شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آذر 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۶    
معامله گران بازار سهام امروز در حالی با غلبه عرضه بر تقاضای سهام در گروه های پیش رو شاخص ساز شاهد عقبگرد نماگرهای منتخب بازار بودند که لزوم استراحت مقطعی شاخص بورس و اصلاح قیمتی سهام باعث شد تا بازار ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۴    
به گزارش خبرنگار مهر، شاید برای پی بردن سریع به موضوع یا محتوای یک فیلم با کمترین هزینه و زمان راهی جز اینفوگرافی یک فیلم نباشد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۱    
خشونت علیه زنان در کشورهای غربی به خصوص آمریکا برخلاف آنچه که ادعا می شود نگران کننده است به گونه ای که روزانه 600 زن در آمریکا مورد خشونت قرار می گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۷    
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در پی وخامت حال جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور تاکید کرد وخامت حال شیخ عیسی قاسم زنگ خطری برای همه درداخل و خارج بحرین است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۸    
طی دو روز گذشته 1881 سکه تمام بهار آزادی و 2510 نیم سکه در حراجی بانک کارگشایی به فروش رفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۲    
شهر مقدس قم درشب شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری(ع) پدرگرامی حضرت ولی عصر امام زمان (عج)، غرق در عزا و ماتم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۵:۰۲    
عضو کمیسیون شورا ها گفت: گزارش دیوان محاسبات درباره حقوق های نجومی غیرمنطقی بود و باید اصلاح شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۴:۰۲    
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس به علت فسخ یک طرفه با باشگاه ریز اسپور ترکیه با محرومیت چهار ماهه از سوی فیفا مواجه شد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۳:۰۲    
لیست حقوقی باشگاه بارسلونا نشان می دهد که این تیم در میان تمام تیم های مطرح فوتبالی بیشترین پرداختی را به بازیکنان و مربیانش می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۲:۰۲    
در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه ساعاتی پیش به فرمان رهبر معظم انقلاب درجه سپهبدی به قاسم سلیمانی اعطا گردید منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۱:۰۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: منتظر کوچک ترین خطا از طرف دشمن هستیم که کار را تمام کنیم به طوری که برای دستیابی به امنیت در منطقه باید اسرائیل و پایگاه های آمریکایی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۲    
با دستور رهبر انقلاب اسلامی به منظور کمک به ساخت مسکن زلزله زدگان، کمک های مردمی واصل شده به دفتر رهبری به حساب بنیاد مسکن واریز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه موج بارشی جدیدی در راه است، گفت: بخشهایی از جنوب غرب و غرب کشور در ساعات آتی بارانی می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۲    
شعبه 22 دادگاه تجدید نظر استان تهران سعید مرتضی دادستان وقت تهران را به اتهام معاونت در قتل مرحوم روح الامینی یکی از جان باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک به 2 سال حبس محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۲    
شرکت هواپیمایی آسمان در اقدامی نامتعارف در کنار آنکه به یک مسافر نیازمند ویلچر خدمات لازم را ارائه نداد حتی اجازه استفاده از ویلچر را هم صادر نشد و بابت استقرار مسافر نیز هزینه یک بلیت اضافه دریافت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به گزارش مدیرعامل شرکت نیروی برق حرارتی وزارت نیرو و مرکز پژوهش های مجلس در این کمیسیون گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۵    
دادستان کل کشور گفت: آقای محترمی که هشت سال مدیریت کشور را عهده دار بودید و امروز به عنوان اپوزیسیون قوه قضائیه درآمده اید اگر انتقاد درستی دارید خب بفرمایید، این حرکات را چرا انجام می دهید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس یکی از مصوبات جلسه امروز کمیسیون مقرر شد افرادی که از حد تعیین شده نسبت به ورود کالا به کشور تجاوز می کنند این عمل از این پس قاچاق کالا محسوب شده و جرم تلقی می ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با تشریح اقدامات و کمک های این وزارتخانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: با دستور وزیر دفاع، 300 کانکس از طرف وزارت دفاع به مناطق زلزله زده اهدا شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۶    
پرواز تهران-چابهار هواپیمایی کاسپین که روز گذشته کنسل شده بود، امروز پس نیز از 26 ساعت با تاخیر 2 ساعته انجام می شود. هواپیمایی کاسپین در مهرماه امسال رکوردار تاخیرات پروازی شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۶    
شعبه 22 دادگاه تجدید نظر استان تهران سعید مرتضی دادستان وقت تهران را به اتهام معاونت در قتل مرحوم روح الامینی یکی از جان باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک به 2 سال حبس محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۶    
صندوق کودکان ملل متحد اعلام کرد که بیش از 11 میلیون کودک در کشور جنگ زده یمن، در وضعیتی اسف بار زندگی می کنند و دو میلیون از آنها از سوء تغذیه حاد رنج می برند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیات چگونگی پرداخت عیدی و پاداش کارکنان دولت را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۳    
