شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 مهر 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۷    
حسین فریدون که 24 مهر برای تحمل محکومیت 5 ساله اش راهی زندان اوین شده بود گویا ساعتی بعد،قبل از اینکه در زندان مستقر شود، به مرخصی رفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۷    
شورای نگهبان لایحه تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را تایید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۷    
وزیر دفاع انگلیس سه شنبه گفته این کشور ممکن است نتواند اعضای داعش را که برای جنگیدن در صفوف داعش به سوریه گریخته اند محاکمه کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۹    
آمریکا به طور کامل ونزوئلا را تحریم کرده و اتحادیه اروپا نیز اخیرا تحریم های جدیدی را علیه این کشور آمریکای لاتین اعمال کرده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۰    
یک موسسه معتبر نظرسنجی آمریکایی از میزان پایین اعتماد مردم آمریکا به دولت این کشور در حل و فصل مشکلات موجود به ویژه در امور داخلی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه با ذکر خاطره ای از پایان جنگ 33 روزه، به روایت ماوقع ملاقات سفیر اسرائیل و جان بولتون با وزیر خارجه ی وقت قطر در روزهای آخر جنگ می پردازد و می گوید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۰    
در پی انتشار خبرهایی درباره اقدامات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خبرگزا ری فارس، فشارها از بیرون برای اخراج مدیرکل مالی و اداری اپراتور همراه اول، افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۱:۴۷    
طرح احیای وزارت بازرگانی در حالی با رأی گیری عادی به تصویب مجلس رسید که نیازمند رأی دوسوم نمایندگان بود و انتظار می رود شورای نگهبان این مغایرت ها را مورد توجه قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۰:۴۸    
الاخبار در ادامه افشاگری علیه ریاض در قالب اسنادی با عنوان سعودی لیکس ، محتوای سندی جدید از عربستان را منتشر کرد که موضوع آن طرح براندازی نظام ایران طی 3 سال با مشارکت آمریکا بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۸    
رئیس قوه قضاییه بر ضرورت تعامل و همکاری جدی دستگاه ها و خودداری از امساک برای اتصال و ارائه اطلاعات به یکدیگر تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۸    
بنابر اعلام مرکز ملی آمار انگلستان، مرگ افراد بی خانمان در این کشور در سال گذشته به بالاترین رقم آماری رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۸    
قریب به یک سال و هشت ماه از آخرین نشست خبری حسن روحانی با اصحاب رسانه و 413 روز از آخرین گفتگوی تلویزیونی وی با مردم می گذرد و هنوز خبری از برگزاری نشست خبری و یا گفت وگوی تلویزیونی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، مساله در لبنان بسیار پیچیده است و توازن داخلی لبنانی – لبنانی گاهی اوقات وضعیت خاصی را بر طرف های عربی تحمیل می کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۹    
عملیات نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن در نجران در مرزهای عربستان علیه ارتش این کشور و مزدوران وابسته به دولت مستعفی یمن که به سقوط سه تیپ نظامی با تجهیزات و نیروهایشان و کشته و زخمی شدن 500 سرباز ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۵    
شاهزاده مخالف سعودی در سخنانی گفت که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان از شر محافظ شخصی پدرش راحت شد تا خودش پادشاه شود و به زودی شاهد پادشاهی او خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: باید به سمتی برویم که دیگر وجود محلی به نام آسایشگاه سالمندان بی معنا باشد و سالمندان در خانه های کوچک سالمندی، کنار یکدیگر و بدون وابستگی به بستر زندگی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی سازمان ثبت احوال از تکمیل ثبت نام بیش از 53 میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارایی ندارند، گفت: سپاه هیمنه بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۰    
گلعلی بابایی و جعفر جهروتی زاده می گویند مشکلات و بحث و جدل های شهید همت با رحیم صفوی در سال های جنگ، به دلیل مشکلات شخصی نبوده بلکه مسائل و موضوعات فرماندهی در میان بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور گفت: اقدامات قهری امریکا و استفاده از دلار به عنوان یک سلاح، به تروریسم اقتصادی منجر خواهد شد و زندگی مردم عادی را هدف قرار خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۵    
سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فناوری های جدید موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی طرح معامله قرن را اقدامی مضحک برای تجارت با حقوق مردم فلسطین دانست و گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده که کشورهای اسلامی به خودشان بیایند و درصدد ایجاد وحدت باشند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری صبح امروز از احکام قطعی برخی جاسوسان خبر داد و گفت: فردی به خاطر جاسوسی برای آمریکا به اعدام محکوم شده اما چون حکم وی قطعی نیست، نام وی قابل بیان نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۰    
افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی چند سالی است در فاصله 1500 کیلومتری کربلای معلی نصیب مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان شده است تا اینجا شرقی ترین موکب اباعبدالله شکل بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۰    
بی اعتنایی آشکار پزشکان به قانون نصب سامانه های فروش سازمان امور مالیاتی (کارتخوان هوشمند) مساله ای است که می تواند باعث مقاومت دیگر اصناف نسبت به اجرای این قانون شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان ملی استاندارد مسئولیت وجود ضایعات در گندم را با وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت که برای دریافت جزئیات آزمایش کیفیت بنزین از شرکت کنترل کیفیت هوا، در حال مکاتبه با این شرکت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۵    
سرمربی سپاهان معتقد است که برخی مدعیان اسطوره بودن در استقلال معرفت رفتاری ندارند. او با انتقاد از برخی روش های این افراد می گوید هیچ وقت ادا در نیاورده و هرکاری کرده با وجدان راحت انجام داده است. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۵    
وزیر بهداشت ضمن اشاره به روند پیر شدن جمعیت کشور، بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در سالمندان و همچنین ایجاد خانه های محله ای ویژه این قشر از جامعه تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۵    
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم با تاکید بر این که مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای دانشگاه ها لازم الاجرا است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۵    
دختری که به مدت یک سال در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی مشغول تحصیل بوده، ناگهان دستگیر می شود و معلوم می شود که او اصلاً در کنکور شرکت نکرده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۵    
کیانوش رستمی و سعید علی حسینی در صورت مخالفت سوییس، المپیک توکیو را ازدست می دهند. به گزارش ایسنا، کیانوش رستمی پس از اینکه در مسابقات قهرمانی جهان اوت کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۵    
مرتضی علی نقیان از پیرغلامان اهل بیت و کشتی گیران بنام اواخر دوران پهلوی وقتی با هیأت کشتی به مسکو رفته بود، مراسم روضه ای نزدیک کاخ کرملین برگزار کرد!
