یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 1 دی 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 دی 1396 روزنامه همشهری 2 دی 1396 روزنامه همشهری 3 دی 1396 روزنامه همشهری 4 دی 1396 روزنامه همشهری 5 دی 1396 روزنامه همشهری 6 دی 1396 روزنامه همشهری 7 دی 1396 روزنامه همشهری 8 دی 1396 روزنامه همشهری 9 دی 1396 روزنامه همشهری 10 دی 1396 روزنامه همشهری 11 دی 1396 روزنامه همشهری 12 دی 1396 روزنامه همشهری 13 دی 1396 روزنامه همشهری 14 دی 1396 روزنامه همشهری 15 دی 1396 روزنامه همشهری 16 دی 1396 روزنامه همشهری 17 دی 1396 روزنامه همشهری 18 دی 1396 روزنامه همشهری 19 دی 1396 روزنامه همشهری 20 دی 1396 روزنامه همشهری 21 دی 1396 روزنامه همشهری 22 دی 1396 روزنامه همشهری 23 دی 1396 روزنامه همشهری 24 دی 1396 روزنامه همشهری 25 دی 1396 روزنامه همشهری 26 دی 1396 روزنامه همشهری 27 دی 1396 روزنامه همشهری 28 دی 1396 روزنامه همشهری 29 دی 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: مشاغلی که به دلیل آلودگی و ایجاد مزاحمت زیاد و شرایط ناایمن نمی توانند در محدوده شهر فعالیت کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب 20 سوپرمارکت که اقدام به فروش مشروبات الکلی با برند شرکت های تولید دلستر کرده بودند خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: آمارها نشان می دهد تهرانی از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه 63 روز هوای ناسالم تنفس کردند که مدت مشابه آن در سال گذشته 54 روز بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۳    
- همشهری آنلاین: تیم تهران به مقام قهرمانی مسابقات جودوی مردان کشور رسید. قهرمانان انفرادی اوزان مختلف نیز معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: توئیت حسین انتظامی درباره جانشین خود در معاونت مطبوعاتی، با واکنش فعالان سیاسی-فرهنگی درخصوص عملکرد او در معاونت مطبوعاتی مواجه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۲    
- همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات موتور تریال قهرمانی کشور با حضور 5 تیم از استان های تهران، خوزستان، اصفهان، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: نوید ملک ثابت با پیروزی مقتدرانه مقابل حریف عراقی به مقام قهرمانی جام امیرکبیر، گرامیداشت مرحوم علی روغنی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: عنوان دوم رقابت های اسنوبرد ترکیه به حسین کلهر رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت و گو با خبرگزاری رسمی چین با بیان اینکه درهای گفت وگو با واشنگتن باز است گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: دولت در حالی باید مالیات را جایگزین درآمدهای نفتی کند که 40 درصد از فعالیت های اقتصادی ایران دچار فرار مالیاتی است و حدود 20 تا 30 درصد از بنگاه های بزرگ اقتصادی هم از مالیات معاف ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: رئیس انجمن علوم اعصاب ایران گفت : تیمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران، اولین جراحی وسواس در ایران را انجام دادند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از برپایی چادرهای امداد و درمان نزاجا به منظور آمادگی کامل خدمات رسانی به آسیب دیدگان زلزله احتمالی در چند نقطه از مراکز نیروی زمینی ارتش ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: نتایج یک تحقیق حاکی از آن است که مصرف مقدار زیادی سبزیجات برگ دار در طول روز، خطر ابتلا به زوال عقلی را کاهش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: کارشناسان به افرادی که استعمال سیگار را ترک کرده اند توصیه می کنند که برای کمک به بهبود آسیب دیدگی ریه های خود سیب و گوجه فرنگی مصرف کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۴    
- همشهری آنلاین: سازمان دهندگان یکی از معتبرترین جوایز ادبی دنیا با برگزاری برنامه های گسترده برای معرفی کتاب و نویسنده برتر پنجاهمین دوره آن آماده می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: گردشگران روز جمعه 22 دسامبر (اول دی) 2017 از یک منظره یح زده در چشم انداز زیبای بوم شناختی میموشی در شیاژوانگ در ایالت هابئی چین لذت می برند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: برگزیت (Brexit) یک واژه ترکیبی به معنی روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپاست.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: پلیس قندهار در جنوب افغانستان اعلام کرده که با انفجار انتحاری با یک خودرو زرهی به یک مرکز پلیس، 6 نفر کشته و 4 نفر دیگر زخمی شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۹:۴۳    
