شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 2 آبان 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 2 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 3 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 4 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 5 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 6 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 7 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 8 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 9 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 10 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 11 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 12 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 13 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 14 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 15 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 16 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 17 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 18 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 19 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 20 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 21 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 22 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 23 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 24 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 25 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 26 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 27 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 28 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 29 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: یکشنبه آینده درخصوص فرایند انتخاب شهردار آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۱    
سرپرست سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: ایستگاه BRT راه آهن تبریز با اتمام عملیات اصلاح زیرسازی و روسازی توسط سازمان عمران تبریز، بازگشائی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۸    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در شش ماهه نخست امسال 174 بیمار و مصدوم با تلاش پرسنل و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی این استان پس از ایست قلبی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۵۹    
کارشناس امور دارویی و نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: امسال دانشگاه علوم پزشکی اهواز و داروسازان استان خوزستان با تشکیل کمیته های تخصصی ویژه در راستای خدمت رسانی مطلوب به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۸    
تلویزیون در هفته ابتدایی آبان با فیلم های مختلف سینمایی و تلویزیونی میزبان مخاطبان خود می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل دفتر امور میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری معاونت امور باغبانی با بیان این که ایران به لحاظ تولید و سطح زیر کشت خرما در رتبه دوم و از نظر صادرات رتبه پنجم جهان را داراست، گفت: 11 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۹    
55 دستگاه اتوبوس جهت خدمت رسانی به زائران و عزاداران همایش بزرگ اربعین حسینی عازم مرز مهران شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۹    
معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از برنامه این سازمان برای مدیریت هوشمند پارک های حاشیه ای خبر داد و گفت: بر این اساس 120 هزار پارک حاشیه ای به صورت هوشمند در کل تهران مدیریت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع مشکل کمبود گوشی تلفن همراه در کشور، گفت: همچنان با کمبود گوشی موبایل در بازار مواجه هستیم و برای رفع این مشکل، باید مصوبات اجرایی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۵    
شبکه بانکی در شش ماهه اول امسال به یکهزار و 43 شرکت دانش بنیان، معادل 36675.9 میلیارد ریال تسهیلات (به طور متوسط به هر شرکت 35.2 میلیارد ریال) تسهیلات پرداخت کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۹    
سفیر ایران در لندن گفت: این آمریکا است که در یک دو راهی قرار گرفته و راه سومی ندارد، یا با ادامه نقض برجام و حقوق بین الملل کماکان خود را بی اعتبار کند یا با بازگشتن به برجام ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۴    
وزیر امور خارجه ایران به اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم دو شهروند ایرانی به بهانه ادعایی حمایت از طالبان واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۱    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: همراهی با دشمنان و عمل به فراخوان های ضد انقلاب به سود هیچ کس نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به این تعطیلی ها و وقفه هایی که در لیگ وجود دارد، نمی توانیم اردویی برای آماده ماندن تیم برگزار کنیم و این مورد خوب نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۴    
سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه گفت: همزمان با اجرای طرح بصیرت عاشورایی شش وقف جدید به ارزش 400 میلیون ریال در جلگه و جرقویه توسط واقفان نیک اندیش به ثبت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۲    
