جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 12 دی 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 دی 1395 هدانا 2 دی 1395 هدانا 3 دی 1395 هدانا 4 دی 1395 هدانا 5 دی 1395 هدانا 6 دی 1395 هدانا 7 دی 1395 هدانا 8 دی 1395 هدانا 9 دی 1395 هدانا 10 دی 1395 هدانا 11 دی 1395 هدانا 12 دی 1395 هدانا 13 دی 1395 هدانا 14 دی 1395 هدانا 15 دی 1395 هدانا 16 دی 1395 هدانا 17 دی 1395 هدانا 18 دی 1395 هدانا 19 دی 1395 هدانا 20 دی 1395 هدانا 21 دی 1395 هدانا 22 دی 1395 هدانا 23 دی 1395 هدانا 24 دی 1395 هدانا 25 دی 1395 هدانا 26 دی 1395 هدانا 27 دی 1395 هدانا 28 دی 1395 هدانا 29 دی 1395 هدانا 30 دی 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۱    
اهواز- ایرنا- هفته دوم رقابت های کورس سوارکاری کشوری باحضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور و رقابت در کورس های پنجگانه در اهواز برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۱    
فیلمی از نقل و انتقالات بازیکنان در نیم فصل لیگ برتر فوتبال را مشاهده می کنید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۷    
رئیس بنیاد شهید و امو ایثارگران استان کردستان گفت: در روز 28 دی سال 65 رژیم بعثی عراق 18 نقطه از شهر سنندج را مورد حمله هوایی قرا داد و خانواده های بسیاری را داغدار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۲    
تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان ملکان از نبود پایگاه امداد بین جاده ای در این شهرستان ملکان انتقاد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۷    
شیراز- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اعلام کرد: با دستگیری 23 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی 593 گرم مواد مخدر از آنان کشف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۹    
به گزارش منابع خبری محلی در اقلیم کردستان به نقل از خبرگزاری "فارس"، قرار است هفته آینده آقای بیژن زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران به منظور مذاکره در خصوص 5 موضوع نفتی و گازی با همتای عراقی به ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۶    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی را به کشاورزان کشور ارائه کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۰    
مردم کشورهای مختلف با برپایی مراسم آتش بازی آغاز سال 2017 میلادی را جشن گرفتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۷    
حمله مردان مسلح به یک کلوب شبانه در استانبول در شب سال نو 35 کشته و 46 زخمی بر جای گذاشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۸    
در آخرین روزهای پائیز سال 1338 رئیس جمهور وقت امریکا که در دوران زمامداری خود به بهانه مقابله با نفوذ شوروی رژیم شاه را در برابر مخالفان تقویت می کرد در سفری کوتاه وارد تهران شد و در مجلس سنا به ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۰    
اولین کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت، 30 دی ماه به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۲    
اردبیل - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از اتمام مراحل احداث ، تکمیل و تجهیز 10 باب کتابخانه عمومی در سالجاری خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۶    
بوشهر- همایش نکوداشت شاعر فقید اهرم استان بوشهر زنده یاد 'محمد سلیمانی' معروف به شعله تنگستانی با حضور شماری از شاعران، هنرمندان و مردم فرهنگ دوست این شهر برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۶    
مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: هیچ تیم نظامی لیگ برتری برای حضور عالیشاه و نوراللهی اعلام آمادگی نکردند به همین دلیل این دو نفر به تراکتورسازی پیوستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۵    
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای اعلام کرد کمیته انضباطی به زودی در خصوص دیدار جنجالی هفته پانزدهم لیگ برتر در گنبد تصمیم می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۱    
مشهد- ایرنا- زنگ رویداد مشهد 2017 روز دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان این استان در پایتخت فرهنگی جهان اسلام به صدا درآمد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه، اجتماعی عصر روز یکشنبه در دیدار با هموطنان مسیحی به مناسبت سال نو میلادی در کلیسای سورپ گئورک تهران گفت: تلاش می کنیم یارانه سالمندان را بین 360 تا 400 هزار تومان افزایش دهیم ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۴    
فرمانده پلیس راه استان آذربایجان شرقی از مرگ یک سرباز وظیفه در پی تصادف سواری پی کی با خودرو گشت پلیس خبر داد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۱    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، در سه درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب این استان، ضمن انهدام سه باند بزرگ، چهار تن و 362 کیلو مواد مخدر را کشف کردند. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۱    
سال 2016 با همه فراز و نشیب هایش برای صنعت جهانی نفت درحالی به پایان رسید که با اجرایی شدن توافق اوپک و غیر اوپک در سال جاری، انتظار می رود 2017 سال مطلوب تری برای بازارهای نفت باشد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۰    
شهرضا ، اصفهان – ایرنا - مادر شهیدان ابوالفضل ،منوچهر واصغر کفیلی و پدرشهیدان حسن ومحمد حسین سامع روز یکشنبه دار فانی را وداع و به فرزندان شهیدشان پیوستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۱:۴۳    
مردم در فضای مجازی اشتغال کنند!