معاون سیما در جلسه ای با حضور سازندگان مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی در جریان آخرین جزئیات ساخت این سریال فاخر تاریخی قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری شبستان: امام جماعت مسجد نبی اکرم (ص) گفت: برپایی مجالس عقد و ازدواج در مکان های دینی، سنت پسندیده ای است که در ادیان الهی رایج است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۷    
حالا که دولت دوم حسن روحانی کار خود را آغاز کرده و دیگر نیازی به رأی مردم ندارد، چون چهار ساله دوم خود را می گذراند، به نظر یکی از ماندگارترین اقداماتی که می تواند انجام بدهد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۷    
خرید دارو به ده برابر قیمت قبلی؛ این نتیجه تصمیمی است که یک شبه گرفته شده و نه تنها چندین هزار بیمار را به مشکل دچار کرده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۴    
تقابل محمد بن سلمان ولیعهد جوان و بلندپرواز سعودی با ایران و شیعیان در منطقه به اوج خود رسیده است.این تقابل را می توان به خوبی در تمامی نقاط خاورمیانه مشاهده کنیم؛ از یمن تا عراق و سوریه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۸    
روزنامه اینترنتی رأی الیوم: به افراد بزدلی که در کشورهای عربی از آمریکا فرمانبرداری می کنند و تسلیم این کشور هستند می گوییم ائتلاف شما با آمریکا و اسرائیل عین خودکشی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۸    
در پی درگذشت پاسدار جانباز یحیی ناصری برادر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی این حادثه را به آیت الله ناصری تسلیت گفتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور شامگاه سه شنبه هفتم آذر از عملکرد 100 روز نخست دولت دوازدهم به مردم گزارش می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۵    
معاون بازسازی بنیاد مسکن: 3 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای اسکان موقت پرداخت نمی شود و به جای آن کانکس می دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۹    
بانک مرکزی اعلام کرد نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1395 معادل 9.9 درصد است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:رییس جمهور آمریکا هر روز سخن جدیدی علیه ایران نقل می کند تا با ایجاد هراس در دل کشورها بتواند آنها را قانع کند تا با ایران مراوده نداشته باشند و از سوی دیگر به کشورهای حامی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۸    
وزارت ارتباطات در اطلاعیه ای اعلام کرد: فاز دوم طرح ثبت گوشی تلفن همراه موسوم به رجیستری از تاریخ 14 آذرماه سال جاری آغاز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۸    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نشست کمیسیون را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۱    
بوشهر - مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: محموله کمک های ارسالی شرکت ًهای مستقر در منطقه ویژه پارس که توسط ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور جمع اوری شده بود به این مناطق ارسال شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۸    
حجت الاسلام منتظری گفت: آقایی که هشت سال مدیریت کشور را بر عهده داشت، در چهار سال دوم مدیریتش کلکسیونی از نقض قوانین وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۸    
خرم آباد - مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از مرگ معلم یکی از روستاهای این استان به دلیل برق گرفتگی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۸    
با تداوم ناآرامی ها در پایتخت و چند شهر مهم در پاکستان، رسانه ها از تصمیم ارتش و دولت این کشور برای مذاکره با معترضان خبر می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۸    
در ادامه موج دستگیری و بازداشت تجار و بازرگانان عربستانی، کمیته مبارزه با فساد در عربستان فواز الحکِر سهامدار عمده شرکت الحکِر و شرکا را بازداشت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۸    
بوشهر - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مراسم و جشن ها بدون افراط و تفریط برگزار شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۸    
بوشهر - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم گفت: کارگاه آموزشی پرورش گاو شیری با حضور بیش از 50 نفر از دامداران، در شهرستان دیلم برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۵    
تولیت آستان قدس رضوی در سفر خود به گلستان طی دیداری با خانواده شهدای بهمنی نژاد، از شهدا و خانوده آنان به عنوان سرمایه های انقلاب نام برد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۵    
تحقیقات نشان می دهد نیروهای انگلیسی مسئول آماده سازی ارتش سعودی برای شرکت در جنگ یمن هستند که نتیجه ای جر آوارگی، گرسنگی و مرگ مردم بی دفاع نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی اقداماتی را در دست انجام دارد تا مشکلات مربوط به موسسات مالی و اعتباری حل شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۵    
در پی تفاهمنامه ای ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر جوانان ایتالیا در تهران و رم اجرایی مشترک برگزار می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۱    