معاون زنان و خانواده رییس جمهور گفت: در کشور ما زنان حدود 4 سال بیشتر از مردان عمر می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۳    
انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش بذر تقلبی در فلاورجان، پلمب کارگاه بزرگ ساخت ضد یخ تقلبی در اصفهان، واژگونی موتورسیکلت در اتوبان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۶    
با حکم دکتر قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان، احمد رضایی به عنوان مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تصور نمی کردم امروز نهم جدول باشیم اما انتظار صدر را هم نداشتم. جایگاه ذوب آهن با تمام اشتباهات، این جایگاه نیست و مطمئنم جریانی پشت کار است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۱    
نطنز- مسوول امور دام جهاد کشاورزی نطنز گفت:تعداد 73 زنبور دار فعال با پنج هزار کلنی ثبت شده در این شهرستان فعالیت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
ساعاتی قبل یک موتورسوار که بدون استفاده از کلاه ایمنی خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی وارد اتوبان شهید آقابابایی شده بود، به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۴    
شهرضا – اما جمعه شهرضا گفت: اگر مسئولان برای تأمین رفاه مردم تلاش کنند، مشکلات کشور هم حل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۴    
استاندار اصفهان گفت: تنها راه برون رفت اصفهان از بحرانی که مردم نگران آن هستند، اجرای طرح هفتگانه احیای زاینده رود است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، بیانات رهبر انقلاب را در دیدار جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۴    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان گفت: دو راه حل تأمین آب و برقراری انضباط در حوضه آب ریز زاینده رود می تواند در فائق آمدن بر مشکلات، کمک کننده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۶    
فرماندار شهرستان لنجان گفت: یکی از نیازهای اصلی حوزه سلامت، اجتماعی شدن این مهم است، چراکه اجتماعی کردن سلامت می تواند کمک شایانی به جلوگیری از بیمار شدن مردم داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۰    
رییس هیئت جودو استان اصفهان گفت: سال گذشته اصفهان در لیگ جودو کشور رتبه دوم را به دست آورد درحالی که سالهای پیش از آن جز پنج تیم اول هم نبودیم و با توجه به ظرفیت استان امیدوار به کسب مقام اول کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان درخصوص درج تاریخ اشتباه در ویزای برخی از زائران راهپیمایی اربعین توضیحاتی را ارئه داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به مهمترین موارد تخلفات اربعین گفت: مهمترین آن درباره گران فروشی بلیط اربعین بود که 5 شرکت هواپیمایی به دلیل گران فروشی جریمه شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۵    
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برای بررسی عملکرد هیئت ها شاخص هایی مانند همگانی کردن، اعزام به مسابقات و کسب قهرمانی تنظیم شده و عملکرد هیئت ها بر اساس این شاخص ها سنجیده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۴    
رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران از آغاز روال انتخاب شهردار بعدی تهران از هفته آتی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۶    
ذوب آهن در حالی به مصاف پیکان می رود که از آخرین شکستش برابر این تیم بیش از 10 سال می گذرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۷    
رییس مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه های جداگانه ای به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، لوایح الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را به مجمع ارجاع داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۸    
آمریکا و عربستان که پیش از این با مانع تراشی در تشکیل دولت لبنان، به دنبال جلوگیری از حضور نماینده های حزب الله لبنان در پارلمان و پیاده کردن خواسته های خود در این کشور بودند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۸    
نطنز- معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با موافقت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مطالبه جدی مردم و مسئولان، بزودی بیمارستان فاطمیه بادرود به دانشگاه علوم پزشکی کاشان الحاق می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۳    
شهردار اصفهان در صفحه توئیتر خود نوشت: میانگین سن مدیران ارشد شهرداری، 1.5 سال جوان تر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۸    
جایزه کوکومیکس موسیقی جشنواره بوچئون در کره به فیلمی تعلق می گیرد که بهترین استفاده را از موسیقی در روایت برده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۸    
رییس جمهوری قتل فجیع یک خبرنگار منتقد سعودی را محکوم کرد و موضع گیری کشورهای جهان علیه آن را آزمایش و امتحان بزرگی برای مدعیان حقوق بشر بویژه در آمریکا و اروپا دانست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۳    