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۴۳    
اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: اگر چه بخش غیزانیه متصل به کلانشهر اهواز بوده و بیش از 600 چاه نفتی در آن است اما محرومیت در این منطقه نگران کننده و غیر قابل قبول است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۴۰    
هیاتی دولتی که نخست وزیر سوریه ریاست آن را برعهده دارد به منظور کسب اطلاع از نیازهای خدماتی و اقتصادی حلب به این استان سفر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۳۷    
تهران – ایرنا – پلیس شهر سئوتای اسپانیا شامگاه یکشنبه اعلام کرد که حدود یکهزار پناه جو و مهاجر آفریقایی از مراکش با هجوم به منطقه مرزی شهر سئوتا قصد داشتند تا با عبور از حصار مرزی به این شهر وارد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۳۷    
لندن - ایرنا - نگاهی به تارنمای وزارت خارجه انگلیس به ویژه به دنبال حمله تروریستی اوایل بامداد روز یکشنبه و در اولین روز سال 2017 میلادی، در استانبول ترکیه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۳۴    
سخنگوی رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد ترامپ به محض ورود به کاخ سفید، تصمیمات دولت اوباما را لغو خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۳۴    
تهران – ایرنا – منابع خبری شامگاه یکشنبه اعلام کردند که هیلاریون کاپوچی اسقف تبعیدی از سوی رژیم صهیونیستی در سن 94 سالگی در رم پایتخت ایتالیا در گذشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۳۱    
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق تاکید کرد که حزب و تشکل سیاسی تحت مدیریت من در انتخابات آتی عراق مشارکت خواهد کرد اما بنده نامزد نخست وزیری نخواهم شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۸    
فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی بحرین با راه اندازی کمپین شکستن حصر منطقه الدراز ، خواستار شرکت گسترده بحرینی ها در این کمپین شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۸    
وزیر امنیت ملی انگلیس درباره احتمال انجام یک حمله شیمیایی گسترده در این کشور از سوی گروه تروریستی داعش هشدار داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۸    
سنندج- ایرنا- مسئول امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی کشور گفت: عملکرد هیات استان کردستان در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزشی این استان در کشور نمونه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۸    
شاهرود - ایرنا- دومین روز از مسابقات قهرمانی بسکتبال کارگران کشور روز یکشنبه با انجام 6 بازی پیگیری شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هدف مهم امروز اقتصاد، رشد است، گفت: رشد اقتصاد باید هم با محیط زیست سازگار باشد و هم باید شغل مناسب برای جامعه ایجاد کند و برای اینکار باید فضای اقتصادی را نسبت به گذشته ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهور گفت: برای ایجاد اشتغال در کشور به سرمایه گذاری خارجی نیازمندیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۲    
قم- ایرنا - آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت شیخ نمر باقرالنمر رهبر فقید شعیان عربستان، یکشنبه شب با حضور علما و فضلای حوزه علمیه قم و قشرهای مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۹    
اراک- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سکوت و انفعال در برابر دشمن، زمینه ساز بروز فتنه است، بنابراین زمام امور باید در دست کسانی باشد که اقتدار نظام را حفظ کرده و پیرو هوای نفسانی نباشند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۹    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نرخ ارز حتما متعادل خواهد شد، گفت: ما تلاش می کنیم با رونق اقتصادی که وجود دارد این تعادل را به وجود آوریم و همچنین رشد تورم را کاهش دهیم تا امسال و سال آینده تورم یک ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه اقدام ترکمنستان در قطع گاز نوعی بدعهدی آن ها و زیاده خواهی به شمار می رود، گفت: بر اساس اطلاعیه آنچه مسئولان اعلام کرده اند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فتنه یعنی فاصله ظالمانه ایجاد کردن بین اقشار مردم و برخورداری فوق العاده در کنار محرومیت های فوق العاده که خود سرآغاز فتنه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۳    
