جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۳۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 1 مهر 1397 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 1 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 2 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 3 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 4 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 5 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 6 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 7 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 8 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 9 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 10 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 11 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 12 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 13 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 14 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 15 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 16 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 17 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 18 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 19 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 20 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 21 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 22 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 23 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 24 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 25 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 26 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 27 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 28 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۵    
رحماندوست در کتاب تازه خود با عنوان سفید بود سفید تنها بود داستانی بدون مکان و زمان روایت کرده که ماجرایی از زندگی و زیست یک مفهوم است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۰    
مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه 27جلدی کتاب های قندون را برای گروه سنی 4 ، 5 و 6 سال منتشر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۵    
کتاب عرصه سیمرغ از تولیدات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سه شنبه سوم مهرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقد و بررسی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۵    
نهمین قسمت برنامه تلویزیونی شوکران دوشنبه دوم مهرماه با حضور غلامرضا اعوانی، فیلسوف 76 ساله و رئیس انجمن بین المللی فلسفه اسلامی از شبکه چهار سیما پخش می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۵    
نشست ویژه شهرکتاب این بار به تقدیر از یکی از ایران شناسان چک اختصاص دارد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۱    
خالد حسینی نویسنده افغانی الاصل ساکن آمریکا آخرین کتابش را برای یادبود کودک سه ساله سوری نوشت. وی می گوید امیدواریم بتوانم با این کتاب با خانواده کوردی همدردی کرده باشم.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۵    
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این ایام، برنامه های متنوعی از نشست نقد و بررسی کتاب تا برپایی نمایشگاه های موضوعی و نکوداشت در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۵    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مصوبات کارگروه ساماندهی کاغذ و فهرست متقاضیان مورد تایید را منتشر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۸    
دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دولت الکترونیک گفت: اگر قرار باشد دولت الکترونیک را اجرایی کنیم نباید بترسیم زیرا همه چیز در این بخش شفاف است و مردم همه چیز را می بینند و اگر هرگونه ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۸    
نشست زبان مادری در گفتمان علوم اجتماعی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۳    
پنجمین همایش دانشجویی فلسفه همزمان با روز جهانی فلسفه ، 30 آبان 97 از سوی گروه و انجمن علمی دانشجویی فلسفه دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۸    
کارگاه بیولوژی نص با تدریس علیرضا قائمی نیا برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۳    
کارگاه آموزش داستان نویسی کودک و نوجوان به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۸    
سی وچهارمین محفل اتفاق ترانه شنبه 7مهرماه از ساعت 17 در سالن مهر حوزه هنری برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۳    
حلقه داستان کرمان دو اثر خرچنگ نوشته میلاد ظریف و دیوار نوشته علیرضا غلامی را بررسی می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۳    
سید عباس صالحی، شهادت مظلومانه عده ای از هموطنان کشورمان در حادثه ترور خوزستان را تسلیت گفت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۸    
تا مدرسه راهی نیست عنوان نمایشگاه کتاب خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مهر 1397 است که هم زمان با آغاز سال تحصیلی برپا شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۳    
حجت ترشیزی، مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی در نشست معرفی فعالیت های این مرکز و برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۳    
انجمن قلم با صدور پیام، حمله تروریستی داعش به رژه نیرو های مسلح در اهواز را محکوم کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۶    
مدیرعامل موسسه خانه کتاب، دبیرهفدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه را منصوب کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۱    
نشست هفتگی شهر کتاب سه شنبه سوم مهر به نقد و بررسی کتاب درآمد به متافیزیک اختصاص دارد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۹    
شروع سال تحصیلی بهانه ای شد تا نگاهی داشته باشیم به وضعیت کتابخانه های مدارس و ترویج کتابخوانی در بین دانش آموزان که در ادامه می خوانید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۹    
یک سال از قول احداث مقبره زنده یاد حسین منزوی در زنجان گذشت و در این مدت تنها اتفاق مثبت نصب یک تابلوی شهری بالای مزار اوست.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۳    
غلامرضا طریقی، شاعر و غزلسرای زنجانی در زادروز زنده یاد حسین منزوی به این شاعر مطرح کشور پرداخت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۳    
چهارمین نشست کتاب ماه، مجموعه داستان های کوتاه بلوط های وحشی در عصر سومین روز از مهرماه جاری با حضور نجمه ولی پور نویسنده کتاب و جمعی از علاقه مندان به حوزه شعر و ادبیات فارسی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۸    
در طول سال های گذشته تجربه نشان داده حجم بالای کتاب ها و رمان ها و حتی فیلم های سینمایی در برنده شدن آنها در جوایز مختلف فرهنگی تاثیرگذار بوده است ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۳    
کتاب تاریخ اجتماعی مردن نوشته آلن کِلِهیر بنا دارد بر مبنای بررسی جامعی از اسناد علوم انسانی و بالینی درباره مرگ انسان، به شناسایی و توصیف الگوهای مردن در سراسر تاریخ بشر برسد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۳    
فرزانه سکوتی می گوید: آدم در جمع خیلی چیزها را درباره خودش می فهمد و می تواند به خودش کمک کند. می نویسیم یا هر کنش خلاقانه ای را پیش می گیریم تا بهتر زندگی کنیم.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۳    
داستان کوتاه آیینه محمود دولت آبادی؛ داستانی که به روشنی ناظر بر تاریخ اجتماعی است روایت تلخی از مناسبات اجتماعی آدم هایی گسسته از هم و به ویژه بی اعتماد به حکومت وقت و ادارات و بوروکراسی اش ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۳    
همزمان با برگزاری هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت، بیستمین گرد هم آیی فعالان جوان صنعت چاپ و نشر جهان در حاشیه برپایی این نمایشگاه برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۸    
کتاب بنیادهای فلسفی علم فرهنگ در آیین بزرگداشت زنده یاد محمدعلی مرادی در انتشارات علمی و فرهنگی رونمایی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۲    
نتایج اولین مرحله داوری چهارمین دوره جایزه شعر احمد شاملو اعلام شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل سابق دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال های گذشته زمانی که درباره ضرورت توجه به صادرات صحبت می کردیم بسیاری از فعالان این صنعت بر این باور بودند که این کار لوکس و تشریفاتی است ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۲    
شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 21 تا 24 آبان ماه در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۲    
به زودی بیش از 3 میلیون کتاب به زبان های مختلف در بزرگ ترین حراجی کتاب دنیا در دبی به معرض فروش گذاشته می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۷    
آرشیو شخصی جورج اورول شامل اولین نوشته های او در بخش حافظه جهان سازمان یونسکو ثبت شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۷    
پاتریک دوویت، نویسنده کانادایی و نامزد جایزه من بوکر در سال 2011 در این مطلب از آثاری سخن می گوید که در زندگی اش تأثیرگذار بوده اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۷    
ایوب دهقان کار با اعلام خبر تغییر ارز طرح گرنت از دلار به یورو، این اقدام را زمینه ساز افزایش انگیزه ناشران خارجی ارزیابی کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۲    
لیلا کرد بچه به مناسبت زادروز حسین منزوی در سال 1393 گفت وگویی با غلامرضا طریقی انجام داده است که بازنشر این گفت وگو به مناسبت تولد منزوی خالی از لطف نیست ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۷    
فصل پاییز فرار رسیده است و باید منتظر اخبار جدید و جذابی در حوزه کتاب ونشر باشیم. در این مطلب به معرفی چند کتاب مهم می پردازیم که در فصل پاییز وارد بازار کتاب می شوند.