شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 3 اردیبهشت 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 2 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 3 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 4 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 5 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 6 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 7 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 8 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 9 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 10 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 11 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 12 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 13 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 14 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 15 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 16 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 17 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 18 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 19 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 20 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 21 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 22 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 23 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 24 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 25 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 26 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 27 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 28 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 29 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۴    
خرما می تواند خواص سلامتی بسیار عالی داشته باشد، منابع غذایی فراوان موجود در خرما از خواص این میوه کوچک بسیار شگفت انگیز می باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
بنابر گفته رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی، در مورد رسیدگی به شکایات تخلفات راهنمایی و رانندگی دو فرآیند وجود دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
پس از راه اندازی بازار رهن ثانویه برای اولین بار در تاریخ بازار سرمایه کشور، شرکت تامین سرمایه بانک مسکن درصدد است تا برای اولین بار نسبت به طراحی و انتشار اوراق جعاله به منظور تامین مالی حمل و نقل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر مبنای آن ارزش دلار و پوند انگلیس به همراه 16 ارز دیگر نسبت به روز گذشته کاهش و 17 ارز همچون یورو افزایش داشتند و 4 ارز نیز ثابت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۶    
دکتر علی صالح آبادی گفت: گسترش روابط کارگزاری بانکی در کشورهای هدف و در پی آن گشایش و ابلاغ ال سی در کشورها از برنامه های راهبردی بانک توسعه صادرات است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۳    
جشنواره بین المللی فیلم تریپولی لبنان از فیلم رفتن ساخته برادران محمودی برای حضور در بخش رسمی رقابتی خود دعوت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران با بیان اینکه تا پایان شهریور در تمامی شعب این اداره کل طرح پرونده الکترونیک اجرا می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت از راه اندازی شعبه بانک ملی ایران در نجف خبر داد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با اعیاد شعبانیه، جشنواره فروش محصولات خود را در اردیبهشت ماه با هشت طرح متنوع آغاز کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۴    
رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی زائران حج 96 در کاروان های اعزامی در آینده نزدیک خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
بنیاد سینمایی فارابی 8 فیلم جدید را در بیستمین بازار بین المللی فیلم ایران عرضه می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۶    
نتیجه یک نظرسنجی از دانش آموزان دوره متوسطه در انگلیس نشان می دهد مشغولیت بیش از حد پدر و مادرها با تلفن همراه خود مخل زندگی خانوادگی است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۳    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه با افزایش 35 واحدی به رقم 79 هزار و 425 واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۳    
پیرو اطلاعیه مشترک وزارت صنعت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حمل بار بدون ثبت در سامانه جامع انبارها ممنوع شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۴    
عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه تامین اجتماعی گفت: دولت یازدهم با ساماندهی تامین اجتماعی آرامش خوبی را بر آن حاکم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۹    
امکان دریافت شماره شبای حساب الکترونیکی به منظور درج در سامانه سهام عدالت به منظور واریز سود سهام عدالت در سایت و شعب بانک دی میسر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۶    
بیمارستان بانک ملی ایران به مناسبت هفته سلامت اقدام به برپایی پایگاه سلامت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: توسعه شعب ارزی و افزایش کیفیت خدمات ارزی از اولویت های بانک در سال جاری به شمار می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
فدراسیون بسکتبال با نناد ترونیچ قراردادی دو ساله ثبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۴    
شیر برای سلامت بدن بسیار ضروری است اما نوشیدن شیر فاسد یا آلوده می تواند باعث بیماری های خطرناکی شود. روش های تشخیص شیر سالم در اینجا معرفی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
آماده کردن یک فنجان چای زحمت زیاد یا هنر خاصی نمی طلبد ولی رعایت برخی نکات ارزش غذایی یک فنجان چای را افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
