دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 7 خرداد 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 خرداد 1396 روزنامه همشهری 2 خرداد 1396 روزنامه همشهری 3 خرداد 1396 روزنامه همشهری 4 خرداد 1396 روزنامه همشهری 5 خرداد 1396 روزنامه همشهری 6 خرداد 1396 روزنامه همشهری 7 خرداد 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 9 خرداد 1396 روزنامه همشهری 10 خرداد 1396 روزنامه همشهری 11 خرداد 1396 روزنامه همشهری 12 خرداد 1396 روزنامه همشهری 13 خرداد 1396 روزنامه همشهری 14 خرداد 1396 روزنامه همشهری 15 خرداد 1396 روزنامه همشهری 16 خرداد 1396 روزنامه همشهری 17 خرداد 1396 روزنامه همشهری 18 خرداد 1396 روزنامه همشهری 19 خرداد 1396 روزنامه همشهری 20 خرداد 1396 روزنامه همشهری 21 خرداد 1396 روزنامه همشهری 22 خرداد 1396 روزنامه همشهری 23 خرداد 1396 روزنامه همشهری 24 خرداد 1396 روزنامه همشهری 25 خرداد 1396 روزنامه همشهری 26 خرداد 1396 روزنامه همشهری 27 خرداد 1396 روزنامه همشهری 28 خرداد 1396 روزنامه همشهری 29 خرداد 1396 روزنامه همشهری 30 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 خرداد 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۵    
- بارسلونا یک فرد اسپانیایی توانست به تنهایی 26 ساعته قله اورست را فتح کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در نامه ای به وزارت کشور، از عضویت در هیأت مدیره این انجمن استعفا داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: سومین دوره جایزه داستان تهران به همت مجله داستان همشهری با هدف ایجاد زمینه ای برای ثبت تصاویر داستانی از پایتخت ایران و تلاشی در جهت خلق داستان های شهری با محوریت شهر تهران برگزار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: جایزه دکتر فتح الله مجتبایی هر ساله در دی به بهترین پایان نامه دوره دکتری در زمینه های ادیان و عرفان و زبان و ادبیات فارسی با هدف ارتقاء علمی و تشویق دانشجویان دوره دکتری در رشته ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: مهاجم استقلال با یک تیم قطری به توافق رسیده است و به احتمال زیاد به زودی قراردادش را با این تیم امضا می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست گفت: 70 تا 80 درصد از ریزگردهایی که به کشور وارد می شود، منشاء خارجی دارد که با برنامه ریزی دولت و تعامل مناسب با سایر کشورها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: محققان کانادایی گونه جدیدی از اسفنج گوشتخوار را در شمال اقیانوس اطلس شناسایی کردند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۵    
- همشهری آنلاین: محققان سلول های خورشیدی ارزانی به نازکی کاغذ ساخته اند. فناوری این سلول های خورشیدی متکی بر نوعی جوهررسانای الکتریسیته است که می توان آن را به طور مستقیم روی پلاستیک چاپ کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۹    
- همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی جبهه نیروهای انقلاب گفت: شورای نگهبان را فصل الخطاب می دانیم و بدون شک هر چه شورای نگهبان تصمیم بگیرد قطعا آن را می پذیریم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان در مسابقات تیمی آسیا و اقیانوسیه که در ازبکستان برگزار شد، برای اولین بار در تاریخ به عنوان ارزشمند نایب قهرمانی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: جوانان شایسته جودوی کشورمان با شکست تیم قزاقستان به نشان برنز پیکارهای قهرمانی آسیا در بخش تیمی دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۴    
- همشهری آنلاین: کاراته کاهای کشورمان 3 مدال نقره مسابقات بین المللی کاراته فرانسه را از آن خود کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۱    
- همشهری آنلاین: تیم شهرداری تبریز در پایان تور دوچرخه سواری ژاپن مقام سوم را به دست آورد و حمید پورهاشم، رکابزن این تیم نیز در بخش انفرادی سوم شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۵    
- با وجود اجرای برنامه پیشگیری، مقابله و مهار آفت شب پره شمشاد در عرصه های جنگلی شمال کشور اما به گفته برخی از کارشناسان این اقدامات اثربخش نبوده و این آفت در منطقه همچنان ماندگار است به طوری که ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۵    
- رئیس مجلس در پاسخ به سوال اخطار از نمایندگان درباره چگونگی تصویب سند2030 اعلام کرد که تصویب این سند در هیأت دولت ایراد قانونی ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۱    
- رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به حفاری 10کیلومتر و 200متر از تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه، گفت: اجرای این طرح در 3 نوبت کاری دنبال می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۳:۳۱    
- ابوالفضل شهرآبادی، معاون تأمین مالی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان با اعلام اتمام فروش اوراق اجاره 350 میلیارد تومانی سایپا در بورس از پذیرش 2 خودروی سراتو و دنا برای عرضه در بورس کالا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۴۸    
- همشهری آنلاین: قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی ، اجرای آیین نامه اجرایی دوره های تکمیلی را به قانونی که در سال 1367 توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۴۸    
- لندن دونده ای که درست در 300 متر آخر ماراتن چند ده کیلومتری لندن به کمک ورزشکار دیگری شتافت برای رسانه های دنیا خبرساز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۸    
- حسن روحانی، رئیس جمهور در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود پس از انتخابات اردیبهشت 96 اعلام کرد که کابینه بعدی کمی جوان خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۷    
- نبراسکا راننده جوانی در آمریکا برای دور زدن در منطقه دور زدن ممنوع و خسارت زدن به مبلمان شهری با جریمه 10هزار دلاری روبه رو شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۷    
- مکه پل پوگبا ستاره فرانسوی و مسلمان منچستریونایتد پس از قهرمانی در لیگ اروپا، ماه رمضان را در خانه خدا آغار کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۷    
- جورجیا یک پسر بچه هفت ساله مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی با کمک فناوری واقعیت مجازی توانست به آرزوی خود که سفر به فضا بود، دست یابد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۴    
- برخی والدین از میوه نخوردن کودکانشان گله مندند. کودکانی که بعضا به جای مصرف میوه و انواع تنقلات سالم به خوراکی های مضر و انواع هله هوله ها گرایش دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۴    
- تازه ترین گزارش بانک مرکزی از متغیرهای پولی و اعتباری در 9 ماه نخست سال گذشته که دیروز منتشر شد، نشان می دهد بدهی دولت به بانک ها با 20.5 درصد افزایش مواجه شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۴    
- جدیدترین یافته های علمی در حوزه آلودگی هوا نشان می دهد کودکانی که در معرض آلودگی هوای ناشی از ترافیک قرار می گیرند، فرایند پیری شان تسریع می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۱    
- پروانه معصومی: چند روزی است ماه مبارک رمضان آغاز شده است. ماه مهمانی خدا، ماهی که مؤمنان آن را چونان فرصتی مغتنم و بسیار ارزشمند، پاس می دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۵    
- تازه ترین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن شهر تهران نشان می دهد که تعداد معاملات مسکن تهران در اردیبهشت سال جاری به 16 هزار و 374 واحد مسکونی رسیده که این میزان نسبت به ماه مشابه سال قبل 6 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۱    
- جوان سابقه دار که با معرفی خودش به عنوان طلافروش دختران دم بخت را فریب و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد از سوی دادگاه با مجازات سنگینی مواجه و به 41سال حبس محکوم شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۱    
- پس از گذشت حدود 6 ماه از شروع عملیات نیروهای کرد مورد حمایت آمریکا برای آزادسازی رقه، گزارش هایی از توافق احتمالی میان این نیروها و تروریست های داعش برای عقب نشینی از این شهر منتشر شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۱    
- مجرم تحت تعقیب با تشکیل باندی، نقشه سرقت 5میلیاردی از انبارهای اماکن را اجرا کرد اما خیلی زود گیر افتاد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۲۸    
- به دنبال قتل هولناک صاحب معدنی در جنوب شرق پایتخت، عامل این جنایت دستگیر شد. او مدعی است که بر سر اختلاف مالی یک میلیارد تومانی دست به جنایت زده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۵    
- دختری که در 16 سالگی با همدستی مادرش پدر خانواده را با 44 ضربه چاقو به قتل رسانده است، برای سومین مرتبه در دادگاه محاکمه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: روزنامه های انگلیس در گزارشی هایی با اشاره به ادامه کاهش فاصله حزب کارگر و محافظه کار در 10 روز مانده به انتخابات پارلمانی این کشور براساس آخرین نظرسنجی ها عنوان کردند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: روسیه با ابراز نگرانی شدید از قتل عام شمار زیادی از غیرنظامیان عراقی بر اثر بمباران هواپیماهای آمریکایی و ائتلاف وابسته، تاکید کرد: ابعاد کشتارهای صورت گرفته اخیر در شهر موصل ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۸    
