جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۸    
فدراسیون کاراته روز گذشته اسامی افراد دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی نونهالان را در حالی اعلام کرد که تنها نام دو کاراته کا اصفهانی در این لیست به چشم می خورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۱    
محققان در مراحل اولیه تولید تلفن همراه جدیدی هستند که بدون نیاز به باتری کار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۲    
سمیرم- رئیس دادگستری شهرستان سمیرم گفت: در طی سه سال فعالیت خود در دادگستری شهرستان سمیرم کمتر از 15 مورد طلاق به ثبت رسیده است
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۱    
فیجت اسپینر بلوتوثی محصولی جدید بوده و به تازگی نخستین نمونه آن معرفی شده است. این فیجت اسپینر را می توان با بلوتوث، به گوشی هوشمند خود متصل کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۶    
سازمان بهداشت جهانی در سایت خود ایران را به عنوان کشوری که به سرعت در مسیر شکست دادن بیماریهای غیر واگیر حرکت می کند، معرفی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۹    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای عملیات موفقیت آمیز ارتش این کشور در مناطق مرزی عرسال را تبریک گفت و آن را کامل کننده عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی خواند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۳    
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بالگردهای هوانیروز آتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۹    
اطلاعات مختلف نشان می دهد دمای پنج شنبه گذشته اهواز به گرم ترین دمای تاریخ کره زمین رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل دفتر ارزیابی اقتصادی و مدیریت بهره وری وزارت راه و شهرسازی از انتخاب جاده مخصوص تهران-کرج به عنوان محل راه اندازی سامانه اتوبوس های تندرو BRT حومه ای خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۴    
آکادمی اسکار از 774 سینماگر سراسر دنیا برای عضویت در این سازمان سینمایی دعوت کرد. در این فهرست نام 9 سینماگر ایرانی از جمله لیلا حاتمی و گلشیفته فراهانی به چشم می خورد که با بررسی های بیشتر معلوم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۹    
نطنز- با حضور وزیر بهداشت و درمان ،مرکز جامع سلامت روستای ابیانه افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۹    
معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اسکان تابستانی فرهنگیان را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۶    
سازمان امدادگر ورلد ویژن اعلام کرده است که در برخوردهای مسلحانه در مناطق بحرانی جهان امنیت کودکان رعایت نمی شود و این سازمان امدادگر از دولت آلمان خواسته است که برای بهبود شرایط کودکان در این مناطق ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۳    
نطنز- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه، تریبون ولایت است و باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در آن برای مردم تبیین و تحلیل شود
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۳    
سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان با میهمانی شبانه کودکان اصفهانی در باغ نور کار خود را آغاز کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۲    
وزیر صنعت بدون اشاره به قیمت نهایی پژو 2008 گفت: مبلغ پیش پرداخت 60 میلیون تومانی به منزله دریافت 50 درصد قیمت نهایی نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۳:۱۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: جنجال های حساب شده می تواند مورد سوءاستفاده دشمن قرار گیرد و به فتنه ای جدید تبدیل گردد که به حیثیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ملت ما آسیب جدی وارد سازد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۹    
اولین گفت و گوی شبانه سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان به موضوعات وضعیت فیلمنامه نویسی در سینمای کودک و نوجوان با نگاهی به پنجمین دوره مسابقه فیلمنامه نویسی و بحران های ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۳    
نخستین بولتن جشنواره فیلم کودک و نوجوان منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۱    
بخش مسابقه سینمای بین الملل (نوجوان) با سه فیلم سکوت، بوی کباب و استاد جاسوس ها آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۹    
پویانمایی "کله آهنی" محصول ایران در رده سنی کودک (5 تا 8 سال) در بخش مسابقه آثار پویانمایی ایران و جهان در سالن شماره 3 پردیس سینمایی چهارباغ اکران شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۹    
مسابقه آثار پویانمایی در سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به شکل همزمان به زبان فارسی دوبله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۶    
تهیه کننده فیلم شوکا گفت: به کودکان علاقه زیادی دارم و بر این اساس با توجه به دغدغه های فکری خود نسبت به آنها فیلم شوکا را ساختم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۳    
