جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۰:۱۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 22 مهر 1397 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 1 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 2 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 3 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 4 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 5 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 6 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 7 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 8 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 9 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 10 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 11 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 12 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 13 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 14 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 15 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 16 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 17 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 18 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 19 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 20 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 21 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 22 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 23 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 24 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 25 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 26 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 27 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 28 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۰    
همایش قانعی راد و علوم انسانی: بررسی کارنامه علمی، دغدغه ها و آرمان ها دوشنبه 30 مهر در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۶    
مراسم بزرگداشت یادروز حافظ و رونمایی از دانشنامه حافظ روز پنجشنبه 26 مهر با حضور جمعی از اساتید ادبیات فارسی و مسئولان فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۹    
سید یحیی یثربی، چهره ماندگار فلسفه و مفسر قرآن در دوازدهمین قسمت شوکران به نقد عرفان می پردازد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۹    
رادیو نمایش در زمینه پوشش خبری هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه و برنامه های بیست و ششمین دوره هفته کتاب با خانه کتاب همکاری می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۵    
هفتادمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی با موضوع اصطلاح نامه کودک و نوجوان در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۱    
مهد در خانه عنوان مجموعه ای چهارجلدی است که الگوهای آموزش به فرزند خردسال را در اختیار بزرگسالان قرار می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۸    
تقی آزادارمکی در نشست نقد و بررسی کتاب دانشگاه: از نردبان تا سایه بان گفت: استادان حق التدریسی تحت سلطه نیستند و اتفاقا در فضای دانشگاهی بازی می کنند! این ها بر خلاف آنچه شما گفتید فرودست نیستند ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۳    
هفته پیشِ رو، هفته رقابت های پرشور قصه گویانی است که از 16 استان کشور، در بخش تخصصی بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی شرکت کرده اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۳    
روایتی از اسطوره ها و افسانه های قدیمی در کتاب دختر آریا و شمشیر خشاتریا نوشته احسان بوریایی از سوی انتشارات دوایر منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۳    
مجموعه داستان خواهران پینوکیو اثر سعیده زادهوش از سوی انتشارات قدیانی برای نوجوانان منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۸    
کتاب قدم های عاشقی ده ها روایت کوتاه از پیاده روی اربعین برای زیارت خورشید است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۳    
ربابه شیخ الاسلام درباره تالیف کتاب در حوزه تغذیه گفت: تنها تالیف کتاب در حوزه تغذیه کافی نیست. وقتی متخصصان می دانند که مواد غذایی در ایران چندان سالم نیستند و آبیاری و کود نامناسب در کشاورزی هنوز ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۹    
هفتادمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت در چهامین روز برگزاری با رخدادهای مختلفی مثل تلاش و رایزنی ناشران و آژانس های ادبی برای تبادل رایت و حضور رئیس اتحادیه ناشران ترکیه در غرفه جمهوری ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۲    
کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزین با اشاره به مشکلات دامنگیر اقتصادی نشریات محلی گفت: عدم رعایت فاصله نشر ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۲    
مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مذاکره با یک ناشر آلمانی و یک بنیاد بین المللی ادبی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۷    
