شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۵May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 11 خرداد 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 خرداد 1396 روزنامه همشهری 2 خرداد 1396 روزنامه همشهری 3 خرداد 1396 روزنامه همشهری 4 خرداد 1396 روزنامه همشهری 5 خرداد 1396 روزنامه همشهری 6 خرداد 1396 روزنامه همشهری 7 خرداد 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 9 خرداد 1396 روزنامه همشهری 10 خرداد 1396 روزنامه همشهری 11 خرداد 1396 روزنامه همشهری 12 خرداد 1396 روزنامه همشهری 13 خرداد 1396 روزنامه همشهری 14 خرداد 1396 روزنامه همشهری 15 خرداد 1396 روزنامه همشهری 16 خرداد 1396 روزنامه همشهری 17 خرداد 1396 روزنامه همشهری 18 خرداد 1396 روزنامه همشهری 19 خرداد 1396 روزنامه همشهری 20 خرداد 1396 روزنامه همشهری 21 خرداد 1396 روزنامه همشهری 22 خرداد 1396 روزنامه همشهری 23 خرداد 1396 روزنامه همشهری 24 خرداد 1396 روزنامه همشهری 25 خرداد 1396 روزنامه همشهری 26 خرداد 1396 روزنامه همشهری 27 خرداد 1396 روزنامه همشهری 28 خرداد 1396 روزنامه همشهری 29 خرداد 1396 روزنامه همشهری 30 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 خرداد 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۱:۴۷    
- آدیس آبابا مسئولان کشور اتیوپی با هدف پیشگیری از لو رفتن پرسش های آزمون های درسی این کشور اینترنت را تعطیل کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۸    
- همشهری آنلاین: مه یر از هیجان قضاوت این بازی در روز رسمی بازی جوانمردانه و به داوری فردی از یک کشور بی طرف سیاسی می گوید که قرار بود همه فقط به فوتبال فکر کنند، نه چیز دیگر
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۴    
- همشهری آنلاین: محققان دریافتند سیگار کشیدن عاملی برای کاهش تراکم استخوان است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۴    
- همشهری آنلاین: فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن صنوبر ، حامی گرگ ، ترم زمستانی ، ماه و خورشید ، جزر و مد 1و 2 ، ستاره باران ، گوی بخار2 ، چراغ های رابطه ، دره شیرهای سنگی ، دلشوره ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: سازمان تامین اجتماعی حداقل و حداکثر دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال 96 به ترتیب 309,977 و 2.169.840 ریال تعیین و به تمامی ادارات کل این سازمان در سراسر کشور ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۰    
- همشهری آنلاین: ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: شبکه یک سیما ویژه برنامه هایی را برای ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد تدارک دیده است که در این ایام به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلاین: کارشناسان استرالیایی هشدار می دهند که استفاده از تلفن همراه در اواخر شب تاثیرات مخرب بر سلامت روان نوجوانان دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: دانشمندان آلمانی یک اسکنر دستی ابداع کرده اند که عمق پوست را بررسی کرده و اطلاعات مهمی در اختیار پزشکان می گذارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: گزارش وزیر کشور از روند برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه در صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور در پیامی به رییس جمهوری افغانستان، انفجار تروریستی در کابل و کشته و مجروح شدن مردم مظلوم و مسلمان افغانستان را محکوم و این فاجعه دلخراش را به دولت و ملت این کشور تسلیت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، اجزای سیستم سپر موشکی آمریکا که در آلاسکا و کره جنوبی ساخته می شوند چالشی برای مسکو محسوب می شوند که موظف است با تقویت نیروهای خود در این منطقه به این ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۱    
- همشهری آنلاین: تمرین های قدرتی به شما کمک می کنند عضلاتتان را بسازید و چربی بیشتری بسوزانید و زنان نیز نباید از این تمرین ها به خاطر ترس از حجیم شدن بدن پرهیز کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۸    
- بهار کاشی: جغرافیایتان خوب است؟ با نقشه ی جهان آشنایی دارید؟ می دانید یونان کجاست؟ و هند؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۰    
- خانه فیروزه ای محمد مصطفی نیا: به احتمال زیاد فردا شب، هلال ماه مبارک رمضان خود را در آسمان کشور ما و بسیاری از کشورها نشان می دهد و این ماه آغاز می شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: گاه رسیدن به هدف، چنان چراغ دلت را روشن می کند که نه تاریکی می بینی نه زخم تیغ شاخه ها را... نگذار تاریکی مسیر و سختی راه، سوسوی چراغ امیدت را خاموش کند
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۱    
- همشهری آنلاین: هیلاری کلینتون در واکنشی کنایه آمیز نسبت به کاربرد واژه عجیب covfefe در پیام توئیتری ترامپ گفت: من فکر می کردم که این واژه یک پیام مخفی خطاب به روسهاست!