گفتگوی زنده تلویزیونی حجت الاسلام حسن روحانی با مردم در مورد مهمترین مسایل کشور آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۱    
آرین وبن، ستاره هلندی و 32 ساله بایرن در مورد انتقال از رئال مادرید به بایرن صحبت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۱    
گنبدکاووس – دیدار تیم های هاوش گنبد و شهرداری تبریز از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال نیمه تمام ماند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۸    
اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی آرسنال در مورد گل دیدنی خود در بازی امشب برابر کریستال پالاس صحبت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۵    
ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. من الان مشکل را پیدا کردم و تمام توانم را می گذارم که تیمم را نجات دهم. مهم نیست چه تاوانی خواهد داشت، کاری که باید را انجام می دهم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۹    
کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام اعتراف کرد تلاش می کند از بازی آندرس اینیستا الگوبرداری کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۹    
تیم لندنی آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر انگلیس را به سود خود خاتمه داد. به گزارش تابناک ورزشی، آخرین بازی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر انگلیس با برتری خانگی 2 بر صفر تیم آرسنال مقابل همشهری ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
ایذه- ایرنا- محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ایذه روز یکشنبه با صدور پیامی افتخار آفرینی تیم کاراته این شهرستان را تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در توضیح ناتمام ماندن بازی این تیم با شهرداری تبریز ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۲    
گنبدکاووس - ایرنا - پرتاب سکه از سوی یکی از تماشاگر نماها درسالن المپیک گنبدکاووس که به خروج بازیکنان تیم شهرداری تبریز از زمین بازی منجر شد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۹    
آرسنال موفق با ارائه نمایشی برتر با 2 گل از سد کریستال پالاس گذر کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۹    
در مهمترین بازی ها بانک سرمایه با نتیجه 3 بر صفر از سد کاله عبور کرد و پیکان هم مفوق شد با نتیجه 3 بر یک پارسه را مغلوب کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۲    
فرمانده انتظامی استان از کشف 42 فقره کلاهبرداری به ارزش 15 میلیارد ریال و دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان "عباس آباد" خبر داد .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۹    
آرسنال با برتری 2 بر صفر برابر کریستال پالاس، توانست به رده سوم لیگ برتر صعود کند. به گزارش ایسنا ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۹    
براساس بیانیه فوری که شرکت ملی گاز ایران دقایقی پیش صادر کرد، علی رغم توافق صورت گرفته، واردات گاز از ترکمنستان قطع شد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۳    
یکی از خیابان های محلات مرکزی شهر تهران به نام شهید روبرت لازار از شهدای مسیحی نامگذاری می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۳    
علل فرار از خدمت سربازی در ویژه برنامه قانون و قضا مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۰    
منابع خبری از وقوع درگیری بین نیروهای امنیتی بحرین با تظاهرات کنندگان در جزیره ستره واقع در جنوب منامه خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۷    
رسانه های کره جنوبی گزارش دادند که پارک گئون های اتهامات وارد شده به وی مبنی بر فساد مالی را رد کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۷    
گفت وگوی زنده تلویزیونی حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش از شبکه اول سیما آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۴    
فرماندار اندیمشک با اشاره به وقوع یک انفجار در این شهرستان گفت: بر خلاف شایعات منتشر شده، صدای انفجاری که در اندیمشک شنیده شد ناشی از انفجار یک بمب نبوده و کنترل شده بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۴    