پتر آرنز، متولد 1961، که متخصص آلمان شناسی و تاریخ روم از دانشگاه های آلمان و فرانسه است، کتاب کوچ ژرمن ها در اروپا را با هدف بازشناسی بنیادهای تمدنی و تاریخ کهن کشور خود نوشته است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۷    
وزیر فرهنگ نروژ در یک کنفرانس تخصصی اظهار امیدواری کرد این کشور بتواند سال آینده در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان مهمان افتخاری حضور یابد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۲    
همسفران ققنوس خاطرات 15 تن از مدیران ارشد صنعت نفت در دوران دفاع مقدس را روایت می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۷    
جایزه داستان تهران جایزه ای است که به داستان های کوتاهی تعلق می گیرد که با محوریت تهران باشد و قرار است به زودی فراخوان چهارمین دوره آن منتشر شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۲    
فلسفه علم نوشته سمیر اکاشا مقدمه ای کوتاه بر فلسفه علم معاصر است که مضامین اصلی این شاخه از فلسفه را در برمی گیرد ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۷    
محمدرضا سالکی گفت: کارگاه های آموزشی مدیریت نشر و کتابفروشی مدرن با همکاری اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت 13 تا 15 آبان برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتادمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت از برپایی بیش از 20 نشست کاری با ناشران خارجی برای خرید و فروش حق نشر(کپی رایت) کتاب خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
جانمایی غرفه های بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران آغاز شد، بیش از 500 شرکت برای حضور در این نمایشگاه پیش ثبت نام کرده اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
کتاب گوزن در کافی شاپ سروده مریم اسلامی از سوی انتشارات فنی ایران برای نوجوانان منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
استاد مصری خط نسخ و ثلث با اشاره به ناشناخته بودن خطاطان ایرانی در دنیا گفت: ما هر بار که در خصوص خط ایرانی می خوانیم و یا مطالعه می کنیم فرد جدیدی را می شناسیم که اسطور ه ای در خط بوده است و این ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۸    
کتاب زیبایی های نهضت عاشورا به قلم رضاقلی قربانی (خلخالی) وجوه مختلف زیبایی های این رخداد عظیم تاریخ از شرافت، شهامت، عبادت، الگوپذیری تا مرگ زیبا را ترسیم می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۸    
امین یاری می گوید: شاهنامه فردوسی، همان تاریخ طبری به زبان نظم است و تاریخ طبری، همان شاهنامه فردوسی است که در قالب نثر، خودش را نشان می دهد ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۸    
کنوانسیون برن ، قانون مالکیت فکری ، ممیزی آثار ترجمه شده ، ترجمه های موازی از محورهای اصلی این میزگرد خواهد بود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۲    
مدیراجرایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از افزایش 150 میلیون تومانی بن تخفیف ویژه نمایشگاه کتاب خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۱    
رئیس اتحادیه صحافان تهران با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز صحافان گفت: چسب صحافی در ماه های اخیر با افزایش قیمت بسیار زیادی روبه رو بوده است و در یک ماه اخیر باز هم 20 درصد گران تر شده ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۶    
نویسنده، پژوهشگر و فعال فرهنگی گرگانی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در چهارمین روز از برپایی اش ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۶    
ابراهیم علیزاده می گوید: خواندن این رمان برای افرادی که دوقلو هستند بسیار جذاب است چون دوقلوها در عین شباهت های ظاهری دارای تفاوت های درونی هستند که در این رمان به آن ها اشاره شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۶    
روح الله اسلامی می گوید: یکی از مشکلات ما این بوده است که با روش شناسی های چپ و لیبرالیستی و پست مدرن و بدون توجه به سنت های اندیشه ای ایرانی به سراغ کسانی مانند فردوسی و سعدی و حافظ می رویم و وقتی ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۶    
کتاب جدید پائولو کوئیلو تحت عنوان هیپی چند ماه پیش وارد بازار کتاب شد و نام نویسنده کیمیاگر بار دیگر بر سر زبان ها انداخت. به همین بهانه مجله تایم گفت و گویی با وی انجام داده است که در زیر می آید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۶    
رئیس آژانس ادبی پل از توافق بین آژانس ادبی پل و چند ناشر آمریکایی برای تبادل رایت خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۶    
منتقدان رمان تازه حمیدرضا شاه آبادی را بررسی می کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۶    
در نشست ویژه شهرکتاب، محمود حسینی زاد و علی عبداللهی به نقدوبررسی آثار گوته خواهند پرداخت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۱    
مهرداد فلاح در چهارجوابی ها از خواندیدنی عبور کرده، در جهانی بیرون از زبان می ایستد و جمله نمی سازد یا تصویر نمی کشد بلکه شیء می آفریند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۶    
فوتبال سینماست نوشته مهدی صادقی منتشر شد. نویسنده در این کتاب با تحلیل فیلم معجزه برن ساخته سونک وورتمن که درباره پیروزی آلمان در جام جهانی 1954 سوئیس است ...