دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 بهمن 1395 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1395 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۰    
وزیر دادگستری تاکید کرد : مردم با حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به یاوه گویی ها و گستاخی های ترامپ خواهند داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۷    
فرمانده نیروی هوایی آمریکا به شدت نسبت به امکان افزایش تعداد حملات علیه داعش در عراق و سوریه همانطور که رئیس جمهوری آمریکا خواسته هشدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۷:۲۷    
سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد، هدف از عملیات اخیر در یمن جمع آوری اطلاعات بوده که با موفقیت انجام شد، این در حالی است که نیویورک تایمز از لغو مجوز عملیات زمینی نیروهای آمریکایی در خاک یمن خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۶:۲۷    
گروهی از فعالان انگلیسی یک پرونده حقوقی را برای متوقف کردن فروش چند میلیارد دلاری سلاح های این کشور به عربستان سعودی در دادگاه مطرح کردند و استدلال آنها این بوده که این سلاح ها در یمن در مواردی که ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۵:۲۷    
هیات وزیران امروز دستورالعمل ارائه شده از سوی بانک مرکزی در رابطه با اجرای تبصره 35 قانون بودجه امسال مصوب مجلس شورای اسلامی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۴:۲۷    
موضوع ممنوع الخروجی فعالان اقتصادی به دلیل بدهی بانکی یکی از چالش ها میان بخش خصوصی و دولتی است که به نظر می رسد با بخشنامه جدید بانک مرکزی در این زمینه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۱:۲۷    
روزنامه واشنگتن پست در مطلبی به 9 موضوع در سیاست خارجه آمریکا پرداخته است که دونالد ترامپ رییس جمهور جدید این کشور باید به آنها بپردازد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۰:۲۷    
جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: دشمن بداند که جنبیدنش زیر دید و تیر است و اگر پدافند هوایی بخواهد اراده کند، او را سرنگون خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۳:۳۰    
بر اساس برنامه های اقتصاد مقاومتی، وزارت نیرو موظف است 1800 مگاوات نیروگاه حرارتی جدید را وارد مدار کند که تاکنون 1995 مگاوات افتتاح شده و طبق وعده وزیر نیرو حدود 200 مگاوات دیگر نیز تا پایان سال ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی وزارت کشور گزارشی از جلسه امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ستاد انتخابات کشور را که با حضور اعضا و روسای کمیسیون های تخصصی تشکیل شد، ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۰    
ناو هواپیمابر هسته ای آمریکا که قرار است به عنوان مقصد نهایی در خلیج فارس مستقر شود، در شرق دریای مدیترانه توقف کرده تا در حملات آمریکا علیه داعش مشارکت کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۰    
با وجود ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان آمریکا و کوبا، همچنان تحریم های اقتصادی، تجاری و بازرگانی علیه این کشور پابرجا هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۰    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه مشکلات و موانع، توفنده و با وقار به مسیر خود ادامه می دهد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۰    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: در 5 هزار نقطه از کشور مراسم راهپیمایی 22 بهمن در روز جمعه برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۰    
دو رسانه القبس و الرأی کویت طی گزارشی به آخرین پیشرفت های هسته ای ایران پرداختند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۳    
در حالی که بسیاری از بانک های غربی و آمریکایی تمایل داشتند در عرضه اولیه سهام آرامکو مشارکت کنند، یک بانک تازه کار آمریکایی-صهیونیستی توانست همه آنها را کنار زند و راه برای نفوذ بیشتر صهیونیست ها به ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۳    
وزیر بهداشت با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: خوشحالیم که دکتر روحانی برای دوره بعدی هم در انتخابات شرکت می کند و امیدواریم که با رای بیشتر از خرداد 92، از سوی مردم انتخاب شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۰    
انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و اتحاد ملت ایران به پیروزی رسید و رهبر معظم انقلاب این عوامل را در دستیابی به اهداف نهضت مردمی تاثیر گذار دانستند که بر این پایه مردم توانستند به رویارویی با ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۰    
منابع خبری در کنگره آمریکا و همچنین مقامات این کشور اعلام کردند: دولت ترامپ در آستانه تصویب سریع بسته های بزرگ تسلیحاتی برای عربستان و بحرین است که در آخرین ماه های دولت باراک اوباما به دلیل نگرانی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی از کشورها به جای هم افزایی، دشمن فرضی برای منطقه ایجاد می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۶    
گلبانگ الله اکبر فرداشب(شب 22 بهمن) همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مردم و خانواده معظم شهدای مدافع حرم از فراز برج میلاد تهران طنین انداز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۳    
مراسم ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت به همراه رونمایی از تقریظ های رهبر معظم انقلاب بر 4 کتاب حوزه ادبیات دفاع مقدس امروز در همدان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۴    
آیت الله نوری همدانی در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم به موضوع ربا در فعالیت های بانکی اشاره کرد و گفت: اگر بانک ها از این کار خود دست برندارند، در درجه اول مردم باید پول را به بانک ها نداده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۸    
