جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 تیر 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۳    
کیهان - فیلم مستند خلبان درباره خلبان اختصاصی رهبر معظم انقلاب اسلامی تولید شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۰    
وزرای سن بالا در همه کشورها مثل ایران وجود دارد، اما در ایران وزرای جوان نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۰    
خطرات بزرگی در کمین گردشگران ایرانی قرار گرفته است و میسیونرهای مسیحی در چهره های جذاب و جدید به دنبال جذب کردن افراد مسلمان اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۳    
کشوری مثل عربستان که خود از جمله منابع اصلی تولید ریزگرد در منطقه است و با اثرگذاری های سیاسی اش در کشورهایی مثل عراق، سوریه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۷:۲۸    
یکی از مقامات ارشد آمریکایی بیان کرده که دولت ترامپ، تلاش های خود برای لابی پیرامون بخشی از طرح تحریمی تدوین شده در سنا در خصوص ایران و روسیه را آغاز کرده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۷:۲۲    
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از همکاری متحدان غربی کشورش با گروه های تروریستی تاکید کرد متوجه دسیسه ها در سوریه و عراق است و در صورت لزوم عملیاتی مشابه سپر فرات در شمال سوریه آغاز خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۷:۱۹    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران جلسه امروز کمیته ویژه فراکسیون امید با رییس کل بانک مرکزی به منظور حل مشکلات سپرده گذاران موسسه کاسپین را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۷:۱۳    
مشاور سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری 96 از هفته جاری شروع می شود گفت: داوطلبان از 19 تا 28 بهمن ماه جاری فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۳    
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ برگزاری، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال 96 از فردا یکشنبه 4 تیرماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۰    
دفتر مقام معظم رهبری، مبلغ زکات فطره برای سال 96 را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۷    
رابطه قطر و ترکیه پس از محاصره سیاسی و اقتصادی دولت دوحه از سوی عربستان سعودی ، امارات و بحرین رو به گرمی بیشتری گذاشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۴    
آخرین جنگ بین اسراییل و حزب الله در تابستان سال 2006 صورت گرفت که در طی این جنگ 33 روزه نیروهای اسراییل متحمل شکست نظامی سختی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۳    
چند روزی است که خبر آمادگی پناهگاه های جنگی واقع در مدارس دزفول در فضای مجازی دست به دست می شود و کاربران حدس آمادگی برای جنگ را مطرح می کنند اما آموزش و پرورش قصد دارد از پناهگاه های دوران دفاع مقدس ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۰    
حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۴    
دولت تاجیکستان اعلام کرد شهروندان زیر 40 سال این کشور اجازه حضور در مناسک حج امسال را نخواهند داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی قوه قضاییه خبر اعتصاب غذای مدیران کانال های تلگرامی بازداشت شده را شایعه خواند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۴    
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سعید، مترو تهران خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۴    
چهار گروگان ایرانی با تلاش پلیس بین الملل ترکیه در شهر استانبول از دست آدم ربایان آزاد شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۱    
یک روزنامه آمریکایی از تلاش کاخ سفید برای لابی گری علیه طرح تحریم های روسیه و ایران خبر داد؛ رئیس جمهور آمریکا نگران محدود شدن اختیاراتش در این طرح است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۱    
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران گفت که صحت انتخابات شوراها در استان تهران تایید شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۸    
وزیر نفت از تولید بیش از 3.8 میلیون بشکه نفت در روز خبر داد و گفت: میزان تولیدات نفت خام تا پایان سال جاری به 4 میلیون بشکه در روز می رسد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، استفاده از خدمات و محصولات خارجی که توان تولید داخلی آن وجود دارد را حرام دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۲    
در بازار فرابورس شاخص کل ( آیفکس ) 5 واحد کاهش یافت و به رقم 898 واحد رسید. ارزش معاملات در این بازار به رقمی بالغ بر 191 میلیارد تومان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۰    
فیلمساز برنده جایزه اسکار که ترامپ را در سال 1998 در یک کمدی با عنوان سلبرتی کارگردانی کرده بود، اعلام کرد ریاست جمهوری ترامپ دوران هرج و مرج است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۷    
تجمع چندصد تن از هواداران کتاب های هری پاتر به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار اولین جلد از این هفت پانه پرفروش، در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۷    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله مظاهری عیادت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۷    
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه کمی این دانشگاه مصلحت نیست،گفت: با تعطیل شدن واحدها به ویژه در مناطق دور و کمتر توسعه یافته نیز موافق نیستم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۷    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مصرف تریاک همچنان در صدر مواد مخدر بوده و مصرف شیشه افت قابل توجه ای داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۴    
نایب رئیس جبهه مردمی گفت: مردم حق دارند نسبت به برخی اظهار نظرات رئیس جمهور انتقاد داشته باشند اما باید نظرات خود را به دور از اهانت بیان کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۴    
مدیر کل ثبت آثار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ایران، جز 20 کشور جهان است که به خاطر تنوع اقلیم ثبت شده است و ارمغان ایران برای جامعه بشری، با کل آثار تمدنی بشری برابری می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، دولت اوباما را متهم کرد که پیش از انتخابات 2016 از دخالت روسیه در امور داخلی آمریکا با خبر بوده و اقدامی انجام نداده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۱    