میگرن چشمی از خانواده سردردهای میگرنی محسوب می شود به طوری که عملکرد مغز و اعصاب را تحت تاثیر قرار داده و دید افراد را کاهش می دهد. درمان نکردن به موقع آن عواقب جبران ناپذیری را متوجه فرد می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۴    
در چهارمین روز از جشنواره جهانی فجر بیش از سی فیلم در بخش های مختلف در پردیس چارسو نمایش داده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۴    
سعید کمالی دهقان نویسنده گزارش اخیر روزنامه گاردین در مورد بسته شدن حساب بانکی برخی از ایرانی ها در انگلیس، با انتشار یادداشتی در صفحه توئیترش عنوان کرد، 'رسانه های مخالف دولت' (روحانی) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۵    
مراسم بهره برداری از طرح شبکه دسترسی برپایه فیبر نوری (تانوما) شرکت مخابرات ایران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۱    
فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان با استقبال تماشاگران ایرانی و خارجی در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۰    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: بازیکنان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار مقابل الهلال به میدان می روند، انگیزه بالایی دارند و نگران غایبان سرخپوش نیستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۱    
در رقابت های سوپر لیگ یونان المپیاکوس توانست در حضور بازیکن ایرانی اش به راحتی جیانینا را شکست دهد و قهرمان این بازی ها شود اما پانیونیوس در نبود مهاجم ایرانی اش مغلوب کرکرا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۸    
تیم ملی ایران در آخرین دیدارش از مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا لبنان را برد و قهرمان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۰۹    
آرسنال توانست با شکست منچسترسیتی به فینال جام حذفی انگلیس صعود کند و حریف چلسی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تاکید کرد که این باشگاه به توافقش با باشگاه استقلال بر سر سرور جباروف بازیکن ازبکستانی پایبند است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تیم داوری ایران دیدار تیم های صفا لبنان و الوحده سوریه را در چارچوب رقابت های ای.اف.سی. کاپ قضاوت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۳    
شهاب جهانیان بعد از کناره گیری از استقلال پیامی را منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۷    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که با بالا رفتن و پایین آمدن سریع از پله ها می توان انرژی کسب کرد و این روش حتی از نوشیدن قهوه هم موثرتر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
ایران اکونومیست - فیلم : عجیب ولی واقعی تعقیب و گریز فیلم : لحظۀ بلعیده شدن خودرو با سرنشینانش فیلم : قدرت خیره کننده یک خودرو برای بالا رفتن از صخره ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت برخی اقلام مهم را در بهمن ماه 95 نسبت به ماه مشابه در سال 94 بررسی کرد و در زمینه تیرآهن نمره های 14، 16 و 18 قیمت هرکیلو گرم بطور میانگین رشد 18.5 درصدی را نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۸    
صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک اعلام کرد: ارزش ضمانت نامه های صادره و تمدیدی برای صنایع کوچک در سال 95 به بیش از هزار و 800 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با سال 94 رشد 66 درصدی نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
سیدرضا افتخاری عنوان کرد پس از بازی با الاهلی در هفته پنج مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با منصوریان برای ادامه ی حضور وی روی نیمت استقلال جلسه برگزار خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
در یکی از چهارراه های شهر ووهان در چین گیت های اتوماتیکی نصب شده تا ایمنی و سلامت عابران پیاده ای که به چراغ راهنمایی توجهی ندارند، حفظ شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۶    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در دیدار سرنوشت ساز مقابل الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا چاره ای جزء برتری و کسب سه امتیاز نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۶    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نفوذ جریان های شمالی در استان های ساحلی دریای خزر از اواخر وقت روز دوشنبه و طی روز سه شنبه این هفته موجب بارش باران و وزش باد دمای هوا را در این مناطق بین 10 تا 15 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۰    
کمپانی آدیداس با استفاده از پلاستیک های موجود در سطح دریاها و اقیانوسها، یک تهدید جدی برای محیط زیست را به یک فرصت تبدیل و از آن برای تولید کفش استفاده کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۷    
روز شنبه 2 اردیبهشت ماه جلسه داوری و انتخاب شعارهای نهایی مسابقه فراخوان شعار سازمان ملی استاندارد تشکیل و در نهایت 5 شعار منتخب و اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
شرکت سایپا ضمن حفظ جایگاه رتبه اول صادرات خودرو کشور در هفت سال گذشته، توانست 70 درصد از سهم صادراتی بازار خودرو کشور را در سال 95 به خود اختصاص داده و به پیشتازی خود در این عرصه ادامه دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
سلطانیان مدیر شعب استان تهران بانک قرض الحسنه مهر ایران از ادغام شعبه پانزده خرداد (کد3011) در شعبه معیری ( کد3017) و شعبه هدایت (کد3002) در شعبه شکوفه (کد3004) خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
ایران اکونومیست - فیلم : عجیب ولی واقعی تعقیب و گریز فیلم : لحظۀ بلعیده شدن خودرو با سرنشینانش فیلم : قدرت خیره کننده یک خودرو برای بالا رفتن از صخره ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
محمد خزاعی تهیه کننده به همراه گروه تولید پرواز به وقت شام جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا مجدداً عازم سوریه هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۱    