گفت وگوی تلویزیونی رییس جمهور با مردم دقایقی پیش آغاز شد. در این گفت وگوی تلویزیونی که به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می شود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۱    
رهبر کاتولیک های جهان حمله تروریستی در جشن سال نو میلادی در استانبول را به مردم ترکیه تسلیت گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۸    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تهران در طول سال بین 31 الی 36 سانتی متر فرونشست دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۸    
دیپلمات های روسیه که به دستور رییس جمهوری آمریکا از این کشور اخراج شده بودند، آمریکا را ترک کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در انکارا اعلام کرد: مقامات ذیربط سفارت در انکارا و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول در تماس مستمر با مسئولان ذیربط ترکیه برای دریافت جزئیات حادثه شب گذشته ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۵    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فضای مجازی جوانان را به انحراف می کشاند و خطر آن از مواد مخدر، سرقت و دیگر مسائل اجتماعی بیشتر و مهمتر است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۹    
ایلام -ایرنا - معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: دولت رویکرد و نگاه ویژه ای به رونق و توسعه صنعت در استان های کوچک و غیر برخوردار دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۶    
معاون وزیر نفت از دستورات ویژه وزیر نفت به منظور تامین پایدار و مطمئن سوخت مایع نیروگاه ها و صنایع شمال شرق کشور پس از توقف صادرات گاز ترکمنستان به ایران خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۶    
بیرجند- ایرنا مسئول حوزه ثبت آثار تاریخی، فرهنگی، طبیعی و میراث معنوی خراسان جنوبی گفت: خانه باغ شوکت الملک بیرجند در فهرست آثار ملی ثبت شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت و سازمان ملی استاندارد را موظف به ارتقای ایمنی خودروها در برنامه ششم توسعه برای کاهش تصادفات جاده ای کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۶    
یاسو - ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 هزار هکتار از زمین های شیبدار این استان در یک برنامه پنج ساله زیر کشت انواع باغات خواهد رفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۶    
نایب رییس کمیسیون پول و سرمایه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران درباره دعوت بانک مرکزی از فعالان اقتصادی برای تامین ارز مورد نیاز به قیمت بازار از شبکه بانکی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۳    
یک مقام وزارت نفت اعلام کرد که ترکمنستان از صبح امروز(یکشنبه) صادرات گاز به ایران را قطع کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۰    
دانشمندان اعلام کردند کودکان زیر 10 سالی که فوتبال بازی می کنند نباید با سر به توپ ضربه بزنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۰    
شیراز- ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اعضای باند هشت نفره ای که به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف 32 هکتار از اراضی شیراز به ارزش 350 میلیارد ریال کرده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی این استان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۷    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: شهرداری ها با لودرها حرکت می کنند و آثار را از بین می برند، زیرا معتقدند این بناها فرصت های توسعه را از شهر گرفته اند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۳    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از وقوع انجار تروریستی در استان دیوانیه نجف خبر داد و گفت: این انفجار تروریستی در مسیر زائران ایرانی نبوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۳    
تبریز- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه تاکید کرد: اگر مهلت ثبت نام برای اهدای سند املاک هبه مقام معظم رهبری به پایان برسد مردم باید هزینه زیادی را متقبل شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۰    
سنندج- ایرنا- عبدالرضا میقانی مشاور و سرپرست حوزه استاندار کردستان ، استخدام همسر خود در جهاد کشاورزی استان کردستان را به شدت تکذیب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۰    
