سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 26 مهر 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مهر 1395 ایران آنلاین 2 مهر 1395 ایران آنلاین 3 مهر 1395 ایران آنلاین 4 مهر 1395 ایران آنلاین 5 مهر 1395 ایران آنلاین 6 مهر 1395 ایران آنلاین 7 مهر 1395 ایران آنلاین 8 مهر 1395 ایران آنلاین 9 مهر 1395 ایران آنلاین 10 مهر 1395 ایران آنلاین 11 مهر 1395 ایران آنلاین 12 مهر 1395 ایران آنلاین 13 مهر 1395 ایران آنلاین 14 مهر 1395 ایران آنلاین 15 مهر 1395 ایران آنلاین 16 مهر 1395 ایران آنلاین 17 مهر 1395 ایران آنلاین 18 مهر 1395 ایران آنلاین 19 مهر 1395 ایران آنلاین 20 مهر 1395 ایران آنلاین 21 مهر 1395 ایران آنلاین 22 مهر 1395 ایران آنلاین 23 مهر 1395 ایران آنلاین 24 مهر 1395 ایران آنلاین 25 مهر 1395 ایران آنلاین 26 مهر 1395 ایران آنلاین 27 مهر 1395 ایران آنلاین 28 مهر 1395 ایران آنلاین 29 مهر 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۵۴    
رییس جمهور مستعفی یمن، موافقت خود با آتش بس سه روزه در یمن را به اطلاع سازمان ملل رساند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۵۱    
یک زن ایزدی از اهالی شهر سنجار در غرب موصل از جنایات داعش و نقض حقوق انسانی وی و فرزندانش در مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی پرده برداشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۷    
نیروهای بسیج مردمی عراق دروازه شمالی پادگان طارق را گشودند و ابومعاذ سرکرده امنیتی داعش را در الکرمه عراق به هلاکت رساندند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۵    
وزیر مشاور در امور اطلاع رسانی اردن آغاز نبرد آزاد سازی شهر موصل را مرحله ای سرنوشت ساز برای نابودی داعش در عراق دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۲    
نیروهای مردمی عراق در استان دیاله از ضبط و انهدام پایگاه البغدادی در عملیات پیش دستانه در شمال شرق بعقوبه خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه ایران پیرامون مسائل منطقه ای گفت و گو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۳    
بزرگ ترین رزمناو هسته ای جهان به سمت دریای مدیترانه حرکت کرد تا از ناوگان روسیه در نزدیکی سواحل روسیه در جنگ علیه داعش پشتیبانی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۱    
تیپ 24 بسیج مردمی و لشکر پنجم ارتش عراق، با پاکسازی یک دره استراتژیک در شمال شرقی استان دیاله، بقایای سنگرهای زیرزمینی و تجهیزات داعش را به کنترل خود در آوردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۸    
بزرگترین مرکز دیالیز کشور در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۸    
سازمان ملل روز دوشنبه ضمن استقبال از آتش بس هشت ساعته از سوی روسیه در حلب، گفت، این مدت زمان برای ارائه کمک های بشردوستانه کافی نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۵    
اولین روز مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان در تایلند با کسب مقام سومی تیم ایران در بخش "هوپ تاکرا" و دو پیروزی نمایندگان ایران در بخش "رگو" به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۲    
تیم ملی کبدی ایران بعد از چهار پیروزی پیاپی در رویارویی با لهستان متحمل شکست شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۹    
کشورهایی که با خواست و هماهنگی دولت عراق در صحنه مبارزه با تروریسم و بیرون راندن داعش حضور دارند، حُسن نیت داشته و به جبران برخی خطاهای گذشته، رفتار جدی و صادقانه در مبارزه با تروریست ها داشته باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی رشد اقتصادی سه ماهه اول سال جاری را 5.4 اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۳    
هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ در ادامه فعالیت های تبلیغاتی اش در توییتر این بار نیز پست متفاوتی منتشر کرد. نامزد دموکرات ها در این پست ترامپ جمهوری خواه را خطاب قرار داد و نوشت:
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۰    
رئیس بانک مرکزی با اشاره به این که نرخ ارز واقعی است، گفت: نرخ ارز در دولت روحانی ثابت نمانده و تغییرات با شیب ملایمی داشته و برخورد بانک مرکزی با نرخ ارز منطقی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۳    
ایران آنلاین / محمد خدادی مدیر عامل ایرنا با صدور احکامی به جابجایی در مدیریت های این سازمان مبادرت کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۰    
رییس مرکز آمار ایران گفت: شمار ثبت نام کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا ساعت 6 عصر امروز (دوشنبه) به هفت میلیون و 820 هزار خانوار رسید که 26 میلیون و 320 هزار نفر از جمعیت کشور را در بر می ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۴    