- همشهری آنلاین: آلکسی پوشکوف رییس کمیسیون سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه (سنا)، تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در باره قدس را شکست بزرگ آمریکا خواند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری رویترز گزارش داد که تراز می نخست وزیر انگلیس به نیروهای انگلیسی مستقر در پایگاه هوایی این کشور در قبرس از میان رفتن داعش را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: جدیدترین فیلم آل پاچینو امتیاز نادر صفر را از منتقدان فیلم در سایت معتبر روتن تومیتوز دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۵    
- همشهری آنلاین: هوای آلوده تهران با وزش باد و بارش پراکنده باران قدری بهتر شد اما مجددا به وضعیت آلودگی بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۱    
- همشهری آنلاین: بعد از ماجرای کشتی علی رضا کریمی و منتشر شدن فیلمی که مربی از وی می خواهد تا ببازد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین: 70 درصد اتومبیل ها در معاینه فنی ویژه تهران که دور موتور بالا را نیز به لحاظ آلایندگی و ایمنی کنترل می کند و از اول آذرماه اجرایی شده است، مردود می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین: پلیس امنیت اخلاقی تهران از دستگیری 230 نفر در دو میهمانی شبانه در لواسان و فرمانیه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین: ظهور دونالد ترامپ و سقوط امپراتوری هاروی واینستین از مهم ترین رویدادهای سیاسی سال رو به پایان هستند که بر سینما هم تاثیر گذاشتند اما از آنجا که تولید هر فیلم بین یک تا دو سال طول ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که در آذر ماه تورم نقطه به نقطه برای کل کشور 8.9 درصد و تورم سالانه در این ماه 8 درصد بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از شناسایی 11 استارت آپ و کسب وکار نوین برای پوشش بیمه ای پرسنل خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: محققان دانشکده برق دانشگاه تهران موفق به ابداع روشی نوین برای تشخیص سرطانی بودن و بررسی امکان متاستاز (امکان تهاجم سرطان) در نمونه های بیوپسی بیماران شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به اطلاعاتی که از دستگاه های شتاب نگار و لرزه نگار موجود است به نظر می رسد هنوز گسل ماهدشت فعال است و منطقه زلزله زده هنوز ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین- علی کدخدازاده: دانانی اصل مهم برای امن کردن زندگی و نشاط و آرامش در زندگی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: معاون اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد: در صورت اصلاح قیمت حامل های انرژی، میزان افزایش نرخ تورم جزئی بوده و به طور موقت به بالای 10 درصد افزایش پیدا می کند اما به سرعت به محدوده تک ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: مراسم تشییع پیکر منوچهر برومند پیشکسوت نامدار وزنه برداری که سال ها در بستر بیماری بود یکم دی با حضور جامعه وزنه برداری و پیشکسوتان این رشته از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی تهران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: استاندار کرمان با اشاره به وقوع زلزله 5.2 ریشتری جمعه 30 آذر ماه در کوهبنان، گفت: 85 درصد واحدهای مسکونی این شهرستان به دلیل وقوع زلزله آسیب دیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به روز بودن دانش و مهارت طراحی در ساخت متروی تهران باعث شده است تا این سازه در برابر زلزله هایی با قدرت 8 ریشتر هم مقاوم باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه با اشاره به تصویب اکثریت آرا قطعنامه مربوط به قدس در مجمع عمومی سازمان ملل که در آن به واقع به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در پیامی با قدردانی از اقدامات معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر اقدام به برگزاری برنامه بزرگداشت پرویز شفا نویسنده و مدرس سینما کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: رییس انجمن سینماداران گفت: با توجه به آلودگی هوا و کاهشی که در میزان مخاطب سینماها وجود داشته است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که طرح ترافیک و زوج و فرد از ابتدای هفته (2 دی) به حالت عادی باز می گردد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه برای مقابله با زلزله و پیامد های آن قوانین و مصوبات مناسبی صورت گرفته است گفت اما روند اجرایی آن بسیار کند است و متاسفانه بخشی از کارهای لازم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۶    