شما می توانید صفحه اول روزنامه های فرهنگی و سیاسی و ورزشی صبح کشور را در به همراه خلاصه عناوین و اخبار روزنامه های منتخب را تا قبل از ساعت 13 در این صفحه مشاهده کنید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۵    
سیدعباس عراقچی و سرگئی ریابکوف معاونان وزارت امور خارجه ایران و روسیه در دیدار امروز خود بر ادامه همگرایی دو کشور در اجرای برجام تا نقطه نهایی تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۲    
نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 1395 دانشگاه آزاد اسلامی امروز چهارشنبه 20بهمن اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۳    
رئیس سازمان محیط زیست گفت: برای مقابله با ریزگردها طرح های پخش سیلاب دریاچه حوض سلطان را اجرا کردیم و این دریاچه از تهدید تبدیل به کانون گرد و غبار عبور کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی مدعی شد دخالت های ایران و حزب الله در سوریه، حل بحران این کشور را پیچیده تر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۹    
سخنگویی فرماندهی عملیات مشترک عراق از انجام مقدمات لازم برای آغاز مرحله سوم عملیات آزادی سازی موصل و ورود به بخش غربی این شهر خبر داد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۱    
وزیر نیرو اظهار کرد: طی دو سه هفته آینده نیروگاه برق در استان اصفهان با ظرفیت 20 مگاوات به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۸    
شون اسپایسر در حالی به عنوان سخنگوی دولت جدید آمریکا مشغول فعالیت است که رئیس جمهوری این کشور مکررا از انتخاب وی اظهار پشیمانی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۵    
مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن از نهایی شدن رتبه بندی قطارهای مسافرتی کشور در تابستان سال 1396 خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۶    
معاون حقوقی رییس جمهوری ثبت شکایت در لاهه علیه آمریکا به دنبال دستبرد دو میلیارد دلاری به اموال ایران را نشان دهنده قابل پیگرد بودن آن دانست و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۰    
وزیر خارجه اردن تأکید کرد که کشورش در نشست آستانه برای بررسی تثبیت آتش بس در سوریه بنا به دعوت روسیه شرکت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۷    
معاون وزیر امور خارجه کویت گفت: گفت وگوی میان ایران و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس می تواند تنش و ناآرامی در منطقه را کاهش دهد و این گفت وگو به نفع هر دو طرف است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۶    
خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد: دولت ترامپ در تلاش است تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۳    
رییس جمهوری توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین را برای جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت دانست و اظهارداشت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۰    
علی مطهری در پاسخ به سوال دانشجویی در خصوص مساله حصر توضیح داد: ما کارهایی در این زمینه انجام داده ایم و به ما اجازه دادند ملاقاتی با محصوران داشته باشیم تا ببینم اگر آزاد شوند برنامه شان چیست ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۰    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ایران به اجرای توافق هسته ای متعهد است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس سازمان بهزیستی گفت: طبق بررسی ها، 80 درصد طلاق ها در پنج سال اول زندگی رخ می دهد و این موضوع از آماده نبودن زوجین برای تشکیل زندگی حکایت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: امسال در جشنواره فیلم فجر کمترین مداخله را داشته ایم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۵    
یک پایگاه اطلاع رسانی روس به نقل از سرویس های جاسوسی فرانسه خبرداده است که یک توافقنامه محرمانه میان مسکو و تلاویو در خصوص سوریه منعقد شده است که بنای عمل در خلال یکسال گذشته بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
وزیر کشور گفت: ثبت نام انتخابات شوراها در نیمه اول اسفند یعنی یا 6 اسفند یا 12 اسفند برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۸    
یک قاضی در ویرجینیای آمریکا چند نوجوان متهم به خرابکاری را محکوم به خواندن 35 عنوان کتاب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۵    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی پلیس برای برگزاری هر چه باشکوه و امن تر راهپیمایی 22 بهمن از ورود خودروی جدید به ناوگان خودرویی پلیس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۹    
هیات وزیران در جلسه امروز - چهارشنبه - که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد با اختصاص مبلغ 8 هزار و 207 میلیارد ریال در مرحله دوم تخصیص اعتبار برای طرح ها و پروژه های ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۶    
وزیر اطلاعات گفت: خبر خوشی از مقابله با تروریست ها داریم، ولی هنوز زمان گفتن آن نرسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۶    
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: بر همه لازم است در راهپیمایی 22 بهمن ماه برای پاسخ به یاوه گویی های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شرکت کنند و این آیین باشکوه هر چه تمام تر برگزار شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۳    
روزنامه تعادل در گفت و گو با محمدصادق جوکار کارشناس موسسه بین المللی مطالعات انرژی، نوشت: عمان از معدود کشورهای منطقه است که همواره تعاملات مثبتی با ایران داشته است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۳    
ارتش سوریه با هجوم تروریست های جبهه النصره به حومه دمشق مقابله کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با واکنش به آزمایش مشترک یک فروند موشک بازدارنده بالستیک توسط ژاپن و آمریکا، از انجام چنین آزمایشی ابراز نگرانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
انتخاب ترامپ رئیس جمهور آمریکا، تجربه تازه ای برای دمکراسی لیبرال است. قانون از دید رئیس جمهور جدید یک مانع است که باید به کمک وکلا آن را دور زد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۹    