مراسم رونمایی از سردیس شهدای هسته ای با حضور مسئولان و خانواده این شهدای گرانقدر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جانباختگان در زلزله اخیر را 483 نفر عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۸    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نظام فعلی تولید واکسن در کشور نظام مناسبی نیست و باید در استان ها ذخیره محکمی و در استان ها سازو کار مناسبی داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۵    
دادستان تهران هجمه های اخیر عوامل خارجی و داخلی علیه قوه قضاییه را ناشی از اهمیت این قوه دانست که در قانون اساسی به آن توجه خاص شده و مبنای آن نیز فقه اسلامی است که قاضی را منتسب به ولایت و رهبری می ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۲    
رئیس کمیته امداد امام(ره) جزئیات پیشنهادش درباره چگونگی پرداخت یارانه های نقدی را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۲    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که قدرت دفاعی و موشکی ما ضامن امنیت، استقلال و اقتدار دیپلماسی ما است، گفت: در موضوع دفاعی ما هرگز مذاکره نمی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۱    
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح آموزش و پیشگیری از بیماری های واگیر با اولویت پدیکلوزیس در مدارس استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۲    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: اولین مرحله واریزی سود سهام عدالت سال 96، بزودی به حساب مشمولان واریز خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۵    
به گفته معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور حدود 24 کودک در زلزله غرب کشور والدین خود را از دست داده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۵    
حرا - آقای گل فوتبال جهان برای قرعه کشی جام جهانی به روسیه می رود. به گزارش ایسنا، علی دایی، اسطوره بزرگ فوتبال ایران و آقای گل جهان با دعوت رسمی اینفانتینیو ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۵    
عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه طی 11 سال گذشته 100 میلیارد تومان صرف هزینه های جاری سازمان قطار شهری کرج شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۲    
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر با بیان اینکه کانکس توانبخشی هلال احمر در شهر سر پل ذهاب در حال ارائه خدمات به بیماران است گفت: قصد داریم کانکس بزرگتری را از امروز در این منطقه مستقر کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۳    
شیخ احمد بن جاسم آل ثانی وزیر اقتصاد و تجارت قطر که در ایران حضور دارد، صبح امروز با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۳    
طی روزهای گذشته شاهد اخباری درباره تغییر قیمت نان بودیم و قیمت ها در برخی نانوایی ها تغییر کرد که نهایتا اعلام شد باید نرخ ها به حالت قبل برگردد تا در این زمینه تصمیم گیری شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۰    
سال ها بود دانشمندان این سوال را که چه چیزی موجب می شود مغز انسان با گونه های مختلف دیگر بر روی کره زمین متفاوت باشد، بارها و بارها تکرار می کردند تا بالاخره به جواب آن رسیدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۰    
رئیس اتاق اصناف صبح امروز در اجلاس اتاق اصناف تهران به ارائه توضیحاتی درباره پلاسکو پرداخت و گفت: پلاسکو واقعیت پشت پرده دیگری دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۰    
نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر صنعت در نشست صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
محققان پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با مطالعات گسترده بر روی میراگرها، به فرمولاسیون ساخت ابزاری برای مقاوم سازی سازه ها در برابر زلزله دست یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۴    
حرا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وجود چند پیشنهاد برای آینده مربیگری اش را تایید کرد. به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۱    
پس از حراج جمعه سیاه بزوس بنیانگذار آمازون توانست با پشت سر گذاشتن بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان شود درآمد او در یک روز 2.4 میلیارد دلار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۱    
برنامه من و شما به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور، جمعه گذشته میزبان رضا صادقی خواننده پاپ بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
عضو هیأت مدیره انجمن متخصصین پوست ایران با انتقاد از تبلیغات شامپوهایی که مدعی سیاه شدن و قطع ریزش مو هستند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
فرمانده انتظامی سراوان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از 12 سال از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
وقوع انفجار شدید در شهر بندری "نانگبو" واقع در شرق کشور چین دست کم دو کشته و 30 مصدوم برجا گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اینکه متوسط بارش در آبان ماه در استان تهران نسبت به بلند مدت 98 درصد کاهش نشان می دهد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۵    
راشاتودی اعلام کرد: روز گذشته بیت کوین با افزایش 200 دلار در یک روز و 900 درصد در یکسال رکورد جدید قیمت را ثبت کرد .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: مؤسسه قرض الحسنه خاتم الانبیا فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت تمام واحدهای آن با هر عنوان غیرقانونی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۵    
