چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 مهر 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۲۲    
روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۱    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمنان در شرایط کنونی به مرحله التماس رسیده اند تا از مخمصه و منجلاب یمن و دیگر کشورهای مقاومت نجات یابند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهور، استانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی را به تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر در راستای حل مشکلات و کمبودها در بخش های مختلف توصیه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مقرر شد که ما به طور متوسط 15 درصد افزایش حقوق را برای سال آینده درنظر بگیریم که این رقم برای کسانی که حقوق کمتری می گیرند به خصوص حقوق های پایین ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
مارک فینو معتقد است که شرکت های اروپایی منافع خود را در بازار آمریکا فدا نمی کننداگر در ایران با ریسک کمتری مواجه باشند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۵    
مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: دستیار ویژه جرج سوروس که هر شب خواب براندازی جمهوری اسلامی را می بیند، می خواهد در کنفرانسی که موضوع آن اقتصاد جهانی و تحریم هاست حضور یافته و در این باره داد سخن بدهد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۰    
وزیر ارتباطات به زائران کربلای معلی در ایام اربعین امسال توصیه کرد که برای استفاده از اینترنت و خدمات دیتا از سیم کارتهای اپراتورهای کشور عراق استفاده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۷:۲۰    
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه قیمت دام سنگین و سبک نسبت به ابتدای سال به ترتیب حدود 35 و 10 درصد کاهش داشته است، گفت: عده ای مصمم هستند قیمت گوشت را در بازار ثابت نگه دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۶:۲۰    
مجید اکبرشاهی مدیرگروه اجتماعی شبکه پنج ضمن اشاره تولد چند برند جدید در این شبکه در ایام بعد از ماه صفر، از تلاش برای بازگشت مسابقه پنج ستاره به آنتن با اعمال برخی تغییرات خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۰    
رئیس فرهنگستان شعر و ادب فارسی ضمن نگاهی به عالم مولانا آن را نقطه مقابل چیزی دانست که در تمدن غرب می بینیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۲۰    
سوال نماینده سرآباد در مجلس از وزیر نیرو در نشست علنی امروز خانه ملت اعلام وصول شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران از آغاز طرح ناظر دو(طرح نظارت بر فروش پوشش اسلامی) در شرق استان تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۶    
کودک آزاری فقط کتک زدن نیست، و بدرفتاری عاطفی با کودک نیز نوعی کودک آزاری است، در حالی که بسیاری کودکان از مطرح کردن مشکل خود وحشت دارند و ممکن است فکر کنند که این آزار و بدرفتاری بخشی از سرنوشت و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۶    
طلاق تغییر بزرگی در زندگی می باشد. این تغییر هم برای زوجین سخت می باشد هم برای فرزندان. از طرفی فرزندان به نظر می رسد قربانی تصمیم های والدین می شوند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۱    
اصل مساله اربعین به اسارت بانوان و کودکان اختصاص دارد و پیاده روی اربعین در ابتدا برای زنان و فرزندان است زیرا حضور بانوان در راهپیمایی اربعین تقلید از حضور حضرت زینب(س) در کربلاست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۶    
رئیس قوه قضائیه با ابراز خرسندی از هوشیاری ملت و دولت عراق برای به حاشیه راندن فتنه های اخیر گفت: فتنه های آمریکایی - سعودی در عراق شکل گرفت تا رویداد عظیم اربعین را کم رنگ و کم رونق کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۶    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به افزایش 5 برابری تردد زائران اربعین از مرزها نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در مرزهای چهارگانه امنیت برقرار و تردد زائران در حال انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۱    
پنجمین بوستان ویژه بانوان با حضور شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۲    
در کشورهای مختلف قوانین متعددی برای کنترل نفوذ اشخاص حقیق و دولت های خارجی در فعالیت هایی سیاسی و انتخاباتی احزاب و کاندیداها وضع شده است که یکی از آن ها الزام به افشای اطلاعات مالی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۲    
وزیر امور خارجه ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت مجید تخت روانچی ، تاکید کرد: ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می کنم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۲    
مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی خلیج فارس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۳    
چه خوب است زوار اربعین ابراز ارادت بی دریغ مردم عراق در قبال خود را نادیده نگرفته و به هر طریق ممکن در حد توان از آنان قدردانی کرده و با رعایت مسائلی خاطره خوبی را برای میزبانان عراقی فراهم کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای کاهش اضطراب کنکور بر روی دانشجو، می توانیم با نظام وظیفه صحبت کنیم تا دوره سربازی به جای 18 سالگی از 20 سالگی آغاز شده و دو سال عقب بیفتد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۸    
نماینده مردم تبریز با اشاره به انتقاد شدید رئیس مجلس از عدم حضور وزرا در جلسه غیرعلنی بررسی وضعیت یارانه ها، گفت: آقای لاریجانی این عدم حضور را بی ادبی خواند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۸    
رئیس مجلس درباره تصمیم گیری مجلس درباره سهمیه بندی حامل های انرژی و یارانه ها گفت: هنوز در این باره تصمیم خاصی نگرفته ایم و در زمان بررسی بودجه در این باره بررسی هایی صورت می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۸    
وزیر امور خارجه ترور بیولوژیک سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل را تکذیب کرد و گفت: وی در نیویورک تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر مراحل شیمی درمانی را پشت سرمی گذارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۸    
ایلام - تردد زائران اربعین حسینی هر لحظه در مرز مهران افزایش می یابد، مردم استان ایلام نیز برای خدمات رسانی و پذیرایی از زوار پای کار آمده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۸    
فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: یک گروهان 150 نفری از پلیس زن یگان ویژه به منظور کنترل، بازرسی وایجاد نظم و امنیت در قسمت زنان در ورزشگاه آزادی حضور فعال خواهند داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۸    
سرلشکر رحیم صفوی گفت: ناآرامی هایی را در عراق ایجاد کردند تا مردم ما از این فضا بترسند و به سفر اربعین نروند، اما دشمن بداند عاشقان امام حسین (علیه السلام) به کربلا خواهند رفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
با وجود گذشت 9 ماه از ابلاغ دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح ساختار بودجه با توجه به شرایط جنگ اقتصادی و علی رغم آنکه حدود یک سال و نیم از تشکیل جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به مثابه اتاق ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به شکست حتمی طرح های دشمنان این کشور، خاطر نشان کرد که طرح براندازی نظام عراق شکست خورده و مسئولان این کشور می دانند که چه کسانی در پس این تظاهرات قرار دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
معاون عربی آفریقایی سابق وزارت امور خارجه می گوید: از اولین توصیه های رهبر انقلاب که توسط سردار سلیمانی به بشار اسد ابلاغ شد، این بود که می روید به ایشان می گویید مردم سوریه خط قرمز ما هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۳    
وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریگان، بوش پدر و بوش پسر، سیاست خارجی ترامپ را فاجعه و آشفته خواند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۳    
تلویزیون کاملاً در سیطره رفتارهای توده وار بورژواهای تهرانی است و مخاطب هم در حال نهادینه کردن و هضم فرهنگ توده واری است که از طریق این رسانه به او می رسد؛ چرخه ای بی پایان در فرهنگ عمومی.