سرمربی الهلال عربستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد که باوجود صدرنشینی انها صعودشان به مرحله بعدی قطعی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۸    
مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه روز شنبه دوم اردیبهشت ماه با روسای شعب منطقه شرق تهران دیدار و سخنانی ایراد نمودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان با استعفای عضو هیات رییسه استقلال موافقت کرد تا در انتظار رسیدن روزهای آرام در اردوی آبی پوشان باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۹    
به همت بانک اقتصادنوین و همزمان با روز جهانی زمین پاک حاشیه رودخانه جاجرود پاکسازی شددر آستانه 3 اردیبهشت روز جهانی زمین پاک (22 آوریل)، به همت بانک اقتصادنوین و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۹    
اتحادیه جهانی مخابرات شعار امسال روز جهانی ارتباطات را داده های بزرگ برای تأثیری بزرگ اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از بی مسئولیتی نهادها درمقابل همسان سازی حقوق بازنشستگان، گفت: هیچ بازنشسته ای در سال 96 نباید دریافتی زیر 2 میلیون تومان داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) ابزار جدیدی را ارائه کرد که با بهره گیری از پیشرفته ترین فن آوری های ماهواره ای امکان اندازه گیری موثر استفاده از آب کشاورزی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
گوگل قابلیت جذابی را به دستیار صوتی هوشمند خود موسوم به گوگل هوم افزوده که باعث می شود این ابزار قادر به تشخیص صدای افراد مختلف از یکدیگر باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از آمادگی این سازمان برای تعمیم برنامه حذف دفترچه در مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
سی و پنجمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی شرکت بیمه دانا با عنوان "پایش عملکرد، با رویکرد انضباط فنی و مالی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی" در شهر تبریز برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی اسلامی مشخص شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
تمامی بازی های اصلی و وارداتی کنسول های پلی استیشن 4 (PS4) و اکس باکس وان (Xbox One) که بدون هولوگرام بنیاد ملی بازی های رایانه ای عرضه می شوند فاقد وجاهت قانونی بوده و از سطح بازار سراسر کشور جمع ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
آمارهای مربوط به فعالیت دولت تدبیر و امید در بخش های خدمات و عملیات، ظرفیت ها، توانمندی ها و قابلیت ها و تعاملات و همکاری های بین المللی روندی صعودی را در اکثر بخش ها نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۴    
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جایگاه و رسالت خطیر رسانه ها را مهم و بی بدیل خواند و گفت: باید کار رسانه ها را کمتر به دادگاه کشاند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
فیلمبردار فیلم سینمایی گلچهره با بیان اینکه جشنواره جهانی فیلم فجر مطابق با استانداردهای بین المللی برگزار می شود، تصریح کرد: فیلمسازان بزرگ دنیا علاقه دارند فیلم های آنها در ایران دیده و تحلیل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
بخش مسابقه Development Awards به نخستین نمایشگاه تجاری صنعت بازی های رایانه ای ایران Tehran Game Convention افزوده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
باتوجه به موضوع جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه های ایرانی بخصوص در تیم های پرطرفدار بحث ممنوعیت جذب این بازیکنان نکته مهمی برای هواداران محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
در مراسمی با حضور رئیس جمهوری کشورمان طرح کاشی آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد و با عرضه محصولات خود ، به ظرفیت تولید این کالا در کشورمان افزود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۹    
حضور کارشناسان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ترکیب شورای شهر تهران، تنها راهکار پیگیری و حل مشکلات شرکت های خصوصیICT در مسائل شهری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۶    
مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان ایران با بیان اینکه سال گذشته 60 میلیون دلار ماهی تیلاپیا وارد کشور شده است، گفت: در زمینه پرورش خاویار از دنیا بسیار عقب هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۰    
وقتی بیمار می شوید از این مساله آگاه هستید، این گونه نیست؟ شاید پرسش مسخره ای به نظر برسد، اما فهرست بلند بالایی از بیماری های جدی وجود دارند که می توانند برای سال ها در بدن شما به صورت کاملا پنهان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر بازگشت تدریجی روابط کارگزاری بانک های ایرانی در سطح بین المللی، گزارش عملکرد 7 بانک کشور در دوران پسابرجام را منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۸    
با توجه به برخی موارد نقض حقوق مصرف کنندگان از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو، ایسنا بر آن شد تا سلسله گزارش هایی را به آگاه سازی شهروندان از حقوق قانونی شان در این حوزه اختصاص دهد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۸    
محققان می گویند: رژیم غذایی سرشار از پروتیین های گیاهی به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع دو کمک می کند؛ این در حالی است که پروتیین حاصل از گوشت خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۸    
معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی گفت: اکنون 90 درصد گوشت مورد نیاز کشور در داخل تولید و 10 درصد دیگر از طریق واردات تامین می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش فردا بازی سختی پیش رو دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در سه ماهه نخست سال 2017 ( 11 دی 95 تا 11 فروردین 96 ) با تولید بیش از 4.5 میلیون تن فولاد خام، نسبت به دوره مشابه در سال 2016 رشد 12 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۲    