حرا - به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم کبدی زنان ایران صبح امروز در دیدار نیمه نهایی رقابت های کبدی قهرمانی آسیا که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است برابر کره جنوبی به میدان رفت که در این ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۵    
دبیر انجمن رادیوتراپی و آنکولوژی ایران با بیان اینکه تحقیقات نشان داده که افراد ورزشکار 30 تا 40 درصد شانس کمتری برای ابتلا به سرطان روده بزرگ دارند، گفت: چاقی عامل خطرزا در بروز سرطان های سینه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۲    
دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که نزدیک به یک هفته است دست به اعتراض صنفی زده و سرکلاسهای خود حاضر نشده اند بیانیه ای را خطاب به مسئولان دانشگاه و همچنین مسئولان عالی رتبه کشور نوشتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۲    
در حالی وزیر نفت سعی دارد با گران و دست نیافتنی خواندن قیمت فروش گاز به ترکیه، ارزان فروشی گاز به شرکت نروژی را توجیه کند که قیمت فروش گاز به ترکیه قیمت عادی گاز در منطقه و با قیمت صادرات گاز به عراق ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
بررسی جزئیات جدید پرونده قاچاق 1128 کانتینر کالا از ورود بخش های نظارتی گمرک برای رسیدگی و فروپاشی فساد گسترده خبر می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
حرا - مجید نامجو مطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی 2 بر صفر استقلال مقال گسترش فولاد اظهار داشت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی اشنوگل گفت: در حرف های مدیران سینمایی صحبت های خوبی از حمایت سینمای دفاع مقدس شنیده می شود اما در عمل باید این مهم ثابت شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح از نصب 10 هزار و 500 کانکس تا 45 روز آینده در مناطق زلزله زده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۲    
مهم ترین پسماند جریان داعش کینه، انتقام و تنفر است. این سه، کلیدواژه هایی هستند که در دل بسیاری از مردم عراق و سوریه و یا خانواده های داعش جامانده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۲    
هرچند سیطره داعش بر شهرهای عراق و سوریه از بین رفته است اما این به معنای خاموشی اعضای داعش نخواهد بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۷    
دریافت فیلم
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۱    
کافه نشینی هرچند فرصتی برای پاسخ به بخشی از نیازهای افراد جامعه است اما کافه ها از منظر فرهنگی می توانند محل تولد نیازهایی تازه هم باشند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۵    
علی لاریجانی تصریح کرد: مسئولان بانک مرکزی در نشست غیرعلنی امروز مجلس قول دادند مشکل سپرده گذاران مؤسسات مالی اعتباری حل شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۹    
با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمک های مردمی واصل شده به دفتر رهبری به منظور کمک به ساخت مسکن زلزله زدگان به حساب بنیاد مسکن واریز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۹    
فرمانده کل سپاه گفت: بسیج در همه عرصه ها نقش تعیین کننده ایفا کرده و فشارها را به جان خریده و نتیجه اش نصرتهای انقلاب اسلامی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۰    
اعلام حمایت واشنگتن از تقابل عربستان با ایران، بازداشت ابوبکر البغدادی توسط آمریکا، به جان هم افتادن تروریست ها در سوریه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۰    
رمز محبوبیت چهره هایی همچون امام خمینی، امام خامنه ای و سید حسن نصر الله را شاید بتوان در این کلام حضرت امام حسن عسکری(علیه السلام) جست که فرمودند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۳۳    
اقتصاددانان هشدار می دهند استفاده از تامین مالی خارجی موجب افزایش بدهی های خارجی کشور می شود. دولت احتمالا قادر به بازپرداخت این وام ها نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۳۲    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس نسبت به گرانی قیمت نان انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۶    
برخی منابع خبری در گزارشاتی تاییدنشده از اشغال یک شهر در شمال نیجریه توسط عناصر گروه تروریستی بوکوحرام خبر می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۶    
وزیر امور خارجه آمریکا به بهانه تعدیل نیرو در وزارتخانه تحت فرمان خود، شماری از دیپلماتهای بلندپایه آمریکا را از کار برکنار می کند که اکثریت آنها زنان، لاتین تبارها یا سیاه پوستان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۶    
جانشین فرمانده کل سپاه در تشریح نشانه های حمایت آمریکا از گروه های تکفیری گفت که در سال های 2013 تا2014 صدها سورتی پرواز هواپیماهای امریکا سلاح برای تکفیری ها پیاده می کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۳    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه همه زلزله زدگان زیر چادر زندگی می کنند، گفت: 25 هزار خانوار زلزله زده دفترچه دریافت آذوقه گرفته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۳    
مجری طرح گندم با بیان اینکه بذر مورد نیاز برای گندمکاران مناطق زلزله زده تامین شده تا مشکلی برای کشت ایجاد نشود،گفت: امسال حدود 6 میلیون هکتار گندم در کشور کشت می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۰    
31 پناهجو درپی واژگون شدن قایق در سواحل لیبی غرق شدند.
  • ۱