اعلام تصمیم جلسه کمیته سران سه قوا برای رسیدگی به مسایل موسسات غیرمجاز، برای پرداخت سپرده های تا سقف یک میلیارد تومان در موسسات اعتباری غیرمجاز منحل شده و از سوی دیگر عدم اعلام زمان بندی و شرایط ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۰    
ر روزهای اخیر ادعاهایی از سوی برخی نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر سرپل ذهاب در رسانه ها مطرح شد مبنی بر این که کمک های جمع آوری شده توسط سلبریتی ها در جریان زلزله ی کرمانشاه صرف بازسازی کرمانشاه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۹    
پس از توقف خط تولید 23 مدل خودرو در فاز اول اجرای استانداردهای 85گانه خودرویی، کمتر از یک ماه تا اجرای فاز دوم این طرح باقی مانده و در تیر امسال مشخص خواهد شد چه تعداد خودروی دیگر با توقف خط تولید ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۶    
آمریکا قطعنامه حمایت از فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل را وتو می کند.