کارگردان فیلم نسترن های وحشی گفت: فیلم نامه نویس خطابه خوان نیست من با فیلم خودم سخن می گویم امیدوارم توانسته باشم صحبت هایم را درست منتقل کنم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۵۰    
اگر شهدای مدافع حرم نبودند، ایران از لحاظ امنیت با مشکلات بسیاری مواجه می شد اما روحیه از خودگذشتگی و ایثار شهدای مدافع موجب پیروزی های مختلف شد و این پیروزی ها تاثیر مستقیمی بر روی ایران داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۱    
شهردار اصفهان از تصمیمات و برنامه های جدی شهرداری اصفهان جهت تبدیل مقبره صائب تبریزی به پایگاهی برای فعالیت های فرهنگی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: اگر بتوان از فرصت چهار ساله ای که به وجود آمده، به درستی استفاده کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۵    
شهردار اصفهان گفت: باتوجه به اینکه کشور در سال های اخیر در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته اما هیچگاه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در جریان های مختلف سیاسی محدود نشده و مورد وفاق همه مدیران ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۵۹    
با آغاز سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان فیلم های کودک ونوجوان در بورس قرار دارند به ویژه فیلم هایی که مخاطب بیشتری را جذب کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۳    
شهردار اصفهان گفت: امروز اصفهان؛ شهر بین المللی ایران است این شهر توسط یونیسف به عنوان شهر صلح و دوستی و دوستدار کودک انتخاب شده است و می توان گفت هم جشنواره بین المللی کودک و نوجوان هم شهر بین ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۱    
در اولین روز از سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان دوچرخه سواران نوجوان همراه جشنواره شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۱    
کارگاه استاپ موشن ویژه کودکان در کتابخانه مرکزی با حضور پیشکسوت پویانمایی ایران برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۸    
در اولین روز از جشنواره این دوچرخه سواران اصفهانی بودند که پا به رکاب، چرخ سی امین جشنواره را به حرکت در آوردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۸    
در اولین روز از سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان دوچرخه سواران در شهر اصفهان با پروانه ها همراه شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۶    
مسؤول ارتباطات رادئوئی اورژانس استان اصفهان گفت: در راستای تعویض زیر ساخت های آنالوگی به دیجیتال، سیستم دیجیتال در همه مراکز فوریت های پزشکی 115 استان نصب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۰    
تیران-مدیرعامل شهرک های صنعتی کشور گفت: 36 هزار واحد صنعتی و تولیدی امسال فعال و یا توسعه می یابند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۰    
جانباز واقعه هفت تیر گفت: دشمن به دنبال ایجاد و تقویت دو قطبی در جامعه است، ما باید از تاریخ انقلاب عبرت بگیریم و اجاز ندهیم این سیاست دشمن به نتیجه برسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۷    
شهرضا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا گفت: ثبت نام کلاسهای اوقات فراغت از نیمه خرداد ماه آغاز شد و 1200 نفر از خردسالان، نوجوانان وجوانان در این طرح ثبت نام کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۷    
چادگان - امام جمعه چادگان گفت: آتش به اختیار یعنی هر کسی می تواند کار فرهنگی انجام دهد پیشقدم شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۷    
لنجان_امام جمعه موقت زاینده رود گفت: آمریکا دولت تروریستی را تشکیل داده و ادعا می کند که طرفدار حقوق بشر است و این در حالی است که هدف آمریکایی ها از جنایاتی که هر روزه در سطح دنیا مرتکب می شوند که ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۴    
شهرضا - معاون امور جوانان هلال احمر استان اصفهان گفت: طرح تابستانه جمعیت هلال احمر به صورت همزمان از 8 تیرماه در 30 پایگاه این جمعیت در سراسر استان اصفهان، اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۴    
ورزنه - امام جمعه ورزنه گفت: شکست سخت داعش و پاک شدن عراق و سوریه از وجود داعش نیاز به سجده شکر دارد چرا که بعد از چند سال جنایت این تکفیری ها نصرت وپیروزی شامل حال مسلمانان شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۸    
امروز خبرنگاران نوجوان و جمعی از مسئولان شهری از پل سی و سه پل تا گلزار شهدا رکاب زدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۸    
کودکان و نوجوانان و مسئولان جشنواره سی ام فیلم کودک و نوجوان به دوچرخهه سواری در مسیر پل خواجو تا سی و سه پل پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۵    
یک روز قبل از شروع رسمی جشنواره، جشن پروانه ها در باغ نور اصفهان با حضور تعدادی از مسئولان برگزار شد.کودکان و نوجوانان برگزار کننده ی اصلی این جشن بودنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۲    
خبرنگاران نوجوان و دوچرخه سواران به زیارت از قبور مطهر شهدا رفتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۶    