مدیر کل اداره ارشاد استان اصفهان گفت: یکی از سیاست های برگزاری نمایشگاه کتاب این است که به رونق کار کتاب فروشان اصفهان کمک کند چرا که کتاب فروشی این روزها اقتصادی نیست و در واقع کسی که سرمایه خود را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۹    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: اکنون موضوع مهریه به دلیل افزایش ناگهانی قیمت سکه به یک معضل جدی اجتماعی تبدیل شده است و باید یک راهکار برای آن اندیشیده شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با طرح این پرسش که آیا مشکل کم آبی یک دفعه ایجاد شد، بیان کرد: ما بر نداشته ها و ناتوانی های خودمان نام بحران می گذاریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۵    
فردا ( پنجشنبه) نشست مشترک کارگروه تخصصی ساماندهی صنوف، مشاغل و فعالیت های شهری شهرداری های کشور و کارگروه تخصصی مدیریت عرضه محصولات کشاورزی و مایحتاج مصرفی شهرداری ها در مهمانسرای شهرداری اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۲    
نماینده گلپایگان در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: هنگام صدور مجوز معادن لازم است محدوده روستاها برای واگذاری رعایت شود تا محیط زیست و کشاورزی منطقه از بین نرود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۹    
مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان اصفهان با انتخاب حمید عصارزادگان به کار خود پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۶    
نماینده خوانسار در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: شهرستان خوانسار بازار روز و بازار میوه و تره بار ندارد و این امر معضلات بسیاری برای شهروندان و گردشگران به وجود آورده به گونه ای که شهروندان برای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۴    
شهرضا-معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرضا گفت: عدم توجه به موارد ایمنی در ساخت و بی اعتنایی به ایمنی در بهره برداری، از دلایل بروز حریق در ساختمان های بلند مرتبه در این شهرستان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۱    
منطقه 13 شهرداری اصفهان صبح امروز - چهارشنبه- با اجرای طرح "هر هفته هم رکابی" میزبان مدیران و مسئولان شهرداری، اعضای شورای شهر و اهالی منطقه 13 اصفهان بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۱    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: از روز شنبه سامانه بارشی در همه مناطق استان اصفهان فعال شده و بارش باران را برای اکثر مناطق پیش بینی می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۵    
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب، اول ارتقای سطح فرهنگی جامعه و سپس ارتقای سطح مطالعه جامعه است که بر اساس برنامه ریزی ها و با همکاری متولیان امر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: 40 کودک در استان اصفهان از ابتدای سال جاری به دلایل مختلف از سوی خانواده سلب حضانت و به بهزیستی تحویل داده شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۷    
شهرهای زیرزمینی و اسرارآمیز را شاید فقط در فیلم ها دیده باشیم، اما آیا هیچگاه تصور وجود یکی از این شهرها را در دنیای واقعی و در مرکز کشور خودمان را کرده اید؟هزار و 400 سال پیش نیاکان ساسانی ما در نوش ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: به دلیل صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، دیدار های هفته یازدهم و دوازدهم این تیم لغو شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۱    
چهل و هفتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مخالفت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۳    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: 90 درصد اعتبارات طرح اشتغال فراگیر جذب شده است که در صورت اجرای این طرح ها زمینه اشتغال 200 نفر در شهرستان فراهم می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۲    
یک کارشناس شهرسازی فرونشست شهر را زلزله ای خاموش در کمین شهرهای تاریخی دانست و گفت: از مقامات کشوری و استانی انتظار می رود قبل از اینکه شهرهای مرکزی به زیر خاک بروند، چاره ای برای زاینده رود بیندیشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۶    
مردان به دلیل نوع سبک زندگی، بیشتر از زنان در معرض آلزایمر هستند. استرس زیاد، ضربات مغزی، فشار خون، دیابت، بد غذایی، کم تحرکی و دود سیگار عوامل تشدید کننده بیماری آلزایمر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۷    
نماینده کشاورزان استان اصفهان با بیان اینکه مشکلات کشاورزان را تا دیر نشده با مدیریت صحیح باید رفع کرد، افزود: حرف و مطالبه کشاورزان این است که از حقابه های ما برداشت نکنید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۴    
در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان، تیم های ذوب آهن و سپاهان رو در روی حریفان خود صف آرایی می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۴    
سردار ایوب سلیمانی به جانشینی فرماندهی نیروی انتظامی منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۱    
یک بررسی جدید که در مقیاس وسیع صورت گرفته است نشان می دهد که حتی انجام ورزش های شدید به منظور ایجاد توانایی های فیزیکی نیز باعث افزایش طول عمر افراد می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۲    
تعرفه نرخ خدمات حمل و نقل بار و کالا و صدور بارنامه وسایل نقلیه درون شهری و حومه شهر اصفهان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۶    