رژیم های غذایی با محتوای قند بالا می توانند به الاستین و کلاژن صدمه بزنند که دو پروتئین کلیدی حامی ساختار پوست هستند. این شرایط می تواند به ایجاد چین و چروک در پوست منجر شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۱    
معاون امنیتی استانداری تهران گفت: صبح امروز مانور محدودی توسط نیروهای مسلح حاضر در محدوده فرودگاه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۸    
نیروهای عراقی سه تن از وزیران داعش را در بیمارستان جمهوری در موصل محاصره کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۰    
وزارت کشور عربستان سعودی با انتشار بیانیه ای مدعی شد حمله تروریستی اخیر در شهر مکه، در خارج از این کشور طراحی شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۰    
گزارش های رسیده از بخش شرقی موصل که 5 ماه پیش بطور کامل آزاد شده است، حاکی است در جریان حملات عناصر انتحاری داعش تعدادی از شهروندان موصلی کشته و زخمی شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۸    
تعداد سندهای صادر شده به صورت "انتقال اجرایی" در منطقه رودبار قصران و همچنین تعداد زیاد پرونده های قضایی مدعیانی که چشم طمع به زمین های کشاورزی ساکنان بومی دوخته اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۵    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تلاش برای حمله به مسجدالحرام را محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۵    
محققان می گویند برای اولین بار موفق شده اند بخش هایی از حافظه حلزون ها را به انتخاب خود پاک کنند، اقدامی که یک گام مثبت برای انجام اقداماتی مشابه در سایر موجودات و از جمله انسان تلقی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۵    
کارشناسان نجوم معتقدند که در غروب یکشنبه، چهارم تیرماه، ماه در وضعیتی قرار می گیرد که قابل رویت خواهد بود و ماه شوال آغاز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۲    
یک مقام شرکت فرودگاه ها از برگزاری مانور محدود آمادگی امنیتی در ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: محدودیت این مانور در حدی بود که صدای تیراندازی از اطراف این ترمینال شنیده نمی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۲    
درست زمانی که مردم می توانند تعطیلات عید فطر را به مسافرت بروند، نرخ خدمات گردشگری به حدی بالا رفته که آن ها را برای سفر یک هفته تا ده روزه در اوایل تابستان دچار تردید کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۶    
صادق زیباکلام در روزنامه اعتماد نوشت: واقعیت این است که در رابطه با اتفاقات روز گذشته و حمله عده ای به رییس جمهور در مراسم روز قدس ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۶    
دادستان دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به پرونده شهرداری تهران در این دیوان گفت: پیش از انتخابات رای اولیه ای برای شهردار تهران صادر شده بود که با رفع موانع موضوع منتفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۳    
امارات عربی متحده جمعه به قطر هشدار داد در صورتی که درخواست های کشورهای همسایه از جمله بستن شبکه الجزیره را جدی نگیرد روابط با این کشور را به صورت نهایی قطع خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۰    
محکومیت 8 شاهزاده اماراتی به دلیل بدرفتاری با خدمتکاراندر پی بدرفتاری چندین شاهزاده اماراتی با خدمه یک هتل لوکس در بروکسل حدود 10 سال گذشته ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۰    
در حالی که سرنوشت ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، کارشناسان در امور گروه های تندرو نام دو تن از افسران سابق صدام را به عنوان محتمل ترین گزینه های ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۴    
در هفته ابتدایی تیرماه 1396، کنسرت های متعددی در سبک های مختلف برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۴    
برخی افراد برنامه پیاده روی روزانه خود را به 10 هزار گام محدود می کنند. اما پیاده روی به طور منظم در طول روز می تواند به ارتقا سلامت روانی و جسمی شما کمک کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۱    
یک سال پیش بود که هرمزگان دیار آفتاب و مردمان حافظ همیشگی خلیج فارس یک بار دیگر در سوگ دو تن از فرزندان برومندش نشسته بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۱    
رسانه های عربی از وقوع انفجار مهیب در خط لوله گاز استانبول خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۱    
کاربران شبکه های اجتماعی عربستان سعودی لحظاتی پیش فیلمی منتشر کردند که گفته می شود شب گذشته زمان عملیات پلیس و نیروهای امنیتی در یکی از مناطق مکه علیه تروریست ها ضبط شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۸    
سفیر ایران در انگلیس و عضو تیم ایران در جریان مذاکرات هسته ای، توضیحاتی را پیرامون مصوبه FATF در مورد ایران ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۸    
معاون امنیتی استانداری تهران گفت: صبح امروز مانور محدودی توسط نیروهای مسلح حاضر در محدوده فرودگاه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۲    
معاون امنیتی استانداری تهران گفت: صبح امروز مانور محدودی توسط نیروهای مسلح حاضر در محدوده فرودگاه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۹    
بررسی آمار بارش ها تا شب گذشته نشان می دهد میزان بارش ها در استان های شمالی و استان های جنوبی با میانگین درازمدت 48ساله برابر شده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۶    
18 خانواده اینجا فراموش شده اند. مردها برای صید رفتند و از زندان عربستان سردرآوردند؛ اما زن ها و بچه ها همین جا هستند. جزیره شیف، بوشهر و گناوه. گوششان به زنگ تلفن است و پایشان به راه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۳    
حسین قدیانی در روزنامه وطن امروز نوشت: حالا که اینگونه شده، خوب است دگر بار بررسی کنیم ببینیم سخنان آقای روحانی چقدر متناسب با شعار اعتدال است که اولین و مهم ترین شعار ایشان بوده و هنوز هم هست؟!
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۷    
رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه غروب امروز هلال ماه شوال قابل رؤیت نیست، گفت: 150 گروه از غروب امروز برای رویت هلال ماه شوال در مناطق مختلف کشور اقدام می کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۴    
انتقاد حامیان و منتقدین دولت از حمله لفظی به رئیس جمهور / استدلال های صالحی امیری و زیباکلام در رد تشابه روحانی و بنی صدر / چرا روحانی سپاه را با تعبیر دولت با تفنگ هدف قرار داد؟ ...