ارومیه - ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: این اداره کل به تنهایی قادر به جمع آوری بازی های رایانه ای غیرمجاز نیست و همه دستگاه های مسئول به ویژه نهادهای دخیل در مدیریت اصناف ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۷    
نطنز، کاشان - ایرنا - فرمانده انتظامی نطنز گفت: در 9 ماه اول سال جاری با تلاش ماموران انتظامی نطنز 13 باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۴    
خرمشهر - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت:در راستای تحقق اهداف طرح تحول سلامت، 52 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مراکز درمانی و خانه های بهداشت شهرستان جذب شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۴    
ساری – ایرنا – فرماندار جویبار گفت که استفاده از ظرفیت های محلی و روحانیون در این شهرستان برای کاهش پدیده طلاق موثر است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۱    
آبادان - ایرنا - دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی از صنایع و شرکت های بزرگ مستقر در شهرستان ها به ویژه استان خوزستان خواست، به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان توجه کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۱    
شهرضا ، اصفهان - ایرنا - مانور لحظه صفربا حضور دستگاه های اجرایی شهرستان شهرض ابرگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۸    
بیرجند- ایرنا- فرمانده انتظامی قاینات گفت: در دو عملیات جداگانه در بازرسی از چهار دستگاه خودروی عبوری 40 کیلو و 400 گرم تریاک در 24ساعت گذشته در این شهرستان کشف شد و پنج نفر متهم نیز دستیگر شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۸    
دمشق - ایرنا - ده ها عضو گروه تروریستی داعش در عملیات ارتش سوریه در استان های دیرالزور و حمص کشته شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۵    
تهران – ایرنا – فرماندهی عملیات آزادسازی موصل روز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای عراقی منطقه الکرامه جنوبی در شرق موصل را از دست تروریست های داعش آزاد کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۲    
تهران – ایرنا – بر اساس نتیجه یک نظرسنجی که روز یکشنبه منتشر شد، رای دهندگان سوئیسی ادامه روابط نزدیک اقتصادی با اتحادیه اروپا را نسبت به اجرای محدودیت های مهاجرتی که ممکن است دسترسی این کشور را به ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۲    
پایگاه هیل در مطلبی به معرفی تعدادی از چهره های هنری آمریکا پرداخت که برای نامزدی در انتخابات 2020 اعلام آمادگی کرده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۹    
فلسطین در سال میلادی گذشته، صحنه حوادث و رخدادهای مهمی بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۹    
نخست وزیر روسیه حمله تروریستی باشگاه رینا در استانبول را به همتای ترکیه ای خود تسلیت گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۶    
تهران – ایرنا – یک منبع امنیتی در استان نینوا اعلام کرد که تروریست های داعش اعضای 55 خانوار عراقی را که در صدد فرار از منطقه الفیصلیه در غرب موصل بودند را ربودند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۶    
باکو - ایرنا - در درگیری ماموران امنیتی جمهوری داغستان در منطقه قفقاز فدراسیون روسیه دو جنگجو کشته و همچنین دو نیروی امنیتی مجروح شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۳    
نخست وزیر روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود کشته شدن شهروندان این کشور در پی حمله تروریستی در استانبول را تسلیت گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۰    
منابع خبری اعلام کردند که در میان کشته شدگان حمله تروریستی بامداد امروز در استانبول 7 عربستانی و یک اسرائیل نیز حضور داشتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۰    
شرافت من از جانم ارزشمندتر است ، جمله ای که شیخ شهید نمر باقر النمر در آخرین دیدار خود با خانواده اش در زندان پیش از اعدام توسط رژیم سعودی بر زبان جاری ساخت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۷    
همزمان با آغاز سال نو میلادی، جنگنده های سعودی حمله های خود به استان های مارب، حجه و الحدیده یمن را تشدید کردند که در اثر آن 9 غیرنظامی جان خود را از دست دادند.