جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 20 خرداد 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 خرداد 1396 روزنامه همشهری 2 خرداد 1396 روزنامه همشهری 3 خرداد 1396 روزنامه همشهری 4 خرداد 1396 روزنامه همشهری 5 خرداد 1396 روزنامه همشهری 6 خرداد 1396 روزنامه همشهری 7 خرداد 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 9 خرداد 1396 روزنامه همشهری 10 خرداد 1396 روزنامه همشهری 11 خرداد 1396 روزنامه همشهری 12 خرداد 1396 روزنامه همشهری 13 خرداد 1396 روزنامه همشهری 14 خرداد 1396 روزنامه همشهری 15 خرداد 1396 روزنامه همشهری 16 خرداد 1396 روزنامه همشهری 17 خرداد 1396 روزنامه همشهری 18 خرداد 1396 روزنامه همشهری 19 خرداد 1396 روزنامه همشهری 20 خرداد 1396 روزنامه همشهری 21 خرداد 1396 روزنامه همشهری 22 خرداد 1396 روزنامه همشهری 23 خرداد 1396 روزنامه همشهری 24 خرداد 1396 روزنامه همشهری 25 خرداد 1396 روزنامه همشهری 26 خرداد 1396 روزنامه همشهری 27 خرداد 1396 روزنامه همشهری 28 خرداد 1396 روزنامه همشهری 29 خرداد 1396 روزنامه همشهری 30 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 خرداد 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: هزاران بحرینی طی در پاسخ به دعوت علمای این کشور به برگزاری راهپیایی در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و مخالفت با اقامت اجباری اعلام نشده وی و همچنین تداوم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: در کنفرانس حفظ اقیانوس ها در سازمان ملل بر تقویت راهکارهایی برای جلوگیری از تحلیل رفتن و نابودیِ اقیانوس های جهان تاکید شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: به گفته محققان، خوردن روزانه یک تخم مرغ به شکل قابل توجهی موجب افزایش رشد و کاهش کوتاه قدی تا 47 درصد در کودکان می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: هرگونه آلودگی و تخریب غیرقابل جبران در ارتباط با تالاب ها باید کاملاً متوقف شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تا سال 92 در تهران سالانه بیش از هشت هزار مرگ مرتبط با آلودگی هوا داشتیم که اکنون به پنج هزار تا پنج هزار و 500 مورد در سال رسیده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک اضافه شدن دو ماده دیگر به دوچرخه سواری در المپیک 2020 را تصویب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۵    
- همشهری آنلاین: تیم ملی واترپولوی ایران در دیدار سوم خود از سد نماینده باشگاهی استرالیا گذشت و دوشنبه مقابل تیم صربستان برای مشخص شدن قهرمان به آب می زند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۵    
- همشهری آنلاین: بوکسور وزن 91 کیلوگرم کشورمان که در ترکیب تیم منتخب آذربایجان غربی (شهرداری ارومیه) در جام جمهوریت قزاقستان شرکت کرده بود، به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: در پایان روز نخست رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان، مجتبی گلیج صاحب مدال طلا شد و اکبری و حسینی به مدال برنز دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۷    
- دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران از افزایش 91/7 درصدی پروانه های تجمیعی صادره در بافت های فرسوده در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد، آن هم درست زمانی که رکود در ساخت و ساز ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۱    
- مرکز کاکرین که مؤسسه ای بین المللی برای جمع آوری شواهد علمی در حوزه سلامت است به ایران آمد و دفتر نمایندگی خود را در کشورمان افتتاح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۶:۳۱    
- همشهری آنلاین: نشست هفتگی شهر کتاب 23 خرداد و هم زمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به بحث و بررسی قرآن کریم در فرهنگ عامه ایرانیان اختصاص دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد مستضعفان حشمت لله قنبری همدانی در برنامه ماه تمام گفت: جشن و سرور و محتوای سالم مبنای سیاست گذاری اینگونه برنامه هاست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: احمد مسجدجامعی گفت: مبادا که فکر کنیم در شورای شهر همه آرا از آن یک گروه شده و این باعث شود ما صداهای دیگر را نشنویم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۲    
