چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 19 اردیبهشت 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 اردیبهشت 1395 خانه ملت 2 اردیبهشت 1395 خانه ملت 3 اردیبهشت 1395 خانه ملت 4 اردیبهشت 1395 خانه ملت 5 اردیبهشت 1395 خانه ملت 6 اردیبهشت 1395 خانه ملت 7 اردیبهشت 1395 خانه ملت 8 اردیبهشت 1395 خانه ملت 9 اردیبهشت 1395 خانه ملت 10 اردیبهشت 1395 خانه ملت 11 اردیبهشت 1395 خانه ملت 12 اردیبهشت 1395 خانه ملت 13 اردیبهشت 1395 خانه ملت 14 اردیبهشت 1395 خانه ملت 15 اردیبهشت 1395 خانه ملت 16 اردیبهشت 1395 خانه ملت 17 اردیبهشت 1395 خانه ملت 18 اردیبهشت 1395 خانه ملت 19 اردیبهشت 1395 خانه ملت 20 اردیبهشت 1395 خانه ملت 21 اردیبهشت 1395 خانه ملت 22 اردیبهشت 1395 خانه ملت 23 اردیبهشت 1395 خانه ملت 24 اردیبهشت 1395 خانه ملت 25 اردیبهشت 1395 خانه ملت 26 اردیبهشت 1395 خانه ملت 27 اردیبهشت 1395 خانه ملت 28 اردیبهشت 1395 خانه ملت 29 اردیبهشت 1395 خانه ملت 30 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: رخداد خان طومان نشان داد که نگرانی های مطرح شده از سوی ایران کاملاً درست و متناسب با واقعیت های صحنه بوده و آتش بس صرفاً فرصتی برای بازسازی گروه های تروریستی از ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۳    
وزیر نفت با بیان اینکه دولت یازدهم بیش از همه در معرض تحریم بود، گفت: اعمال تحریم های جدید از یازده ماه پایانی دولت قبل و سی ماه دولت جدید صورت گرفت که این مسئله نشان دهنده آن است که دولت یازدهم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انجام سفر حج مشروط به این است که عربستان شرایط برگزاری حج عزتمندانه ایرانیان را فراهم کند .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فلسفه وجودی برگزاری همایش های اینچنینی آشنایی بیشتر نمایندگان با یکدیگر است گفت: این همایش سبب می شود تا نمایندگان در اتخاذ تصمیمات مهم بهتر عمل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
همایش دو روزه فرآیند قانونگذاری، الزامات و راهکارها با حضور منتخبان مجلس دهم به پایان رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی 10هزار مقر ثابت در کشور دارد، گفت: نیروی انتظامی پیشگیری اجتماعی را از پیشگیری انتظامی موثرتر می داند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۴    
معاون قوانین رئیس جمهور با اشاره به تصویب 11 هزار قانون در عمر 110 ساله نظام قانونگذاری در ایران، گفت: در شرایط کنونی با تورم قوانین در کشور روبرو هستیم که این مسئله نیازمند تنقیح و اصلاح قوانین است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۸    
رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس از بررسی برنامه های تشویقی سازمان فنی و حرفه ای به مهارت آموزان جهت ثبت اختراعات خبر داد وگفت: مسئولان سازمان فنی وحرفه ای بر ایجادتعامل میان این سازمان و وزارت علوم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استراتژی مجلس دهم در مرکز پژوهش ها تهیه شده است،گفت: با اصلاح آیین نامه مجلس پیوستگی نمایندگان با این مرکز افزایش می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۶    
نماینده مردم تبریز در مجلس از افزایش 60 سانتی متری سطح آب دریاچه ارومیه خبرداد و گفت: جلوگیری از افزایش سطح کشت، عدم صدور مجوز حفر چاه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۷    
نایب رییس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس خودروهای ناایمن، جاده ها و خطای انسانی را سه ضلع مثلث تلفات جاده ای خواند .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: در سال 94، 370 اعدامی با رضایت اولیاء دم بخشیده شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۴    
وزیر نفت وگاز طبیعی هند با اعلام توافق دهلی و تهران برای پرداخت بدهی نفتی، اظهار داشت که بانک مرکزی هند و ایران برای پرداخت بدهی نفتی این کشور به ایران از طریق بانک های اروپایی به توافق رسیدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم پلدختر درمجلس با بیان اینکه سیل خسارت 70 میلیارد تومانی به کشاورزان وارد کرد گفت:کشت فراسرزمینی با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
رئیس بانک مرکزی گفت: با توجه به اینکه یکسان سازی نرخ ارز می تواند زمینه ساز رشد اقتصادی شود یکی از اهداف سال 95 یکسان سازی نرخ ارز است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، از پرداخت ماهانه 600 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده و 6 میلیارد ریال مالیات بر عملکرد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
دومین روز از همایش فرآیند قانونگذاری؛ الزامات و راهکار ها با حضور منتخبین مجلس دهم از نگاه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه دولت بدهی خود را با صندوق ذخیره فرهنگیان صاف کند، معتقد است مسئولان این صندوق باید به فکر چرخش چرخ این صندوق با فعالیت های مناسب اقتصادی باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت) در دومین روز همایش فرایند قانونگذاری؛ الزامات و راهکارها گفت: رسیدگی به موارد بحران زای آینده، مسائل مکان محور ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
عضو کمیته دفاع مجلس استراتژی جمهوری اسلامی ایران را بازدارنده و دفاعی خواند و تصریح کرد این قدرت را به نفع جهان اسلام و به عنوان یک قدرت بازدارنده می دانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۰    
عضو ناضر مجلس در شورای عالی محیط زیست با بیان اینکه شوری آب سدگتوند در حد اشباع کامل است، از مدار خارج کردن سد یا انحلال کوه نمکی را تنها راه جلوگیری از تخریب اراضی پایین دست این سد و محیط زیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
همایش فرآیند قانونگذاری؛ الزامات و راهکار ها با حضور منتخبین مجلس دهم از نگاه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
رییس کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه در مجموعه هایی که با زنجیره ای از مسایل مالی در ارتباط است باید نظارت بیشتری صورت گیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
رئیس اتاق تعاون معتقد است این اتاق نزدیک ترین بخش به اجرای سیاست های اصل 44 و اقتصاد مقاومتی بوده که با کمک مجلس تقویت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی با بیان اینکه سندهای ملی و بالادستی باید به عنوان ناموس ملی تلقی شوند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
عضوکمیسیون عمران مجلس،با تاکید براینکه ساماندهی بازارمسکن در فصل جابه جایی نیازمند برنامه مدون دولت است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تعیین مسئولیت در بخش های مختلف کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در کانال تلگرامی خود با اشاره به پایان بررسی و تصویب بودجه سال 95 اظهارداشت که بحث از بودجه با حضور "محمد کردبچه" گره خورده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش می گوید کارکنانی که از امتیاز رتبه مقدماتی برخوردارند، تا زمان کسب تجربه لازم مشمول مزایای طرح رتبه بندی نمی شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در استان های دارای امکانات طبیعی ولی محروم، موضوعیت بیشتری پیدا می کند، گفت:اقتصاد مقاومتی به معنای بستن باب مراوده و ارتباط با دنیا نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به تدوین 12 برنامه ملی از سوی دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: شرایط کنونی برای استفاده از تمام ظرفیت های داخلی و بین المللی کشور جهت کاهش تورم و دستیابی به رشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۹    
حضرت آیت الله خامنه ای، همه مسئولان و مردم را به مراقبت از وحدت موجود در کشور فراخواندند و افزودند: ایجاد دو جریانی، دو فرقه ای و دو قطبی از ضربه های مهلکی است که دشمن به دنبال آن است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تاکید براینکه مدیریت گذشته فوتبال در گزینش مربیان و بازیکنان ضعف داشت، گفت: رئیس جدید فدراسیون فوتبال، مدیران خود را با تعامل بیشتری انتخاب کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید برضرورت توجه به سبد معیشتی مردم گفت: برای محسوس شدن کاهش نرخ تورم در اقتصاد،دولت با اولویت بندی و اعمال نظارت جدی باید قیمت کالاهایی مانند مواد غذایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از بی توجهی دولت نسبت به فقرای بدون شناسنامه فقر، بر ضرورت تدوین طرحی برای مبارزه با فقر و توجه به آن در برنامه ششم توسعه تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۳    
معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش از معوقات 4هزارمیلیاردتومانی این وزارتخانه خبرداد و تصریح کرد: این میزان معوقه از سال 87 روی هم انباشته شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس هرگونه ادعایی مبنی بر عادلانه بودن دریافت زیر میزی از سوی جامعه پزشکی را ناسف آور خواند و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: رسیدگی به موارد بحران زای آینده، مسائل مکان محور، موضوعات خاص بخشی و کلان فرابخشی از مهمترین اهداف برنامه ششم توسعه کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۳    
خدابخشی، منتخب مردم الیگودرز در مجلس از نامه 104 نفر از منتخبان مجلس دهم به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای به تعویق انداختن بررسی برنامه ششم خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از بررسی و تحقیق در ارتباط با دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی در مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
نایب رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس معتقد است با کاهش بودجه بخش سایر آموزش وپرورش عملا تمام فعالیت های این وزارتخانه به ویژه در بخش خرید و افزایش تجهیزات مدارس فنی وحرفه ای تعطیل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن انتقاد تلویحی از تجزیه طلبی توسط اقلیم کردستان نسبت به تبعات کشنده این اقدام برای مردم عراق هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۷    
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان و منتخبین مجلس دهم مراسم تشییع پیکر مرحوم حسین زاده برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۷    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت فراهم شدن زیرساخت های لازم برای اجرای سریعتر طرح کاهش آلایندگی هوای تهران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس در مراسم تشییع پیکر منتخب مردم مراغه که در محل مجلس قدیم برگزار شد حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم حسین زاده نماینده منتخب مردم مراغه و عجب شیر از سوی رسانه ها مورد جفا قرار گرفت و اقدام آنها بی اخلاقی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رشد اعزام رایزنان اقتصادی سبب توسعه تجارت بین المللی می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:بیش از 11 میلیون نفر تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفته اند
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۶    
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جهت تامین نظر شورای نگهبان با استثناء بودن پرداخت یارانه به خانوادهای پر جمعیت مخالفت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۷    
بررسی موارد اعاده شده بودجه 95 از شورای نگهبان در دستورکار امروز ( یکشنبه 19 اردیبهشت)جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
عضو حقوقدان شورای نگهبان معتقد است نمایندگان با توجه به مطالعات مرکز پژوهش های مجلس می توانند قانونگذاری صحیحی داشته باشند و از تعداد استفساریه ها و اصلاحات قوانین بکاهند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
به مناسبت 17 اردیبهشت و سالروز تشکیل بسیج سازندگی، 7 پروژه محرومیت زدایی در شهرستانهای گرگان، کردکوی، آق قلا، ترکمن و علی آباد کتول با حضور استاندار گلستان افتتاح شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت محل تامین اعتبار حق نگهداری والدین و همسران نیازمند به نگهداری شهدا را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
معاون نظارت مجلس گفت: با شجاعت دکتر لاریجانی در دوره های هشتم و نهم معاونت نظارت ایجاد شد که با سه اداره کل به فعالیت خود ادامه می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
معاون اجرایی مجلس با بیان اینکه معتقدیم مجلس در رأس امور درگرو پشتیبانی امور دیوانی مجلس است گفت: نیروهای انسانی مجلس خدمت به نمایندگان را وظیفه خود می دانند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان جلسه علنی امروز را دقایقی قبل به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت به دولت اجازه دادند اموال غیرمنقول دولتی که وزارت راه و شهرسازی بهره بردار آن است را تا سقف 50 هزار میلیارد ریال به فروش برساند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۳    