ترامپ مشاوره افرادی را قبول کرده که همگی جنگ طلب و دشمن ایران و چین هستند . این افراد نفود اظلاعاتی بر روی ترامپ دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۶    
رئیس جمهور ترکیه از مردم کشورش خواست که در رفراندوم پیش رو درباره اصلاحات قانون اساسی شرکت کرده و به آن رای مثبت دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۲    
طی سال های اخیر همزمان با انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر یک کتاب، توجه مخاطبان بیشتر به سمت آن جلب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۹    
با ورود 200 خودروی کیا مدل سراتو به ناوگان خودرویی پلیس تهران بزرگ ناوگان پلیس تهران روزآمدتر از گذشته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۶    
دونالد ترامپ به درستی یک پدیده جدید در دنیای سیاست است. تصمیم ها، رفتار و انتخاب های او شباهت به هیچ یک از رهبران مدرن و سنتی ندارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۳    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: ملت ایران باید برای نشان دادن انسجام درونی خود در مقابل تهدیدهای دشمنان، راهپیمایی 22 بهمن امسال را پرخروش تر و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۳    
محمد هاشمی بردار مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی گفت: یک عده ناآگاه هستند و عده ای قصد دارند با انتشار این مطالب تفرقه و نفاق در جامعه به وجود آورند و تشنج ایجاد کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی ویژه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در تهران را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۰    
منابع آگاه گفتند، وزیر خارجه مصر در جریان سفر به امان پایتخت اردن حامل پیامی از رئیس جمهور مصر به پادشاه اردن بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۷    
خودروهای سایپا 111، سایپا 132، سایپا 131، تیبا، تیبا هاچ بک، سمند (تبریز) و ام وی ام 550 استانداردهای مربوط به عدم نفوذ آب را به طور کامل پاس نکرده و دارای نقص در این حوزه هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۱    
رییس سابق اتحادیه مشاوران املاک گفت: بانک ها با جمع کردن سپرده ها نزد خود و سرمایه گذاری هایی در بخش مسکن که به معوقات منجر شده است باعث رکود در بازار مسکن شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۸    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا صحنه گردان راهبردی همه تهدیدات امنیتی، سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و علمی علیه جمهوری اسلامی ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۲    
وزیر امنیت داخلی آمریکا که از حامیان اصلی دستور مهاجرتی جنجالی ترامپ است، با قبول مسوولیت کامل هرج و مرج به وجود آمده اعتراف کرد که در اجرای فرمان مهاجرتی عجله کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۳    
حرا- به نقل از سایت باشگاه استقلال، علیرضا فغانی که پیش تر از او به عنوان جدی ترین گزینه داوری دربی 84 یاد می شد، امروز به طور رسمی نامش به عنوان قاضی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس معرفی شد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۰    
نخست وزیر عراق در راستای تلاش برای کاهش تنش ها میان بغداد و کویت درخصوص کانال آبی "خورعبدالله"بر تمایل کشورش برای برقراری بهترین روابط با کشورهای منطقه به ویژه کویت تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۷    
گروهی از قانونگذاران آمریکایی از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات با ارسال نامه ای به ترامپ خواستار افزایش فشارها بر دولت ونزوئلا از طریق تحریم فوری مقام های مسئول فساد و نقض حقوق بشر در این کشور شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۱    
رویترز در گزارشی از تلاش کابینه "دونالد ترامپ" برای قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست گروه های تروریستی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۸    
وزیر نفت وضع پایبندی اعضای اوپک به توافق کاهش تولید را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: واکنش بازارهای جهانی نفت خام به تصمیم اعضای اوپک مثبت بوده است و این روند ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۴    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۲    
وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه در سفرش به تل آویو به عنوان اولین سفر یک مقام رسمی ترکیه به اراضی اشغالی از سال 2010 با همتای اسرائیلی خود دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۲    
کاخ سفید اعلام کرد، دونالد ترامپ در گفت وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان بر حمایت آمریکا از ترکیه به عنوان یک شریک استراتژیک و متحد ناتو تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۹    
در تاریخ ملت ها روزهای بی نظیر و فراموش نشدنی وجود دارد که به عنوان روزهای ملی از آن یاد می شود و نقطه عطفی در تاریخ آن کشورها است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد: با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور فردا چند طرح عمرانی حوزه راه و شهرسازی افتتاح و کلنگ زنی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۸    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد، تحقیقات نشان داده است که داعش از آزمایشگاه های دانشگاه موصل عراق برای تولید سلاح های شیمیایی حاوی عنصر خردل استفاده کرده اما ظاهرا شکست خورده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۸    
نماینده روسیه در سازمان ملل بار دیگر تصریح کرد که قطعنامه شورای امنیت آزمایش موشکی توسط ایران را ممنوع نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه باید با یکدیگر مدارا کرده و با عقلانیت کار کنیم، گفت: در سال گذشته 700 هزار شغل ایجاد کردیم و یک و نیم میلیون نفر وارد باز کار شدند.