- پذیره نویسی نخستین صندوق کالایی بازار سرمایه کشور در بورس کالای ایران در پی استقبال سرمایه گذاران با فروش 80 درصدی در نخستین روز مواجه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۵    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی، قرآن را کتاب هدایت و خاندان رسالت را مایه خیر کثیر توصیف کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: شاگردان کولاکوویچ در دیدار مقابل صربستان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: سازمان جهانی بهداشت و یک سازمان همکار آن اعلام کردند در نخستین مورد شیوع فلج اطفال در سوریه از سال 2014 سه مورد ابتلا به این بیماری در این کشور شناسایی شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۱    
- گزارش بانک مرکزی از بررسی میانگین قیمت خرده فروشی برخی مواد خوراکی در هفته منتهی به 12 خرداد 96 از افزایش قیمت در 4گروه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، از مسئولان سازمان امور استخدامی درخواست کرد که برای صدور مجوز جدید استخدام تجدیدنظر و راهکار اتخاذ کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: طرح بیمه عمر و پس انداز برای 1000 نفر از ایتام در ماه رمضان اعمال می گردد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: خط 7 متروی تهران با 32کیلومتر مسافت از جنوب شرق در محدوده افسریه آغاز و در شمال غرب در میدان صنعت به پایان می رسد و با رنگ بفنش شناخته می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۱۰    
- در میان رگبار گلوله، مأموران در حال نجات کودکی خردسال هستند. پاسداری پسربچه را بلند کرده و پاسدار دیگری از پنجره او را می گیرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: نمایشنامه غم های آفریقا (سولارا) اثر برجسته محمد الفیتوری، شاعر برجسته عرب با ترجمه دکتر حسن بشیر منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: یک مقام مسئول در سازمان غذا و دارو، نسبت به مصرف روغن های غیر سرخ کردنی در سرخ کردن مواد غذایی، بدلیل احتمال بروز سرطان هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: محققان کشور اخیرا در مطالعات خود با استفاده از گیاهان دارویی خمیر دندانی با قابلیت خوردن و درمان بیماری های عفونی دهان و دندان عرضه کردند که می تواند به مدت طولانی دهان را خوشبو ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۰۶    
- مسئله قطر و عربستان شاید در ابتدا یک تنش به نظر می آمد اما با اعلام تسلیم نشدن قطر اکنون تبدیل به یک مناقشه بین المللی شده و باعث شده تا 2 جبهه جهانی در حمایت از دو طرف شکل بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۰۶    
- 5 دهه جنگ و خونریزی در جزیره میندانائو در جنوب فیلیپین به قیمت جان ده ها هزار نفر از مردم این منطقه تمام شده اما زندگی در این جزیره از 3 سال پیش یعنی زمانی که تفکرات افراطی داعش در منطقه ریشه دواند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: شرق شناسان غربی همواره موضوعات متعددی را دست مایه کار خود قرار داده اند؛ ایشان یافته ها و آورده های خود را در بستری نظام مند و علمی دسته بندی کرده اند و از ورای آن ها با تمدن کهنه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۵۸    
- توکیو صاحب رستورانی در ژاپن برای کمک به سالمندانی که دچار آلزایمر شده اند فقط گارسون هایی را استخدام می کند که دچار این اختلال شده اند؛
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۵۴    
- 22 کیلومتر از خط 7 متروی تهران با حضور شهردار تهران، تعدادی از اعضای شورای شهر، تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم و شهروندان به بهره برداری رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۵۲    
- میانمار جوجه فسیلی که در یک قطعه سنگ کهربا به دام افتاده است، 99 میلیون سال قدمت دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۵۲    
- عباس رافعی: در فصل رقابت های انتخاباتی معمولا کاندیداها وعده هایی می دهند که ممکن است برخی از آنها امکان تحقق شان بعید به نظر برسد یا دست کم دشوار باشد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۳۰    
- معاون نظارتی بانک مرکزی معتقد است سال 96 سال ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی خواهد بود و با قوانینی که اختیارات قابل توجهی به بانک مرکزی داده می توان از فعالیت غیرمجازها جلوگیری کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۵    
- در حمله ناجوانمردانه تروریست ها به ساختمان مجلس در پایتخت، 16 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۲    
- بازیگری که تا همین یکی دو سال پیش کمتر کسی او را می شناخت و چهره اش حتی برای اهالی سینما هم ناشناس بود، با ایفای نقش در 2 فیلم محمدحسین مهدویان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۵    