دوچرخه سواران نوجوان به استقبال پروانه های سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان آمدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما به دولت و ملت عراق کمک نمی کردیم، بغداد مورد اشغال داعش قرار می گرفت، این کمک ایران بود که داعش آخرین نفس هایش را می کشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۷    
فریدن - امام جمعه داران گفت: بقا و عزت هر جامعه ای مستلزم رعایت اخلاق و تقوی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۴    
گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: آزادسازی موصل برگ زرینی بر افتخارات رزمندگان عراق در تاریخ این کشور و یادآور ایثار رزمندگان در آزادسازی خرمشهر است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۴    
لنجان_امام جمعه ورنامخواست گفت: کسانی که در لسان شان، حافظان امنیت کشور را تحقیر می کنند، بدانند که نفوذی دشمنند و منافع ملی برای آنها ارزشی ندارد و آنهائی که به دنبال برجام 2و3 و موشکی هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۱    
کاشان - نماینده ولی فقیه در کاشان، منظور از مفهوم آتش به اختیار را همان اصل امر به معروف و نهی از منکر دانست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۱    
نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: بدخواهان نظام اسلامی تلاش دارند با ایجاد حواشی مختلف، افکار عمومی را از پرداختن به موضوعات مهم و مطالبه گری در این خصوص منحرف کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۱    
تیران-رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: حاشیه پردازی نفعی برای کشور ندارد و از توجه به اصل و نیازهای اصلی باز می دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
اصفهان همچون گذشته باز هم به شهر دوچرخه ها تبدیل شده است، تا آنجایی که سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با المان های شهری دوچرخه پیوند داده شده است و حتی اولین روز آغاز آن در شهر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: متاسفانه عده ای معنای درست این واژه را نفهمیدند یا خود را به نفهمی زدند و این واژه را مساوی هرج و مرج قرار دادند و معظم له موضوع آتش به اختیار را صرفا در موضوع مسائل ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
دهاقان-امام جمعه دهاقان گفت:نمازجمعه حج امت اسلامی است مخصوصابرای فقرایی که نمی توانند به حج بروند ثواب شرکت در آن ثبت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۵    
سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: مجلس و دولت باید برای مقابله با آمریکا تصمیم قاطع اتخاذ کرده و به مقابله جدی با آمریکا بپردازند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۵    
پنج اثر نمایشی، به نمایندگی از اصفهان به دومین جشنوارۀ سراسری تئاتر خیابانی روبان قرمز کرمان راه یافتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۵    
تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: عواقب شوم گروه داعش به حامیان و طرفداران آن ها بزودی می رسد و نتیجه این اقدام ظالمانه خود را می بینند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
لنجان_معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به سیاست ایجاد توسعه در روستاها، شرکت شهرک های صنعتی کشور ایجاد نواحی صنعتی در جوار مناطق مستعد روستایی را در دستور کار دارد و امروز شاهد کلنگ زنی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
لنجان_امام جمعه چرمهین گفت: در فاجعه ایرباس وجدان بین المللی مجبور به سکوت شد و افکار عمومی منحرف گردید؛ سایر دولت های جهان با بی تفاوتی خود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: تقویت باورهای دینی و اعتقادات مذهبی مهمترین عامل بازدارنده از آسیبهای اجتماعی و مصون سازی افراد در برابر آن است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۵    
تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اشتغال در شهرک های صنعتی شهرستان تیران و کرون 20 درصد رشد داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۵    
لنجان_بخشدار باغبهادران گفت:در راستای کاهش نرخ بیکاری، حمایت از تولیدات داخلی و کمک به توسعه هرچه بیشتر بخش باغبهادارن با توجه به تعداد بالای متقاضیان احداث کارگاه های صنایع تولیدی کوچک در حوزه مواد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۹    
خطیب جمعه این هفته تهران گفت: یک شخصیتی که ولی امر و فقیه جامع الشرایط، عادل و منادی عدالت، قانون، نظم و رهبر صلح و آزادی و رهبر قانونی است، برای اینکه بنیه فرهنگی کشور قوی شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: کسانی که نسبت به سپاه بی اعتنایی می کنند بدانند اگر سپاه نبود ایران و امنیت آن هم وجود نداشت و این افراد باید فکر خود را اصلاح کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۰    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قضات کشور و استان اصفهان در رسیدگی به پرونده ها فقط به قانون توجه می کنند و قضات فقط یک آقا بالاسر دارند و آن هم خدا است و به غیر از احقاق حق به چیز دیگری توجه نمی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۴    