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در بوستان پردیسان تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: بیش از نیمی از مردم آمریکا معتقدند سخنان ترامپ عمدتا مواضع شخصی خود نسبت به مسائل بوده و این سخنان، دیدگاه جمعی مردم این کشور نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: بزرگراه اشرفی اصفهانی یکی از شریان های اصلی غرب پایتخت به شمار می آید که به یاد عطاالله اشرفی اصفهانی -از روحانیون شیعه ایران- نام گذاری شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۴    
- همشهری آنلاین: بزرگراه نیایش یکی از بزرگراه های تهران است که از شمال مرکزی تهران آغاز شده و به سمت غرب تهران ادامه پیدا می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۶    
- همشهری آنلاین: تردد خودرو در محور کندوان از ساعت 12 تا 24 امروز پنجشنبه 11 خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت کشور از وصول نامه شورای نگهبان به وزارت کشور در خصوص تایید صحت انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در هر 4 حوزه انتخابیه موضوع این انتخابات خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۷    
- همشهری آنلاین: رنکینگ جهانی شطرنج در حالی اعلام شد که با توجه به عدم محاسبه امتیازات رقابت های ایران به نظر می رسد شطرنج ایران تعلیق شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۸    
- همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از موافقت و اعلام نظر نهایی شورای حل اختلاف درخصوص افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی و اعلام میزان افزایش نرخ طی روزهای آتی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: ارزش دلار در روزهای اخیر در دامنه ای همراه با تقویت و تضعیف قرار گرفت، در این تغییرات پنج عامل آمریکایی و یک عامل اروپایی تاثیر گذار بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۳    
- همشهری آنلاین: به منظور گسترش فرهنگ تمبر و مجموعه داری در کشور، یادداشت تفاهمی بین وزارت آموزش و پرورش و شرکت ملی پست امضا شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از احتمال اجرایی شدن طرح رجیستری تلفن های همراه از پایان خردادماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۰    
- آوا زمانی: چند هفته پیش در مریخ سال نو بود. جالب است بدانید در مریخ هر فصل حدوداً دو برابر زمین است، اما یک شبانه روز تنها چیزی حدود 39 دقیقه از زمین بیش تر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۷    
- طنز عبدالله مقدمی: سفر هرچه قدر هم خوب و باحال باشد و آدم را سر کیف بیاورد، یک بدی خیلی بد دارد که همه ی آن خوشی ها را کوفت می کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۷    
- داستان فریبا خانی: خودشان می خواستند باغ را ببینند. به من ربطی نداشت. خودشان برای دیدن باغ غش کرده بودند. باغ جادویی که اسمش پیل زمین بود و به زبان محلی یعنی زمینی که در آن پول پنهان است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۳    
- دشتی وسیع در دامن کوه دماوند که پر از گل های زرد و بنفش و شقایق های وحشی است. یکی از راه های رسیدن به پارک ملی لار، جاده ی هراز است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۸    
- یک وقت هایی دوست دارم هیچ جا نباشم. بدن خسته ام را کشان کشان به گوشه ی دنج اتاقم می برم، در خودم جمع می شوم، پتویی را تا بیخ گوشم بالا می کشم، چراغ قوه ام را روشن می کنم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۳    
- داستان پژمان سهرابی: این را از کجا آوردی؟ مادر سفارش کرده بود جلوی مریم زیاد از پدرم حرفی نزنم. آخر او بابا نداشت و ممکن بود دلش بسوزد. پس باید دروغ می گفتم؟ مریم هنوز نگاهم می کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۷    
- فریبا خانی: در موزه ی عکسخانه ی شهر، در نمایشگاه عکس کارگران هستیم. همراه کارگرانی که در معدن با صورت های سیاه و با نگاهی دردکشیده به دوربین خیره مانده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۱    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: دوستت دارم که این همه پیچیده و زیبا هستی
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۷:۳۲    
- تروریسم بار دیگر چهره افغانستان را خراشید و انفجاری مرگبار در قلب کابل دست کم 80 کشته و بیش از 360 زخمی به جا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۶:۳۱    
- عفو بین الملل پس از گذشت حدود 18 ماه از اعلام وضعیت فوق العاده در فرانسه هشدار داده که دولت این کشور به بهانه عملیات ضد تروریستی در حال نقض حقوق بشر ازجمله سرکوب اعتراض های صلح آمیز مردم است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۵:۳۲    
- شعر طنز عبدالرضا صمدی: دیدم امشب توی کوچه گربه ای آرام می رفت
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۳:۳۳    
- با وجود افزایش سقف وام مسکن، همچنان حجم تقاضا برای دریافت وام های مسکن در حال کاهش است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۱:۳۲    
- طنز عبدالله مقدمی: این را همه ی آدم های جهان می دانند که در سفر باید به آن ها خوش بگذرد. حالا این که چه طوری خوش بگذرد؟ قضیه اش یک کم برای آدم های مختلف فرق می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۹    
- همشهری آنلاین: پانزدهمین مجموعه درس گفتارهایی درباره خواجوی کرمانی به نقد و بررسی مثنوی همای و همایون اختصاص داشت که چهارشنبه سوم خرداد با سخنرانی دکتر ایرج شهبازی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار ...