شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 27 فروردین 1396 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 1 خرداد 1396 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1396 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 1 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 2 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 3 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 4 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 5 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 6 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 7 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 8 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 9 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 10 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 11 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 12 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 13 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 14 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 15 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 16 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 17 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 18 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 19 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 20 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 21 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 22 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 23 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 24 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 25 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 26 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 27 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 28 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 29 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 30 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1396 
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی در سال 96 با دو بال تولید و اشتغال به پرواز درآید، چاره ای جز افزایش ظرفیت، تقویت و حمایت درست از شبکه بانکی نداریم و این مهم نیز جز با تصحیح انتظارات ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۰    
نیوشا ضیغمی به گروه بازیگران فیلم سینمایی ما خیلی باحالیم (بینوایان) پیوست.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۷    
پوستر سه نمایش گروه تئاتر ماها برای اجرا در بیروت رونمایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
مرحله دوم مسابقات آزاد اهداف پروازی از امروز 30 فروردین به مدت دو روز در میدان اهداف پروازی ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۵    
پرسپولیس در حالی با نفراتی جوان و حتی یکی دو مهره نه چندان قابل قهرمان لیگ شد که ستاره های بزرگی این تجربه را با حسرت در ترکیب این تیم دنبال کردند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۳    
دختر المپیکی تکواندو به دلیل پارگی لیگامنت مچ پای راست، امکان شرکت در بازی های کشورهای اسلامی را ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۰    
بهمن رضائی رئیس انجمن دو و میدانی از حضور 14 ملی پوش جانباز ومعلول در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۰    
بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از اردیبهشت ماه در باکو برگزار می شود، آذربایجان که سابقه برگزاری مسابقات اروپایی را داشته،دارای سالن ها و ورزشگاه های استانداردی برای بازی ها است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۰    
رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی همدردی خود را با سیل زدگان در استان های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۹    
عکسی از شرکت "مصطفی ساندال" در این رفراندوم را می بینید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۴    
فرهنگ غلط خانه سازی در ایران سرمایه های جبران ناپذیر را هدر می دهد و این در حالی است که در کشورهای پیشرفته با کمترین هزینه ساختمان هایی بسیار مقاوم و کارآمد ساخته می شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۱    
وزیر امور خارجه افتتاح فازهای جدید پارس جنوبی را نمود عزت ملی و موفقیت در پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۶    
ایران و چند کشور دیگر به تصمیمات اتحادیه جهانی کشتی در خصوص اوزان جدید اعتراض کردند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
رسانه های کرواسی به قهرمانی تیم پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان دادند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۴    
روز گذشته به دلیل اعتراض رانندگان اتوبوس های درون شهری، حمل و نقل عمومی در این شهر دچار اخلال شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۲    
کاروان وزنه برداری ایران به جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که از اوایل اردیبهشت ماه برگزار می شود،به ترکمنستان اعزام می شوند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۳    
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، شخصیت نامزد موتلفه اسلامی و گزینه نهایی احتمالی "جمنا " را یکسان دانست و اظهارداشت: آقای رئیسی و میرسلیم یک شخصیت هستند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۰    
گروه صنعتی ایران خودرو برای عرضه سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت اتوماتیک شرایط ویژه نقدی و اعتباری در نظر گرفته است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
انتخابات یکی از دشوارترین و یکی از زیباترین چالش های دموکراسی در عصر حاضر است؛ انتقال قدرت از عرف مرسوم جامعه و وضعیتی که عادات سنتی ایجاد می کنند گاهی وقت ها فراتر رفته و عرصه دشواری را برای پیش ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۸    
گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش ویژه وانت آریسان را با شرایطی ویژه اجرا کرده که براساس آن هموطنان می توانند با پیش پرداخت 11میلیون تومانی صاحب یک دستگاه خودرو آریسان شوند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۴    
مدیر عامل زامیاد از رشد تولید انواع محصولات این شرکت در سال 95 خبرداد و گفت: در سال گذشته شرکت زامیاد توانست با تولید مجموع 27826 دستگاه انواع محصولات تجاری رشد 18 درصدی را نسبت به سال 1394 به ثبت ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۱    
محمد دانشور که از ناحیه انگشت دست چپ دچار شکستگی شده بود، دیشب تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از جذب 23 هزا رو 542 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه صنعت جنوب کرمان طی سه سال و نیم اخیر در قالب صدور 366 جواز صنعتی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۷    
در راستای دستیابی به خودکفایی بیشتر، هندوستان به سرمایه گذاری های گسترده در ظرفیت سازی برای صنعت پتروشیمی ادامه می دهد و درعین حال بخش های تخصصی تر در انتظار رشد بیشتر در آینده اند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۹    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان گفت: مردم خیرخواه استان در سال 95 دو میلیارد و یک صد میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۸    
رییس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: کوچ درون استانی 7 هزار خانوار عشایری در این شهرستان به منطقه میان بند آغاز شد و تا بیستم اردیبهشت ماه در مناطق میانبند ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۶    
حمایت از تولید ملی رکن اصلی پیشرفت اقتصاد یک کشور محسوب می شود. اگر کالاهای تولیدی یک کشور توسط مردم حاضر در همان اقتصاد خریداری و پشتیبانی نشود آن اقتصاد بر زمین خواهد خورد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
با حضور استاندار مازندران مجهزترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شرق مازندران در بهشهر افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۷    
رقابت های بسکتبال3 در3 قهرمانی دانشجویان آسیا با قهرمانی مغولستان پایان یافت،چین و مالزی به ترتیب دوم و سوم شدند.محمد یزدانپناه برنز مسابقات اسلم دانگ را تصاحب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۴    
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان ضمن تایید خبر تنبیه بدنی دانش آموز رودبارکرمان از سوی معلم خود گفت: در پی این حادثه رئیس آموزش و پرورش رودبار جنوب از سمت خود کناره گیری داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از آغاز مسابقات مرحله استانی قرآن و معارف اسلامی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه خبر داد و گفت: در این مرحله هزار و 700 نفر از دانش آموزان استان با هم به رقابت می پردازند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۶    
آلبوم موسیقی"فریدالدین عطار"به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی آرش کامور بعد از ظهر امروز رونمایی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۵    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در خصوص شبهات مطرح شده در ارتباط با تضعیف بخش بازرگانی کشور در سال های اخیرگفت ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۴    
رئیس فدراسیون کاراته، طی حکمی مربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان را معرفی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۸    
امدادگران هلال احمر آذربایجان شرقی از جمعه شب و به دنبال شدت بارندگی ها و وقوع سیل و آب گرفتگی در این استان بی وقفه در حال خدمت رسانی به هموطنان خود هستند و در این زمینه تا کنون خدمات لازم را به یک ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۳    
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی کردستان گفت: تعداد 256 نفر از کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی در طول فصل داشت گندم ، وظیفه بازدید و مراقبت از مزارع ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۶    
محمدحسین ایمانی خوشخو تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری سیاست ها و برنامه های خود را در زمینه هنر بیان کنند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۳    
فراخوان بخش رسانه های دیجیتال اولین جشنواره رسانه ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت منتشر شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۵    
آبی پوشان تهرانی در هفهت بیست و هشتم لیگ برتر در تبریز میهمان تراکتورسازی هستند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۶    
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس در نامه ای سرگشاده ای خطاب به رئیس جمهور سابق ایران نوشت: آقای احمدی نژاد؛ شما در آزمون ولایتمداری رفوزه شدید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۲    
کنسرت گروه"تیرِنگ" به خوانندگی امیر اثنی عشری و باعنوان"با ما دمی" 5 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۶    
فرماندار رشت گفت: با ابلاغ رسمی آغاز فرآیند انتخابات در 25 اسفندماه گذشته، مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه و قانونمند از مدت ها قبل در فرمانداری شهرستان رشت فراهم شده بود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
روز گذشته دو کارگر کارخانه مقواسازی پارت سلولز در فریمان بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۳    
ارتش روسیه در دهه بعدی میلادی به بمب افکن جدید راهبردی با قابلیت های جدید و البته مجهز به فن آوری رادارگریز مجهز می شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۹    
مشاور رئیس سازمان سما با بیان اینکه حوزه سما درگیلان توانست با ارتقای کیفیت آموزشی در سطح گیلان برندسازی کند، گفت: مدارس ما از پشتوانه قوی با برند دانشگاه آزاد اسلامی که دانشگاهی با اعتبار جهانی است ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۲    
سارنگ حسن پور به عنوان رئیس ستاد جوانان روحانی در گیلان منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با همت و تدبیر مدیریت عالی استان، مسائل کارخانه روغن نباتی جهان در اسفند سال گذشته حل شد و این واحد تولیدی هم اکنون به فعالیت خود ادامه می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت از برگزاری نمایشگاه های خطرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان در 300 شهرستان کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه جلسه شورای نگهبان با دستور رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهوری ترکیه گفت که وی قدردان حضور مردم کشورش پای صندوق های رأی است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۰    
نخست وزیر و رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه از بالکن مرکز این حزب در آنکارا با تقدیر از شرکت شهروندان در همه پرسی تغییر قانون اساسی، گفت که ما برادر و یک ملت واحد هستیم.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی همدان گفت: در یک عملیات حساس و نفس گیر موفق شدند 8 شهروند را از محاصره سیلاب نجات دهند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۹    
رییس جمهور در پیامی با تسلیت و ابراز همدردی با مردم استان های سیل زده اطمینان داد دولت تا ساماندهی نهایی کنار آنها خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۲    
معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیکر دو تن از مفقودان حادثه سیل در شهرستان آذرشهر پیدا شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۲    
تیم ملی ایران با برتری مقابل ایتالیا به مقام قهرمانی جام جهانی فوتبال رومیز (فوتبالدستی) در آلمان دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۷    
حمله هواداران باستیا به بازیکنان لیون پیش از شروع نیمه دوم مسابقه، صحنه های عجیبی را در لیگ فرانسه خلق کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۶    
مدیرکل روابط عمومی هلال احمر از سفر محسن ضیایی و مرتضی سلیمی به استان آذربایجان شرقی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۶    
حزب جمهوری خواه خلق ترکیه با بیان این که در جریان همه پرسی تغییر قانون اساسی این کشور، بی نظمی هایی رخ داده است، گفت که این حزب خواهان شمارش 60 درصد آرا است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۲۸    
رییس دفتر رییس جمهور عسلویه را نماد احقاق حقوق ملت ایران دانست.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ پیرمردی در آتش سوزی منزل مسکونی در سعادت آباد خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۳    
جلسه هیأت وزیران بعدازظهر امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۱    
وزیر ارتباطات گفت: مردم طبقه متوسط به پایین مشکل معیشت دارند و این مشکل جدی است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دیدار از مناطق سیل زده و همدردی با آسیب دیدگان به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۷    
نتیجه شمارش آرای همه پرسی ترکیه حاکی از آن است که شهروندان این کشور به تغییر قانون اساسی رای آری داده اند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۱    
وزیر خارجه کشور مان در بدو ورود به ترکمنستان مورد استقبال قائم مقام وزیر خارجه این کشور قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۵    
شاگردان مورینیو موفق شدند با ارائه یک بازی درخشان،چلسی را در ورزشگاه اولدترافورد شکست دهند تا سایر مدعیان امیدوار شوند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۷    
روسای ستادهای انتخاباتی روحانی در سراسر کشور مشخص شدند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۷    
هیرنفین در شب گلزنی ملی پوش ایرانی اش شکست سنگینی را مقابل آژاکس متحمل شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
در حمله انتحاری یک عنصر تروریست به اردوگاه المبروکات در شمال شرق سوریه دست کم 13 نفر از آورگان سوری کشته شدند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۹    
نتیجه شمارش 50 درصد از آرای همه پرسی ترکیه، حکایت از پیش تازی موافقان تغییر قانون اساسی در این کشور دارد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۵    
نتیجه شمارش بیش از 90 درصد آرای همه پرسی ترکیه حاکی از پیشتازی موافقان تغییر قانون اساسی در این کشور است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۱    
رییس جمهور با تأکید بر اینکه ایران دارای استعداد زیادی برای رشد و توسعه است، اظهار داشت: افتتاح 6 فاز در پارس جنوبی و 4 طرح پتروشیمی روزی بیاد ماندنی برای مردم دلاور بوشهر است و امروز ثابت شد که مسیر ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۱    
وکیل بقایی تاکید کرد: در تمام نظام های حقوقی دنیا این اصل بدیهی و اولیه به رسمیت شناخته شده که تمام اشخاص بی گناه محسوب می شوند مگر آنکه جرم آنها در دادگاه صالح به اثبات رسیده باشد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۱    
از هفته بیست ونهم بوندس لیگا،شاگردان الکساندر نوری از سد حریف خود گذشتند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
هفته سی وسوم لیگ یک فرانسه با پیروزی بوردو در خانه نانت پیگیری شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره آتش سوزی در تقاطع بزرگراه چمران و نیایش گفت: برخی از کارتون خواب های این محدوده ضایعات را آتش زده بودند که موجب ایجاد دود در این ناحیه شده بود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان وارد عشق آباد شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۳    
مراسم افتتاح طرح های پتروشیمی فاز 2 کاویان، تخت جمشید، پارس، MEG مروارید و انتخاب که عصر امروز با حضور رییس جمهوری و وزیر نفت برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۵    
هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس با توجه به پیشنهاد مناسب اروپایی اش در سودای جدایی از جمع تیم قهرمان است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۳    
با پایان یافتن اخذ رأی در مناطق شرقی ترکیه شمارش آرای مردم به همه پرسی اصلاحات قانون اساسی این کشور آغاز شده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۱    
رئیس سازمان میراث فرهنگی با ایران درّودی هنرمند نقاش دیدار و از آثار او بازدید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۰    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران فصل 96-95 را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۶    
مراسم افتتاح طرح های پتروشیمی فاز 2 کاویان، تخت جمشید، پارس، MEG مروارید و انتخاب با حضور رییس جمهوری برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۵    
شورای عالی انتخابات ترکیه از بسته شدن حوزه های رای گیری در سراسر ترکیه خبر و به این ترتیب شمارش آراء تا دقایقی دیگر آغاز می گردد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۳    
لیورپول با برتری مقابل وست برومویچ رده سوم جدول را از منچسترسیتی پس گرفتند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۴    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: رتبه و شاخص های گردشگری ایران در سال 2016 در سطح جهانی 4 پله ارتقا یافته است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۳    
ترکیب دو تیم منچستر یونایتد و چلسی،برای دیدار حساس امشب مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۵    
تیم بسکتبال سه نفره بانوان با کسب عنوان سوم تورنمنت قزاقستان، نخستین عنوان بین المللی خود را به دست آورد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۰    
بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای استان مرکزی در هیأت اجرایی به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۴    
فدراسیون فوتبال در ارتباط با تشکیل و برنامه های تیم ملی فوتبال امید، اطلاعیه ای را صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۳    
معاون سازمان حفاظت محیط زیست از تشکیل مرکز مشترک مهار و کاهش آسیب های گرد و غبار بین ایران و عراق خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۹    
معاون سازمان حفاظت محیط زیست از تصمیمات جدید مجلس برای کاهش آلودگی هوا خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۷    
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس با قهرمانی تیم پارس جنوبی در مجموع دو بخش ساندا و تالو به اتمام رسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۳    
رویترز در گزارشی نوشته:تلاش برای آزاد سازی اقتصاد وابسته به نفت ایران بعد از لغو تحریم های بین المللی به واسطه توافق هسته ای در صورت روی کار آمدن دشمنان اصولگرای روحانی در خطر قرار خواهد گرفت اما ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
پایگاه خبری نیروهای مسلح آمریکا در گزارشی ضمن انتشار بخش هایی از مصاحبه احمدی نژاد با آسوشیتدپرس نوشت ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: در سوالی دیگراز وزیر پرسیده شد که قوه قضاییه بر چه مبنایی حساب باز کرده و تعداد این حساب ها چقدر است میزان واریزی و موارد مصرف را بیان کنید ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
پارلمان انگلیس با هدف انتقام گرفتن از همسر رئیس جمهوری سوریه که با فعالیت در شبکه ای اجتماعی به شایعه پراکنی رسانه های غرب درباره رویدادهای سوریه پاسخ می دهد، لغو تابعیت وی را پیشنهاد داده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۲    
نائب رئیس شورای شهر بنت گفت: آتش سوزی در روستای کد دپ از توابع سفیدکوه بخش بنت سبب سوختن خانه های کپری بیش از 15 خانوار در این منطقه شد.