- همشهری آنلاین: ستاره پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از الشحانیه قطر جدا شد و با یک تیم تایلندی به توافق رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: خاندان آل شیخ عربستان در بیانیه ای که 200 نفر از جمله مفتی عربستان و رئیس شورا و وزیر امور اسلامی آن را امضا کرده اند، این مساله را تکذیب کردند که امیر قطر با جد آنها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: گروه تروریستی موسوم به انصار الشریعه در لیبی با صدور بیانیه ای انحلال خود را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۴    
- اپل احتمالا از تکنولوژی اینترنت نسل پنجم یعنی همان 5G در آیفون 8 استفاده خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: گروهی از دانشمندان به رهبری سام بهجتی درتلاشند با استفاده از تومورهای سالم با قدمت بالا، ژن های دخیل در انواعی کمیاب از سرطان در کودکان را مطالعه کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۴    
- بوستان ها همان باغ ها هستند با درخت های بلند، گل های رنگارنگ و حوض های آبی که می توانند پناهگاهی باشند برای بعدازظهرهای گرم تابستان.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: مدیران بانک های دولتی و خصوصی 17 خردادماه نشست مشترکی دارند تا درباره نرخ سود سپرده های بانکی در سال 96 تصمیم گیری کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: معاون سنجش و نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه تا اردیبهشت ماه امسال 172 مرکز غیرفعال، شناسایی و حکم پایان همکاری داده شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعمال سهمیه 5 درصدی ایثارگران در آزمون سراسری 96 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: بیماری تب کریمه کنگو از طریق گوشت پخته شده انتقال نمی یابد. این بیماری در صورتی که زود تشخیص داده شود، قابل درمان است و دارویش در کشور موجود است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد 96 در نیمه دوم خرداد ماه جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: یک شرکت هلندی، کم مصرف ترین لامپ جهان را با کاهش مصرف 90 درصدی انرژی، به صورت اختصاصی برای اماراتی ها تولید کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: پزشکیان نائب رئیس اول مجلس با توجه به خبرهایی مبنی بر اینکه فراکسیون امید، او را به عنوان گزینه ریاست مجلس انتخاب کرده اند در پاسخ به این سوال که برای جایگاه ریاست مجلس وارد رقابت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: معاون شهردار تهران در خصوص خبر استخدام های جدید در شهرداری، تبدیل قرارداد 8 هزار کارمند قراردادی، استخدام در مترو و بانک شهر توضیحاتی ارائه کرد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۹    
- همشهری آنلاین: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از کشف پیکر مطهر خلبان دفاع مقدس و شهید جانباز با پای مصنوعی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۹    
- همشهری آنلاین: یاسر هاشمی از ریاست دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برکنار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مهار و خاموش کردن آتش سوزی در جنگل های کوه های "حاتم" و "تل رش" نیاز بالگرد هستیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی فرآورده ها و شرکت های تولیدی غذایی غیرمجاز را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور روسیه با ارسال پیامی به الهام علی اف خواستار شراکت راهبردی، گفتگوی هدفمند و همکاری در تمامی زمینه های مورد علاقه طرفین با جمهوری آذربایجان شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: طبق گزارش ها، رئیس جمهوری آمریکا به معتمدانش از جمله رئیس آژانس حفاظت از محیط زیست گفته است که قصد دارد ایالات متحده را از توافق بین المللی تغییرات آب و هوایی خارج کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد، به مناسبت ماه مبارک رمضان نخستین سبد حمایت غذایی سال جاری از فردا (دوشنبه 8 خرداد) در سراسر کشور توزیع می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: خرید گندم در 16 استان کشور در حال انجام است، اعلام کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون دو میلیون و 100 هزارتن گندم به ارزش 17 هزارو 500 میلیارد ریال در سامانه شرکت غله خریداری شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: به دنبال نامه مکتوب محمدجواد لاریجانی درباره خلاف موازین شرعی تلاوت بودن ربنای شجریان، مدیرعامل خانه موسیقی ضمن رد ادعای لاریجانی، به وی پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: محمدعلی موحدی کرمانی در مطلبی به بیان مقصودش از عبارت آرای حلال و حرام پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری رویترز خبر داد که رئیس جمهوری آمریکا به نزدیکان خود از جمله رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خبر داده که قصد خروج از توافق آب و هوایی پاریس را دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۸    
- همشهری آنلاین: نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که حمایت از حزب اصلی رقیب صدر اعظمی آلمان در انتخابات سپتامبر آینده کاهش یافته و حزب محافظه کار به ریاست آنگلا مرکل صدراعظم کنونی آلمان با فاصله ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۰    
- همشهری آنلاین: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) هشدار داد: ویروس بسیار مسری دریاچه تیلاپیا اگر چه خطری برای سلامت انسان ها ندارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۶    
- همشهری آنلاین: دفتر حج تهران از تمام ودیعه گذاران حج تمتع در سال 1385 دعوت کرد تا در کاروان های حج امسال ثبت نام کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۰    
- همشهری آنلاین: پس از اینکه سیستم IT برتیش ایرویز دچار اختلال شدید شد، این شرکت هواپیمایی همه پروازهای روز شنبه از دو فرودگاه بزرگ لندن را لغو کرد و همچنان تلاش می کند هرچه سریع تر برنامه پروازهای ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۰    
- همشهری آنلاین: مدیر مسئول ماهنامه مهر در دادگاه مطبوعات امروز مجرم تشخیص داده شد و اعضای هیات منصفه مطبوعات استان تهران او را مستحق تخفیف هم ندانستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۷    
- همشهری آنلاین: یک عضو شورای نظارت صداوسیما به نامه سیدرضا صالحی امیری درباره پخش ربنای محمدرضا شجریان پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: محققان عنوان می کنند عطر گل ها موجب تحریک قشر جلویی مغز که منطقه مرتبط با حل مشکلات و برنامه ریزی است، می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: مصرف منظم پروبیوتیک ها که به خاطر فایده برای سیستم گوارشی معروف هستند احتمالا موجب تسکین علائم افسردگی نیز می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: 12 شرکت کننده از تیم های معرفی شده استان های کشور برای کسب امتیاز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان برترین ها معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: تیم والیبال بانوان بانک سرمایه در مقابل آلتای قزاقستان در سه ست پیاپی شکست خورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۴    
- همشهری دو - محمد سرابی: اگر بنا بود که به خاطر گرمای هوا، شرایط روزه داری عوض شود مسلما این سنت دینی تا کنون به جا نمانده بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۴    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: میل عجیب و مرموزی در وجود همه انسان هاست که می خواهند چیزی یا کسی را دوست داشته باشند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: ارتش ترکیه پایگاه های نیروهای موسوم به سوریه دموکراتیک در حومه شمالی حلب را هدف حمله های توپخانه ای خود قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
- همشهری دو - مریم مرتضوی: سابقه ورود اسلام به فرانسه به قرن های هشتم و نهم میلادی برمی گردد. براساس یک تخمین آماری، مسلمانان حدود 10درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
- همشهری دو - سنا حیدریان: همه ما بارها و بارها با ضرب المثل چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است رو به رو شده ایم و حتی شاید این ضرب المثل را در مورد خودمان به کار برده باشیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
- همشهری دو - حجت الاسلام محمدحسن روحانی: مجنون به شوق وصال معشوقش تصمیم گرفت تا به شهر لیلی سفر کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: این هفته قیمت یک مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۷    