خبرگزاری شینهوای چین روز دوشنبه گزارش کرد، زلزله ای به بزرگی 6،2 در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در شمال غرب این کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۱    
شورای نگهبان چهارشنبه هفته جاری 28 مهرماه تشکیل جلسه می دهد و در این نشست قرار است برخی از مصوبات مجلس شورای اسلامی و همچنین هیأت وزیران مورد بحث و بررسی قرار دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۵    
ایران آنلاین / در حالیکه ساعتی قبل عملیات بزرگ آزادسازی موصل آغاز شده است ، داعش با انتشار یک فایل ویدئویی از اعدام وحشیانه شماری از کسانی که آنها را "جاسوس" نامیده خبرداد. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۳    
افزایش آمار خشونت در میان دانش آموزان پسر ، منوط شدن تخریب علاالدین به حکم شورای تامین ، انفجار مدرسه ای در پایتخت ، توضیحات فرمانده ناجا درباره احتمال افزوده شدن مرزی جدید برای خروج زائران اربعین ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۹    
ذخیره گاه جنگلی ارس چهارطاق شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری مربوط به دوران چهارم زمین شناسی در فهرست آثار ملی طبیعی ثبت شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۶    
مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق در بیانیه ای اعلام کرد که چهار روستای دیگر استان نینوا آزاد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۴    
در حالی که برخی رسانه ها از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه سیده زینب در دمشق خبر داده بودند، اما یک منبع امنیتی سوری این اخبار را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۱    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که آتش بس انسانی در حلب در 20 اکتبر (پنجشنبه 29 مهر ماه) برقرار خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۸    
تیم فوتبال جوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا با ژاپن نیز به تساوی رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۲    
رئیس جمهوری عراق از آزادسازی کامل موصل تا صبح فردا خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۹    
رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم خاتمه دادن به پرونده حوادث انتخابات سال 88 گفت: مسائل و مشکلات سال 88 باید در یک فضای کارشناسی ریشه یابی شود و سهم هر فرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی با اشاره به ادعای یکی از نامزدهای انتخابات آمریکا مبنی بر تقلب در انتخابات این کشور به واکنش باراک اوباما به این ادعا پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۸    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: پیرو اعلام قبلی، یک هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت مرابحه گندم در بازار بورس ثانویه به حساب گندمکاران واریز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۵    
گزارش جدید وزارت خارجه از روند اجرای برجام امروز به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارائه شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۱    
وکیل یاسین رامین همسر مهناز افشارگفت: مدارک جدیدی که از آلمان رسیده بود به بازپرس پرونده ارائه شد و با توجه به اینکه قرار وثیقه 29 میلیاردی تاکنون تغییری نکرده امیدواریم با این مدارک جدید قرار وثیقه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۸    
رئیس مرکز آمار با بیان این که مرجع رسمی تولید و ارائه آمار را شواری عالی آمار معرفی می کند گفت: انتظار ما این است که در شورای عالی آمار به زودی اعلام شود چه نهادی باید کدام آمارها را تولید کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۸    
رییس مجلس شورای اسلامی نشست لوزان درباره سوریه را بی نتیجه دانست و گفت: مبارزه جدی با تروریسم نیازمند توجه به ریشه های فرهنگی این مساله است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۵    
بر اساس گزارش های رسمی دولت، قیمت تخم مرغ 2.5 درصد، برنج 1.1درصد، حبوب 0.4درصد، میوه های تازه 0.5 درصد، مرغ 9.8 درصد و روغن نباتی 0.1 درصد طی هفته منتهی به 23 مهرماه رشد داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۵    
شش بازیکن از سوی فدراسیون بدمینتون به چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان مردان ایران دعوت شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۲    
قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه 30 درصد مواد غذایی در ایران از مزرعه تا زمان تهیه و مصرف دور ریخته می شود، بر لزوم اصلاح فرهنگ غذایی در کشور تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۲    
تاکنون 6 تیم برای حضور در مرحله دوم لیگ کشتی باشگاه های کشور، اعلام آمادگی کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۹    
احمد فاضلیان درباره خبر بازداشت سرکرده باند پیچیده قاچاق مواد مخدر، گفت: بازداشت متهم که با تشکیل یک باند بین المللی و تحت عنوان شرکت توریستی و ترانزیتی اقدام به قاچاق مواد مخدر از طریق دریا و خشکی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۹    
رئیس هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت با تکذیب شایعه نامزدی اش برای انتخابات ریاست جمهوری، انگیزه شایعه پردازان را بی اعتماد کردن مردم به مبارزه این نهاد با فساد خواند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۹    
جواد خیابانی که به دلیل عارضه ی ستون فقرات در بیمارستانی در شهر تبریز بستری است، پس از عمل جراحی حال عمومی اش را خوب توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۶    
جدا شدن داربست از نمای ساختمان در حال احداث، با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۶    
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در حالی طی روزهای اخیر میزبان نایب قهرمان جهان بود که فدراسیون فوتبال در اتفاقی تکراری و البته عجیب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: یک سوم از فضاهای آموزشی کشور استاندارد نیست که امیدواریم در برنامه ششم توسعه با همکاری دولت و مجلس اصلاح شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۰    
کابینه کویت 6 آذر را زمان برگزاری انتخابات پارلمانی را تعیین کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۰    
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران متعهد شد تا سال 2030 حدود 80 درصد موارد بروز سل را کاهش دهد اما این بیماری در بین معتادان، زندانیان،فقرا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۷    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دو قطبی اگر صرفا به معنای رقابت انتخاباتی باشد و دو طرف اخلاق سیاسی را رعایت کنند مشکلی ایجاد نمی کند ولی دو قطبی از نوع آنچه که در سال 88 تجربه کردیم که متاسفانه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۱    
عضو تیم ملی کاراته گفت: تمرینات بسیار خوبی را طی ماه های گذشته پشت سرگذاشتیم و با اجرای برنامه های کادر فنی و فراهم شدن شرایط لازم هیچ بهانه ای برای نتیجه نگرفتن در رقابتهای جهانی نداریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۸    
با حکم مدیرعامل مجموعه پدیده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی این مجموعه معرفی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۶    
وزیر دادگستری از تدوین مجازات های جایگزین برای متخلفان اقتصادی مرتبط با استاندارد، واردات، صادرات، تولید و کسب و کار خبر داد و گفت: به این ترتیب، به جای مجازات های مالی و زندان و امثال آن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۳    
منابع خبری از انفجار خودروی بمبگذاری شده در منطقه زینبیه (س) دمشق خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۰    
نایب رئیس اتحادیه سراسری زنبورداران درباره عرضه عسل های تقلبی در بازار هشدار داد و گفت: عسل های تقلبی زیادی در بازار عرضه می شود که خارج از کندو و بدون دخالت زنبور ساخته می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۴    
رییس جمهوری، توسعه و تحکیم روابط با کشورهای آفریقایی را از اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تاکید کرد که تهران برای گسترش همکاری ها با ساحل عاج در همه حوزه ها بویژه اقتصادی، آماده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۴    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه لیست منتشر شده از املاک واگذار شده شهردار به افراد خاص، مهر محرمانه نداشته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۱    
با حضور اعضای شورای مرکزی خانه احزاب روسای کمیته های تخصصی هفت گانه این خانه انتخاب شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۱    
بیمه ایران بیش از 52 میلیارد و 270 میلیون ریال به بازماندگان و حادثه دیدگان آتش سوزی دبستان دخترانه روستای شین آباد پرداخت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۸    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناجا در صورت اضافه شدن مرزی جدید برای راهپیمایی اربعین خبر داد و در عین حال گفت که بعید است مرز جدیدی اضافه شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۵    
وزیر خارجه عربستان که کشورش در باتلاق یمن گرفتار شده است از تمایل ریاض برای آتش بس خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۲    
مرز پاکستان و افغانستان در منطقه خرم ایجنسی به دنبال نگرانی های امنیتی برای چهارمین روز پیاپی مسدود ماند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۹    
منابع محلی از فرار ابوبکر البغدادی سرکرده داعش از این شهر و پایان دوران سرکردگی وی بر این گروه تروریستی خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۶    
معاون اول رییس جمهوری خطاب به شرکت های خارجی علاقه مند به همکاری در بخش نفت و گاز گفت: ضوابط شفاف و روشنی در این زمینه تعیین شده و نیازی به لابی های غیراصولی و پادوهای غیرواقعی نیست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۲    
رئیس کل مبارزه با مصرف دخانیات کشور گفت: در کشور ما هزینه روزانه مصرف سیگار 10 میلیارد تومان است و دولت دو برابر این رقم را خرج بیماری های ناشی از مصرف سیگار می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۶    
در سفر وزیر ارتباطات آذربایجان به ایران میان دو کشور برنامه هایی برای همکاری های دوجانبه طراحی و تنظیم شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۶    
عناصر شورشی گروه تروریستی 'داعش' اعلام کرده اند که همسر سرکرده این گروه دستگیر، ولی 'ابوبکر البغدادی' به 'رقه' در سوریه فراری شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۵    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به سیاست های کلی انتخابات که اخیراً از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، از دستور تشکیل کمیته ای ویژه به ریاست دادستان کل کشور برای استخراج موارد مربوط به دستگاه قضایی خبر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۲    
ستاد اطلاع رسانی جنگ اعلام کرد نیروهای عراقی با وارد کردن خسارت ها و تلفات سنگین به گروه تروریستی داعش، به اطراف شهر حمدانیه در جنوب شرق موصل رسیده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۰    
نیروهای عراقی در 4 محور اصلی با عناصر گروه تروریستی در موصل و اطراف آن درگیر هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۷    
وزیر نفت با اشاره به پروژه ستاره خلیج فارس گفت: فاز اول ستاره خلیج فارس امسال به بهره برداری می رسد و فازهای بعد نیز در سال بعد بهره برداری می شود و دیگر واردکننده بنزین نخواهیم بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۴    
کیمیا علیزاده به دلیل جراحی از ناحیه زانو در بیمارستان بستری است. رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش امروز با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۱    
مایشگاه سفال و معرق "فردا در آئینه" شامل آثار هنری زیور پروین (رشته کار آفرینی)، معصومه عطائی (رشته سفالگری) و محسن مرتضوی (رشته معرق) که از قربانیان اسیدپاشی هستند، در نگارستان شهر برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۸    
جواد خیابانی روز گذشته در بیمارستان بین المللی تبریز تحت عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۵    
وزیر اطلاعات در ملاقات با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد که امروز با وجود همه ناامنی های منطقه، امنیتی بر ایران اسلامی حکم فرماست که در هیچ کشوری وجود ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۵    
طبق اسناد منتشر شده جدید توسط ویکی لیکس رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از تلاشهایش برای مقابله با برنامه هسته ای ایران شایعه استفاده از یک پایگاه نظامی در عربستان برای انجام یک حمله هوایی به ایران را ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۲    
براساس شواهد موجود پای او در زندان پیچ خورده و دچار آسیب دیدگی شده به همین دلیل با عصا به دادسرای تهران آمده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فرد معتادی که به خاطر نداشتن پول شیشه اقدام به قتل ساقی موادمخدر کرده بود، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۰    
همزمان با اولین ساعات شروع عملیات آزادی موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق، لحظاتی قبل یک انفجار مرکز بغداد را لرزاند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۵    
با انصراف آرش معیریان از کارگردانی همسایه ها ، ادامه ساخت این سریال به مهران غفوریان محول شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۶    
مرد جوان دوزنه که با طرح دسیسه ای مرگبار، رمال جوان را به خانه اش کشانده و در فرصتی مناسب او را به قتل رسانده بود با ردیابی های کارآگاهان پلیس جنایی تهران شناسایی و دستگیرشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۱    
سازمان عفو بین الملل با انتشار گزارشی ضمن انتقاد از نحوه رفتار استرالیا با مهاجرین، کمپ های اختصاص یافته از سوی دولت کانبرا برای مهاجرین را محلی برای شکنجه آنها دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۵    