دهاقان – رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان گفت: نگهداری سگ حتما باید با نظارت شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۶    
مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان گفت: تا کنون 147 هزار اصفهانی برای زیارت اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سه نوع جراحی برای تغییر رنگ چشم اجرایی شده است که در هر سه روش شخص به ایده آل و خواسته خود نخواهد رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۳    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی در روز شنبه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۳    
تیم بسکتبال نارسینا در نخستین هفته لیگ برتر بسکتبال بانوان، میزبان تیم نامی نو خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۰    
معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث استان اصفهان گفت: در بسیاری از زمینه ها برای ثبت جهانی میراث ملموس و ناملموس که حق کشور است کوتاهی شده است و نیازمند پیگیری جدی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۰    
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان از اجرای طرح ساماندهی اطراف منارجنبان خبر داد و گفت: سرمایه گذار پروژه از طریق فراخوان از سوی شهرداری اصفهان تعیین شده است و اکنون در مرحله ارزیابی میزان سرمایه برای اجرای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۴    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: چهار هزار خانوار از اقشار آسیب پذیر در استان به دلیل وضعیت معیشتی و تورم حاکم بر جامعه طی دو ماه گذشته به خانوارهای تحت پوشش کمیته ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۴    
وزیر کشور گفت: از مردم خواهش می کنم به اطلاعیه ها و دستورالعمل های نهادهای مرتبط به اربعین توجه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۱    
لنجان-رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان کاهش بیماری های غیرواگیر را در گرو اجتماعی کردن نظام سلامت دانست و گفت: صرف نداشتن بیماری جسمی به معنای سلامتی نیست ، بلکه داشتن آرامش روحی و روانی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۱    
یکی از جایگاه داران سوخت در اصفهان با بیان اینکه برای صرفه جویی و مصرف صحیح سوخت باید از روش فرهنگ سازی بهره برد، گفت: نمی توان از کارت سوخت به عنوان ابزاری برای کنترل قاچاق بنزین استفاده کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۸    
مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: در برنامه اصفهان1400پیرامون ساخت و سازها و معماری شهری هدف مهمی با عنوان توسعه متوازن شهر و بهبود خدمات و زیرساخت های سازگار با محیط زیست وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۵    
اتوبوس رفت که برود اربعینش را دریابد؛ سال هاست جاده کربلا کوچک و بزرگ نمی شناسد؛ همه دوست دارند اربعینی شوند؛ اما اینها با اینکه تاکنون به نینوا نرفته اند و ستون های این جاده را ندیده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۲    
رییس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از اصلی ترین مشکلات در مدیریت شهری، ناقص بودن آمار و اطلاعات در بخش های مختلف است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۹    
شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: تیم پاورلیفتینگ بزرگسالان شهرضا، قهرمان مسابقات کشور شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۶    
مدیر کل اداره ارشاد استان اصفهان گفت: یکی از سیاست های برگزاری نمایشگاه کتاب این است که به رونق کار کتاب فروشان اصفهان کمک کند چرا که کتاب فروشی این روزها اقتصادی نیست و در واقع کسی که سرمایه خود را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۱    
انار یکی از میوه های خوش طعم پاییزی است که خواص بسیار زیادی برای سلامت افراد دارد. این میوه جادویی آهن زیادی دارد که برای کم خونی مفید بوده و به پاکسازی کبد کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۵    
طرح های خاتم چونان موزاییک با محاسبۀ دقیق هندسه، چوب و فلز و استخوان را به هم بافته است و در آثاری نموده یافته که گویی ختم هنر است چونان نگین انگشتری بر ختم یک سند...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۹    
یک کارشناس حمل و نقل داشتن هوای سالم را در گرو استفاده از سیستم حمل و نقل پاک دانست و گفت: توجه به سیستم حمل و نقل پاک ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۱    
دانشمندان سازمان ناسا به تازگی یک کوه یخی غول پیکر جدید در قطب جنوب کشف کرده اند که مستطیلی شکل است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۱۶    
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با متهم کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی به نقض تعهدات و توافقاتشان با فلسطین، گفت: ماهم به این توافق ها پایبند نخواهیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۱۰    
رییس جمهور آمریکا اقدام سعودی ها در خصوص قتل روزنامه نگار منتقد را بدترین سرپوش گذاری در تاریخ سرپوش گذاری ها توصیف کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۷:۰۱    
مشاور شهردار اصفهان در امور بانوان با بیان اینکه عمل به حقوق شهروندی در واقع رعایت حق الناس است، گفت: اگر همه به منشور حقوق شهروندی پایبند شوند و آن را اجرا کنند ...