- همشهری آنلاین: محققان هلندی موفق به ساخت کفش های لیزری شدند که به راه رفتن بیماران پارکینسون در حالتی معروف به حالت یخ زدگی کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۶    
- همشهری آنلاین: فیلم جدید سفر ستاره ای که قرار است کوئنتین تارانتینو از سازندگان آن باشد، نویسنده خود را یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: آذر ماه به دلیل تقارن با پایان سال میلادی برای فعالان اقتصادی به ویژه واردکنندگان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: امام جمعه مشهد گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شده و به وسیله حجت امام زمان(عج) منصوب شده است لذا کسی حق تخریب و توهین به ایشان را ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: کار سخت گزارشگری در جایی که 8.5 تُن حشیش و هروئین سوزانده می شود را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۸    
- همشهری آنلاین: نتایج پژوهش محققان پژوهشگاه رویان درباره علل تولد پیش از موعد نوزادان در ایران نشان داد که بارداری چندقلو ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه اول دی در تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۶    
- لحظه وقوع زلزله تهران از دوربین یک فروشگاه را در ویدئوی زیر ببینید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۰    
- همشهری آنلاین: جواد خیابانی در جشن شب یلدا خطاب به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: ببخشید که 40 شبه فوتبال گزارش نکردم که به سوتی هایم بخندید و شاد بشوید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۸    
- همشهری آنلاین: ال کلاسیکو، مسابقه فوتبال بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید است که از آن به عنوان پربیننده ترین بازی بین دو تیم در جهان نام می برند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۸    
- همشهری آنلاین: بسیاری از دانشجویان در شب امتحان بیدار می مانند تا از آخرین دقایق در دسترس برای درس خواندن استفاده کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۹    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد از مصوبه تخفیف 50 درصدی شهریه برای برخی رشته محل های این دانشگاه خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: چند نوزاد در لباس پاپا نوئل و درخت کریسمس در روز پنجشنبه 21 دسامبر (30 آذر) 2017در بیمارستان پائولو مموریال در شهر بانکوک پایتخت تایلند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین - فهیمه سادات طباطبایی: چهل روز پس از زلزله، برای پیگیری وضعیت مناطق زلزله زده به شهر سرپل ذهاب بازگشتم. محله های مختلفی از شهر را بازدید کردم و با مردم همکلام شدم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۳    
- همشهری آنلاین: پژوهش یا تحقیق یک روند فعالانه، هوشیارانه و نظام مند برای کشف، تعبیر و بازنگری پدیده ها، رخدادها، رفتارها و فرضیه ها است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه بحرین، گفت: به رغم همه توطئه ها، دسیسه ها و تولید بحران های ساختگی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
- همشهری آنلاین: کشتی شرکتی که با کلاه هایش به چهره هایی چون وینستن چرچیل، همفری بوگارت و ایندیانا جونز نمایی ماندگار می بخشید، پس از 160 سال فعالیت به گل نشست.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: دادستان کل کشور با ابراز گلایه از برخی از سخنان رئیس جمهور در همایش حقوق شهروندی مبنی بر اینکه دستگاه های مختلفی به دنبال بستن شبکه های اجتماعی بوده و می گویند باید بزرگراه را ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیش نویس قطعنامه علیه تصمیم اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را با 128 رای مثبت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۴    
- همشهری آنلاین: دکتر علیرضا یلدا استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو فرهنگستان علوم پزشکی و چهره ماندگار در رشته پزشکی (بیماری های عفونی) شامگاه روز پنجشنبه 30 آذر 96 به دلیل عارضه قلبی درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۴:۲۸    
- همشهری آنلاین: سازمان جهانی بهداشت در گزارش جدیدی اعلام کرد به نظر می رسد یک ترکیب موجود در ماری جوانا نسبتاً ایمن و غیر اعتیادآور باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: اغلب مواد آرایشی در صورتی که به درستی به کار روند، ایمن هستند.