رئیس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به تغییر شیوه حسابرسی در کشور گفت: براساس مجوز مجلس دخل و خرج دستگاه ها از این پس به روز مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایطتامین و پرداخت هزینه مابه التفاوت سنوات ارفاقی به تامین اجتماعی را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۸    
منتخب مردم شیراز در مجلس دهم، با بیان اینکه مهم ترین اولویت کشور در برنامه ششم تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت:تدوین بودجه های سالیانه و قوانین پایه ای کشور بر اساس برنامه های پنجساله توسعه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت شرایط پرداخت کمک معیشت به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یمن به باتلاق نیروهای سعودی تبدیل شده است و آمریکایی ها برای فرار عربستان اعزام نیرو و بحث مذاکره را براساس سیاست چماق و هویج دنبال می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۵    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه واردات برنج خروج ارز را در پی دارد،گفت: گرانی برنج نباید زمینه مصرف برنج خارجی را فراهم کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
نمایندگان مجلس شرایط بازنشستگی افراد 65 سال به بالا عضو صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
معاون قوانین مجلس شورای اسلامی با تشریح نحوه قانونگذاری در مجلس گفت: اصلاح آئین نامه داخلی مجلس می تواند در دستورکار نمایندگان دوره دهم قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط دستگاه هایی که اقدام به انتشار صکوک اسلامی می کنند، را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
این روزها بازار اظهار نظر درباره بررسی و تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس نهم یا دهم داغ شده، اما آنچه که در این بین اهمیت دارد بررسی دقیق و کارشناسی این سند کشور به دور از هرگونه تعجیل است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط سقف تسهیلات فاینانس را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مجاز به پرداخت بدهی خود به بخش های خصوصی ازمحل واگذاری سهام متعلق به دولت و موسسات دولتی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت پس از بررسی ماده واحده طرح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها در مراکز آموزش عالی کشور، تصمیم گرفتند برای شفاف شدن جزئیات و رفع نواقص ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت با واریز 20 درصد از منابع حاصل از ارزش صادرات نفت و گاز به حساب صندوق توسعه ملی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
معاون وزیرجهاد کشاورزی، وضعیت ذخایر استراتژیک کالایی را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 13 میلیون تن گندم در کشور تولید شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دست درازی ها به صندوق توسعه ملی باعث کاهش میزان ذخایر ارزی کشور می شود،گفت:صندوق توسعه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۶    
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری تاکید کرد باقی ماندن بشار اسد تا پایان کار خود خط قرمز ماست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رویکرد سعودی ها را در دسترسی به تسلیحات اتمی را اگرچه یک بلوف سیاسی دانست اما گفت: ولع عربستان برای دسترسی به تسلیحات اتمی یک تهدید بزرگ برای جامعه جهانی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت منتخب مردم مراغه در مجلس دهم گفت: صحن علنی مجلس به دلیل حضور منتخبین مردم در همایش فرآیند قانونگذاری و همچنین تشییع پیکر مرحوم حسین زاده منتخب ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۲    
دومین روز همایش فرایند قانونگذاری؛ الزامات و راهکارها آغاز شد که امروز در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۹    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغازبه کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۰    
منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1395 نشست مشترکی با دولت به میزبانی ریاست محترم جمهوری داشتند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۰:۳۶    
دکتر لاریجانی با اشاره به اینکه با تلاش و همت مذاکره کنندگان هسته ای مشکلی که غربی ها جلوی پای ملت ایران گذاشته بودند به خوبی و داهیانه حل و فصل شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ...