چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 28 اردیبهشت 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 اردیبهشت 1395 خانه ملت 2 اردیبهشت 1395 خانه ملت 3 اردیبهشت 1395 خانه ملت 4 اردیبهشت 1395 خانه ملت 5 اردیبهشت 1395 خانه ملت 6 اردیبهشت 1395 خانه ملت 7 اردیبهشت 1395 خانه ملت 8 اردیبهشت 1395 خانه ملت 9 اردیبهشت 1395 خانه ملت 10 اردیبهشت 1395 خانه ملت 11 اردیبهشت 1395 خانه ملت 12 اردیبهشت 1395 خانه ملت 13 اردیبهشت 1395 خانه ملت 14 اردیبهشت 1395 خانه ملت 15 اردیبهشت 1395 خانه ملت 16 اردیبهشت 1395 خانه ملت 17 اردیبهشت 1395 خانه ملت 18 اردیبهشت 1395 خانه ملت 19 اردیبهشت 1395 خانه ملت 20 اردیبهشت 1395 خانه ملت 21 اردیبهشت 1395 خانه ملت 22 اردیبهشت 1395 خانه ملت 23 اردیبهشت 1395 خانه ملت 24 اردیبهشت 1395 خانه ملت 25 اردیبهشت 1395 خانه ملت 26 اردیبهشت 1395 خانه ملت 27 اردیبهشت 1395 خانه ملت 28 اردیبهشت 1395 خانه ملت 29 اردیبهشت 1395 خانه ملت 30 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس اظهار کرد: به دولت اجازه دادیم برای بخش های مختلف از جمله حمل و نقل عمومی، خودروهای شخصی و.. ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۶    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات پیش روی تولید محصولات لبنی در کشور، بر لزوم تغییر عملکرد دولت در حوزه اجرا تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تلاش در راستای تدبر در قرآن کریم و همسویی گفتار و کردار با آیات الهی از جمله آثار و برکات مسابقات بین المللی قرآن به شمار می آید ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه از آثار و برکات مسابقات قرآن کریم به زانو در آمدن فرهنگ و تفکر تکفیری و داعشی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از بی توجهی به تولیدات ملی،گفت:رقابت پذیرکردن کالای تولید داخل با مشابه خارجی آن راهکاری است که استقبال مردم به مصرف تولیدات ملی را افزایش می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی را موظف به ثبت نام دانش آموزانی کردند که امکان پرداخت شهریه ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، چگونگی وضعیت مدارس و آینده غیر دولتی پس از انحلال یا تعطیلی دائم را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت مقرر کردند کارکنان تمام وقت فاقد پوشش بیمه ای مدارس غیردولتی از مزایای تامین اجتماعی برخوردار شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت مقرر کردند که 20 درصد ظرفیت پذیرش مدارس غیردولتی به دانش آموزان بومی اختصاص یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت، مکلف کردند تا کارکنان مدارس غیردولتی دوره های آموزشی تکمیلی را بگذرانند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۵    
عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و کرواسی، با بیان اینکه کرواسی یکی از کشورهای آرام و رو به توسعه اروپا محسوب می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس معتقد است کشورها باید نسبت به قوانین بین المللی و اینترپل پایبند باشند چراکه عدم اقدام متقابل در جریان دستگیری مجرمان بین المللی را شاهد خواهند بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۷    
نمایندگان، موسسان مدارس غیردولتی را موظف به تعیین شهریه سالانه مدارس بر اساس الگوی تعیین شهریه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۲    
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه نباید فقط در شعار به موضوع جوانان پرداخت، تصریح کرد: مجلس وام ازدواج 10میلیونی برای جوانان تصویب کرد، بانک مرکزی دبه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۲    
دکتر علی لاریجانی صبح امروز (سه شنبه، 28 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۶    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه دولت در تامین تجهیزات مناسب برای مهار آتش سوزی جنگل ها ناتوان است، گفت: بهتر است در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۳    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از مسدود شدن کمربندی علی آباد- آزادشهر، گفت: وزارت راه و شهرسازی اقدام عاجلی را دربازگشایشی این آزاد راه انجام دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از ابلاغ تنها 30 درصد اعتبار برای جبران خسارت وارده کشاورزان به دلیل سرمازدگی سال گذشته کرمانشاه، گفت: پس از 10 ماه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با انتقاد از تعطیلی معادن شن و ماسه منطقه کجور، تصریح کرد: این کار فقر اجباری را به منطقه تحمیل می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهارات نماینده مردم بیجار مبنی بر درغگو خواندن وزیر ورزش انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت اختصاص پوشش بیمه ای برای درمان ناباروری، تاکید کرد و گفت: در بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۲    
نماینده مردم اصفهان در مجلس، حل مشکل دامداران، صنعت گران، روستاییان، بازنشستگان، فرهنگیان و رفع بیکاری را نیازمند برنامه ریزی دقیق و عملیاتی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در انتخابات مجلس را از سوی شورای نگهبان خواستار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از تعطیلی عمده واحدها و کارگاه های تولیدی در شهرک های صنعتی کرمانشاه انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۶    
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس با بیان اینکه دولت باید در اجرای طرح انتقال آب کارون بزرگ به فلات مرکزی تجدید نظر کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اجباری شدن مشاوره های قبل از ازدواج را در کنترل و کاهش آمار طلاق حائز اهمیت خواند و گفت: با توجه به بالابودن هزینه های مشاوره، بهتر است این خدمات تحت پوشش بیمه قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال 150 میلیارد تومان به بودجه رسانه ملی اضافه شد، همچنین دو درصد از بودجه دستگاه های مختلف منهای بخش حقوق و مزایا به این موضوع تعلق گرفت .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۹    
نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس معتقد است غرب با حمایت از تروریسمی که به نفع وی عمل می کند باعث شهادت 17 هزار تن در کشورمان شده که باید در قبال آن پاسخگو باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم بهشهر در مجلس، حضور شور آفرین مردم استان مازندران در تشییع شهدای مدافعان حرم را دارای این پیام به مسئولان دانست که خون شهیدان خان طومان نتیجه خوش بینی به شیطان بزرگ یعنی آمریکا بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۲    
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس، ضمن تشکر از اقدامات عمرانی دولت در تنگناهای مالی به جهت سقوط قیمت نفت و تحریم ها، از وزیر راه خواست نسبت به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام اقدام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد از نظام ناهماهنگ پرداخت حقوق در کشور، گفت: ناهماهنگی در پرداخت ها منجر به بی عدالتی و تبعیض فراوان میان مدیران و کارمندان در کشور شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با یکی از بهاییون، گفت: فائزه هاشمی یک فرد عادی نیست و باید به دلیل این رفتار خود محاکمه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه همواره در عرصه علم و فرهنگ انقلابی خواهم ماند، گفت: خوشبختانه به هیچ وجه ابزار دست ارباب قدرت و ثروت و باج خواهان به ظاهر وجیه و یا مدعی نشده ام.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، از رویه کسانی که به اسم حمایت از ولایت فقیه اما با هدف جوسازی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، شدیدترین تهدید و تهمت ها را علیه بزرگان نظام جمهوری اسلامی انجام می دهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با اعدام بابک زنجانی، جعبه سیاه فساد چند هزار میلیاردی از بین می رود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حقوق بشری به نفع غرب است که ضامن منافع آنها باشد، گفت: عوامل منافقین همواره تحت حمایت غرب هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۶    
نمایندگان، وزارت آموزش و پرورش را موظف به ایجاد صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی به صورت مؤسسه عمومی غیردولتی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت، نحوه مأموریت به خدمت در مدارس غیردولتی را تعریف کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط انتخاب مدیران مدارس آموزشی غیر دولتی را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، استخدام کارکنان و پرسنل در مدارس غیردولتی را منوط به رعایت ضوابط علمی و گزینشی آموزش و پرورش کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وزارت آموزش و پرورش را موظف به اختصاص 10 درصد از درآمدهای مدارس غیردولتی پردرآمد برای توسعه آموزشی مناطق محروم کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با ثبت درآمدها و هزینه های مدارس غیردولتی در دفاتر رسمی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت، نحوه هزینه کرد شهریه های دریافتی از سوی مدارس غیر دولتی را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، نحوه درآمدزایی و نحوه تأمین منابع مالی مدارس غیردولتی را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، به وزارت آموزش و پرورش اجازه دادند تا ساختمان های مازاد نیاز خود را به صورت اجاره یا فروش به مدارس غیردولتی واگذار کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، بانک های کشور را موظف به پرداخت 35 تا 50 درصد از نیاز مالی مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی به صورت وام کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را موظف به اختصاص یارانه و تسهیلات بانکی برای خرید زمین و تأسیس مدارس غیردولتی در لوایح بودجه سالیانه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس امروز (سه شنبه، 28 اردیبهشت) با تاکید براینکه باید پشت پرده های ارتباط و دیدار دختر آقای هاشمی با سرکرده جریان های وابسته به اسرائیل در قالب بهائیت روشن شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط و ضوابط متقاضیان برای تأسیس مدرسه یا مرکز آموزشی غیردولتی را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی جلوگیری از افزایش چالش های داخلی را برای دستیابی به جهش اقتصادی ضروری خواند و گفت:صداوسیما می تواند به رونق اقتصادی کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وظایف موسسان مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، ترکیب اعضای شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر مدارس غیردولتی را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت، ضمن موافقت با تشکیل شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی به ریاست مدیرکل آموزش استان ها، نحوه رسیدگی به اعتراضات نسبت به تصمیمات این شورا را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وظایف و اختیارات شورای سیاستگذاری اداره مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وزارت آموزش و پرورش را موظف به تشکیل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت مردمی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با بیان اینکه دربرگزاری انتخابات تقسیم وظایف دستگاه ها به درستی صورت نگرفته گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است روند کنونی برخی وزارتخانه ها از عینیت بخشیدن به اقتصاد درون زا فاصله دارد که باید عزم دولت برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی جدی تر از قبل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: کسانی که ادعا می کنند برجام بی تأثیر بوده است و وضع برای فعالان اقتصادی نامناسب تر شده، واقعیت ها و شرایط کشور را به درستی نمی بینند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
منتخب مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت خط مقاومت در چارچوب اصول نظام و اتحاد ملی در عرصه سیاسی یکی از اولویت های مهم مجلس آینده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گوجه فرنگی200 تومان زیر قیمت تمام بفروش می رسد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تشکیل شورایی برای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی یا پرورشی غیردولتی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه باید پشت پرده های ارتباط و دیدار دختر آقای هاشمی با سرکرده جریان های وابسته به اسرائیل در قالب بهائیت روشن شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۱    
نمایندگان مجلس با تغییر دستور صحن علنی مبنی بر بررسی اولویت دار لایحه الحاق سازمان تعاونی نیروهای مسلح به فهرست نهادهای غیردولتی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با انتقاد از سیاست های نامنسجم دولت ها که اقتصاد کشور را بیمار کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۸    
وزیر نفت گفت: پارسال به رییس جمهوری پیشنهاد دادم 2 درصد از هزینه های مربوط به طرح های صنعت نفت برای اهداف اجتماعی هزینه شود که با آن موافقت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با بررسی خارج از دستور و اولویت دار طرح اصلاح برخی از مواد سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وزارت آموزش و پرورش را متولی نظارت بر آموزشگاه های زبان خارجی جهت آموزش افراد زیر 20 سال و مراکز آموزش پیش دبستانی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۷    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر ضرورت ایجاد امنیت اقتصادی در داخل کشور برای سرمایه های خارجی، گفت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور ،کلید توسعه پایدار ایجاد امنیت در سرمایه گذاری است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را موظف به شناسایی کشورهای ثالثی کردند که اموالی از ایالات متحده در آنها وجود دارد؛ تا بر این اساس، اجرای احکام دادگاه های داخلی ایران پیگیری شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
عضو کمیسیون صنایع ومعدن مجلس با بیان اینکه اعزام کشاورزان ایرانی برای کشت فرا سرزمینی در دستور کار قرار گیرد،گفت: تسهیل صادرات عاملی برای توسعه فضای کسب و کار است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با ارجاع مجدد طرح یک فوریتی نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را جهت تأمین نظر شورای نگهبان به کمیسیون اجتماعی به منظور بررسی بیشتر موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از اتمام بررسی ایرادات وارده به لایحه بودجه 95 کل کشور از سوی شورای نگهبان در کمیسیون تلفیق خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
وکلای ملت در جریان بررسی جزئیات طرح الزام دولت به اخذ غرامت از آمریکا با پیشنهاد رسایی مبنی بر ورود نیروهای نظامی برای ضبط اموال آمریکا در تنگه هرمز مخالفت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وزارت امور خارجه را مکلف کردند هر 6 ماه یکبار گزارشی از اقدامات خود را در چگونگی پیگیری ها ناشی از جبران خسارت آمریکا علیه ایران به مجلس ارائه دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازگشت روابط بانکی بین المللی به سطح مطلوب گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۹    
نمایندگان مجلس، دولت را موظف به پیگیری اقدامات حقوقی در مقابل نقض تعهدات آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت، موارد جنایات آمریکا علیه ایران را که دولت مکلف به پیگیری برای جبران خسارت است، تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی با حرکت کشور بر مدار تولید ممکن می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۰    
نمایندگان مجلس، به سازمان انرژی اتمی اجازه دادند 4درصد ازدرآمد حاصل از فروش برق نیروگاه های هسته ای را به حسابی تحت عنوان حساب اندوخته احتیاطی واریز کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۰    
دکتر علی لاریجانی عصر امروز (دوشنبه، 27 اردیبهشت ماه) با حضور در جمع خانواده نمایندگان مجلس نهم که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۱    
عضوکمیسیون اقتصادی با بیان اینکه قاچاق،چایکاران ایرانی را متضرر کرده است، گفت: توزیع و قیمت نامناسب عاملی برای عدم توسعه چای ناب ایرانی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۲    
نماینده مردم در مجلس نهم استانی شدن انتخابات را گامی روبه جلو دانست و گفت: لازم است نمایندگان با استانی شدن انتخابات دغدغه خود را از منطقه ای به ملی تغییر دهند تا کشور توسعه یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
معاون امور مجلس وزارت خارجه با اشاره به نامه ظریف به دبیر سازمان ملل درخصوص برداشت از دارایی های ایران از سوی دولت آمریکا، گفت: مسئولان کشورمان در جهت استیفای حقوق ملت هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۷    
پیرمؤذن و نقوی حسینی دلایل خود در موافقت و مخالفت با کلیات طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی را مطرح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۸    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس معتقد است تقویت قانون اصلاح انتخابات در راستای بستن فرار از قانون بوده و مانع بروز تخلفات می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا از طریق سامانه پدافند موشکی در اروپا ایران و روسیه را هدف قرار داده است و در بلند مدت قابلیت تهاجمی پیدا خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت با تعیین استراتژی کلان برای تحقق اقتصاد مقاومتی، بر حمایت از سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته برای کاهش آسیب پذیری اقتصاد تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۹    
نمایندگان مجلس وزارت کار را موظف کردند اعضای صندوق بیمه تأمین اجتماعی روستاییان و عشایر را که بالای 60سال سن دارند، بازنشسته کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به مانور سعودی در خاک ترکیه با هدف سوریه گفت: فتنه های سعودی قابل پیگیری است و کاسه صبر ایران در مورد سوریه لبریز شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
محققان دانشگاه واشنگتن با همکاری محققان دانشگاه کارنگی ملون نوعی کاغذ هوشمند ساخته اند که توانایی واکنش نسبت به حرکات و همچنین برقراری ارتباط با دنیای دیجیتال را دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، سازمان های مناطق آزاد را موظف کردند حداقل یک درصد(1%) از محل وصول عوارض ورود و صدور کالاها و خدمات این مناطق را از طریق نهادهای حمایتی به محرومین و نیازمندان بومی این ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، کلیات طرح دوفوریتی الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات آمریکا علیه ایران را تصویب کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تصویب مصوبه ای در رابطه با توسعه و ایمن سازی فضای مجازی به علت مغایرت با اختیارات رهبری مخالفت کرده و به حذف آن مصوبه رأی دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس معتقد است اصلاح قانون انتخابات شرایط را برای شفاف سازی روند تعیین صلاحیت ها فراهم کرده و مانع تخریب داوطلبان از سوی یکدیگر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۲    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و افغانستان گفت: اختلافات شبه جزیره هند در مسائل مختلف از طریق مذاکره قابلیت حل و فصل دارد اما برخی از طریق طالبان در خاک افغانستان به دنبال تسویه حساب هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وزارت کار را مکلف کرد تا بسته های سیاستی در قالب صیانت اجتماعی، حمایت اجتماعی، مساعدت اجتماعی و بیمه های اجتماعی را با هدف گسترش عدالت اجتماعی تهیه و تدوین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصویب برجام در مجلس نتیجه 3 سال مذاکره را نهایی کرد، گفت: تصویب برجام جلوی سنگ اندازی های دشمن را گرفت که آن را مرهون نمایندگان مجلس هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت بانک مرکزی را مکلف به توسعه اشتغال خرد و خانگی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۶    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر علی لاریجانی آغاز به کار کرد.