- جبار آذین: ملودرام خانوادگی و اجتماعی زیر پای مادر در مجموع خوب نوشته شده و به تصویر درآمده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: دومین کاشی ماندگار برای شخصیت های فرهنگی و هنری کشور بر سردر منزل جواد مجابی نصب شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: ورزش از مغز افراد سالمند در مقابل آلزایمر و سایر انواع زوال عقل محافظت می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۹    
- رمضان به نیمه رسیده و شاید همین تحول تقویمی بیش از همیشه بانی تغییر هم باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۵    
- همشهری آنلاین: محققان طی انجام یک پژوهش جدید دریافتند که نوزادان، تشخیص چهره را از زمانی که هنوز در رحم مادر هستند، می آموزند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۵    
- همشهری آنلاین: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: نرم افزار شناسایی تقلب های علمی در دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است و امیدواریم به زودی بتوانیم از این نرم افزار استفاده کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سال 95 حدود 3 هزار و 209 مدرک دانشجویان فارغ التحصیل خارج کشور برای ارزیابی به وزارت علوم ارایه شد که بیشترین آن مربوط به کشور مالزی بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۵    
- همشهری آنلاین: با حضور وزیر بهداشت، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی، آی سی یو، جراحی، CSR و لاندری بیمارستان حضرت فاطمه(س) تهران افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: سازمان جهانی بهداشت، داروی پیشگیری از HIV را در فهرست داروهای ضروری قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه های افسری ارتش فردا یکشنبه (21 خرداد) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: پلیس امنیت تهران بزرگ خودرویی که تروریست ها با استفاده از آن به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حمله ور شده بودند را کشف کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: معاون اول رییس جمهور با تأکید بر لزوم حاکمیت ثبات سیاسی بر کشور اظهار کرد: کشور باید از فضای انتخاباتی خارج و وارد فضای کار و همدلی شود و در این فضا نباید به دولت به ویژه از سمت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و چهارسالگی برنامه خندوانه ، ویژه برنامه امشب 20 خرداد تلویزیون خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: برای نخستین بار در یکی از شهرهای استان یاماگاتا ژاپن آژیرهای خطر در ارتباط با حملات فرضی کره شمالی به این کشور به صدا درآمد تا میزان آمادگی مردم در برابر حملات احتمالی پیونگ یانگ ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نهمین جشنواره جوان سرباز نقطه عطف همکاری نیروهای مسلح بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: روزنامه سوزجو ترکیه اعلام کرد که دولت آنکارا در حال آماده سازی طرح اعزام پنج هزار نیروی نظامی به قطر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در کشور گفت: بیماری تب کریمه کنگو تحت کنترل است و موارد جدیدی از این بیماری نداریم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۲    
- همشهری آنلاین: اگرچه تصور می شود مصرف لبنیات کم چرب سالم تر است اما تحقیق جدید نشان می دهد این عادت با افزایش نسبی ریسک ابتلا به بیماری پارکینسون همراه است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: وزیربهداشت گفت: مرکز تحقیقاتی جمع آوری کننده شواهد علمی در حوزه سلامت ایران (مرکز کاکرین ایران) در تصمیم سازی صحیح در درمان بیماری ها طی یک دهه گذشته تاثیر بسزایی داشته است و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: اسامی فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران پذیرفته شده در سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: معاون پرستاری وزارت بهداشت اعلام کرد: لباس جدید پرستاری در زاهدان به هیچ عنوان مسیر قانونی و تایید کمیته یونیفورم وزارت بهداشت را طی نکرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: روزنامه قطری از نهایی شدن توافق هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه الخور و قرارداد یک ساله با این تیم سخن به میان آورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۰    
- همشهری آنلاین: برخی صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی معتقدند: ثبت شهرهای ایران در شورای جهانی صنایع دستی هیچ دستاوری برای این هنر- صنعت نداشته است اما معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی معتقد است که ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: مدیر پردیس سینمایی آزادی با اشاره به اینکه مردم از طرح اکران رمضان استقبال کرده اند، بیان کرد دو فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2 و برادرم خسرو بیشترین فروش را در این پردیس دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۰    
- همشهری آنلاین: در حالی که نیروهای امنیتی سعودی بر شدت گلوله باران محله الدیره العوامیه در استان قطیف این کشور افزوده اند و تیم های امنیتی سعودی موانع زیادی را در معابر عمومی برای ایجاد محدودیت در ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: مسئول روابط بین المللی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سفر قریب الوقوع اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش به ایران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: به ادعای دو نشریه غربی، پوشیدن لباس بارسلونا در عربستان ممنوع و متخلفان به سال ها زندان و جریمه محکوم خواهند شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اعلام آمادگی برای انجام پروژه های عمرانی گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: امیر قلعه نویی با عقد قرارداد یک ساله به ذوب آهن اصفهان پیوست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: در حالی که تهیه کننده سریال شهرزاد اعلام کرده که این سریال قرار است از سایت نت فلیکس و سایت لوتوس پلی پخش شود، اما رییس انجمن صنفی VOD و IPTV این کار را قانونی نمی داند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: ژنرال سرگئی سورویکین فرمانده نیروهای روسیه در سوریه اعلام کرد: ائتلاف آمریکایی و حزب اتحاد نیروهای دمکراتیک (از احزاب کرد سوریه) با گروه تروریستی داعش زد و بند پنهانی کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران به نقدهای پیرامون مدیریت شهری واکنش نشان داد و گفت: برخی منتقدان با اغراض سیاسی انگشت اتهام به سمت شهرداری می گیرند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: دقایقی پیش، با حضور وزیر کار و نمایندگان شرکت بویینگ و آسمان ایر، قرارداد نهایی خرید 60 فروند هواپیمای بویینگ 737 بین دو شرکت آسمان ایر و بویینگ به امضا رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: طی سه روز آینده درغالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی پیش بینی می شود که درنیمه جنوبی کشور با افزایش تدریجی دما همراه خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اعتراض دادستانی تهران به حکم تبرئه دختر وزیر آموزش و پرورش خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۹    
- همشهری آنلاین: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه آزادی در مسابقه والیبال تیم های ملی ایران و بلژیک گفت که از 300 زن حاضر در ورزشگاه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۴    
- همشهری آنلاین: با گذشت دو هفته پس از اینکه توافق کاهش تولید به مدت 9 ماه دیگر تا پایان مارس سال 2018 تمدید شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۱    
- همشهری آنلاین: در بازار شنبه 20 خردادماه سکه تمام طرح جدید با روند نزولی و کاهش 4000 تومانی نسبت به آخرین روز هفته گذشته یک میلیون و 199 هزار تومان قیمت دارد و دلار آمریکا 3735 تومان فروخته می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۱    
- همشهری آنلاین: در شرایطی که عرضه فزاینده از سوی تولیدکنندگانی شامل آمریکا، نیجریه و لیبی نشان می دهد اوپک برای حذف مازاد عرضه از بازار جهانی همچنان راه دشواری را در پیش دارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۱    
- همشهری آنلاین: بیمه مرکزی ایران اعلام کرد: فعالیت شرکت هایی مانند پژواک سلامت که ادعا می کنند در زمینه ارائه خدمات درمانی فعالیت می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: بسیاری از موسسات بین المللی اعتبارسنجی، نسبت به کاهش بیشتر رتبه اعتباری بریتانیا به دلیل عدم پیروزی حزب محافظه کار برای کسب اکثر کرسی های مجلس هشدار دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: درباره صلاحیت ترامپ و مناسب بودن شرایط سلامت او نگران هستم و فکر می کنم اکنون لازم است که ترامپ بیشتر استراحت کند و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: برای گرامیداشت یاد قربانیان حمله های اخیر تروریستی در افغانستان ، امروز شنبه 20 خرداد در سراسر این کشور عزای عمومی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: یک متخصص تغذیه، روزه داری را متفاوت با رژیم غذایی دانست و گفت: به هیچ عنوان وعده سحری نباید حذف شود، زیرا برای بدن تبعات منفی دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پردیس با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: ناطق علی یف، وزیر انرژی جمهوری آذربایجان جمعه 19 خردادماه یک روز پس از اینکه به دلیل عارضه قلبی به برای درمان به بیمارستانی در استانبول منتقل شد، درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: تیم ایران در اولین مسابقه خود بر استرالیا پیروز شد و در دومین دیدار مقابل ترکیه شکست خورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۸    
- همشهری دو - مرضیه یوسف اقدم: وقتی به زندگی ائمه معصومین علیهم السلام نگاه می کنیم هر یک فراز و فرودهایی دارند که نمی شود تنها از یک زاویه به آن نگاه کرد بلکه نیاز به تحقیق و تدقیق در وضعیت فردی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی اولویت های تامین مالی بنگاه های اقتصادی را ابلاغ کرد که بر اساس آن نظام بانکی امسال باید سرمایه در گردش مورد نیاز 10 هزار بنگاه اقتصادی و منابع مالی 6 هزار طرح نیمه تمام ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۸    
- همشهری دو - مریم حدادی: ماه رمضان که به نیمه برسد، سراشیبی تمام شدنش کم کم نمایان می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۶    
- مسعود کوثری: در حادثه پلاسکو عده زیادی از عابران و مردم کوچه و بازار شروع کردند به گرفتن عکس و سلفی با حادثه و از یاد بردند که باید به خود حادثه توجه کرد اما نکته مهم آن بود که حادثه موبایلی شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: ایلان ماسک بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس و تسلا در پیامی توئیتری اعلام کرد پروژه پرتاب راکت فالکون هوی که قصد دارد اولین توریست های فضایی را به ماه ببرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: دریاچه آرال زمانی یکی از چهار دریاچه بزرگ جهان بود و خشک شدن آرال سرنوشت افراد زیادی را تغییر داد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۲    
- پوریا آسترکی: کمی پیش از ساعت 10.30 صبح چهارشنبه، خبر تیراندازی در مجلس در توییتر منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۹    
- همشهری دو - روحینا مجیدی: عطاکردن و بخشیدن همیشه فقط برای دریافت کننده شادی آور نیست، گاهی بخشنده بیشتر از به دست آورنده شاد می شود و این شادی برای او هم توشه آخرت است و هم اکسیری برای ساختن ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۹    
- همشهری دو - فرحان صبوری: واقعا خبر غیرمنتظره است؛ تیراندازی افراد مسلح در مجلس شورای اسلامی ، حرکت انتحاری افراد مسلح در حرم امام خمینی(ره) .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۹    
- الهام مصدقی راد: از حدود 10 سال قبل که تهران به جمع شهرهای دوستدارکودک در دنیا پیوست تلاش کرد نیازهای کودکان را در گستره شهر ببیند و آنها را برآورده کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۹    
- به تصویرکشیدن ساعت معمولی به شکل دایره اریب با عدد هایی که سر جای درست خود قرار نگرفته اند، نشانه زوال عقل است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۶    
- همشهری دو - بهاره جلالوند: صندوق های صدقات، سالیان سال است که در سطح شهر ها، شهرستان ها و حتی روستاها دیده می شوند و روزانه افراد زیادی برای دفع بلا و کمک به محرومان در آن پول می ریزند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت:در سال 95 یک میلیون و 400 هزار وسیله نقلیه فاقد معاینه فنی جریمه شدند که 490 هزار مورد آن به وسیله دوربین های نظارتی اعمال قانون شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۱    
- بیمارانی که جراحی قلب باز انجام می دهند تا 10سال کاملا سلامت هستند، ولی بعد از این زمان احتمال مرگ ناگهانی در آنها 80درصد افزایش می یابد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به تامین امنیت بازی های بی نالمللی در ایران، حضور زنان در ورزشکاه ازادی و برد تیم والیبال کشور در برابر بلژیک ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۸    
- علی اصغر محمدی: به دلیل پرداخت نشدن حق الزحمه امتحانات خرداد، شهریور و دی95هیچ انگیزه ای به تصحیح اوراق امتحانی امسال نداریم، اگر هم برگه امتحانی تصحیح می شود با بی رغبتی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۸    
- ناسا 12فضانورد جدید خود را برای انجام ماموریت های مدار زمین و اعماق فضا انتخاب کرد.
  • ۱