مدیر باشگاه الاهلی امارات اظهارات تندی را قبل از دیدار حساس برابر استقلال بر زبان آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۹    
گمرک ایران ممنوعیت صادراتی 131 قلم کالا شامل مواد پروتئینی، محصولات کشاورزی، روغن ها، نوشابه ها، چوب ها و اشیاء عتیقه را که بیش از 100 سال قدمت داشته باشند، اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۹    
شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران، امروز یکشنبه 87 واحد رشد کرد و به رقم 79 هزار و 390 واحدی رسید همچنین شاخص کل هم وزن 25 واحد رشد کرد و به عدد 17 هزار و 369 واحدی رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۶    
پرویز پورحسینی گفت: به برخی باید گفت شما باید پخته شوی تا به درجه کارگردانی برسی. اما اکنون هر کسی مدرک دانشگاه بگیرد و بتواند بازیگر شناخته شده ای را در کارش داشته باشد به او اجازه کارگردانی می دهند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۳    
گوگل در ابتدای هفته جاری از نسخه جدید خدمات Google earth رو نمایی کرد. تصاویر سه بعدی و محتوای ویدیویی دقیق از جمله جدیدترین قابلیت های این برنامه هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
در دومین روز از دومین ماه معاملاتی سال 96، شاهد رشد چشم گیر حجم، ارزش و تعداد معاملات فرابورس ایران بودیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۴    
سالار عقیلی که طی سال های اخیر همواره در مناسبت های مختلف سیاسی آثارش یکی از موسیقی های ثابت برنامه های مختلف بوده و هست از این نوع استفاده ها ابراز بی اطلاعی می کند و معتقد است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
در صورتی که پرسپولیس بتواند برابر الهلال به پیروزی برسد شاگردان برانکو کار بزرگی انجام داده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۹    
سکه تمام طرح جدید با روند صعودی قیمت نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 223 هزار تومان رسیده است و دلار آمریکا با ادامه ثبات هفته های اخیر 3753 تومان قیمت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۳    
امروزه محبوبیت تلویزیون های HDR روز به روز در حال افزایش است، اما دو شرکت سامسونگ و آمازون با همکاری یکدیگر این استاندارد را ارتقا بخشیده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۰    
سرعتی زن تیم ملی والیبال گفت: با توجه به کادر فنی و همچنین انگیزه بازیکنان، به آینده تیم ملی امیدوارم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح آخرین وضعیت کارخانه ارج از احتمال واگذاری آن تا یک ماه آینده خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۴    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در دیدار با معاون نخست وزیر چین گفت: پیشینه طولانی تعامل و همکاری ایران و چین از سده های پیش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۱    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه "ساختمان ها باید محل آرامش مردم باشد نه ابزار سود آوری"، اظهارداشت: پیدا کردن منابع مشروع و سالم درآمدی برای شهرها ضروری است و دولت آماده همکاری و تهیه لوایح لازم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
گروهی پزشکی در روسیه موفق شدند خونی بسازند که با تمام گروه های خونی افراد سازگار است و تمام فاکتورهای لازم را داراست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
این آشفته بازار در حالی ادامه دارد که به نظر می رسد خبری از نظارت و برخورد دستگاه های نظارتی مانند سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
مهدی صباغ زاده کارگردان فیلم خانه کاغذی معتقد است در فیلم جدیدش سراغ سوژه ای ملتهب و نو رفته و به دلیل محتوای فیلمش در حق آن اجحاف شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۶    
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال می گوید علی کفاشیان هم در این رشته راه سیدرضا افتخاری می رود. وی تاکید کرد: فوتسال بر خلاف فوتبال، سیستماتیک حرکت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
ربات انسان نمای 50 سانتیمتری با عنوان سورنا مینی در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران رونمایی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
مهندس فلاح فر عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در چهارمین همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به قرادادهای منعقده بین این بانک و صندوق توسعه ملی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در 3-4 روز آینده تصمیم نهایی درباره نفرات اعزامی به لیگ جهانی را می گیریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با گلایه از حاشیه سازی از سوی برخی افراد گفت: خودم را از مشورت با رسول خادم به عنوان نابغه کشتی ایران محروم نمی کنم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۶    
استاد اردوان کامکار موسیقیدان ایرانی و نوازنده سنتور گفت: ما یک تخت جمشید، یک پاسارگاد، یک حافظ، یک سعدی و یک بیستون بیشتر درجهان نداریم و از این رو باید آثار موسیقی با پیش زمینه فرهنگی این یادمان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
نگهداری برخی مواد غذایی نیاز به اطلاعاتی دارد که بدون بهره گرفتن از آنها ممکن است دچار فاسدشدگی یا کپک زدگی شوند. در ادامه به نگهداری برخی مواد غذایی اشاره می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۱    
فشار شدید سقوط باعث شده تا الکساندر نوری، سرمربی وردربرمن، بهترین عملکرد ممکن را با این تیم داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
سعید سهیلی کارگردان فیلم های مردی شبیه باران و مردی از جنس بلور که مضمونی دفاع مقدسی داشتند سال ها بعد و در سال 90 فیلم گشت ارشاد را ساخت که صف های طولانی برای تماشای آن شکل گرفت ...
  • ۱