لنجان_فرماندار شهرستان لنجان گفت: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش های صنعتی و گردشگری فصل جدانشدنی توسعه اقتصادی پایدار در شهرستان لنجان است و اختصاص 72 هکتار زمین به شهرک صنعتی روستای رکن آباد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۱    
لنجان_فرماندار شهرستان لنجان گفت: شهرستان لنجان با توجه به موقعیت استراتژیکی که در استان اصفهان دارد مکانی مناسب برای سرمایه گذاران است و قطعا با اجرای طرح توسعه شهرک های صنعتی شهرستان لنجان می توان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۱    
لنجان_معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اقدامات دولت و پیگیری وزارت صنعت، برای ورود بنگاه های کوچک به بازارهای سرمایه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۸    
نطنز- دبیر دومین جشنواره گیاهان دارویی و طب سنتی نطنز گفت: هدف از برگزاری جشنواره، تقویت توسعه کشت گیاهان دارویی و تولید و اشتغال در این زمینه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۵    
معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز که از یک سو آمریکا کُری می خواند و از سوی دیگر افراد و نهادهای انقلابی مثل سپاه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۵    
نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون گفت: رفتار سلیقه ای بانک ها مانع تحقق برنامه های حمایتی و توزیع بسته های حمایتی دولت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۵    
نطنز- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم، تولید داروهای سنتی با رشد 230 درصدی همراه بوده است
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۲    
ملیکا زارعی، که دیگر همه او را با نام خاله شادونه می شناسند در گفتگو با ایمنا در مورد کیفیت جشن پروانه ها و میزبانی اصفهان از جشنوارۀ فیلم کودک و نوجوان سخن گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۲    
لنجان_امام جمعه فولادشهر گفت:ایّامی که در آن به سر می بریم، یادآور جنایتهای بی شمار آمریکا و سازمان منافقین علیه مردم ایران است که تاریخ و گذر زمان، این جنایتها را به فراموشی نخواهد سپرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۱    
دبیر سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در جشن پروانه ها به مردم اصفهان وعده داد که جشنواره در اصفهان خواهد ماند و دوره های بعدی باشکوه تر برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۱    
پژوهشکدۀ هنر و معماری پنج او هفت جهت تولید یک مجموعۀ تلویزیونی در حوزۀ هنر و معماری فراخوان دعوت به همکاری از متخصصان و هنرمندان و دانشجویان را منتشر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۱    
فیلم سینمایی هشت نفرت انگیز به کارگردانی کوئنتین تارانتینو، 9 تیر ماه در سالن روباز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اکران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۸    
سی امین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان ونوجوان با حضور بچه ها وخانواده های آنها و تنی چند از بازیگران و دوبلورهای معروف فیلمهای کودکان به شکل رسمی افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۸    
تیم ملی تکواندو کشورمان بر سکوی سوم بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ایستاد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۵    
با آغاز سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، آسمان شهر گنبدهای فیروزه ای، پروانه ای شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۵    
کیمیا علیزاده در فینال مسابقات قهرمانی جهان در مقابل حریف ساحل عاجی خود نتیجه را واگذار کرد و نخستین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان در مسابقات جهانی را کسب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۵    
شب گذشته با برگزاری جشن بزرگ پروانه ها در مجموعه باغ نور اصفهان سی امین دوره جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۲    
سی امین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور خانواده های شهدای حرم به طور رسمی افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۴    
مربی قهرمان لیگ های سیزدهم و چهاردهم در ابتدای لیگ هفدهم بدون تیم ماند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۳    
سی امین جشنوارۀ بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، فیلم های خود را در 5 سالن سینمایی این شهر اکران می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۴    
نماینده مردم سمیرم درمجلس با بیان اینکه تعادل بازار لبنیات با خرید تضمینی مناسب شیر توسط دولت عملیاتی می شود، گفت: ثبات بازار دامداری با خرید شیر به نرخ واقعی از دامداران امکان پذیراست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۲    
مراسم ازدواج دروازه بان ملی پوش گیتی پسند با حضور برخی چهره های سرشناس فوتبال و فوتسال اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۳    
رئیس حوزه علمیه اصفهان پس از بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان مرخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۳    
در این خبر فیلمی را از دوران جوانی سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس خواهید دید که تحسین برانگیز است.
  • ۱