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۵    
رئیس انجمن صنایع تبدیلی کشاورزی خراسان رضوی در حالی اعلام کرد که قیمت محصولات تمام برندهای گوجه فرنگی با قیمت ده هزار تومان موجود است که در فروشگاه های سطح شهر رب گوجه فرنگی 800 گرمی با قیمت 10 تا 19 ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تصویب طرح تشکیل وزارت بازرگانی گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس تصویب این طرح به دوسوم آرا نمایندگان نیاز داشت که متاسفانه رئیس مجلس به آن توجهی نکرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۵    
در حالیکه هر کیلوگرم گوشت مرغ در سطح شهر بعضا تا 15 هزار تومان هم به فروش می رسد، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت میزان بارندگی و ذخیره سدهای پنجگانه تهران، از تامین 50 درصد آب شرب تهران از منابع زیرزمینی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۰    
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از اعطای 1100 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در 10 ماه اخیر خیر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۰    
طبق گفته های علیرضا مهدوی - معاون دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت - دیابت نوع یک بیشتر در کودکان و نوجوانان دیده می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی قوه قضاییه از تهیه 15 لایحه و دستورالعمل مورد نیاز قوه قضاییه در 5 ماه اخیر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۵    
روسای جمهور ایران و قزاقستان راه های گسترش روز افزون روابط دو جانبه و مهمترین تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده و بر لزوم تقویت هر چه بیشترهمکاریهای دو کشور تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۵    
رئیس کل گمرک ایران گفت: تهران به دنبال عضویت در اوراسیا از طریق بهبود همکاری با کشورهای عضو و افزایش تجارت متقابل است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۵    
تهیه کننده سریال حکایت های کمال گفت: پخش حکایت های کمال از آبان ماه آغاز می شود و این روزها مقدمات نگارش 60 قسمت فصل دو را در دست داریم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۵    
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2019 از ساعت 8:30 به میزبانی ژاپن به مصاف روسیه رفت. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۰    
دولت چین هفتادمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق را با برگزاری رژه ای عظیم در میدان تیان آنمن و رونمایی از یک موشک جدید دوربرد جشن گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۵    
گفت وگوی ویژه سایت رهبر انقلاب با سردار قاسم سلیمانی ساعت 19:30 امشب از شبکه یک سیما پخش می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۵    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در سرمقاله خود نوشت، نوع و لحن سخنان ولی عهد سعودی نشان از این دارد که با شکست در جنگ یمن وی تا حدی متوجه دام باج خواهی آمریکایی ها از طریق پروژه ایران هراسی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۰    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است برخی نمایندگان مجلس با اضافه کردن مواردی به طرح شفافیت آرا در تلاشند طرح مذکور بین مجلس و شورای نگهبان ابتر باقی بماند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۵    
دادستان تهران گفت: برخورد دادستانی با کسانی که امنیت عمومی را به مخاطره می اندازند قاطع، جدی، فوری و بدون فوت وقت است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۵    
محققان انگلیسی برای اولین بار با استفاده از سلول های بنیادی خود بیماران مبتلا به دیستروفی عضلانی مادرزادی، موفق به درمان گروهی از افراد مبتلا به این بیماری شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۵    
سفر به عراق می تواند زمینه برای رجیستر تجهیزات دیجیتال سیم کارت خور را فراهم کند لذا ممکن است برخی از افراد سودجو از حضور مردم در این حماسه بزرگ سوء استفاده کرده و به دنبال رجیستر گوشی های تلفن همراه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۵    
با توجه به ابراز نگرانی های جدی فعالان اقتصادی به نظر می رسد پرهیز از تصویب عجولانه قانون و بررسی دقیق آن در مجلس عاقلانه تر باشد زیرا تصمیم امروز قطعا بر سرنوشت تجاری آینده کشور تاثیر گذار خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۰    
دست مفسدان اقتصادی را نه از مچ از بازو قطع می کنیم،حفظ صفر به قرینه لفظی،تمرین فرار 7هزار کیلومتری آمریکا از موشک های ایران،عقب نشینی لفظی ریاض،فرار علنی آمریکا از منطقه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۰    
پس از آن که ایران در پاسخ به خروج آمریکا از برجام و بی عملی اروپا در انجام تعهدات برجامی خود، اجرای بخشی از تعهدات خود را متوقف کرد ...