هیئت مدیره خانه موسیقی در جلسه 25 مهرماه، با اکثریت قاطع آرا حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیرعامل دوره جدید انتخاب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۲    
منابع عراقی از فرار سرکرده گروه تروریستی داعش به سوریه خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۹    
بیرانوند صبح امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۹    
دومین کنگره راهبردی نفت و نیرو با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و بیژن زنگنه،وزیر نفت، آغاز به کار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۹    
منابع محلی در استان نینوای عراق اعلام کردند که ابو بکر بغدادی، سرکرۀ گروه تروریستی داعش، از یک حملۀ هوایی در منطقۀ جنگل موصل جان سالم به در برده اما یکی از فرماندهان مهم این گروه در این حمله کشته شده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۰    
واروارا کارائولوا، دختر دانشجوی روسی که سال گذشته به اتهام قصد پیوستن به گروه تروریستی داعش در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه بازداشت شده بود، در روسیه محاکمه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۸    
تماشاگران در موضعی کاملا مخالف منتقدان سینمایی از فیلم تازه بن افلک استقبال کردند تا فیلم حسابدار پرفروش ترین فیلم سینمای آمریکا در هفته گذشته شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۸    
رئیس مرکزتحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بااشاره به ساخت 80 درصد دستگاه اتوماتیک قطع کن گاز درداخل،گفت: نصب این دستگاه برای کاهش خطرات زلزله در ساختمانهای با ارتفاع بیش از 8 طبقه اجباری است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۹    
مهناز افشار سخنگوی کمپین کودکان بدسرپرست و بازیگر سینما، در نامه ای به شهیندخت مولاوردی از او خواست صدای کودکان بد سرپرست را به رییس جمهور برساند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۱    
جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان مرکزی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با هدف بررسی مشکلات و نیاز های استان و اتخاذ تصمیمات لازم به منظور ایجاد توسعه و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۱    
امین حیایی در فیلم جدید حمید نعمت الله با گریمی متفاوت بازی می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۸    
پروژه سینمایی اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی مستانه مهاجر اول آبان ماه در مازندران کلید می خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۶    
روزنامه القدس العربی امروز(یکشنبه) در تارنمای اینترنتی خود با انعکاس نامه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درارتباط با نرگس محمدی، به اشتباه تصویری از هنرپیشه سریال ستایش را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۶    
مدیر منطقه خاورمیانه رنو با بیان اینکه خودروی کویید با سایپا در ایران تولید نخواهد شد، قیمت این خودرو را 31 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: احتمالا این خودرو را با ایران خودرو تولید می کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۳    
معامله گران بورس تهران امروز شاهد بازاری متعادل و رِنج شده همسو با خودنمایی معدنی ها و برخی تک سهم های گروه پتروشیمی بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۰    
فرمانده سازمان مبارزه با تروریسم در عراق از ساکنان شهر موصل خواست در طول عملیات نظامی که بامداد امروز برای آزادسازی این شهر از دست گروه داعش آغاز شده است، در خانه های خود بمانند و از شهر خارج نشوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۷    
مسئول دبیرخانه کمیته انتخابات جبهه اصلاح طلبان گفت: دنبال برگزاری همایش سراسری اصلاح طلبان هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۸    
محققان اسکلتی را متعلق به عصر برنز در نزدیکی قصر نستور در یونان کشف کرده اند که بررسی ها نشان می دهد متعلق به جنگجوی عصر برنز (3500 سال پیش)، مردی زیبا چهره با موهای سیاه بلند بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۵    
در بازار امروز - دوشنبه - دلار آمریکا با ادامه روند کاهشی قیمت به 3591 تومان رسید و سکه تمام طرح جدید نیز با شیبی آرام به سمت کاهش حرکت کرد و یک میلیون و 84 هزار تومان معامله شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۹    
مقامات و گردانندگان دولت های نهم ودهم همواره مدعی بودند اصل مهجور شده ساده زیستی را که یکی از شعارها و مولفه های انقلاب اسلامی بود ...
  • ۱