- همشهری دو - محمد علی شاطری: انگار همین دیروز بود که عیدفطر شد و دست در دست خانواده همه با هم به نماز عیدفطر ایستادیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۷    
- الهام مصدقی راد: میرآقا آرام است و از شیشه ماشین به بیرون نگاه می کند. رد اشک های ابوالفضل روی صورتش مانده و سرش را به صندلی تکیه داده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۴    
- محمدنعیم امینی فرد: با وجود اسناد بالادستی و مستندات قانونی که نظام درمانی ما را با نظام ارجاع و سطح بندی خدمات و پوشش همگانی بیمه های پایه سلامت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۴    
- درست یک روز پس از آنکه مرگ قصاب بندرعباسی بر اثر ابتلا به بیماری تب کنگو اعلام شد، ابتلای قطعی یک نفر به تب کریمه کنگو در اصفهان نیز تأیید شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: دولت لیبی حمله های دو روزه قاهره به این کشور در پی حمله داعش به اتوبوس قبطی ها در المنیا را محکوم کرده و آن را "نقض حاکمیت لیبی" خوانده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه خار چشم اسراییل است و آنان که به سپاه حمله می کنند آیا به عواقبش نیز اندیشیده اند؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۲    
- همشهری آنلاین: ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان تغییر کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۲    
- همشهری آنلاین: درصورتی که بتوان از دی ان ای مانند نوارهای مغناطیسی برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی یکشنبه هفتم خردادماه نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، ارزش همه ارزها نسبت به روز گذشته بدون تغییر و ثابت ماند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۶    
- همشهری آنلاین: نماینده حجت الاسلام رییسی در ستاد انتخابات کشور از آمادگی خود برای مناظره با وزیر کشور درباره تخلفات انتخاباتی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: با ادامه بحران در روابط عربستان سعودی و قطر، پیروی از وهابیت به عامل جدیدی در کشمکش بین دو کشور تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: بیماری آلزایمر، اصلی ترین عامل ابتلا به زوال عقلی تنها در آمریکا 5.5 میلیون نفر را به خود مبتلا ساخته است و انتظار می رود این رقم تا 2050 به 13.8 میلیون نفر برسد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده ای در خصوص بررسی سند 2030 در مجلس گفت: دولت این سند را به هیات تطبیق مصوبات ارائه کرده بود و فقط از نظر شکلی مورد بررسی قرار گرفت و به محتوا ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۱    
- همشهری دو - تارا رستم زاد: در روزهای بلند ماه مبارک رمضان و ساعت های طولانی روزه داری، داشتن تغذیه ای سالم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: رییس اداره بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان وزارت بهداشت به برخی شایعات درباره طغیان بیماری تب کریمه کنگو در استان اصفهان و همچنین چند استان دیگر پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما در فراکسیون به هیچ وجه به دنبال حذف آقای مطهری از هیأت رئیسه مجلس نیستیم و طرح این موضوعات برای شیطنت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهرستان تهران با بیان اینکه 15 صندوق به صورت اتفاقی با سامانه تجمیع وزارت کشور مجددا تطبیق داده شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: ارتش مصر در پی حمله خونین به قبطی ها در استان المنیا ، مقرهای گروه های افراط گرا در لیبی را برای دومین روز متوالی بمباران کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتخاب هیأت رییسه جزء مسائل داخلی مجلس است و دولت بنای ورود به این مساله را ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در محفل نورانی انس با قرآن کریم تیتر یک برخی روزنامه های صبح ایران است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به پیام ای اف سی خطاب به تیم ملی جوانان ایران، درخواست کی روش از پیروانی و دلیل قطع همکاری این دو ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۲    
- همشهری آنلاین: زبان های مختلف هریک واژه های عجیب و غریب فراوانی دارند که یادگیری و مهمتر از آن نوشتن درست آنها به دقت بالایی نیاز دارد، و وقتی از این واژه ها برای نوشتن مقالات علمی استفاده شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۹    
- همشهری دو - حبیبه محمد یوسفی: بازی کودکان در آغوش طبیعت حقی است که مدتی است به واسطه زندگی شهری، فضای نامناسب و وقت کم والدین از آنها دریغ می شود و شاید همین مسئله ...
  • ۱